|
|
Ride
|
|
|
http://www.missajax.nl/index.php
Ben jij of ken jij de nieuwe Miss Ajax? Ajax gaat de komende periode op zoek naar de ideale schoonheid die de titel Miss Ajax mag vertegenwoordigen. De nieuwe Miss Ajax wint niet alleen een professionele fotoshoot in de officiƫle kleedkamer van de Ajax selectie maar mag ook meedoen aan de screening voor de nieuwe presentatrice van Ajax TV! De kandidaten kunnen met minimaal 1 en maximaal 10 punten worden beoordeeld. Diegene met de meeste punten aan het einde van de competitie is de winnares.
De competitie stopt op maandag 2 mei om 13.00 uur. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
supermario13
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Dan hoeven ze niet ver te zoeken. We hebben er eentje zitten in kleedkamer 2, is Marokkaans en gedraagt zich als een wijf zonder tieten. De perfecte Miss Ajax en dan doet ie ook nog wat voor zijn centen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 maart 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Verhoeven heeft ook tieten toch?? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ja das waar, maar die gedraagt zich daarnaast niet als een vrouw en die El Hamdoei is gewoon een vrouw zonder tieten!! |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2011 - 10:46 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ja das waar, maar die gedraagt zich daarnaast niet als een vrouw en die El Hamdoei is gewoon een vrouw zonder tieten!! indd hij is trots op zijn buik!(vrouwen zijn dat meestal niet hehe) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Idd zover had ik nog niet eens gedacht. Bedoelde het zelf meer in zijn gedragingen. Maar deze is ook een goeie. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Degene met de dikste tetters mag van mij winnen! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Kimmie
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
denk dat er paar met me eens zijn dat Kimmie vaker op het Forum moet komen... :D |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL