BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Uitpubliek weer stapsgewijs bij Klassieker' (voorstel)

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 16 maart 2011 - 11:49
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Uitpubliek weer stapsgewijs bij Klassieker' (FR12.nl)

Royaal
 Royaal - woensdag 16 maart 2011 - 12:15   quote  deeplink  
De supportersverenigingen van Feyenoord en Ajax hebben samen een voorstel klaar liggen om weer uitpubliek toe te laten bij de Klassieker. De bedoeling is dat volgend seizoen de eerste uitsupporters weer toegang hebben tot de wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord.

De laatste keer dat de Klassieker is gespeeld met uitpubliek is twee jaar geleden. Momenteel wordt er door de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam, Eberhard van der Laan en Ahmed Aboutaleb geëvalueerd of het mogelijk zou zijn om in de toekomst weer uitpubliek toe te laten. Met dit plan hopen de supportersverenigingen mee te denken naar een passende oplossing.

Vooralsnog is het een voorstel, maar binnenkort wordt het aan de burgemeesters van Rotterdam en Amsterdammer aangeboden. Om alle betrokken partijen te laten wennen aan de uitsupporters stellen de initiatiefnemers voor om te beginnen met 800 supporters. Eric van Dorp van de supportersvereniging van Feyenoord denkt door middel van de Voetbalwet en de combiregeling het risico op ongeregeldheden te verminderen.

Aanleiding voor het niet toelaten van uitpubliek bij de Klassieker waren grote ongeregeldheden tussen de fans uit Amsterdam en Rotterdam.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 maart 2011 - 12:18   quote  deeplink  
Doe eerst eens 800 F-supporters uit Urk. Kejje lachu.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 16 maart 2011 - 12:22   quote  deeplink  
Laat ze eerst maar eens zorgen dat de politie zich gedraagt!! De agenten (ME-ers) wekken bij de fanatiekelingen (en hooligans) al zoveel agressie op dat de aankomst van de tegenstanders supporters de welbekende druppel is!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 maart 2011 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 12:22 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Laat ze eerst maar eens zorgen dat de politie zich gedraagt!! De agenten (ME-ers) wekken bij de fanatiekelingen (en hooligans) al zoveel agressie op dat de aankomst van de tegenstanders supporters de welbekende druppel is!!!!
Okee, politie is roze tutu's dan maar.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 16 maart 2011 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 12:37 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Okee, politie is roze tutu's dan maar.
het gaat om hoe ze zich op stellen!!! Als Feyenoorder ben je tegenwoordig loslopend wild!
Je moet de media eens bij houden! Dan zie je ook eens hoe het gedrag van de politie keer op keer weer uit de band springt! Alleen het feit dat ze al in de gevechtshouding staan met schild en knuppel zonder dat er aanleiding toe is! zolang er niet gevochten word moeten ze eens passief zijn!
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 16 maart 2011 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 12:22 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Laat ze eerst maar eens zorgen dat de politie zich gedraagt!! De agenten (ME-ers) wekken bij de fanatiekelingen (en hooligans) al zoveel agressie op dat de aankomst van de tegenstanders supporters de welbekende druppel is!!!!
hahaa, ja je hebt helemaal gelijk man!! Dat is echt zo, ook aan de andere kant als wij naar jullie toe komen. De politie zit zelf vol met agressie en holigans en dan geven ze ons de schuld? Stuur de ME naar huis en iedereen kan gewoon in het stadion zitten. Geloof me als er 400 lekkere vrouwen in uniform staan, doen we echt wel rustig, maar als er 400 kale idioten op ons beginnen in te rammen en te provoceren, ja dan krijg je dit!!

Kan niet wachten op de heerlijke confrontaties tussen onze supporters. Jullie bij ons wij bij jullie. Laten we er weer een heerlijke klassieker van maken. Het brengt in iedere geval veel meer sfeer met zich mee en ik vind dat je bijna alles tegen elkaar mag schreeuwen, behalve ziektes, zoals kanker en rode hond. ?? rode hond??

Nouja jullie weten wat ik bedoel.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 16 maart 2011 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 12:45 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

hahaa, ja je hebt helemaal gelijk man!! Dat is echt zo, ook aan de andere kant als wij naar jullie toe komen. De politie zit zelf vol met agressie en holigans en dan geven ze ons de schuld? Stuur de ME naar huis en iedereen kan gewoon in het stadion zitten. Geloof me als er 400 lekkere vrouwen in uniform staan, doen we echt wel rustig, maar als er 400 kale idioten op ons beginnen in te rammen en te provoceren, ja dan krijg je dit!!

Kan niet wachten op de heerlijke confrontaties tussen onze supporters. Jullie bij ons wij bij jullie. Laten we er weer een heerlijke klassieker van maken. Het brengt in iedere geval veel meer sfeer met zich mee en ik vind dat je bijna alles tegen elkaar mag schreeuwen, behalve ziektes, zoals kanker en rode hond. ?? rode hond??

Nouja jullie weten wat ik bedoel.
Ik dacht dat het nooit zou gebeuren maar nu is het toch zover!!
Ben het eens met een jood!

Geen ME is ook niet de oplossing maar tegenwoordig is het al een agressieve sfeer door de politie zonder dat er maar een tegenstandersupporter is aangekomen!
Kom ik weer bij de welbekende druppel!
FR-Han
 FR-Han - woensdag 16 maart 2011 - 12:51   quote  deeplink  
krijg nou de tering
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 16 maart 2011 - 12:52   quote  deeplink  
Zeg dat!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 maart 2011 - 12:54   quote  deeplink  
ik ben het niet eens met rode hond. Kwetsend voor deze vriendelijke zoogdieren, die weer wél mogen neuken op straat.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 16 maart 2011 - 12:55   quote  deeplink  
+1
hotjumper
 hotjumper - woensdag 16 maart 2011 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 12:15 schreef Royaal het volgende:
De supportersverenigingen van Feyenoord en Ajax hebben samen een voorstel klaar liggen om weer uitpubliek toe te laten bij de Klassieker. De bedoeling is dat volgend seizoen de eerste uitsupporters weer toegang hebben tot de wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord.

De laatste keer dat de Klassieker is gespeeld met uitpubliek is twee jaar geleden. Momenteel wordt er door de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam, Eberhard van der Laan en Ahmed Aboutaleb geëvalueerd of het mogelijk zou zijn om in de toekomst weer uitpubliek toe te laten. Met dit plan hopen de supportersverenigingen mee te denken naar een passende oplossing.

Vooralsnog is het een voorstel, maar binnenkort wordt het aan de burgemeesters van Rotterdam en Amsterdammer aangeboden. Om alle betrokken partijen te laten wennen aan de uitsupporters stellen de initiatiefnemers voor om te beginnen met 800 supporters. Eric van Dorp van de supportersvereniging van Feyenoord denkt door middel van de Voetbalwet en de combiregeling het risico op ongeregeldheden te verminderen.

Aanleiding voor het niet toelaten van uitpubliek bij de Klassieker waren grote ongeregeldheden tussen de fans uit Amsterdam en Rotterdam.

die laatste zin is zo'n grote onzin. Dit had alleen geklopt als ze dit meteen na 2005 hadden besloten. Daarna is er namelijk niks noemenswaardig meer gebeurt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 16 maart 2011 - 13:11   quote  deeplink  
+1

Aanleiding was dat er een joodse Marokkaan burgemeester in Rotterdam werd!!
Maximus
 Maximus - woensdag 16 maart 2011 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 12:18 schreef FR-Henk het volgende:
Doe eerst eens 800 F-supporters uit Urk. Kejje lachu.
Henk is Urker?
craven
 craven - woensdag 16 maart 2011 - 13:19   quote  deeplink  
is toch die inteelt gemeente...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 maart 2011 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 13:15 schreef Maximus het volgende:

[..]

Henk is Urker?
Ben je knettert geworden, ik woon in een ultra vooruitstrevend stad!
Maar Urkers zijn wereldberoemd om hun snuifgedrag en dames met achteruitkijkspiegeltjes op hun hoofd.
800 snuiverts in de Arena. Mooie testcase.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 16 maart 2011 - 13:28   quote  deeplink  
hehehehhee!!
kan je ook gewoon de normaal uitgaande Feyenoorderdt laten gaan!
FR-Han
 FR-Han - woensdag 16 maart 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 13:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ben je knettert geworden, ik woon in een ultra vooruitstrevend stad!
Maar Urkers zijn wereldberoemd om hun snuifgedrag en dames met achteruitkijkspiegeltjes op hun hoofd.
800 snuiverts in de Arena. Mooie testcase.
die spiegeltjes hebben de zeeuwen. (om te kijken of het water al komt als ze aardappelen staan te rooien) urkers dragen zwarte kousen en ruiken naar inteeld
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 maart 2011 - 17:18   quote  deeplink  
Urkerts naar de Mongolenmagneet! En veel pruimtabak spugen!
Terminator
 Terminator - woensdag 16 maart 2011 - 17:20   quote  deeplink  
Nee niks geen uitpubliek!Laat het maar lekker zoals het nu is!
Djee
 Djee - woensdag 16 maart 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 17:18 schreef FR-Henk het volgende:
Urkerts naar de Mongolenmagneet! En veel pruimtabak spugen!
En uit hun neus vreten!(zoutarmoede?)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 maart 2011 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 17:23 schreef Djee het volgende:

[..]

En uit hun neus vreten!(zoutarmoede?)
Maar dan wel naar andere vakken gooien!
Djee
 Djee - woensdag 16 maart 2011 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 17:24 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Maar dan wel naar andere vakken gooien!
Hahahaha, zijn toch Urken uit Urkije???
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 maart 2011 - 17:28   quote  deeplink  
Nee, overgebleven moederkoeken van Orks.
Maximus
 Maximus - woensdag 16 maart 2011 - 17:41   quote  deeplink  
Machtig mooi volk die Urkers! Niks mis mee!
craven
 craven - woensdag 16 maart 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 17:41 schreef Maximus het volgende:
Machtig mooi volk die Urkers! Niks mis mee!
urk: waar je broer ook je zwager kan zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 maart 2011 door craven --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 16 maart 2011 - 20:12   quote  deeplink  
wel uit publiek hoi hoi
FR-Han
 FR-Han - woensdag 16 maart 2011 - 20:21   quote  deeplink  
if you fuck with your mother, your son wil be your brother.. welkom in urk
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 maart 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 18:56 schreef craven het volgende:

[..]

urk: waar je broer ook je zwager kan zijn
hahaha
Els
 Els - woensdag 16 maart 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 12:15 schreef Royaal het volgende:
De supportersverenigingen van Feyenoord en Ajax hebben samen een voorstel klaar liggen om weer uitpubliek toe te laten bij de Klassieker. De bedoeling is dat volgend seizoen de eerste uitsupporters weer toegang hebben tot de wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord.

De laatste keer dat de Klassieker is gespeeld met uitpubliek is twee jaar geleden. Momenteel wordt er door de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam, Eberhard van der Laan en Ahmed Aboutaleb geëvalueerd of het mogelijk zou zijn om in de toekomst weer uitpubliek toe te laten. Met dit plan hopen de supportersverenigingen mee te denken naar een passende oplossing.

Vooralsnog is het een voorstel, maar binnenkort wordt het aan de burgemeesters van Rotterdam en Amsterdammer aangeboden. Om alle betrokken partijen te laten wennen aan de uitsupporters stellen de initiatiefnemers voor om te beginnen met 800 supporters. Eric van Dorp van de supportersvereniging van Feyenoord denkt door middel van de Voetbalwet en de combiregeling het risico op ongeregeldheden te verminderen.

Aanleiding voor het niet toelaten van uitpubliek bij de Klassieker waren grote ongeregeldheden tussen de fans uit Amsterdam en Rotterdam.
Zou wel weer eens leuk zijn.
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - donderdag 17 maart 2011 - 10:58   quote  deeplink  
Heb er zin in
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 17 maart 2011 - 11:00   quote  deeplink  
Ik ook!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 juli 2013 - 22:56   quote  deeplink  
Klassieker zonder uitpubliek miljoenen goedkoper

media_xl_1426952.jpg

Het weren van uitpubliek bij de wedstrijden tussen Ajaks en Feyenoord heeft z'n vruchten afgeworpen. Vier jaar lang zijn er rond wedstrijden geen grote confrontaties geweest tussen de supporters van de twee clubs. De maatregel heeft ook bijna een miljoen bespaard op de politiekosten, blijkt uit onderzoek van de NOS.

In 2009 besloten de burgemeesters van Amsterdom en Rotterdam om voortaan geen supporters van de bezoekende club toe te laten bij de klassieker. Aanleiding waren aanhoudende ongeregeldheden bij de wedstrijden en de voortdurende stijging van de politiekosten. Vrijdag wordt de maatregel geëvalueerd. Dan wordt bekeken of supporters van Feyenoord weer welkom zijn in de aRENa en de meelopers van Ajaks in de Kuip.

Uit politiedocumenten blijkt dat het aantal agenten dat wordt ingezet bij de klassieker meer dan gehalveerd is: van ruim 400 per wedstrijd in 2008 naar minder dan 200 in 2012. Dat scheelt meer dan 100.000 euro per wedstrijd. Maar wat voor de politie nog belangrijker is; die agenten kunnen worden ingezet voor andere taken, bijvoorbeeld in de wijken.

Ook voor de clubs is het spelen zonder uitpubliek voordeliger. Ze hoeven minder stewards in te zetten en kunnen meer kaartjes verkopen omdat er geen vakken tussen de verschillende supportersgroepen leeg hoeven te blijven.
Burgemeester Aboutaleb van Rotterdam vindt dat het kostenaspect meegenomen moet worden in een besluit. "Maar voetbal heeft een maatschappelijke betekenis. Het gaat om meer dan alleen een rekensom." Toch wil hij nog niet zeggen of de maatregel volgend jaar wordt opgeheven.

Burgemeester van der Laan van Amsterdom staat er iets anders in . Hij vindt dat de harde kern van Ajaks de aflopen tijd z'n goede wil heeft getoond, onder meer tijdens de huldiging van het kampioenselftal. "Als ik puur naar Amsterdom kijk, dan vind ik dat het de goede kant op gaat."
De supportersverenigingen en Ajaks en Feyenoord hebben de afgelopen maanden intensief met elkaar en met andere partijen gesproken over een plan om toch weer uitpubliek toe te laten bij de klassieker, eventueel bij wijze van proef. De supportersverenigingen vrezen vooral dat het permanent weren van uitpubliek een precedentwerking zal hebben. En dat daardoor meer uitwedstrijden met een hoog risico zonder publiek van de bezoekende club worden gespeeld.

De duurste klassieker was de play-offswedstrijd voor de voorronde van de Champions League op 23 april 2006. Toen zette de Rotterdamse politie 560 agenten in. Burgemeester Opstelten liet die dag 800 supporters preventief oppakken. Daardoor liep het aantal overuren enorm op. De politieinzet kostte ruim vijf ton in euro's.
In het onderzoek rekenen we 70 euro per agent per uur. Daarbij zitten ook de kosten van opleiding, gebouwen en uitrusting (beheerskosten).
Bron:NOS
TheMenace
 TheMenace - zondag 07 juli 2013 - 23:01   quote  deeplink  
geen neuzen in de kuip!
TheMenace
 TheMenace - zondag 07 juli 2013 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 12:45 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

hahaa, ja je hebt helemaal gelijk man!! Dat is echt zo, ook aan de andere kant als wij naar jullie toe komen. De politie zit zelf vol met agressie en holigans en dan geven ze ons de schuld? Stuur de ME naar huis en iedereen kan gewoon in het stadion zitten. Geloof me als er 400 lekkere vrouwen in uniform staan, doen we echt wel rustig, maar als er 400 kale idioten op ons beginnen in te rammen en te provoceren, ja dan krijg je dit!!

Kan niet wachten op de heerlijke confrontaties tussen onze supporters. Jullie bij ons wij bij jullie. Laten we er weer een heerlijke klassieker van maken. Het brengt in iedere geval veel meer sfeer met zich mee en ik vind dat je bijna alles tegen elkaar mag schreeuwen, behalve ziektes, zoals kanker en rode hond. ?? rode hond??

Nouja jullie weten wat ik bedoel.
nee snap niet wat jij bedoelt kneus.jullie kicken er alleen maar op anders hebben jullie geen leven.jullie moeten uit de kuip blijven.jullie willen alleen maar feyenoorders uitdagen en gek maken maar als er dan een beverwijkje komt dan lopen jullie te janken.jullie moeten wegblijven en andersom ook das lekker rustig en kostenbesparend.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 07 juli 2013 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juli 2013 - 23:06 schreef TheMenace het volgende:

[..]

nee snap niet wat jij bedoelt kneus.jullie kicken er alleen maar op anders hebben jullie geen leven.jullie moeten uit de kuip blijven.jullie willen alleen maar feyenoorders uitdagen en gek maken maar als er dan een beverwijkje komt dan lopen jullie te janken.jullie moeten wegblijven en andersom ook das lekker rustig en kostenbesparend.
Zo, daar moest je dan effe 2 jaar over denken.. ;)
infamous psv
 infamous psv - zondag 07 juli 2013 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juli 2013 - 23:06 schreef TheMenace het volgende:

[..]

nee snap niet wat jij bedoelt kneus.jullie kicken er alleen maar op anders hebben jullie geen leven.jullie moeten uit de kuip blijven.jullie willen alleen maar feyenoorders uitdagen en gek maken maar als er dan een beverwijkje komt dan lopen jullie te janken.jullie moeten wegblijven en andersom ook das lekker rustig en kostenbesparend.
Tell it like it is Menace ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 juli 2013 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juli 2013 - 23:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zo, daar moest je dan effe 2 jaar over denken.. ;)
Ghehe d:-))))))
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 juli 2013 - 23:18   quote  deeplink  
Benieuwd of tie snavel nog een reactie zal geven..
TheMenace
 TheMenace - zondag 07 juli 2013 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juli 2013 - 23:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zo, daar moest je dan effe 2 jaar over denken.. ;)
nee ben 2 jaar geblokt geweest waarschijnlijk.....haha
die joden willen altijd hun zin hebben en feyenoorders denken dat het om de sfeer gaat maar bij die joden gaat het om andere dingen die willen alleen maar rotzooi en nu doen ze weer scheinheilig.trap er nou niet in medefeyenoorders want die bijlmertoeschouwers zijn scheinheiligen luizen.ze hebben last van sm praktijken.ze worden te weinig geslagen en ja daar heb je de ME dan voor he.ze houden gewoon van klappen.lekker geen uitsupporters van beide kanten is het beste.
TheMenace
 TheMenace - zondag 07 juli 2013 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juli 2013 - 23:15 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Tell it like it is Menace ;)
lol
TheMenace
 TheMenace - zondag 07 juli 2013 - 23:29   quote  deeplink  
je ziet ze nooit en nu gaat het over uitsupporters en daar is weer zoineens...een kneus op onze site.....rara wie ben jij wat kom jij hier doen en waar bemoei je je mee zogenaamde nepdriesterrige nietszeggende nietsvoorstellende droplul
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 08 juli 2013 - 06:27   quote  deeplink  
Dat krijg je er van wanneer je oude topics op graaft, meteen die gozer helemaal van de wijs gebracht :')
JanM
 JanM - maandag 08 juli 2013 - 10:58   quote  deeplink  
Wat is dat eigenlijk stapsgewijs: eerst 1, dan 2, dan 3?
moa
 moa - maandag 08 juli 2013 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juli 2013 - 23:06 schreef TheMenace het volgende:

[..]

nee snap niet wat jij bedoelt kneus.jullie kicken er alleen maar op anders hebben jullie geen leven.jullie moeten uit de kuip blijven.jullie willen alleen maar feyenoorders uitdagen en gek maken maar als er dan een beverwijkje komt dan lopen jullie te janken.jullie moeten wegblijven en andersom ook das lekker rustig en kostenbesparend.
Helemaal geen uitsupporters meer bij geen enkele wedstrijd, die 600 x 200.000 euro besparing per wedstrijd is makkelijk verdiend.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 08 juli 2013 - 17:30   quote  deeplink  
Persoonlijk zou ik gewoon de wedstrijden die Feyenoord en Ajax tegen elkaar spelen zonder uitpubliek houden. Er is in het verleden vaak genoeg gebleken dat deze supporters elkaar niet liggen. Vaak genoeg zijn er ongeregeldheden/incidenten geweest. Niet altijd, maar is toch te vaak gebeurd. En waarom zou dat nu ineens anders zijn. Er zitten altijd weer van die gekken in het stadion waardoor het uit de hand gaat lopen. Ik denk dat als je het nu weer toelaat, dan het dan ook bij 1 seizoen zal blijven. Grote kans dat er dan weer iets gebeurt en dan wordt het weer verboden. Wat dan overigens niet meer dan terecht is. De kans bestaat zelfs dat er van die gekken zijn die speciaal naar zo'n wedstrijd gaan om onrust te stoken als het dadelijk weer toegestaan is om uitpubliek toe te laten. Van mij mag het zonder uitsupporters blijven. Eenmaal in de Kuip, eenmaal in de ArenA. Is gewoon eerlijk lijkt me. Feyenoord een voordeel in de Kuip en Ajax in de ArenA. En een miljoen aan kosten voor één wedstrijd is toch veels te veel. Kan gelijk mooi bespaard worden. Moet er alleen nog een oplossing gevonden worden voor als de bekerfinale weer Feyenoord tegen Ajax wordt. Want een bekerfinale over twee wedstrijden kan gewoon niet. Dan is het geen finale meer. Een finale hoort in één wedstrijd gespeeld te worden. Afijn, mijn punt is duidelijk. Ik zou het gewoon lekker zonder uitpubliek houden. Wel zo rustig.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 juli 2013 - 20:16   quote  deeplink  
Ik vind dat Feyenoordsupporters wel tijdens de editie 020- Feyenoord aanwezig
zouden moeten zijn...Andersom niet..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 juli 2013 - 23:57   quote  deeplink  
Nogmaals laat de joden maar weer in de Kuip, een stuk of tien per vak..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Uitpubliek weer stapsgewijs bij Klassieker' (voorstel)









0.0084941