|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Supporters Ajax en Feyenoord denken mee over uitfans bij Klassiekers Woensdag, 16 maart 2011 om 11:50 Ajax en Feyenoord willen volgend seizoen weer uitsupporters toelaten bij de Klassiekers. De supportersverengingen van beide clubs hebben samen een plan klaarliggen, die ervoor moet zorgen dat de stadions stapsgewijs weer te maken krijgen met fans van de bezoekende ploeg. Dat meldt RTV Rijnmond.
Kan niet wachten tot het weer toegelaten wordt. Dit vind ik de mooiste confrontaties, die gezichten van die gasten als je 3-0 voor staat.... of uitspelen en boven het legioen uitkomen... heerlijk |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Is prima nieuws, maar mocht het zover komen dat het weer misgaat......., de veroorzakers van het kwaad eruit halen, een levenslang stadionverbod geven en zich zolang ze leven, bij elke wedstrijd van AJAX en Feyenoord melden bij het politiebureau!!!! Gewoon regelen die handel en geen geouwehoer verder!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
HET LEGER INZETTEN BIJ DIT SOORT WEDSTRIJDEN ZOU EEN VERPLICHTING MOETEN WORDEN, WANT DIE VERDIENEN HUN CENTEN VEEL TE GEMAKKELIJK EN KUNNEN ZO PRIMA OEFENEN VOOR WANNEER ZE EENS EEN KEER ECHT MOETEN INRUKKEN!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vind het terecht dat ze kijken naar de mogelijkheden om supporters toe te laten. Alleen heb ik liever niet dat dit ten koste gaat dat van mijn belastingcenten. Ik sta dan ook achter het idee om bepaalde evenementen hun eigen veiligheid te laten betalen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2011 - 14:35 schreef Ajax we love you het volgende:Supporters Ajax en Feyenoord denken mee over uitfans bij Klassiekers Woensdag, 16 maart 2011 om 11:50 Ajax en Feyenoord willen volgend seizoen weer uitsupporters toelaten bij de Klassiekers. De supportersverengingen van beide clubs hebben samen een plan klaarliggen, die ervoor moet zorgen dat de stadions stapsgewijs weer te maken krijgen met fans van de bezoekende ploeg. Dat meldt RTV Rijnmond. Kan niet wachten tot het weer toegelaten wordt. Dit vind ik de mooiste confrontaties, die gezichten van die gasten als je 3-0 voor staat.... of uitspelen en boven het legioen uitkomen... heerlijk Oja, de pot verwijt de ketel... Hier is echt al een topic over.... http://forum.headliner.nl/topic-20730/ |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Ja had ik niet gezien. Anders had ik deze zeker niet geopend!! Ik geef mijn fouten toe. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2011 - 20:00 schreef remco k het volgende:Vind het terecht dat ze kijken naar de mogelijkheden om supporters toe te laten. Alleen heb ik liever niet dat dit ten koste gaat dat van mijn belastingcenten. Ik sta dan ook achter het idee om bepaalde evenementen hun eigen veiligheid te laten betalen.. Hoe bedoel je dat? Moet Ajax zelf opdraaien voor de kosten van Politie? Dat vind ik echt de grootste onzin. Ik betaal belasting op mijn kaartje. Als Ajax dat moet gaan betalen, dan moet de BTW direct naar Ajax gaan, dan mag het van mij. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2011 - 13:19 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Hoe bedoel je dat? Moet Ajax zelf opdraaien voor de kosten van Politie? Dat vind ik echt de grootste onzin. Ik betaal belasting op mijn kaartje. Als Ajax dat moet gaan betalen, dan moet de BTW direct naar Ajax gaan, dan mag het van mij. Ja dat vind ik ja, nu draaien ook mensen die niet van voetbal houden voor deze relnichten op, en betalen indirect mee aan de kosten om deze debielen op te sluiten..... En je verhaal over BTW slaat echt kant nog wal.... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2011 - 13:44 schreef remco k het volgende:[..] Ja dat vind ik ja, nu draaien ook mensen die niet van voetbal houden voor deze relnichten op, en betalen indirect mee aan de kosten om deze debielen op te sluiten..... En je verhaal over BTW slaat echt kant nog wal.... Je mag van mij die relnichten mag je oppakken en voor de kosten op laten draaien, dat vind ik prima, maar waarom moet Ajax boeten voor mensen die niets mat Ajax te maken hebben? De echte relschoppers zijn geen fans en Ajax moet daarvoor op draaien? Hoezo jouw belasting centen?? JIj zit niet in het stadion. De Fans die een kaartje kopen betalen BTW, dat is een feit en geen gevoel. Dat geld mogen ze gebruiken voor de kosten van politie. Is dat raar?? Waar betaal je dan belasting voor. Geloof me dat de BTW die de overheid ontvangt voor zo'n evenement is meer dan de kosten van politie die dat evenement in goede banen moeten begeleiden |
|
|
|
|
tapijten
|
|
|
alvorens te straffen eerst naar de aanleiding kijken .deze straf komt vooral voort uit een fout v d ns ,die een treinstel op n verkeerd spoor zet ,bloedhete dag geen water en geen wedstrijd .tuurlijk lokt dit reacties van supporters uit .vaak beginnen ongeregeldheden bij de politie ,zie huldigingen leidse ,altijd gezellig tot de politie vind dat het plein leeg moet en dit zonder moraal bewerkstelligt . |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
oplossingen zijn er genoeg, de wil van de overheid is nergens te bekennen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2011 - 14:00 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Je mag van mij die relnichten mag je oppakken en voor de kosten op laten draaien, dat vind ik prima, maar waarom moet Ajax boeten voor mensen die niets mat Ajax te maken hebben? De echte relschoppers zijn geen fans en Ajax moet daarvoor op draaien? Hoezo jouw belasting centen?? JIj zit niet in het stadion. De Fans die een kaartje kopen betalen BTW, dat is een feit en geen gevoel. Dat geld mogen ze gebruiken voor de kosten van politie. Is dat raar?? Waar betaal je dan belasting voor. Geloof me dat de BTW die de overheid ontvangt voor zo'n evenement is meer dan de kosten van politie die dat evenement in goede banen moeten begeleiden Hoezo zit ik niet in het stadion, wat weet jij daar nu weer van.... En die mensen hebben weldegelijk iets met Ajax te maken, ze zorgen vor een slechte naam, en noemen zichzelf supporters....
Ditzelfde geld voor een evenement in Ahoy, of de HMH... Daar hoef ik toch niet voor de veiligheidskosten op te draaien??, sterker nog, bij 9 van de 10 evenementen, moet de organisatie zelf al voor de veiligheid zorgen....
Laat de politie maar eens bezig gaa met "echt werk" in plaats van een stelletje debielen in de gaten te houden bij een potje voetbal... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En jij denk echt serieus dat de BTW wat over kaartjes wordt betaald, de politiekosten kan betalen???? Whahahahahahah.
Er zit maar 6% Btw op een voetbalkaartje. Stel dat een gemiddeld kaartje 20 euro kost en dat je 50.000 bezoekers hebt.
Dat zijn 1.000.000 aan inkomsten 6% hiervan is 60.000..
Als jij denk dat een wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax, bij de politie maar 60.000 euro kost, dan wens ik je heeeeeel veel plezier... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2011 - 17:27 schreef remco k het volgende:En jij denk echt serieus dat de BTW wat over kaartjes wordt betaald, de politiekosten kan betalen???? Whahahahahahah. Er zit maar 6% Btw op een voetbalkaartje. Stel dat een gemiddeld kaartje 20 euro kost en dat je 50.000 bezoekers hebt. Dat zijn 1.000.000 aan inkomsten 6% hiervan is 60.000.. Als jij denk dat een wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax, bij de politie maar 60.000 euro kost, dan wens ik je heeeeeel veel plezier... Nu weet ik zeker dat je niet in het stadion zit whahahahahah. Je weet niet eens de prijs van een kaartje. Laat staan een seizoenskaart. Wat val jij door de mand hier zeg. Daarbij gaf je al aan dat je via ED live meer zag. Dus.... Ohja nog iets, tegen Spartak zat jij achter je laptop en niet in het stadion. Je weet blijkbaar ook hoeveel het kost die beveiliging? Hoeveel denk jij dat het kost, daarbij krijg ik geen kaartje voor € 20, ja tegen RKC ofzo? Hoeveel agenten x hun uurloon en materiaal + weekend tarief?
Het koste de politie afgelopen jaar 60.000 man uren geloof ik x € 25,- p.u. Dat kost een agent denk ik. dat is 1,5m/24 wedstrijden = € 62.500 gemiddeld. Dus... Zelfs met de prijs die jij noemt, die overigens bij langena niet klopt, kan je die kosten bijna betalen van de geheven BTW. Kosten Feyenoord is iets meer, VVV is iets minder. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Oh correctie, het waren maar 24.000 manuren over 22 wedstrijden, dus nou zeg 35.000 manuren over 24 wedstrijden inclusief een wedstrijdje Ajax - Feyenoord. Gemiddeld 50k per wedstrijd aan politiekosten incl materiaal?? Dat halen ze zelfs met jouw toegangsprijsje en de 6%. Zit je er weer naast. Ik denk dat ik maar iemand ga zoeken op dit forum die iets intelligenter is dan dat jij bent, anders is het zo saai hier. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 - 12:03 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Nu weet ik zeker dat je niet in het stadion zit whahahahahah. Je weet niet eens de prijs van een kaartje. Laat staan een seizoenskaart. Wat val jij door de mand hier zeg. Daarbij gaf je al aan dat je via ED live meer zag. Dus.... Ohja nog iets, tegen Spartak zat jij achter je laptop en niet in het stadion. Je weet blijkbaar ook hoeveel het kost die beveiliging? Hoeveel denk jij dat het kost, daarbij krijg ik geen kaartje voor € 20, ja tegen RKC ofzo? Hoeveel agenten x hun uurloon en materiaal + weekend tarief? Het koste de politie afgelopen jaar 60.000 man uren geloof ik x € 25,- p.u. Dat kost een agent denk ik. dat is 1,5m/24 wedstrijden = € 62.500 gemiddeld. Dus... Zelfs met de prijs die jij noemt, die overigens bij langena niet klopt, kan je die kosten bijna betalen van de geheven BTW. Kosten Feyenoord is iets meer, VVV is iets minder. ik denk dat je je uurloon even moet verhogen.ten eerste zal een uurloon van oom agent eerder naar de €50 lopen dan naar de €25.Ten tweede komt er nog een onregelmatigheidstoeslag overheen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 - 12:03 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Nu weet ik zeker dat je niet in het stadion zit whahahahahah. Je weet niet eens de prijs van een kaartje. Laat staan een seizoenskaart. Wat val jij door de mand hier zeg. Daarbij gaf je al aan dat je via ED live meer zag. Dus.... Ohja nog iets, tegen Spartak zat jij achter je laptop en niet in het stadion. Je weet blijkbaar ook hoeveel het kost die beveiliging? Hoeveel denk jij dat het kost, daarbij krijg ik geen kaartje voor € 20, ja tegen RKC ofzo? Hoeveel agenten x hun uurloon en materiaal + weekend tarief? Het koste de politie afgelopen jaar 60.000 man uren geloof ik x € 25,- p.u. Dat kost een agent denk ik. dat is 1,5m/24 wedstrijden = € 62.500 gemiddeld. Dus... Zelfs met de prijs die jij noemt, die overigens bij langena niet klopt, kan je die kosten bijna betalen van de geheven BTW. Kosten Feyenoord is iets meer, VVV is iets minder. Als jij alle wedstrijden nog moet kijken in het stadion die ik gezien heb, dan moet je nog een paar jaartjes..
En dat jij van 25 Euro per uur uitgaat, zegt genoeg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 - 12:15 schreef Ajax we love you het volgende:Oh correctie, het waren maar 24.000 manuren over 22 wedstrijden, dus nou zeg 35.000 manuren over 24 wedstrijden inclusief een wedstrijdje Ajax - Feyenoord. Gemiddeld 50k per wedstrijd aan politiekosten incl materiaal?? Dat halen ze zelfs met jouw toegangsprijsje en de 6%. Zit je er weer naast. Ik denk dat ik maar iemand ga zoeken op dit forum die iets intelligenter is dan dat jij bent, anders is het zo saai hier. je bent echt grappig, eerste roep je dat je DENKT dat het arbeidsuurloon van de politie 25 Euro is, daarna doe je net alsof de rest van je verhaal(wat van die 25 Euro afhankelijk is) op feiten is gebasseerd.... en en daarna over inteligentie beginnen..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En je gehele verhaal is namelijk onzin. Het politiekorps A'dam en Gemeente draaien namelijk voor deze kosten op. en de BTW gaat naar het rijk....
Moet iemand je ook nog uitleggen waar BTW voor dient?? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
ohja, dat is waar ook. Verder gaat er natuurlijk geen belastinggeld van het rijk naar de gemeente?? Denk dat jij meer onzin verteld kereltje. Jij denkt dat het feiten zijn, ik geef maar een rekensommetje als voorbeeld, daarbij rekende ik een ander tarief uiteindelijk, anders kom ik nooit op 50k. Maar als jij denkt dat een kaartje €20, dan klopt dat helemaal jongen!! in 1975 misschien, of ga je me nu vertellen dat er toen geen Euro's bestonden? Ik begrijp nu je reacties en weet ook wanneer ik gelijk heb. Mooi dat mijn verhaal onzin is en jouw verhaal klopt. Je begint steeds lachwekkender te worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 - 13:11 schreef Ajax we love you het volgende:ohja, dat is waar ook. Verder gaat er natuurlijk geen belastinggeld van het rijk naar de gemeente?? Denk dat jij meer onzin verteld kereltje. Jij denkt dat het feiten zijn, ik geef maar een rekensommetje als voorbeeld, daarbij rekende ik een ander tarief uiteindelijk, anders kom ik nooit op 50k. Maar als jij denkt dat een kaartje €20, dan klopt dat helemaal jongen!! in 1975 misschien, of ga je me nu vertellen dat er toen geen Euro's bestonden? Ik begrijp nu je reacties en weet ook wanneer ik gelijk heb. Mooi dat mijn verhaal onzin is en jouw verhaal klopt. Je begint steeds lachwekkender te worden. Dit zegt genoeg..... Lees het maar een paar keer terug, dan snap je het zelf ook... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
en wat die kaartjes betreft heb je wel gelijk, die prijzen kloppen niet, dat was een inschatting, al heeft dat helemaal niks te maken met het wel of niet bij Ajax kmen, als ik daar namelijk ben, wat door een handicap niet vaak meer gebeurt, dan zit ik via een klant in 1 van de skyboxen, en daar hoef ik uiteraard niet voor te betalen.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 - 13:46 schreef remco k het volgende:en wat die kaartjes betreft heb je wel gelijk, die prijzen kloppen niet, dat was een inschatting, al heeft dat helemaal niks te maken met het wel of niet bij Ajax kmen, als ik daar namelijk ben, wat door een handicap niet vaak meer gebeurt, dan zit ik via een klant in 1 van de skyboxen, en daar hoef ik uiteraard niet voor te betalen.. Het geeft niet Remco. Ik gaf ook maar een inschatting en miss zit ik er wel helemaal naast met mijn kostenbereking, alleen die 24.000 manuren kloppen. Toch denk ik niet dat Ajax dat moet betalen, maar daarover is al een heel topic geweest waar ik op heb gereageerd destijds. Ik vind wel dat de relschoppers die opgepakt zijn voor de kosten mogen opdraaien, verder vind ik het toch echt een zaak van de overheid. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Inderdaad, en als de overheid beslist dat de twee supportersgroepen niet samen kunnen, dan is dat ook hun beslissing..... |
|
|
|
|
|