BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Einde seizoen voor Ajax-doelman Stekelenburg'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 16 maart 2011 - 21:05
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Einde seizoen voor Ajax-doelman Stekelenburg' (Voetbalcentraal)

remco k
 remco k - woensdag 16 maart 2011 - 21:24   quote  deeplink  
Erg jammer, we hadden hem ondanks dat het zoiezo niet veel westrijden waren geweest, wel heel goed kunnen gebruiken..

Persoonlijk hoop ik dat Vermeer dan nog maar een paar potjes mee kan pakken, dat in ieder geval liever dan dat Verhoeven ons kampioen moet maken..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 16 maart 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 21:24 schreef remco k het volgende:
Erg jammer, we hadden hem ondanks dat het zoiezo niet veel westrijden waren geweest, wel heel goed kunnen gebruiken..

Persoonlijk hoop ik dat Vermeer dan nog maar een paar potjes mee kan pakken, dat in ieder geval liever dan dat Verhoeven ons kampioen moet maken..
Ligt eraan waneer Vermeer weer inzetbaar is.Is dat voor de laatste 2 wedstrijden dan zeg ik laat de beer uit naarden het dan maar afmaken
Ride
 Ride - woensdag 16 maart 2011 - 21:37   quote  deeplink  
Geef de hoop niet op...
remco k
 remco k - woensdag 16 maart 2011 - 21:41   quote  deeplink  
Voor de titel geef ik de hoop niet op, al verwacht ik het niet...

Zoals Nemam al aangeeft als Vermeer maar twee potjes kan spelen, laat hem het dan maar afmaken... Al hoop ik dan wel dat het voor Twente thuis al beslist is, heb liever niet dat Twente bij ons kampioen gaat worden...

De hoop op Stekelenburg geef ik voor dit seizoen wel op, helaas.....
Oceanu
 Oceanu - woensdag 16 maart 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:

Het interesseert me geen zak wie er op doel staat om ons kampioen te maken. Als we het maar worden !!
Guyt
 Guyt - woensdag 16 maart 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:

Dat hoop ik dus ook.Zie ook liever Vermeer.
remco k
 remco k - woensdag 16 maart 2011 - 21:42   quote  deeplink  
Stel dat we tegen Twente wel de kampioenswestrijd kunnen spelen, en dat we wanneer we winnen kampioen zijn. kan Stekelenburg dan niet met die duim spelen, ik snap dat het een risico is.. maar met een rossie pijnstillers in z'n mik moet dat best 1 malig kunnen toch??
ronald
 ronald - woensdag 16 maart 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:

nou sorry hoor maar was slaat dit nu weer op ,het maakt voor niemand wat uit ,wie ajax kampioen maakt ,en waarom gun je het verhoeven niet ??? die gun ik het juist
met al dat negatieve gezeur over hem
remco k
 remco k - woensdag 16 maart 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 21:41 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Het interesseert me geen zak wie er op doel staat om ons kampioen te maken. Als we het maar worden !!
dat is dus het probleem, ik denk niet dat we dat met hem worden, natuurlijk maakt het mij ook niet uit wie er dan op goal staat als we kampioen zijn...
Guyt
 Guyt - woensdag 16 maart 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 21:41 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Zie het echt somber in nou Stekelenburg geblesseerd is.
remco k
 remco k - woensdag 16 maart 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 21:42 schreef Guyt het volgende:

[..]

Dat hoop ik dus ook.Zie ook liever Vermeer.
Heeft dan wel bijna 3kwart jaar niet gespeeld, is dat dan wel verstandig, om hem weer voor de Leeuwen te gooien als de jongens net weer aan Verhoeven gewend zijn???? Ik weet ook dat eigenlijk niet hoor.. Zie hem zoals ik al zei, natuurlijk wel veel liever spelen dan Verhoeven....
remco k
 remco k - woensdag 16 maart 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 21:43 schreef ronald het volgende:

[..]

nou sorry hoor maar was slaat dit nu weer op ,het maakt voor niemand wat uit ,wie ajax kampioen maakt ,en waarom gun je het verhoeven niet ??? die gun ik het juist
met al dat negatieve gezeur over hem
Lezen, dat bedoel ik helemaal niet, ik heb er alleen weinig vertrouwen in als Verhoeven degene is die ons kampioen moet maken, ik denk namelijk niet dat hij dat aankan...
Oceanu
 Oceanu - woensdag 16 maart 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 21:43 schreef remco k het volgende:

[..]

dat is dus het probleem, ik denk niet dat we dat met hem worden, natuurlijk maakt het mij ook niet uit wie er dan op goal staat als we kampioen zijn...
Dacht al dat je het op die manier bedoelde. Als Vermeer straks fit is en we doen nog steeds mee om de titel, mist hij toch nog steeds wedstrijdritme. Iets wat Verhoeven dan wel aardig heeft. Misschien keept Verhoeven straks wel zo goed dat het weer een luxe is dat Vermeer op de bank zit. We'll see.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 16 maart 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 21:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Lezen, dat bedoel ik helemaal niet, ik heb er alleen weinig vertrouwen in als Verhoeven degene is die ons kampioen moet maken, ik denk namelijk niet dat hij dat aankan...
We zullen het er toch mee moeten doen Remco,we kunnen natuurlijk ook Hiqieto van columbia even bellen:)
remco k
 remco k - woensdag 16 maart 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 21:48 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

We zullen het er toch mee moeten doen Remco,we kunnen natuurlijk ook Hiqieto van columbia even bellen:)
Whahaha, dat was nog eens een stuntman he...
remco k
 remco k - woensdag 16 maart 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 21:46 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Dacht al dat je het op die manier bedoelde. Als Vermeer straks fit is en we doen nog steeds mee om de titel, mist hij toch nog steeds wedstrijdritme. Iets wat Verhoeven dan wel aardig heeft. Misschien keept Verhoeven straks wel zo goed dat het weer een luxe is dat Vermeer op de bank zit. We'll see.
We zullen het inderdaad wel gaan meemaken..

Feit is wel, dat mede oor het puntverlies van PSV afgelopen weekend, dat het missen van Stekelenburg een heel groot gemis is, en dat onze titelkansen hierdoor wel iets minder zijn geworden... Pas aan het einde van het seizoen zullen we zien hoe groot het gemis is...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 16 maart 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 21:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahaha, dat was nog eens een stuntman he...
Genoten van die gozer man,met die prachtige shirts van hem
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 16 maart 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 21:52 schreef remco k het volgende:

[..]

We zullen het inderdaad wel gaan meemaken..

Feit is wel, dat mede oor het puntverlies van PSV afgelopen weekend, dat het missen van Stekelenburg een heel groot gemis is, en dat onze titelkansen hierdoor wel iets minder zijn geworden... Pas aan het einde van het seizoen zullen we zien hoe groot het gemis is...
was want aan het eind van het seizoen is hij weg vrees ik
remco k
 remco k - woensdag 16 maart 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 21:53 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Genoten van die gozer man,met die prachtige shirts van hem
Altijd heel apart ja, en ook zo'n 1 keer per jaar weer zo'n rare actie op de doellijn, of weer een goal gemaakt...hahaha, zul je nu niet meer zo snel meemaken he...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 16 maart 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 21:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Altijd heel apart ja, en ook zo'n 1 keer per jaar weer zo'n rare actie op de doellijn, of weer een goal gemaakt...hahaha, zul je nu niet meer zo snel meemaken he...
Je kent de schorpioen sprong van hem,nooit meer gezien daarna
remco k
 remco k - woensdag 16 maart 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 21:54 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

was want aan het eind van het seizoen is hij weg vrees ik
dat denk ik nu dus juist niet, alle aandacht die hij had zal nu afzwakken... je weet hoe het is in de voetbalwereld he, de ene week een held, en als men Steek drie weken niet hoort of ziet, dan is men hem ook weer vergeten..Let maar op, speelt komend seizoen gewoon weer voor Ajax...
Guyt
 Guyt - woensdag 16 maart 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 21:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens.Vind het maar niks laat steeds de bal los.We hebben kunnen zien wat daar van kan komen.Zie de 1-0 achterstand bij Willem 2. Is en blijft trickie zeker in deze fase van de competitie waar helemaal niks meer mag mis gaan. Begrijp me niet verkeerd maar Steek is niet te vervangen en we moeten wat maar ik denk dat Vermeer betrouwbaarder is dan Jeroen. Hopelijk winnen we morgen en zondag van ADO als je die wint worden we denk kampioen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 maart 2011 door Guyt --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 16 maart 2011 - 22:00   quote  deeplink  
2ymubdg.jpg
Ride
 Ride - woensdag 16 maart 2011 - 22:16   quote  deeplink  
Gewoon veel scoren en vertrouwen op Vertonghen en Aldeweireld
Oceanu
 Oceanu - woensdag 16 maart 2011 - 22:28   quote  deeplink  
Als je ze niet laat schieten, kenne ze ook niet scoren !!!!!!
!A-F-C-A!
 !A-F-C-A! - woensdag 16 maart 2011 - 23:31   quote  deeplink  
Als we al geen kampioen meer kunnen worden als alleen steek al wegvalt, dan zijn we het niet eens waart om kampioen te worden. zolang de verdedeging goed staat en we gewoon blijven scoren is er niets aan de hand voor ons cluppie!
remco k
 remco k - donderdag 17 maart 2011 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 - 22:16 schreef Ride het volgende:
Gewoon veel scoren en vertrouwen op Vertonghen en Aldeweireld
Ik vertrouw 200% op vertongen en Alderweireld, net zoals hun dat deden bij Steek. Ik vraag me af of dat vertrouwen er nu bij Verhoeven ook is...
ajacied
 ajacied - donderdag 17 maart 2011 - 10:55   quote  deeplink  
zucht hier wordt je niet vrolijk van. geeft geen exra vertrouwen ! dammm das weer pech hebben
dege
 dege - donderdag 17 maart 2011 - 12:12   quote  deeplink  
als die Verhoeven straks de sterren van de hemel keept horen we niemand klagen, laten we gewoon van het beste uitgaan en op dit moment Verhoeven steunen inplaats van aan hem te twijfelen. Geef hem vertrouwen, hetzelfde als De Boer doet, dat maakt hem alleen maar sterker.
Geef de hoop niet op, dit weekend kan een beslissend weekend worden voor ajax, win je van ADO ben je een heel eind, verlies of speel je gelijk ben je weg.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 17 maart 2011 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 12:12 schreef dege het volgende:
als die Verhoeven straks de sterren van de hemel keept horen we niemand klagen, laten we gewoon van het beste uitgaan en op dit moment Verhoeven steunen inplaats van aan hem te twijfelen. Geef hem vertrouwen, hetzelfde als De Boer doet, dat maakt hem alleen maar sterker.
Geef de hoop niet op, dit weekend kan een beslissend weekend worden voor ajax, win je van ADO ben je een heel eind, verlies of speel je gelijk ben je weg.
+1 Helemaal mee eens. Ik heb ook zo mijn twijfels net als de anderen. Steek is gewoon niet te vervangen, nu moet je het doen met degene die je hebt. Die bolle heb ik er al een hoop uit zien halen en dan bedoel ik niet uit het netje. Laten we hem steunen, miss vanavond wordt hij de held.
Guyt
 Guyt - donderdag 17 maart 2011 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 12:12 schreef dege het volgende:
Er word toch niet geklaagd man hij zal heus gesteund worden.Lijkt me niet meer dan logisch.Maar dat ik en meerdere huiverig zijn nu Steek er niet is lijkt me ook meer dan logisch.
Ride
 Ride - donderdag 17 maart 2011 - 13:25   quote  deeplink  
Logisch wel... maar kan me nog een cruciale fase herinneren van Stekelenburg toen Vermeer het uitstekend deed.
Kostte ons toen ook de titel.
Laten we hopen dat Verhoeven een engeltje op zijn schouder heeft zitten ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 maart 2011 door Ride --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Einde seizoen voor Ajax-doelman Stekelenburg'

0.0068581