BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Triest: Milan wil al weer van Emanuelson af

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Henk de Vries
 Henk de Vries - donderdag 17 maart 2011 - 14:35   quote  deeplink  
Ik lees net een bericht dat Milan alweer van Urby Emanuelson af wil. Wat een verschrikking die grote clubs maar erger nog....dat er nog steeds spelers zijn die in dit soort verhalen trappen. Ik zeg....snel terughalen die jongen!
PETER111
 PETER111 - donderdag 17 maart 2011 - 14:40   quote  deeplink  
alleen als hij gratis is terughalen
Brandje
 Brandje - donderdag 17 maart 2011 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 14:35 schreef Henk de Vries het volgende:
Ik lees net een bericht dat Milan alweer van Urby Emanuelson af wil. Wat een verschrikking die grote clubs maar erger nog....dat er nog steeds spelers zijn die in dit soort verhalen trappen. Ik zeg....snel terughalen die jongen!
Komt echt wel een Engelse middenmoter die een miljoen of 7 neertelt voor hem. Makkelijk verdiend toch!
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 17 maart 2011 - 14:44   quote  deeplink  
Sommige clubs kopen spelers, niet om zichzelf te versterken, maar juist om andere clubs te verzwakken. Babel, Huntelaar, Affelay en zo zijn er nog meer spelers die juist de Eredivisie nog leuk maken om naar te kijken. Deze spelers worden weggekocht maar komen niet aan het voetballen toe. Zonde...
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 17 maart 2011 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 14:44 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Sommige clubs kopen spelers, niet om zichzelf te versterken, maar juist om andere clubs te verzwakken. Babel, Huntelaar, Affelay en zo zijn er nog meer spelers die juist de Eredivisie nog leuk maken om naar te kijken. Deze spelers worden weggekocht maar komen niet aan het voetballen toe. Zonde...
Die eerste zin volg ik niet helemaal. Je denkt toch niet dat Milan Emanuelson heeft gekocht om Ajax te verzwakken. Je denkt toch ook niet dat Real 27 miljoen voor Huntelaar heeft neergeteld om Ajax te verzwakken. Die spelers vielen voor de beleidsbepalers/technische staf gewoon tegen en dus mochten/mogen ze vertrekken. Meer is het niet. Sowieso was het voor Emanuelson, Huntelaar en Afellay tijd om naar het buitenland te vertrekken. Zeker Huntelaar en Afellay. Emanuelson heeft ondanks zijn talent nooit een onbetwiste basisplaats op 1 positie bij Ajax afgedwongen. Dat zegt ook iets. Babel is gewoon veel te vroeg vertrokken, hij had er beter aangedaan om nog minimaal 2 seizoenen bij Ajax te blijven.
ajacied
 ajacied - donderdag 17 maart 2011 - 15:10   quote  deeplink  
idd vaak ligt het toch niet aan de clubs maar aan de spelers zelf ! huntelaar heeft veel pech gehad btw. emanuelson had deze scenario echt wel in zijn hoofd , had jij verwacht dat hij bij milan aan spelen toe zou komen ?
Henk de Vries
 Henk de Vries - donderdag 17 maart 2011 - 15:14   quote  deeplink  
Ja tuurlijk! Je hebt toch een gesprek met clubleiding en trainer en daarna kan je toch je perspectief inschatten?
Blaatkoe
 Blaatkoe - donderdag 17 maart 2011 - 15:30   quote  deeplink  
Dit had hij natuurlijk kunnen verwachten. Hij is echt alleen maar als investering gehaald. Aankopen voor weinig geld en voor meer verkopen binnen een half jaar. Dat heeft milan volgens mij al vaker met spelers van Ajax gedaan.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 17 maart 2011 - 16:00   quote  deeplink  
Ik weet niet of dit verhaal echt klopt, het is volgens mij maar een gerucht. Als het zo zou zijn, dan zou hij vanaf nu alleen nog maar op de tribune zitten. Ik ga eens opletten de aankomende weekenden.
Ride
 Ride - donderdag 17 maart 2011 - 16:11   quote  deeplink  
Gerucht
Winston Bogarde
 Winston Bogarde - donderdag 17 maart 2011 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 15:30 schreef Blaatkoe het volgende:
Dit had hij natuurlijk kunnen verwachten. Hij is echt alleen maar als investering gehaald. Aankopen voor weinig geld en voor meer verkopen binnen een half jaar. Dat heeft milan volgens mij al vaker met spelers van Ajax gedaan.
Word!

Vies maar slim spel van Ac Milan..
alibabba
 alibabba - donderdag 17 maart 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 16:00 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik weet niet of dit verhaal echt klopt, het is volgens mij maar een gerucht. Als het zo zou zijn, dan zou hij vanaf nu alleen nog maar op de tribune zitten. Ik ga eens opletten de aankomende weekenden.
Ik heb zondag de wedstrijd Ac Milan tegen Bari gezien en daar viel Emanuelson echt goed in, dus vind ik het moment raar. In zijn geheel snap ik het wel, want Emanuelson komt gewoon tekort voor de echte top!
JOOD
 JOOD - donderdag 17 maart 2011 - 16:36   quote  deeplink  
Had ik van te voren kunnen vertellen.. Hij hoeft van mij ook niet terug te komen..
Rogier
 Rogier - donderdag 17 maart 2011 - 16:37   quote  deeplink  
Italie moet hij niet ziijn...denk dat Duitsland het beste voor hem is. terughalen doet hij niet en moet Ajax ook niet doen. Laat Blind zich maar ontwikkelen. Ook op Emanuelson hebben we veel gescholden, bij Blind doen we dat ook. Maar toch is zijn passing wel erg goed.
supras mijn mokum
 supras mijn mokum - donderdag 17 maart 2011 - 17:09   quote  deeplink  
GOH verrassend!
Dit had toch ECHT NIEMAND verwacht!

Alsjeblieft niet terug!!!
remco k
 remco k - donderdag 17 maart 2011 - 17:12   quote  deeplink  
Niks meer dan een gerucht, hij is voor komend seizoen gekocht, en niet voor dit seizoen, hij kan nu wennen, en men verwacht dat ie er volgend jaar zal staan... Over het algemeen, gaat Milan ook niet zo met zijn spelers om...

Maar terug halen????? Waarom in godsnaam, we zijn er net vanaf...
sebas79
 sebas79 - donderdag 17 maart 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 17:12 schreef remco k het volgende:
Niks meer dan een gerucht, hij is voor komend seizoen gekocht, en niet voor dit seizoen, hij kan nu wennen, en men verwacht dat ie er volgend jaar zal staan... Over het algemeen, gaat Milan ook niet zo met zijn spelers om...

Maar terug halen????? Waarom in godsnaam, we zijn er net vanaf...
mee eens
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 17 maart 2011 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 14:44 schreef Brandje het volgende:

[..]

Komt echt wel een Engelse middenmoter die een miljoen of 7 neertelt voor hem. Makkelijk verdiend toch!
Everton lijk me mooie club voor m, en denk ik nog haalbaar ook om basisspeler te worden
remco k
 remco k - donderdag 17 maart 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 19:44 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Everton lijk me mooie club voor m, en denk ik nog haalbaar ook om basisspeler te worden
Hj moet niet in ENgeland gaan spelen, veels te hard voor hem verwacht ik....

Italie is wel het beste voor hem, denk dat hij wel bij een AS Roma zou passen...
morkanne
 morkanne - donderdag 17 maart 2011 - 20:07   quote  deeplink  
@Winston Bogarde
waarom is het vies spel van Milan?
Emanuelson wilde zelf, Ajax heeft er nog wat aan overgehouden en als hij wordt verkoct is hij er toch zelf bij. Moet hij maar beter spelen
Oceanu
 Oceanu - donderdag 17 maart 2011 - 20:09   quote  deeplink  
Om bij Milan te slagen, zul je bij ajax toch echt wekelijks uitblinker moeten zijn. Dat is Urby in mijn ogen nooit geweest. Met af en toe een goede wedstrijd presteer je echt te weinig om het te maken bij Milan.
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 18 maart 2011 - 18:56   quote  deeplink  
triest waarom triest,hij koos zelf voor milaan en een leek kon hem al vertellen dat hij het niet zou redden en ooh ja urby geld is ook niet altijd alles.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Triest: Milan wil al weer van Emanuelson af

0.0067698