BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Puur hypothetisch.....

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Han
 FR-Han - donderdag 17 maart 2011 - 17:17   quote  deeplink  
stel de kuip werd door stroom voorzien door een eigen reactor, en die reactor ging fout. en de boel ging smelten... stralings gevaar overal. wie zou dan zijn leven geven voor stad en club, en zelfs snaveldam? ik denk dat ik een held zou zijn voor jullie. mijn leven is toch al kut. dus als jullie dan een betere situatie krijgen, zou ik het een eer vinden jullie te redden. hoe denken jullie hier over?
Maximus
 Maximus - donderdag 17 maart 2011 - 17:20   quote  deeplink  
Volgens mij heb je teveel jodiumtabletten gevreten...
FR-Han
 FR-Han - donderdag 17 maart 2011 - 17:24   quote  deeplink  
jodium tabletten? hahaha ik moet gelijk aan jozo zout denken..
Maximus
 Maximus - donderdag 17 maart 2011 - 17:26   quote  deeplink  
Wat wou je doen dan? De boel koelen met die liaan van je?
FR-Han
 FR-Han - donderdag 17 maart 2011 - 17:30   quote  deeplink  
ik denk dat ik zoiezo in later stadium de op exploderende staande reactort dicht kan storten met zaad. maar ook blussen is geen probleem. heb een blaas van de pils! frwendy,s reactor is ook heet en geeft te veel straling af. daar kan ik ook mee overweg. dus zou ik me leven geven voor mijn mede rood witte bravehearts!! ik heb de kennis!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 maart 2011 door FR-Han --
Maximus
 Maximus - donderdag 17 maart 2011 - 17:36   quote  deeplink  
Staat wendy ook vaak droog dan?:)
Vind dit eigenlijk géén onderwerp om grapjes overt te maken....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 maart 2011 door Maximus --
supermario13
 supermario13 - donderdag 17 maart 2011 - 17:45   quote  deeplink  
mooi toppic ik ga bijna huilen Obiku heldddddd
FR-Han
 FR-Han - donderdag 17 maart 2011 - 17:51   quote  deeplink  
wendy staat eigelijk nooit droog. dat regelt ik natuurlijk. heb een soort boorzuur. top kwaliteit. maar ben wel met je eens dat het eigelijk heel erg is. maak een grapje. maar er is nergens een topic nog waar er iets over die ramp.. dus link ik hem gezien ryo en zijn broertje jappanert zijn..
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 17 maart 2011 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 17:17 schreef obiku010 het volgende:
stel de kuip werd door stroom voorzien door een eigen reactor, en die reactor ging fout. en de boel ging smelten... stralings gevaar overal. wie zou dan zijn leven geven voor stad en club, en zelfs snaveldam? ik denk dat ik een held zou zijn voor jullie. mijn leven is toch al kut. dus als jullie dan een betere situatie krijgen, zou ik het een eer vinden jullie te redden. hoe denken jullie hier over?
hahahahahahahaha...........mafkees
craven
 craven - donderdag 17 maart 2011 - 18:28   quote  deeplink  
tis en blijft een Obiku :)
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 17 maart 2011 - 19:27   quote  deeplink  
Eerst redden, praten we daarna wel verders...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 maart 2011 - 23:59   quote  deeplink  
Achter al die grappen zit een hoop waarheid....Obiku,held!!!
don43
 don43 - vrijdag 18 maart 2011 - 00:27   quote  deeplink  
en nou optieften mafkeeswant hier maak je fgeen geintjes over want wie weet heeft ryo hier wel fam bij verloren,
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 18 maart 2011 - 00:31   quote  deeplink  
la gaan, joh, tis een manier van aandacht...
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 18 maart 2011 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 00:27 schreef don43 het volgende:
en nou optieften mafkeeswant hier maak je fgeen geintjes over want wie weet heeft ryo hier wel fam bij verloren,
wtf?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 18 maart 2011 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 00:27 schreef don43 het volgende:
en nou optieften mafkeeswant hier maak je fgeen geintjes over want wie weet heeft ryo hier wel fam bij verloren,
En als Ryo nou geen familie heeft verloren? Is het dan minder erg?
Djee
 Djee - vrijdag 18 maart 2011 - 07:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 00:36 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

En als Ryo nou geen familie heeft verloren? Is het dan minder erg?
Ryo heeft volgens diverse media GEEN familie verloren............
Verder blijft het hele Tsunami/aardbevinggebeuren een triest geheel natuurlijk!
Deze ellende wens je je grootste vijand nog niet toe!
Sterkte Japan, help is on his way.........Ryo: Kanjer!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 18 maart 2011 - 09:12   quote  deeplink  
Tjongejonge wat een malloot. Ze moeten hem die reactor insturen... Iemand moet het toch doen, nou, hij heeft net een geweldige open sollicitatie gestuurd...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 maart 2011 door Arie.Klooster --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 18 maart 2011 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 17:17 schreef obiku010 het volgende:
stel de kuip werd door stroom voorzien door een eigen reactor, en die reactor ging fout. en de boel ging smelten... stralings gevaar overal. wie zou dan zijn leven geven voor stad en club, en zelfs snaveldam? ik denk dat ik een held zou zijn voor jullie. mijn leven is toch al kut. dus als jullie dan een betere situatie krijgen, zou ik het een eer vinden jullie te redden. hoe denken jullie hier over?
Zielig dat je met zo'n belachelijke opmerking de hofnar wil spelen. Ik schaam me ervoor dat zo'n randdebiel zich Feyenoorder noemt. Wat een lul.... Gevaarlijk mannetje....
Crisismanager
 Crisismanager - vrijdag 18 maart 2011 - 09:37   quote  deeplink  
Heb jij ook maar enig idee wat daar aan de hand is?

Smakeloos is het..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 18 maart 2011 - 09:45   quote  deeplink  
+1
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 18 maart 2011 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 00:27 schreef don43 het volgende:
en nou optieften mafkeeswant hier maak je fgeen geintjes over want wie weet heeft ryo hier wel fam bij verloren,
Tieft jij maar op! ik weet niet waar je last van heb maar volgens mij heb je ergens een trauma opgelopen! Hij stelt gewoon een vraag!!!!
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 18 maart 2011 - 10:25   quote  deeplink  
nogmaals vind ik het heel erg. exuus aan de mensen die het smakeloos vinden wat ik gepost heb. was niet de bedoeling mensen tegen het zere been te stoten. ik wilde een link leggen tussen feyenoord en de situatie in japan. zodat er een topic over kon komen. wist niet dat ik zo niet serieus overkwam. vind het wel degelijk heel erg
Djee
 Djee - vrijdag 18 maart 2011 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 10:25 schreef obiku010 het volgende:
nogmaals vind ik het heel erg. exuus aan de mensen die het smakeloos vinden wat ik gepost heb. was niet de bedoeling mensen tegen het zere been te stoten. ik wilde een link leggen tussen feyenoord en de situatie in japan. zodat er een topic over kon komen. wist niet dat ik zo niet serieus overkwam. vind het wel degelijk heel erg
Weet ik Obikoet!
MMM
 MMM - vrijdag 18 maart 2011 - 11:18   quote  deeplink  
Obiku we houden van je!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 18 maart 2011 - 11:39   quote  deeplink  
Is niet zó erg obiku, komt er af en toe wat onhandig uit. Jij bent in ieder geval jezelf op dit Forum.
de flh
 de flh - vrijdag 18 maart 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 17:17 schreef obiku010 het volgende:
stel de kuip werd door stroom voorzien door een eigen reactor, en die reactor ging fout. en de boel ging smelten... stralings gevaar overal. wie zou dan zijn leven geven voor stad en club, en zelfs snaveldam? ik denk dat ik een held zou zijn voor jullie. mijn leven is toch al kut. dus als jullie dan een betere situatie krijgen, zou ik het een eer vinden jullie te redden. hoe denken jullie hier over?
ben dan waarschijnlijk geëvacueerd.
de flh
 de flh - vrijdag 18 maart 2011 - 12:12   quote  deeplink  
grapje moet kunnen, over 9/11 maken we ook grappen.. "Silence! I kill you!"
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 18 maart 2011 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 10:25 schreef obiku010 het volgende:
nogmaals vind ik het heel erg. exuus aan de mensen die het smakeloos vinden wat ik gepost heb. was niet de bedoeling mensen tegen het zere been te stoten. ik wilde een link leggen tussen feyenoord en de situatie in japan. zodat er een topic over kon komen. wist niet dat ik zo niet serieus overkwam. vind het wel degelijk heel erg
Ik vond het wat smakeloos, maar ik merk dat dat juist niet de bedoeling was. Wat mij betreft is Obiku wel oké.... (maar ja, wie ben ik hè).........
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 18 maart 2011 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 12:40 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik vond het wat smakeloos, maar ik merk dat dat juist niet de bedoeling was. Wat mij betreft is Obiku wel oké.... (maar ja, wie ben ik hè).........
Je weet toch wel wie je bent???
craven
 craven - vrijdag 18 maart 2011 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 13:57 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je weet toch wel wie je bent???
gisteren wist ie ook niet wat ie neukte dus ik vraag t me af hahaha
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 18 maart 2011 - 14:16   quote  deeplink  
Identiteitsprobleem haha...
craven
 craven - vrijdag 18 maart 2011 - 14:17   quote  deeplink  
geeft niet man, als je het maar weet
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 18 maart 2011 - 14:39   quote  deeplink  
Wie?
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 18 maart 2011 - 15:59   quote  deeplink  
Obiku, je zegt dat je leven kut is, veel mannen zijn jaloers!! Was het maar kut.

on: ik word wel een beetje moe van de hypocrytelingen hier... komen meteen met smakeloos en je moet optyften (dat laatste vind ik niet kunnen naar de mensen die tyfus hebben of gehad hebben). Misschien moet je eens niet zo zeiken op alles en idereen en als je een topic niet aan staat niet lezen. Obiku heeft nu eenmaal een soort humor dat niet voor iedereen geschikt is. Houd je er niet van jammer dan, ga je door naar een ander topic, houd je er wel van kun je best goed lachen met die koeiekop!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 maart 2011 door Pietje1 --
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 18 maart 2011 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 15:59 schreef Pietje1 het volgende:
Obiku, je zegt dat je leven kut is, veel mannen zijn jaloers!! Was het maar kut.

on: ik word wel een beetje moe van de hypocrytelingen hier... komen meteen met smakeloos en je moet optyften (dat laatste vind ik niet kunnen naar de mensen die tyfus hebben of gehad hebben). Misschien moet je eens niet zo zeiken op alles en idereen en als je een topic niet aan staat niet lezen. Obiku heeft nu eenmaal een soort humor dat niet voor iedereen geschikt is. Houd je er niet van jammer dan, ga je door naar een ander topic, houd je er wel van kun je best goed lachen met die koeiekop!!
eens met pietje1!! heb soms wat zwartgallige humor. voor sommige geen humor. maar ben na een fout nooit te groot om exuses te maken. soms ga ik iets te ver. maar dat zit er nu eenmaal in. me hart zit op de goede plaats. alleen kan je dat niet altijd merken door de pc. daarom nodig ik iedereen van harte uit op de houseboot. waar we een speciaal leer obiku,s ware aard kennen dek gaan inruimen!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 18 maart 2011 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 15:59 schreef Pietje1 het volgende:
Obiku, je zegt dat je leven kut is, veel mannen zijn jaloers!! Was het maar kut.

on: ik word wel een beetje moe van de hypocrytelingen hier... komen meteen met smakeloos en je moet optyften (dat laatste vind ik niet kunnen naar de mensen die tyfus hebben of gehad hebben). Misschien moet je eens niet zo zeiken op alles en idereen en als je een topic niet aan staat niet lezen. Obiku heeft nu eenmaal een soort humor dat niet voor iedereen geschikt is. Houd je er niet van jammer dan, ga je door naar een ander topic, houd je er wel van kun je best goed lachen met die koeiekop!!
En wie ben jij om dat voor mij te beslissen? En het heeft niets met hypocrisie te maken... Sommige dingen doe of zeg je gewoon niet. En dit was zo'n ding. Wie dat niet ziet, moet nodig heropgevoed worden, want dan mis je toch wat normen en waarden in je opvoeding...

Trouwens, Obiku heeft al aangegeven niemand voor het hoofd te willen schoppen en de kous was daarmee toch al af?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 18 maart 2011 - 16:17   quote  deeplink  
weer een kudt topic, boudewijn kom dr maar in.
craven
 craven - vrijdag 18 maart 2011 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 16:17 schreef Stylzz het volgende:
weer een kudt topic, boudewijn kom dr maar in.
kudt en kom er maar in, laat boudewijn zich niet 2 x zeggen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 18 maart 2011 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 - 17:17 schreef obiku010 het volgende:
stel de kuip werd door stroom voorzien door een eigen reactor, en die reactor ging fout. en de boel ging smelten... stralings gevaar overal. wie zou dan zijn leven geven voor stad en club, en zelfs snaveldam? ik denk dat ik een held zou zijn voor jullie. mijn leven is toch al kut. dus als jullie dan een betere situatie krijgen, zou ik het een eer vinden jullie te redden. hoe denken jullie hier over?
Niks mis met dit bericht!!!!Maar je moet het wel willen begrijpen als je het leest...
ted
 ted - vrijdag 18 maart 2011 - 19:20   quote  deeplink  
Eens !
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 18 maart 2011 - 19:24   quote  deeplink  
daarom. jij kent me een beetje. in ieder geval goed genoeg. heb jou dingen verteld die weinig weten buiten fam. dat brengt mij op een feyenoorders geheimen topic. heb jij iemand vermoord maar heb je het nooit verteld? of sla je je vrouw? dan kan dat in het topic bijvoorbeeld?? hahahaha. als er 5 voor zijn word hij geopend!
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 18 maart 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 19:24 schreef obiku010 het volgende:
daarom. jij kent me een beetje. in ieder geval goed genoeg. heb jou dingen verteld die weinig weten buiten fam. dat brengt mij op een feyenoorders geheimen topic. heb jij iemand vermoord maar heb je het nooit verteld? of sla je je vrouw? dan kan dat in het topic bijvoorbeeld?? hahahaha. als er 5 voor zijn word hij geopend!
leon is een soort van hulpverlenert ongemerkt. door hem en zijn topics heb ik weer levensvreugde. hahaha
Maximus
 Maximus - vrijdag 18 maart 2011 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 19:24 schreef obiku010 het volgende:
daarom. jij kent me een beetje. in ieder geval goed genoeg. heb jou dingen verteld die weinig weten buiten fam. dat brengt mij op een feyenoorders geheimen topic. heb jij iemand vermoord maar heb je het nooit verteld? of sla je je vrouw? dan kan dat in het topic bijvoorbeeld?? hahahaha. als er 5 voor zijn word hij geopend!
Ik ben voort!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 18 maart 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 19:24 schreef obiku010 het volgende:
daarom. jij kent me een beetje. in ieder geval goed genoeg. heb jou dingen verteld die weinig weten buiten fam. dat brengt mij op een feyenoorders geheimen topic. heb jij iemand vermoord maar heb je het nooit verteld? of sla je je vrouw? dan kan dat in het topic bijvoorbeeld?? hahahaha. als er 5 voor zijn word hij geopend!
hier kan ik beter niet voor zijn :)
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 18 maart 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 16:12 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

En wie ben jij om dat voor mij te beslissen? En het heeft niets met hypocrisie te maken... Sommige dingen doe of zeg je gewoon niet. En dit was zo'n ding. Wie dat niet ziet, moet nodig heropgevoed worden, want dan mis je toch wat normen en waarden in je opvoeding...

Trouwens, Obiku heeft al aangegeven niemand voor het hoofd te willen schoppen en de kous was daarmee toch al af?
Wie ik ben zie je links boven mijn bericht staan. Voor de rest kan ik alleen nog maar zeggen: stel je niet zo aan.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 18 maart 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 19:24 schreef obiku010 het volgende:
daarom. jij kent me een beetje. in ieder geval goed genoeg. heb jou dingen verteld die weinig weten buiten fam. dat brengt mij op een feyenoorders geheimen topic. heb jij iemand vermoord maar heb je het nooit verteld? of sla je je vrouw? dan kan dat in het topic bijvoorbeeld?? hahahaha. als er 5 voor zijn word hij geopend!
Niet doen, laat het nou maar gewoon een Feyenoord-Forum blijven met vooral inhoud. Ik ben niet geïnteresseerd naar andermans achtergrond en niemand naar de mijne. Houen zo, en wil je onzin kwijt dan plaats je dat op die rommel-topic.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 18 maart 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 19:24 schreef obiku010 het volgende:
daarom. jij kent me een beetje. in ieder geval goed genoeg. heb jou dingen verteld die weinig weten buiten fam. dat brengt mij op een feyenoorders geheimen topic. heb jij iemand vermoord maar heb je het nooit verteld? of sla je je vrouw? dan kan dat in het topic bijvoorbeeld?? hahahaha. als er 5 voor zijn word hij geopend!
doe maar niet Obiku,de meeste zijn warm en open hier maar er zijn er ook een hoop
kortzichtig en vooral oppervlakkig daar zou ik nooit de reactor voor gaan blussen
Van dat laatste soort is toch zo`n beetje 60 procent van het volk in dit land...
matriaalistische A sociale overt het paard getilde achterbakse klootzakken..
Voor de overgebleven 40 procent (de open en warme mensen)ga ik met jou mee blussen en dan hebben die andere
60 procent geluk...
pat
 pat - vrijdag 18 maart 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 09:13 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Zielig dat je met zo'n belachelijke opmerking de hofnar wil spelen. Ik schaam me ervoor dat zo'n randdebiel zich Feyenoorder noemt. Wat een lul.... Gevaarlijk mannetje....
jezus zeg wat een gek ben jij, je gaat tog nie echt denken dat dit serieus is?
raar ventje ben jij zeg ik me je gejammer hahaha
ik vind dit een geniaal geintjuh, tegen het harde aan maar dat vind ik niet erg.
degene die dit zien als een dreiging zijn niet goed bij hun hoofd
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 18 maart 2011 - 21:09   quote  deeplink  
het was ook puur hypothetisch. lol. sommige mensen zijn gewoon zuur, en gunnen een ander hun lolletje niet. geloof me. als je een miljoen wint, doen de meeste alsof ze het je gunnen. maar stiekum hopen ze dat je je plat rijd in je nieuwe porsche. zo werkt het. maar ik vind r-dam ech wel ook gewoon een potentieele held. ook al doet ie net alsof ie me posts haat. voor ie slaapt checkt ie mijn laatste waarschijnlijk nog. omdat ie mischien gewoon stiekum fan is. ik ben in ieder geval liefhebber van hem

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Puur hypothetisch.....









0.0078330