BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Juventus en Ajax tonen interesse in De Bruyne'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
PETER111
 PETER111 - donderdag 17 maart 2011 - 20:02   quote  deeplink  
Kevin De Bruyne mag volgens Patrick De Koster rekenen op belangstelling van clubs buiten België. De zaakwaarnemer van het grote talent had naar zijn zeggen al contact met onder andere Ajax en Juventus.
"Racing Genk is heel voorzichtig met mijn speler. We hebben nog met geen enkele Engelse club gepraat. Op dit moment hebben we enkel contact gehad met Juventus en Ajax", aldus de manager van het talent tegenover de Vlaamse media.

Ondanks de interesse is een langer verblijf van De Bruyne bij zijn huidige werkgever ook een optie. "De enige club waar we mee onderhandelen blijft Racing Genk. We willen met de directie van de club gaan praten over de toekomst van Kevin. We kunnen nog niets zeggen want er zijn veel geïnteresseerde clubs."

Blijkt een goede speler te zijn. En bericht lijkt me betrouwbaar omdat het van z'n zaakwaarnemer af komt.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 17 maart 2011 - 21:08   quote  deeplink  
Volgens mij heeft Ajax al eerder interesse getoond in De Bruyne. Toen koos hij echter voor een verblijf bij Racing Genk. Denk dat de zaakwaarnemer op de eerdere interesse doelt. Maar kan natuurlijk zijn dat Ajax hem wil hebben.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Juventus en Ajax tonen interesse in De Bruyne'

0.0052080