BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO Den Haag - Ajax (Eredivisie 20-03-2011 12:30): 3-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
afcadavid
 afcadavid - vrijdag 18 maart 2011 - 09:45   quote  deeplink  
Ajax moet de nederlaag tegen spartak moskou zien weg te spelen tegen ado.
Het zal een lastige wedstrijd worden.

ik denk en hoop 0-2
afcadavid
 afcadavid - vrijdag 18 maart 2011 - 09:46   quote  deeplink  
Ajax-middenvelder Demy de Zeeuw wil zich gaan richten op de competitie en de beker. De Amsterdammers verloren donderdagavond met 3-0 van Spartak Moskou en maken dus geen kans meer op Europees succes. Aankomende zondag wacht het competitieduel met ADO Den Haag.

ADO wordt een belangrijke wedstrijd. Die jongens wachten al lang op ons. Het kon daar wel eens een hele cruciale wedstrijd voor ons seizoen worden", zegt de oud-speler van onder meer AZ op het digitale thuis van de Nederlandse topclub.

Ook Jan Vertonghen weet dat het een belangrijk duel gaat worden in strijd om het kampioenschap. "Als we winnen staan we er in de competitie weer helemaal goed voor. Misschien is dit wel de lastigste wedstrijd die we nog krijgen. Als we in Den Haag zorgen voor een goede afloop, is het vertrouwen weer helemaal terug", aldus de mandekker.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/117216/De_Zeeuw_over_duel_met_ADO:_Kan_wel_eens_heel_cruciaal_worden#ixzz1GwHWQHCk
Ride
 Ride - vrijdag 18 maart 2011 - 09:47   quote  deeplink  
:rules.gif:
quote:

Misschien is zijn de uitkomsten van het overleg op vrijdag 18 maart 2011 te Breda (12.00u), wel net zo belangrijk voor Ajax als het duel met Ado.

NAC dient vandaag 1,5 tot 2 miljoen beschikbaar te hebben voor schuldeisers, lukt dit dan lijkt een faillissement en terugtrekking uit de competitie een feit, wat betekend dat Ajax een kampioenschap op hun buik kan schrijven. Ajax is van de titelkandidaten namelijk de enige die 2x van NAC heeft gewonnen. Bij Ajax gaan er dus 6 punten vanaf, terwijl er bij PSV en Twente maar 3 punten afgaan.

Hopelijk voor ons en een beetje voor de Amsterdammers loopt het met een sisser af

Is dit serieus?
afcadavid
 afcadavid - vrijdag 18 maart 2011 - 09:52   quote  deeplink  
WTF straks geen kampioen omdat we punten te kort komen die we wel hadden:O

COME ON NAC VIND GELD
Brandje
 Brandje - vrijdag 18 maart 2011 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 09:47 schreef Ride het volgende:

[..]

Is dit serieus?
Dus verliezen wordt beloond. Tsja het moet niet gekker worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 maart 2011 door Brandje --
remco k
 remco k - vrijdag 18 maart 2011 - 10:02   quote  deeplink  
Denk dat het een 2-2 gelijk spel gaat worden....
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 18 maart 2011 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 09:47 schreef Ride het volgende:

[..]

Is dit serieus?
NAC wordt echt niet failliet verklaard. Ik denk dat het wel meevalt. Er was fraude gepleegd met de cijfers enkele jaren geleden, dat hebben ze kenbaar gemaakt. Ze hebben een plan en dat bespreken ze met financiers. Het zal wel zorgelijk zijn financieel, maar verwacht zeker niet dat ze failliet worden verklaard voor het eind van de competitie. Gewoon ADO verslaan!!
alibabba
 alibabba - zaterdag 19 maart 2011 - 13:35   quote  deeplink  
Het Europese avontuur zit er helaas op en ondanks dat de cijfers niet liegen, heb ik toch een goed gevoel overgehouden aan de Europese wedstrijden. Na de Champions League heeft AJAX zichzelf weer meer getoond en dat is goed voor het ontwikkelingsproces. Er kan nog heel lang na worden gepraat over Spartak Moskou, want er had best meer ingezeten, maar De Boer zal zijn jongens nu weer scherp moeten krijgen voor het bezoek aan ADO Den Haag. Als ik denk aan Ado uit, denk ik gelijk aan vorig seizoen, want dat was het een echte thriller, waarin Ajax ver in blessuretijd door Alderweireld met de winst aan de haal ging. Hij passeerde fantastisch keeper Ricky van den Bergh, die het laatste kwartier de handschoenen aan had gedaan. F genieten mensen;

Ik zal de statistieken er eens bij halen mensen. 36x is er gespeeld in het Haagse op Eredivisie-niveau en 19x pakte AJAX de volle buit. 7x werd het een remise en 10x wist Ajax geen punten te pakken. Het doelsaldo; 63-42 in Amsterdams voordeel.

De opstelling van Ajax op 26-12-1958: Bertus Hoogerman, Ger van Mourik, Jan Fransz, Piet Ouderland, Bennie Muller, Wim Anderiesen, Guus van Ham, Piet van der Kuil ( rechtsbuiten ), Willy Schmidt, Jan Snoeks ( 2 seizoenen Ajax en scoorde 1 op 3 ), Wim Bleijenberg. Het werd in Den Haag op die dag een spektakel; Piet(je...)van der Kuil 0-1 ('9), Jan Snoeks 0-2 ('12), Schuurman 1-2 ('25), Schuurman 2-2 ('37), Schuurman 3-2 ('38), Wim Bleyenberg 3-3 ('70), Piet(je...)van der Kuil 3-4 ('87). Was het ONS PIETJE die zo trefzeker was????

Op 28-11-1965 weer een krimi; Henk Groot 0-1 ('7), Houwaart 1-1 ('60), Van Miert 2-1 ('75), Swart 2-2 ('82), Keizer 2-3 ('86). Johan Cruijff deed die dag ook mee en hij was toen pas 18.

Als we aan Den Haag denken, denken we ook aan Hagenees Martin Jol. Hij deed mee in het groen-gele shirt op 06-03-1988. De opstelling van Ajax destijds was als volgt; Stanley Menzo, Danny Hesp, Ronald Spelbos, Peter Larsson, Danny Blind, Aron Winter, Jan Wouters, Johnny van't Schip, John Bosman, Rob Witschge, Dennis Bergkamp. Richard Witschge verving tussentijds Bergkamp. Martin Jol scoorde die dag de 1-1 eindstand in de 76e minuut, nadat Bosman 3 minuten daarvoor de 0-1 tegen de touwen werkte.

Ado - AJAX door de jaren heen;

Kan Ajax nu in Den Haag net als vorig seizoen weer de hoop op de titel levend houden? Het lijkt erop dat Ajax ongeschonden uit de strijd is gekomen met Spartak Moskou, dus De Boer hoeft niet veel te wisselen. Ebecilio is alleen geschorst en zal in de selectie dus vervangen moeten worden. De Boer gaat maandag met El Hamdaoui praten en ik heb zojuist vernomen dat Castillion aan de selectie voor morgen word gevoegd. Het zal een hete zondagmiddag worden, waar ik wel met enige angst naar uit kijk....

Groet Alibabba!!!!
Ride
 Ride - zaterdag 19 maart 2011 - 13:40   quote  deeplink  
Mooi gedaan weer kerel, top van je
alibabba
 alibabba - zaterdag 19 maart 2011 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 - 13:40 schreef Ride het volgende:
Mooi gedaan weer kerel, top van je
Graag gedaan kerel. Wat denk jij wat het morgen word Ride?
Rogier
 Rogier - zaterdag 19 maart 2011 - 14:38   quote  deeplink  
Die was lekker hoor vorig jaar ! Teken er zo weer voor !
Pietje
 Pietje - zaterdag 19 maart 2011 - 14:41   quote  deeplink  
Hé journalist in spé!
Alweer een mooi verslag. Ik heb, denk ik, hetzelfde gevoel als jij: Ik heb geen goed gevoel over de uitslag. ADO draait goed met attractief, aanvallend, uitgekookt en behoorlijk fysiek sterk voetbal. ADO is ook typisch zo'n ploeg (net als bijvoorbeeld FC Utrecht) die de mouwen opstroopt en er voor 200% tegenaan gaat, wanneer Ajax op bezoek komt. Bovendien spelen de Hagenaars thuis... Ajax heeft ook nog eens een zware wedstrijd van donderdagavond in de benen. En dan die "lunchwedstrijden" om 12.30 uur, die bekomen Ajax niet altijd goed... Ik vrees met vrezen, dat al die ingrediënten wat te veel van het goede zijn voor onze jongens. Helaas, ik voorspel een behoorlijke nederlaag voor onze helden. Ik hoop oprecht dat ik mij (weer) vergis, maar ik voorspel nu een 3-1 voor ADO Den Haag :-(
Jacco
 Jacco - zaterdag 19 maart 2011 - 15:15   quote  deeplink  
Dat word oorlog in den Haag! Dit is de allerbelangrijkste wedstrijd van het seizoen!
We moeten winnen, en als Ajax er vol voor gaat dan is dat echt niet onmogelijk
Jacco
 Jacco - zaterdag 19 maart 2011 - 16:17   quote  deeplink  
Slecht nieuws voor ado-back bosschaard: panna koning Lukoki is in de selectie opgenomen. Beentjes bij elkaar pascal!
remco k
 remco k - zaterdag 19 maart 2011 - 17:03   quote  deeplink  
Dacht eerst dat we 2-2 zouden gaan spelen, nu zou ik daar heel blij mee zijn, en heb het gevoel dat we strijdloos ten onder zullen gaan... Helaas, maar waar, deze selectie is nog jong en hierdoor te wisselvallig...
ajacied
 ajacied - zaterdag 19 maart 2011 - 17:08   quote  deeplink  
dit word een lastig potje , 1-2 we zullen in de laatste minuut de winnende scoren !
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 19 maart 2011 - 18:49   quote  deeplink  
Elke keer als ik Ajax op een livestream kijk (heb geen EDL)gaat het fout,ik beloof jullie bijdeze dat ik morgen niet ga kijken en winnen we met 1-3
alibabba
 alibabba - zaterdag 19 maart 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 - 14:41 schreef Pietje het volgende:
Hé journalist in spé!
Alweer een mooi verslag. Ik heb, denk ik, hetzelfde gevoel als jij: Ik heb geen goed gevoel over de uitslag. ADO draait goed met attractief, aanvallend, uitgekookt en behoorlijk fysiek sterk voetbal. ADO is ook typisch zo'n ploeg (net als bijvoorbeeld FC Utrecht) die de mouwen opstroopt en er voor 200% tegenaan gaat, wanneer Ajax op bezoek komt. Bovendien spelen de Hagenaars thuis... Ajax heeft ook nog eens een zware wedstrijd van donderdagavond in de benen. En dan die "lunchwedstrijden" om 12.30 uur, die bekomen Ajax niet altijd goed... Ik vrees met vrezen, dat al die ingrediënten wat te veel van het goede zijn voor onze jongens. Helaas, ik voorspel een behoorlijke nederlaag voor onze helden. Ik hoop oprecht dat ik mij (weer) vergis, maar ik voorspel nu een 3-1 voor ADO Den Haag :-(
Pietje:):), was jij nou die Piet vd Kuil waar ik het over had? Het was in 1958 dus kan wel zo ongeveer kloppen toch?;-)
afcadavid
 afcadavid - zondag 20 maart 2011 - 07:45   quote  deeplink  
waar zijn JODUH, ALTIJD PRIJS IN DE K en F-SIDE?
het is zo stil op het forum nu:(
COME BACK
sebbe1
 sebbe1 - zondag 20 maart 2011 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 - 15:15 schreef Jacco het volgende:
Dat word oorlog in den Haag! Dit is de allerbelangrijkste wedstrijd van het seizoen!
We moeten winnen, en als Ajax er vol voor gaat dan is dat echt niet onmogelijk
moeten jullie niet ook nog tegen psv?
AFCA!
 AFCA! - zondag 20 maart 2011 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 10:12 schreef sebbe1 het volgende:

[..]

moeten jullie niet ook nog tegen psv?
Nee alleen nog tegen Twente
alibabba
 alibabba - zondag 20 maart 2011 - 11:40   quote  deeplink  
Verrassende opstelling AJAX;

Verhoeven; vdWiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; Enoh, Eriksen, De Jong; Ozbiliz, Cvitanich, Sulejmani
alibabba
 alibabba - zondag 20 maart 2011 - 11:42   quote  deeplink  
Opstelling Ado;

Coutinho, Leeuwin, Deryck, Bosschaart, Kum, Immers, Radosavljevic, Toornstra, Verhoek, Bulykin, Kubik
remco k
 remco k - zondag 20 maart 2011 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 11:40 schreef alibabba het volgende:
Verrassende opstelling AJAX;

Verhoeven; vdWiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; Enoh, Eriksen, De Jong; Ozbiliz, Cvitanich, Sulejmani
Zo, dat is zeker verassend, had toch wel de Jong in de punt verwacht... Blijkbaar heeft de Boer toch vertrouwen in Cvitanich (niet geheel onterecht). Bij de Zeeuw wordt gewaakt voor overbelasting, het feit dat hij nu niet meespeelt, komt mede door de volle wedstrijd tegen Spartak, de Zeeuw zou namelijk voorlpig geen hele wedstrijden spelen, tenminste dit is wat Ajax heeft aangegeven...

Ben benieuwd naar de hele wedstrijd van OZbiliz, de laatste twee wedstrijden, had hij toch aardig wat dreiging, en een paar mooie acties...
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 20 maart 2011 - 11:52   quote  deeplink  
Dit is een hele verrassende opstelling!!
Is Blind geschorst of gepasseerd??
Ben niet zo fan van Anita op de linksback..., helemaal niet tegen Verhoek..
Jammer dat Anita dan niet op het middenveld staat, vind m daar wel lekker spelen.
Maar verder vind ik het wel een goede opstelling, de Jong heeft een nesuje voor de goal alleen heeft gewoon te veel balverlies..
Leuk dat Ozbiliz erin staat, die jongen deed het erg goed de laatste 2 wedstrijden in de minuten dat ie mee mocht doen. :-)
alibabba
 alibabba - zondag 20 maart 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 11:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo, dat is zeker verassend, had toch wel de Jong in de punt verwacht... Blijkbaar heeft de Boer toch vertrouwen in Cvitanich (niet geheel onterecht). Bij de Zeeuw wordt gewaakt voor overbelasting, het feit dat hij nu niet meespeelt, komt mede door de volle wedstrijd tegen Spartak, de Zeeuw zou namelijk voorlpig geen hele wedstrijden spelen, tenminste dit is wat Ajax heeft aangegeven...

Ben benieuwd naar de hele wedstrijd van OZbiliz, de laatste twee wedstrijden, had hij toch aardig wat dreiging, en een paar mooie acties...
Maar je zult wel niet tevreden zijn dat de Jong op het middenveld staat? Ik denk wel dat de Jong het kan, maar hij is niet de snelste...
sebas79
 sebas79 - zondag 20 maart 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 11:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind he niet zo verassend hoor , jij vind het verassend omdat jij donderdag De Zeeuw en De Jong goed vond spelen terwijl iedereen wat anders zag .
alibabba
 alibabba - zondag 20 maart 2011 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 11:52 schreef ThomasAjacied het volgende:
Jammer dat Anita dan niet op het middenveld staat, vind m daar wel lekker spelen.
Maar verder vind ik het wel een goede opstelling, de Jong heeft een nesuje voor de goal alleen heeft gewoon te veel balverlies..
Leuk dat Ozbiliz erin staat, die jongen deed het erg goed de laatste 2 wedstrijden in de minuten dat ie mee mocht doen. :-)
Ik denk dat Blind gepasseerd is ja. Hij was ook wel heel slecht donderdag...
sebas79
 sebas79 - zondag 20 maart 2011 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 11:52 schreef ThomasAjacied het volgende:
Blind is te langzaam voor linksback
thomASS
 thomASS - zondag 20 maart 2011 - 12:06   quote  deeplink  
Super opstelling! Eindelijk een echte spit. Geen ebicillio en niet de slome blind.
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 20 maart 2011 - 12:07   quote  deeplink  
Verder vind ik het ook wel eens leuk om Mickey op de linksbuiten te zien..
Ik weet niet hoe jullie dat vinden maar ik vind hem daar wel beter...
Dan kan hij er eens op hem, op rechts gaat ie alleen maar naar binnen.
Kortom, een hele interessante wedstrijd!
ajacied
 ajacied - zondag 20 maart 2011 - 12:36   quote  deeplink  
oef das de eerste goede kans gemist dario :(
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 20 maart 2011 - 12:43   quote  deeplink  
Die kans van Dario was zeker een grote kans. Die had eigenlijk wel mogen zitten. Ajax speelt in ieder geval tot nu toe gedreven.
sebas79
 sebas79 - zondag 20 maart 2011 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 12:43 schreef amsterdammer113 het volgende:
Die kans van Dario was zeker een grote kans. Die had eigenlijk wel mogen zitten. Ajax speelt in ieder geval tot nu toe gedreven.
Idd spelen goed ,die kans van Sulejmani was ook aardig
ajacied
 ajacied - zondag 20 maart 2011 - 12:46   quote  deeplink  
oeeeeeeeeeeef ! eriksen
sebas79
 sebas79 - zondag 20 maart 2011 - 12:48   quote  deeplink  
Die Ozbiliz is echt snel ,leuke speler
ajacied
 ajacied - zondag 20 maart 2011 - 12:49   quote  deeplink  
zie hem zeker liever dan ebicilio ja !
ajacied
 ajacied - zondag 20 maart 2011 - 12:50   quote  deeplink  
goed gepakt van verhoeven !!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 20 maart 2011 - 12:53   quote  deeplink  
Toch moet gezegd worden dat Ado een leuk ploegje heeft. Het staat daar goed. En die Bulykin is een leuke spits die erg balvast is.
ajacied
 ajacied - zondag 20 maart 2011 - 12:56   quote  deeplink  
haha hoor ze gaan oooo pizza! haha
ajacied
 ajacied - zondag 20 maart 2011 - 12:59   quote  deeplink  
komen we goed weg dammm!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 20 maart 2011 - 13:00   quote  deeplink  
Anita bedankt!!
ajacied
 ajacied - zondag 20 maart 2011 - 13:01   quote  deeplink  
jaja geef ze lekker kado !!! godeverdomme !!!
ajacied
 ajacied - zondag 20 maart 2011 - 13:02   quote  deeplink  
v d wiel speelt hem zo lomp terug hoor !!!
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 20 maart 2011 - 13:05   quote  deeplink  
Jezus man weer Toby!!
Wat heeft hij??
Vorige week tegen Willem 2 ook al...
Winston Bogarde
 Winston Bogarde - zondag 20 maart 2011 - 13:05   quote  deeplink  
idd, lekker weg gewerkt.. nu snel de 1-1 maken.. Ajax had sowieso al op 0-2 moeten voorstaan..
sebas79
 sebas79 - zondag 20 maart 2011 - 13:05   quote  deeplink  
"Verhoeven laat je tieten zien" schande voor Ajax
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 20 maart 2011 - 13:08   quote  deeplink  
Lekker weer. We helpen de thuisploeg gewoon weer aan een voorsprong. Klote zooi!!
ajacied
 ajacied - zondag 20 maart 2011 - 13:09   quote  deeplink  
ach we kregen al 4 opgelegde kansen !!! we doenn het zelf! beseffen ze wel hoe belangrijk deze wedstrijd is ?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 20 maart 2011 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 13:05 schreef sebas79 het volgende:
"Verhoeven laat je tieten zien" schande voor Ajax
Kap nou eens met dat gezeik op onze keeper. Het is idd geen Stekelenburg, maar we moeten het doen met degene die we nu hebben. Dat continu zeiken over hem heeft geen zin.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO Den Haag - Ajax (Eredivisie 20-03-2011 12:30): 3-2

0.0094108