|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 13:09 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Kap nou eens met dat gezeik op onze keeper. Het is idd geen Stekelenburg, maar we moeten het doen met degene die we nu hebben. Dat continu zeiken over hem heeft geen zin. Eens |
|
|
|
|
BMWormer
|
|
|
Inderdaad, al 4 goede kansen. Maar met die kneuzen achterin,(vdw en ald) krijgen we er nog meer tegen... |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
nee lachwakkend gewooon ! verhoeven laat je tieten zien !! hahaha geniaal dit moet kennen toch ? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 13:13 schreef ajacied het volgende:nee lachwakkend gewooon ! verhoeven laat je tieten zien !! hahaha geniaal dit moet kennen toch ? Wat het ADO-publiek zingt moeten ze zelf weten. Maar dat gezeik over "Schande voor Ajax" e.d. is nu wel breed genoeg uitgemeten. In plaats van onze spelers beledigen is het misschien raadzaam om achter de gehele ploeg te gaan staan, dus inclusief Verhoeven. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
ja is ook zo. het is eenmaal niet anders. dit is niet eens zijn fout echt drama verdedigd door v d wiel maar ook aldewereld !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2011 door ajacied -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 13:17 schreef ajacied het volgende:ja is ook zo. het is eenmaal niet anders. dit is niet eens zijn fout echt drama verdedigd door v d wiel maar ook aldewereld ! Inderdaad, daarbij heeft Verhoeven een paar prima reddingen verricht. Ajax mist de echte stootkracht voorin. Het is er wel, maar het schot komt er niet uit. |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Van der Wiel had bij dat schot ook gewoon mee moeten lopen.. hij had daar al lang moeten staan dan had er nooit geschoten kunnen worden.. |
|
|
|
|
bird
|
|
|
quote: je moet je team steune niet afzeiken je lijkt wel een psv supporter wat een sukkel ben jij zeg er is toch niks anders JE MOET NADENKEN LUL |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zeiken op VErhoeven heeft totaal geen zin, houd ons zelfs op 0-0 bij een goede redding. Wiel en Alder zitten daar beiden gewoon 100% fout.
Ik vraag me eigenlijk af of Ajax wel kampioen wil worden, positiespel is goed te noemen, maar het tempo is van een bejaardenhuis, eigenlijk maar twee spelers die wel niveau halen, en dat zijn Eriksen en Ozbiliz, al had ik van Ozbiliz verwacht na dat goede begin, dat hij hem wel vaker zou opzoekn met een actie... Zoals Ado nu speelt, moet het niet onogelijk zijn om hier te winnen, ben namelijk totaal niet onder de indruk van ze. Met de Jong op het middenveld mis je heel veel dynamiek op het veld, en ik zou graag zien dat hij de Zeeuw daar neerzet, Cvitanich moet de eerste bal gewoon maken, verder heb je hem niet gezien, en loopt hij veel op ploeggenoeten te zeiken... Liever dus de Jong gewoon weer in de punt...
Ajax is nog niet verslagen, maar het moet wel een hoger tempo gaan hantere, dan kun je hier gewoon nog winnen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 13:19 schreef bird het volgende:[..] je moet je team steune niet afzeiken je lijkt wel een psv supporter wat een sukkel ben jij zeg er is toch niks anders JE MOET NADENKEN LUL EENS |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 - 19:38 schreef alibabba het volgende:[..] Pietje:):), was jij nou die Piet vd Kuil waar ik het over had? Het was in 1958 dus kan wel zo ongeveer kloppen toch?;-) Hahahaha. Nee alibabba, dat was ik echt niet! In 1958 was ik 9 jaar... whahahaha. Lol. Ik volg deze wedstrijd nu alleen via teletekst en de officiƫle Ajax-site. Is het weer bagger? Is het defensief weer niks? De tweede helft kan ik helemaal niet volgen. We gaan nu naar de verjaardag van onze kleindochter. Die is afgelopen vrijdag 1 jaar geworden en dat vind ik eigenlijk veel belangrijker. Ik vrees sowieso dat Ajax gaat verliezen :-( |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 13:23 schreef Pietje het volgende:[..] Hahahaha. Nee alibabba, dat was ik echt niet! In 1958 was ik 9 jaar... whahahaha. Lol. Ik volg deze wedstrijd nu alleen via teletekst en de officiƫle Ajax-site. Is het weer bagger? Is het defensief weer niks? De tweede helft kan ik helemaal niet volgen. We gaan nu naar de verjaardag van onze kleindochter. Die is afgelopen vrijdag 1 jaar geworden en dat vind ik eigenlijk veel belangrijker. Ik vrees sowieso dat Ajax gaat verliezen :-( Het is eigenlijk zo slecht nog niet, maar Ajax heeft de pech dat het verdedigend niet helemaal klopte bij het doelpunt. Toch heeft Ajax ook een aantal uitstekende kansen gekregen, maar miste het schotkracht om echt gevaarlijk te worden. Veel plezier bij de verjaardag van je kleindochter. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Mwaah Ajax speelt niet eens zo heel slecht, tis alleen sloom. Een paar goede kansen gehad, ADO ook een paar maar Ajax staat niet zoals in de wedstrijden tegen Utrecht en Roda, erg onder druk. Was gewoon een knullige goal........ |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 13:19 schreef bird het volgende:[..] je moet je team steune niet afzeiken je lijkt wel een psv supporter wat een sukkel ben jij zeg er is toch niks anders JE MOET NADENKEN LUL Hahahhaa, Ik vind het een schande dat dit over een kepper van mijn club word gezongen wat is daar mis mee ? Maakt het jou TROTS ???? |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 13:09 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Kap nou eens met dat gezeik op onze keeper. Het is idd geen Stekelenburg, maar we moeten het doen met degene die we nu hebben. Dat continu zeiken over hem heeft geen zin. Waar staat dan dat ik zeg dat hij slecht ah keepen is ?????? Dat zijn jou woorden |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
zometeen de 2de helft , wij moeten winnen wij aan winnen verdomme !!!! van de volgende 5 kansen kennen we er toch wel 2 inknallen ?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 13:25 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Het is eigenlijk zo slecht nog niet, maar Ajax heeft de pech dat het verdedigend niet helemaal klopte bij het doelpunt. Toch heeft Ajax ook een aantal uitstekende kansen gekregen, maar miste het schotkracht om echt gevaarlijk te worden. Veel plezier bij de verjaardag van je kleindochter. Ik heb de PC nog even aan. Bedankt, amsterdammer! Nou ja, ik hoop dat als ik vanavond thuiskom dat ik op teletekst lees dat Ajax gewonnen heeft. Maar ja... Toch vrees ik er voor. Ik lees hier ook al dat gezeik over Jeroen Verhoeven. We zullen het echt met hem moeten doen en eerlijk gezegd, zo slecht vind ik hem niet. Ook afgelopen donderdag keepte hij niet slecht. Toen vond ik dat met name Toby Alderweireld steeds in de fout ging. Ik las hier net een post van iemand dat hij (en Gregory) weer bagger spelen... Tja en daar kan Jeroen niks aan doen. Zo, de PC gaat uit. Naar m'n kleinkind!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 13:28 schreef sebas79 het volgende:[..] Waar staat dan dat ik zeg dat hij slecht ah keepen is ?????? Dat zijn jou woorden Laten we het houden op een communicatiefout. Ik dacht namelijk dat jij bedoelde dat Verhoeven een schande voor Ajax was. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
laat gaan hebben zelf een keeper , die met een rollator het veld op komt |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 13:34 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Laten we het houden op een communicatiefout. Ik dacht namelijk dat jij bedoelde dat Verhoeven een schande voor Ajax was. Ok , nee dat bedoelde ik niet.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Die rollator houdt meer ballen tegen dan de buik van Verhoeven. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
is dat zo ?? verhoeven is niet al te best maar je ken ook overdrijven |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Godverdomme wat gaat het allemaal in een laag tempo. Klote zooi. En dan krijg je kans om een voorzet te geven en dan geef je hem zo belabberd voor. Kut V.d. Wiel. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Hehe, ik denk dat het letterlijk lood om oud ijzer is.
Daarbij is Verhoeven duidelijk het lood.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2011 door moa -- |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
godverdomme , we schieten maar en niet eens op goal ! |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 13:15 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Wat het ADO-publiek zingt moeten ze zelf weten. Maar dat gezeik over "Schande voor Ajax" e.d. is nu wel breed genoeg uitgemeten. In plaats van onze spelers beledigen is het misschien raadzaam om achter de gehele ploeg te gaan staan, dus inclusief Verhoeven. Wat zei je Amsterdammer "KUT VD WIEL" ,wel achter je team (spelers)blijven staan he!! |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 13:43 schreef sebas79 het volgende:[..] Wat zei je Amsterdammer "KUT VD WIEL" ,wel achter je team (spelers)blijven staan he!! lol |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 13:43 schreef sebas79 het volgende:[..] Wat zei je Amsterdammer "KUT VD WIEL" ,wel achter je team (spelers)blijven staan he!! Heb je helemaal gelijk in man, maar ik oordeel niet over zijn uiterlijk maar over zijn spel. Een voorzet vanaf de flanken bij Ajax is gewoon drama. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
offff hoeveel kansen moeten we krijgen ??wat is dit !!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Castillion erin. Kijken of hij voor gevaar kan zorgen in de spits. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 13:47 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Heb je helemaal gelijk in man, maar ik oordeel niet over zijn uiterlijk maar over zijn spel. Een voorzet vanaf de flanken bij Ajax is gewoon drama. Dat is waar ,wordt ook maar niet beter die voorzet . Valt gewoon op te trainen lijkt me |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Nu nog 1 en ik vind het wel goed.. En dan heb ik het over het resuttaat.. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Hehe lekker, erop en erover!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 13:50 schreef sebas79 het volgende:[..] Dat is waar ,wordt ook maar niet beter die voorzet . Valt gewoon op te trainen lijkt me Zijn we het uiteindelijk toch nog eens met elkaar ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Mag ik vragen wie er heeft gescoord, was namelijk net even weg toen er was gescoord. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ok al gezien. Vertonghen uit een vrije trap. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Voor wie ging Ooijer erin? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
HEy jongens, ben aan het werk. Is ajax de betere ploeg en is de kans op winst groot? groetjes joey |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
ooo je , deze was denk ik houdbaar !!!! kutzooi nu wordt het echt moeilijk !! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Bedankt voor jullie reacties. Net nadat ik het vroeg kwam de herhaling van het doelpunt. Maar in ieder geval bedankt. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
dit is echt zwaar kut !!!!! |
|
|
|