|
|
joey
|
|
|
quote: WAT WAT WAT?!?!?!?!?! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Godverdomme, wat een klotezooi. Tis gewoon kut dit. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Nu ook nog Vertonghen missen tegen Heracles over 2 weken. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Dit was inderdaad een fout van Verhoeven. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: En heracles doet het fuckin goed op het moment..ooijer maar dan! |
|
|
|
|
merijn
|
|
|
Dat kunnen ze wel vergeten.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
De Ajax-spelers lopen nu als geslagen honden over het veld en Ado heeft vleugeltjes gekregen. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
helaas 3de ster ! we moeten winnen !!!!!!!! kom op ajax !!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
ooooo kom op !!! we still alive !!! come on ajax |
|
|
|
|
merijn
|
|
|
Lekker eriksen! Watvoor goal was het? Ik kijk via teletekst:P |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
merijn
|
|
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
wat een stelletje wijven zeg !!!! godverdomme !!!!! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahahahahahahaha, dit is echt gewoon grappig..... BEN AJAX MOE!!!!!!!!!!!!!SPREEK JULLIE WEL WEER |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
VERHOEVEN BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
merijn
|
|
|
Dankje joey.
Je kan het verhoeven niet kwalijk nemen, hij had zin in een pizza en die kreeg hij niet :( |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: Toen ik net wat over hm zei was ik een was psv er, pannekoek |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Godverdomme man, 2 x weer terugkomen en dan weer weggeven, typisch Ajax, nu hopen wat de rest doet maar dit slaat nergens op.... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ben er even helemaal klaar mee. Dag kampioenschap en dag 3e ster. Het lijkt wel of Ajax gewoon geen kampioen wil worden. |
|
|
|
|
merijn
|
|
|
Jammer geen kampioen, alweer -,-........ |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 14:19 schreef amsterdammer113 het volgende:Ben er even helemaal klaar mee. Dag kampioenschap en dag 3e ster. Het lijkt wel of Ajax gewoon geen kampioen wil worden. IDD , tot volgend seizoen |
|
|
|
|
joey
|
|
|
We zullen zien wat psv en twente gaan doen.. twente zal wel winnen.. psv krijgt het wel moeilijker.. dus we zien wel.. Als we geen kampioen worden mogen we hopen dat ajax toch wel iig 2e word! |
|
|
|
|
Winston Bogarde
|
|
|
WAT EEN KUT ZOOI! ECHT HIER KIJKEN WE ELKE ZONDAG NAAR! KUT VOETBAL! |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Kan alleen maar janken verdomme. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: 3-2
Klotezooitje weer |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
2de goal was geen eens een vrije trap voor ado. |
|
|
|
|
khymo
|
|
|
Niet te geloven,wat een volgescheten doedelzak is die Verhoeven! De slechste en ook dikste keeper ooit!!Een superschande,waardeloos en Ajax onwaardig.Treurige vetklep |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
quote: Hallo het ligt aan ajax zelf niet aan verhoeven alleen !!! dit is zwaar klote als je zon wedstrijd speelt moet de vuur uit je reet komen verdomme !! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Verhoek breek je nek wat een walgelijk mannetje is dat joh. |
|
|
|
|
merijn
|
|
|
Bedankt verhoeve dikke zak. |
|
|
|
|
khymo
|
|
|
De Boer grijp in.Dit kan niet! Je zult met die vadsige clown,geen punt meer pakken. Desnoods Enoh op doel. Wat een zooitje |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
hou toch stil man, verhoeven kan hier niks aan doen, kijk wat die *$%^$%^$%verdedigers aan het doen zijn. 1e goal moge duidelijk zijn wat een prutsers, 2e doelpunt immers mag daar nooit vrijkomen en schieten, en die 3e sloeg nergens op vertonghen springt niet mee doet niks vd wiel blokt een keer daarna mag die vent nog een keer schieten kon verhoeven ook niets aan doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2011 door Afcarius -- |
|
|
|
|
Winston Bogarde
|
|
|
Er rust een vloek op die 30ste landstitel.. Nu hebben we dit seizoen ook geen mannen maar een kinderlijke blackberry generatie die er niet in geloven of willen winnen! Ben er even helemaal klaar mee..
MAAR MAAK EENS MANNEN VAN DEZE KINDERTJES!!
LAAT ZE VECHTEN TOT OP HET BOT, KOTSEND VAN HET VELD AFLOPEN MAAR WEL GEWONNEN!
AJAX VOOR ALTIJD IN M'N HART!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2011 door Winston Bogarde -- |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
die laatste schiet je er bij iedereen in van 4 meter !!!! steek had die ook niet gehad !!!! het is gewoon onze eigen schuld helaas!!! gewoon zelf verkloot !!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Guyt dat meen je niet. We wensen niemand dat toe, toch??? |
|
|
|
|
khymo
|
|
|
Ze zoeken bij de Josti band nog een keeper. Varken ga een club bij de amateurs zoeken. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 14:26 schreef Afcarius het volgende:hou toch stil man, verhoeven kan hier niks aan doen, kijk wat die *$%^$%^$%verdedigers aan het doen zijn. 1e goal moge duidelijk zijn wat een prutsers, 2e doelpunt immers mag daar nooit vrijkomen en schieten, en die 3e sloeg nergens op vertonghen springt niet mee doet niks vd wiel blokt een keer daarna mag die vent nog een keer schieten kon verhoeven ook niets aan doen. mee eens we hebben verdedigd als een stelletje wijven ! gewoon triest ! |
|
|
|
|
merijn
|
|
|
Verhoeven is meteen naar de eerste de beste pizzeria gegaan volges mij. |
|
|
|
|
superhoef
|
|
|
In 4 dagen alles kwijt. Wat een kutweek!!! |
|
|
|
|
rpv
|
|
|
Het heerlijk dagje is aangebroken voor Twente en PSV. Al 9 jaar op rij geen kampioenschap voor Ajax. Het wordt inderdaad steeds meer een club met historie! |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
mensen gegroet mijn zondag is naar de neuk !! laterssssss |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Ik irriteer me aan die gozer ja en ik meen het nu ook. Voel me zo vreseljk verdrietig zit echt letterlijk te janken.Zeker om dat het onnodig is.Voel me zwaar klote. |
|
|
|
|
khymo
|
|
|
Je moet gaan sumo-worstelen met een keeperspak aan!Dombo,iedereen kan afvallen. gewoon minder eten. |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
ongeloofelijk, dat 2e tegendoelpunt. Ga je niet snel genoeg naar de grond als keeper. Laat de volgende keer gewoon de zwaartekracht het werk doen... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ajax heeft dit resultaat over zichzelf afgeroepen. Schandalig dat onze verdediging vandaag zo te kijk wordt gezet. 3 standaardsituaties en 3 keer staat de verdediging KUT. Verhoeven zag er bij het 2e doelpunt ook niet goed uit, maar hem valt bij de overige doelpunten niets te verwijten.
Wil je hopen op het kampioenschap dan moeten zowel PSV alsmede Twente vandaag verliezen en dat zie ik helaas niet gebeuren. Deze clubs zijn nu mentaal gesteund door het resultaat in Den Haag en kunnen wel eens vroegtijdig het lot van Ajax gaan beslissen. |
|
|
|