BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO Den Haag - Ajax (Eredivisie 20-03-2011 12:30): 3-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ajacied
 ajacied - zondag 20 maart 2011 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 14:29 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ik irriteer me aan die gozer ja en ik meen het nu ook. Voel me zo vreseljk verdrietig zit echt letterlijk te janken.Zeker om dat het onnodig is.Voel me zwaar klote.
met jou 500 000 anderen denk !!! maar goed frustratie mag alleen is het niet alleen zijn schuld !!!
joey
 joey - zondag 20 maart 2011 - 14:31   quote  deeplink  
Lijkt mij dat dit geheel te danken is aan de verdedigers.. het enige wat ik hoor is vd wiel en vertongehen.. dan wel niet aldeweireld die weer als een nicht verdedigen..De schuld kan je dan niet naar de keepers hoofd smijten.. hoe dik, lang, harig hij ook wel niet is!
merijn
 merijn - zondag 20 maart 2011 - 14:31   quote  deeplink  
Idd khymo hoe moeilijk kan het zijn om een paar kilo eraf te halen? Ook heel slecht van ajax dat ze hem daar niet gewoon toe dwingen.. verrekte pizza eter.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 20 maart 2011 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 14:29 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ik irriteer me aan die gozer ja en ik meen het nu ook. Voel me zo vreseljk verdrietig zit echt letterlijk te janken.Zeker om dat het onnodig is.Voel me zwaar klote.
Ook ik baal op dit moment als een stekker en heb zeker een kutgevoel. Ik heb ook nergens meer zin in. Deze kutweek is afgesloten en helaas moeten we nu vooruit gaan kijken. Dit seizoen kan alleen nog goedkomen als zowel PSV alswel Twente vandaag verliest. En dat zie ik helaas niet gebeuren.
merijn
 merijn - zondag 20 maart 2011 - 14:34   quote  deeplink  
zullen we met zn alle die twitterslet (vd wiel) een paar mooie tweets sturen?
joey
 joey - zondag 20 maart 2011 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 14:34 schreef merijn het volgende:
zullen we met zn alle die twitterslet (vd wiel) een paar mooie tweets sturen?
en jij denk dat hij daar beter door gaat voetballen?? XD Whahahahaha
merijn
 merijn - zondag 20 maart 2011 - 14:36   quote  deeplink  
whahahahhahahaha
Jacco
 Jacco - zondag 20 maart 2011 - 14:47   quote  deeplink  
Wat een klote wedstrijd, 2 x terug komen en dan weer zo'n klote goal tegen. Wie haalt erzo'n placenta voor steek of kenneth?
thomASS
 thomASS - zondag 20 maart 2011 - 14:48   quote  deeplink  
Verhoeven dikke olifant. Volgende week hopelijk vermeer fit

Sulejmani - Castillion - Ozbiliz

Enoh - eriksen - de jong

Anita - jan - Toby - greglosery

Vermeer
morkanne
 morkanne - zondag 20 maart 2011 - 14:51   quote  deeplink  
greglosery?
alibabba
 alibabba - zondag 20 maart 2011 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 14:22 schreef Ride het volgende:

[..]

3-2

Klotezooitje weer
Ik ben wederom pis en pisnijdig. Het lijken wel een stelletje wijven en bejaarden bij mekaar. Wat wil je nou? JE WILT TOCH GVD KAMPIOEN VAN NEDERLAND WORDEN OF NIET???? Voetbal daar dan voor en wees PROFESSIONEEL. Het is telkens hetzelfde liedje waarop het fout gaat en telkens word erna gezegd dat dat beter moet. DAN STA JE TEGEN EEN MUUR TE LULLEN!!!!

Wiel is echt onprofessioneel bezig, maar vanavond staat ie gewoon weer ergens te lachen alsof er niets gebeurd is. Vroeger waren de spelers 3 dagen niet aanspreekbaar, maar nu???? Het interesseert ze gewoon te weinig en dat vind ik een zeer kwalijke ontwikkeling. Bij die 1e goal...., daar ben je zo ongeconcentreerd en slap, er ging werkelijk alles fout. Maak je 1-1 en 2-2..., Ajax denkt weer yesssssssss en valt weer in slaap!!!!!!!!! TRIEST, TRIEST en nog eens TRIEST.

Het heeft puur te maken met wedstrijdinstelling en deze wedstrijd had Ajax met de juiste instelling gemakkelijk gewonnen. BEDANKT AJAX DAT JE DE FANS WEER IN HUN HEMD LAAT STAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alibabba
 alibabba - zondag 20 maart 2011 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 14:24 schreef merijn het volgende:
Bedankt verhoeve dikke zak.
Verhoeven pakt ballen die Steek nooit pakt!!!!! Dat moet je ook zien en niet iedereen napraten, want dat doet namelijk iedereen. Verhoeven heeft reflexen die Steek niet bezit. Op vele facetten is Steek beter, maar om hem zo in mineur te praten....
zico14
 zico14 - zondag 20 maart 2011 - 14:58   quote  deeplink  
Eerlijk is eerlijk. De gehele selectie over het algemeen is niet van het niveau om hier in Nederland alleen al prijzen te pakken. Er is niemand die individueel de wedstrijden kan openbreken en/of beslissen. Zeker niet wanneer een tegenstander daar niet aan wilt meewerken. AC Milan en Spartak werkten daaraan mee en dan kan ook Ajax wat meer voetballen. Topploegen hebben vaak de behoefte niet om achter spelers van mindere ploegen te lopen omdat ze hun eigen daarvoor te goed voelen. Daarom speelt zelfs dit Ajax vaak wat beter tegen dat soort tegenstanders omdat ze die mogelijkheid wordt geboden. Bij dit Ajax ontbreekt er zowat in elke linie wat. De verdediging is in het centrum te statisch en op de zijkanten onecht en vd Wiel ook niet de speler van vorig seizoen. Op het middenveld is er geen power en doortastendheid. Fysiek wordt daar geregeld het loodje gelegd. Voorin moet Ajax het hebben van de youngsters. De man van 16 milj is ook alleen wat opvallend als hij daar de kans voor krijgt... Maar tel daarbij de foute dingen op die hij doet dan slaat ook die balans de verkeerde richting uit. Helaas prijzen win je niet met een selectie van "met oog op de toekomst zou het wel eens een topper kunnen worden..." maar met een team van gearriveerde spelers die de youngsters tijdens een wedstrijd steeds beter kunnen maken. Dan heb je te maken met een team dat elke wedstrijd weer een beetje beter wordt. Maar de gearriveerde spelers zijn spelers als Vertonghen, Ooijer, Cvitanic... Met alle respect maar als daar niet snel wat aan verandert zal het voor de Ajacied alleen maar toekomstmuziek blijven. Voor de ZOVEELSTE keer.....
merijn
 merijn - zondag 20 maart 2011 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 14:57 schreef alibabba het volgende:

[..]

Verhoeven pakt ballen die Steek nooit pakt!!!!! Dat moet je ook zien en niet iedereen napraten, want dat doet namelijk iedereen. Verhoeven heeft reflexen die Steek niet bezit. Op vele facetten is Steek beter, maar om hem zo in mineur te praten....
Ja je hebt volledig gelijk.
Guyt
 Guyt - zondag 20 maart 2011 - 15:01   quote  deeplink  
quote:

[..]

Verhoeven heeft het aardig gedaan pakte op het laatst nog een bal die hij goed overstompte verdediging slappe hap.
Guyt
 Guyt - zondag 20 maart 2011 - 15:03   quote  deeplink  
Ik vond AJAX niet slecht spelen je had daar gewoon dikverdiend moeten te winnen.Maar als je zo je goals weg geeft verlies je nog van fc knudde.
merijn
 merijn - zondag 20 maart 2011 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 14:24 schreef Guyt het volgende:
Verhoek breek je nek wat een walgelijk mannetje is dat joh.
Je verandert je mening best snel guyt.
alibabba
 alibabba - zondag 20 maart 2011 - 15:04   quote  deeplink  
Het leedvermaak richting Ajax is erg groot en dat heeft Ajax puur aan zichzelf te danken. Het beleid van de laatste 10 jaar is echt lachwekkend voor iedereen en iedereen lacht daarom. Het is één grote chaos bij Ajax, omdat er nooit een rechtlijnig beleid en iedereen voor zichzelf wat wil bereiken.

Onze hoop moeten we echt vestigen op JOHAN CRUIJFF. Hij moet er de bezem doorhalen en hij moet bevoegdheden krijgen, waar iedereen naar luistert. Ik ben positief gestemd, omdat de Ledenraad een belangrijke rol kan gaan spelen en Cruijff ten alle tijden zal steunen. Er zullen mensen uitgeknikkerd moeten worden, zodat Ajax in 2012 kan oogsten en ik zal je vertellen dat dat ook gaat gebeuren.

IK VOEL HET EN WEET HET ZEKER, AJAX KOMT ER HELEMAAL BOVENOP!!!!!!!!!!
Guyt
 Guyt - zondag 20 maart 2011 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 15:04 schreef merijn het volgende:

[..]

Je verandert je mening best snel guyt.
???? waar heb je het over man??
remco k
 remco k - zondag 20 maart 2011 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 14:26 schreef Afcarius het volgende:
hou toch stil man, verhoeven kan hier niks aan doen, kijk wat die *$%^$%^$%verdedigers aan het doen zijn. 1e goal moge duidelijk zijn wat een prutsers, 2e doelpunt immers mag daar nooit vrijkomen en schieten, en die 3e sloeg nergens op vertonghen springt niet mee doet niks vd wiel blokt een keer daarna mag die vent nog een keer schieten kon verhoeven ook niets aan doen.
1e goal verdedigde ik hem nog, maar moet hij helemaal niet uitkomen, 2e en 3e goal, zijn gewoon houdbaar...
merijn
 merijn - zondag 20 maart 2011 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 15:08 schreef Guyt het volgende:

[..]

???? waar heb je het over man??
Begrijpend lezen is niet een van je beste kwaliteiten he?
remco k
 remco k - zondag 20 maart 2011 - 15:12   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hij pakt inderdaad wel goede ballen, maar bij alle drie de tegengoals ziet hij er niet goed uit, en straalt hij 0,0 vertouwen uit...
Guyt
 Guyt - zondag 20 maart 2011 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 15:11 schreef merijn het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is niet een van je beste kwaliteiten he?
Vertel.
morkanne
 morkanne - zondag 20 maart 2011 - 15:22   quote  deeplink  
merijn denkt dat verhoek bij Ajax in het doel staat....
merijn
 merijn - zondag 20 maart 2011 - 15:28   quote  deeplink  
Nee enoh staat al in het doel.
Ride
 Ride - zondag 20 maart 2011 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 14:28 schreef rpv het volgende:
Het heerlijk dagje is aangebroken voor Twente en PSV. Al 9 jaar op rij geen kampioenschap voor Ajax. Het wordt inderdaad steeds meer een club met historie!
Sterf
sanderafca1986
 sanderafca1986 - zondag 20 maart 2011 - 15:31   quote  deeplink  
ik vind dat Ajax niet als kampioen speelt,en dat verhoeven niet kan keepen.
Die 2e goal had ie moeten hebben,maar als je het anders bekijkt wat een klote verdediging.
En als je kansen krijgt moet je ze afmaken,waar zijn de afmakers.
O ja 1 verkocht en 1 niet bij de selectie,als je kampioen wil worden moet juist psv punten laten liggen.en dan 2 april een gelijkspel worden
sjasphere
 sjasphere - zondag 20 maart 2011 - 15:34   quote  deeplink  
dat gezeik over verhoeven steeds, tuurlijk is het niet de beste keeper, maar om nou alles op hem af te schuiven wel beetje treurig, de hele verdediging stond niet goed (behalve anita), en vertonghen die weer een domme gele kaart pakt. Dit is gwn het verhaal van een te jong elftal dat te wisselvallig is, jammer maar het is zo, hopen op volgend seizoen (kan niet wachten)
jodocus
 jodocus - zondag 20 maart 2011 - 16:15   quote  deeplink  
dag kampioenschap , shit shit shit
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 20 maart 2011 - 16:23   quote  deeplink  
Zozo ik ben even uitgeraasd...
Man man wat speelde Ajax weer knullig!!
Ze geven veel te veel weg, en het tempo vandaag was DRAMATISCH!!!
En dan Verhoeven, sjongejonge man... prutser dat ie is.
Ligt niet aan hem maar hij hoort niet bij Ajax op doel te staan!!
Die vetzak hoort in Volendam achter de palingkraam!! Onvoorstelbaar dat we hier nog 5 ton voor hebben betaald!! Allemaal wanbeleid van Jol!!!
Kan dan niet beter Graafland op doel???
Blaatkoe
 Blaatkoe - zondag 20 maart 2011 - 16:24   quote  deeplink  
De verdediging(lees vd Wiel, Verhoeven en alderweireld in mindere mate) was vandaag slecht. Maar op zich was het spel niet slecht. Laat castillion maar veel ervaring opdoen ivm volgend seizoen. Volgens mij kan dat wel een goede spits worden. Hij is goed sterk en liep vandaag goed door.
alibabba
 alibabba - zondag 20 maart 2011 - 16:39   quote  deeplink  
Wat mij vooral opvalt is het leedvermaak richting Ajax. Het leedvermaak is de laatste 10 jaar echt toegenomen en dat komt door het lachwekkende en onstabiel beleid. Je hoorde het in de jaren 80/90 nooit dat er ''helemaal niets in Amsterdam'' werd gezongen. Men had respect voor Ajax, hoe het voetbalde en door de uitstraling. Alles is teniet gedaan door de beursgang en het daardoor falende beleid. Ajax moet handelen als een club en niet als een bedrijf. Die bobo's daarboven horen niet bij Ajax. Het zijn gladjanussen en daar heeft iedereen een broertje dood aan.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 20 maart 2011 - 16:54   quote  deeplink  
Tering klote wedstrijd
Blaatkoe
 Blaatkoe - zondag 20 maart 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:39 schreef alibabba het volgende:
Wat mij vooral opvalt is het leedvermaak richting Ajax. Het leedvermaak is de laatste 10 jaar echt toegenomen en dat komt door het lachwekkende en onstabiel beleid. Je hoorde het in de jaren 80/90 nooit dat er ''helemaal niets in Amsterdam'' werd gezongen. Men had respect voor Ajax, hoe het voetbalde en door de uitstraling. Alles is teniet gedaan door de beursgang en het daardoor falende beleid. Ajax moet handelen als een club en niet als een bedrijf. Die bobo's daarboven horen niet bij Ajax. Het zijn gladjanussen en daar heeft iedereen een broertje dood aan.
Ik vind het vooral frappant dat fans van ploegen die niet eens tegen ajax speelden en zelfs achterstonden dat zongen vorig seizoen.
alibabba
 alibabba - zondag 20 maart 2011 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 17:09 schreef Blaatkoe het volgende:

[..]

Ik vind het vooral frappant dat fans van ploegen die niet eens tegen ajax speelden en zelfs achterstonden dat zongen vorig seizoen.
Precies Blaatkoe! Er moet vanaf volgend seizoen echt iets gaan veranderen en dat weten CRUIJFF en de CRUIJFF-aanhangers dondersgoed. Als ze nu El Salvador voor de voeten gaan lopen, zal het nog meer bergafwaarts gaan. Ik denk overigens dat Cruijff zijn zin wel gaat krijgen, want ze staan inmiddels door de Ledenraad met een overmacht..
joduh
 joduh - zondag 20 maart 2011 - 17:25   quote  deeplink  
JALALALALALAAAAAAAA AAAAAJAX AMSTERDAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
JAJAJAJALALALALALALA AAAAJAXX AMMSTERDAMMMMMMMMMMMMMM
JALALALALAAAAAAAAAAAA AAAAJAAXXX AMSTERDAMMMMMMMMMM
JALALALALALALALALL AAAAAJAAXXXX AMSTERDAMMMMMMMM
alibabba
 alibabba - zondag 20 maart 2011 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 17:25 schreef joduh het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, DAAR IS IE WEER.........:):)
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 20 maart 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 17:25 schreef joduh het volgende:
EINDELIIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alibabba
 alibabba - zondag 20 maart 2011 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 17:09 schreef Blaatkoe het volgende:

[..]

Je ziet het ook aan tegenstanders die tegen AJAX spelen. Als je ziet hoe Utrecht speelt tegen Ajax in tegenstelling tot tegen Pisvee. Ze zijn tot op het bot gemotiveerd tegen Ajax en dat zou Ajax positief moeten opvatten. Elke wedstrijd moet het scherp zijn, maar ze wandelen over het veld als puppies en zijn niet goed met hun vak bezig. Ze beseffen niet waar het om gaat en zijn na een nederlaag niet zo ziek als in het verleden. De eer, de ambitie, de wil om te winnen is er niet meer en juist een club als AJAX maakte dat sterk. Daar moet over gesproken worden en het moet bij de wortel aangepakt worden!!
joduh
 joduh - zondag 20 maart 2011 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 17:31 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

EINDELIIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MAAAR OOK JIJ BEN GROTE VRIEND VAN ME HASKOPPIE@!!!!!
freakie
 freakie - zondag 20 maart 2011 - 18:15   quote  deeplink  
Hahaha je kan t ook net op verhoeven afschuiven.. Wat je wel kan zeggen dat met stekelenburg op doel de bal vaker naar hem gespeeld word en er veel en veel meer rust zit in ajax.. Dat heeft dan ook niks met verhoeven zijn kwalitiet te maken maar met de kwaliteit van stekelenburg..
alibabba
 alibabba - zondag 20 maart 2011 - 19:00   quote  deeplink  
En weer hoor ik spelers Zeggen; dit mag gewoon niet gebeuren... Dat word nu al jaren gezegd en de volgende week gebeurt het weer. Een ezel stoot zich niet 3x aan dezelfde steen, maar bij Ajax??????? LUL NIET OF LEER VAN JE FOUTEN!!!!!!!!!!!!!!!!
remco k
 remco k - zondag 20 maart 2011 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:39 schreef alibabba het volgende:
DIt verhaal afzetten tegen het feit dat Verhoeven nu op goal staat ( niks tegen de persoon verhoeven, maar gewoon te slecht voor Ajax) zegt ales over het hoe en waar het fout zit/zat.....

Ajax heeft een hele grote bek, iedere week wordt er geroepen dat ajax voor de titel speelt, en dan ga je Verhoeven op Goal zetten.....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 20 maart 2011 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 19:15 schreef remco k het volgende:

[..]

DIt verhaal afzetten tegen het feit dat Verhoeven nu op goal staat ( niks tegen de persoon verhoeven, maar gewoon te slecht voor Ajax) zegt ales over het hoe en waar het fout zit/zat.....

Ajax heeft een hele grote bek, iedere week wordt er geroepen dat ajax voor de titel speelt, en dan ga je Verhoeven op Goal zetten.....
schei toch uit, het ligt niet aan Verhoeven, oke misschien een twijfelgeval, maar vlak de laksheid waarmee alderweireld en v/d Wiel verdedigden niet uit. Trouwens het ontbreekt gewoon aan de WIL om als een kampioen te spelen blijkbaar. en wie moet je dan nu op goal zetten ipv Verhoeven??? er is geen instelling en geen mentaliteit!!

ze willen blijkbaar geen kampioen worden!
Ride
 Ride - zondag 20 maart 2011 - 19:46   quote  deeplink  
Verhoeven had wel een mooie redding ...
remco k
 remco k - zondag 20 maart 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 19:28 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

schei toch uit, het ligt niet aan Verhoeven, oke misschien een twijfelgeval, maar vlak de laksheid waarmee alderweireld en v/d Wiel verdedigden niet uit. Trouwens het ontbreekt gewoon aan de WIL om als een kampioen te spelen blijkbaar. en wie moet je dan nu op goal zetten ipv Verhoeven??? er is geen instelling en geen mentaliteit!!

ze willen blijkbaar geen kampioen worden!
Heb ik het enkel over deze wedstrijd??????
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 20 maart 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 17:35 schreef joduh het volgende:

[..]

MAAAR OOK JIJ BEN GROTE VRIEND VAN ME HASKOPPIE@!!!!!
YES!!
JIJ BENT OOK MIJN GROTE VRIEND!!

Top dat je weer terug bent, man!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 20 maart 2011 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 20:21 schreef nemam-tiL het volgende:
Wat is er aan de hand op ons forum ?
zie alleen maar mafketels bijkomen
Komt omdat de coole mensen weggaan, dan vallen de mafketels meer op.
Maar je hebt gelijk, de afgelopen dagen zie ik heel veel domme reacties..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 20 maart 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 20:40 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Je bent waarschijnlijk nog zelfs jonger dan ik!
Maar jij reageerd volwassener als menigeen.jij wordt allang geaccepteerd door ons allen.
Niet omdat jij gymnasiuum doet maar voral hoe jij je opsteld,jij toont respect en dat vind ik voor iemand van jou leeftijd heel bijzonder
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 20 maart 2011 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 20:54 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Maar jij reageerd volwassener als menigeen.jij wordt allang geaccepteerd door ons allen.
Niet omdat jij gymnasiuum doet maar voral hoe jij je opsteld,jij toont respect en dat vind ik voor iemand van jou leeftijd heel bijzonder
Haha, je hoeft dat niet steeds te zeggen hoor :P
Ik waardeer het overigens wel!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO Den Haag - Ajax (Eredivisie 20-03-2011 12:30): 3-2

0.0081181