BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO Den Haag - Ajax (Eredivisie 20-03-2011 12:30): 3-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
alibabba
 alibabba - zondag 20 maart 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 19:15 schreef remco k het volgende:

[..]

DIt verhaal afzetten tegen het feit dat Verhoeven nu op goal staat ( niks tegen de persoon verhoeven, maar gewoon te slecht voor Ajax) zegt ales over het hoe en waar het fout zit/zat.....

Ajax heeft een hele grote bek, iedere week wordt er geroepen dat ajax voor de titel speelt, en dan ga je Verhoeven op Goal zetten.....
Toen ik hoorde dat men Verhoeven had gekocht, wist ik niet wat ik hoorde. Het was de doelman die toch in de schijnwerpers staat met zijn postuur en voordat ie naar Ajax kwam al werd toegezongen. Alleen al daarom had je hem niet moeten halen. Ook al haal je hem als 3e keeper, het kan zomaar gebeuren dat hij op het scherpst van de snede moet worden ingezet en zie nu.
remco k
 remco k - zondag 20 maart 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 21:32 schreef alibabba het volgende:

[..]

Toen ik hoorde dat men Verhoeven had gekocht, wist ik niet wat ik hoorde. Het was de doelman die toch in de schijnwerpers staat met zijn postuur en voordat ie naar Ajax kwam al werd toegezongen. Alleen al daarom had je hem niet moeten halen. Ook al haal je hem als 3e keeper, het kan zomaar gebeuren dat hij op het scherpst van de snede moet worden ingezet en zie nu.
Ja inderdaad, de keeper is bij ons erg belangijk, en staat er niet alleen om balleb tegen te houden, hij moet vertrouwen geven aan de verdediging, en dat gebeurt nu niet, hierdoor lopen de verdedigers op twee gedachten, en in ons systeem is dat dodelijk... Erg jammer, want ik ben er van overtuigd dat de titel binnen handbereik was.... Ik schuif de schuld ook niet op Verhoeven, maar als hij keept, dan beoordeel ik hem wel op zijn kunnen...
Pietje
 Pietje - zondag 20 maart 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:39 schreef alibabba het volgende:
Wat mij vooral opvalt is het leedvermaak richting Ajax. Het leedvermaak is de laatste 10 jaar echt toegenomen en dat komt door het lachwekkende en onstabiel beleid. Je hoorde het in de jaren 80/90 nooit dat er ''helemaal niets in Amsterdam'' werd gezongen. Men had respect voor Ajax, hoe het voetbalde en door de uitstraling. Alles is teniet gedaan door de beursgang en het daardoor falende beleid. Ajax moet handelen als een club en niet als een bedrijf. Die bobo's daarboven horen niet bij Ajax. Het zijn gladjanussen en daar heeft iedereen een broertje dood aan.
Eens! Eens! Eens! Eens! Eens!
Kortom: EENS!!!!
Pietje
 Pietje - zondag 20 maart 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 17:25 schreef joduh het volgende:
JALALALALALAAAAAAAA AAAAAJAX AMSTERDAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
JAJAJAJALALALALALALA AAAAJAXX AMMSTERDAMMMMMMMMMMMMMM
JALALALALAAAAAAAAAAAA AAAAJAAXXX AMSTERDAMMMMMMMMMM
JALALALALALALALALL AAAAAJAAXXXX AMSTERDAMMMMMMMM
Hé Joduh, man!!!! Welkom thuis!!!! Feest!!!
Pietje
 Pietje - zondag 20 maart 2011 - 22:08   quote  deeplink  
Ik heb alleen de samenvatting gezien en de vele reacties hier gelezen. Ik vind het erg goedkoop om alleen Jeroen Verhoeven de schuld te geven. Jeroen is niet voor niets onze derde keeper. Ga er maar even aan staan om de eerste keeper, tevens doelman van Oranje te vervangen. Dat lukt niet. Dat lukt nooit. De prestaties van een aantal verdedigers (van der Wiel, Vertonghen en Alderweireld) die WEL eerste keus zijn vond ik vele malen dramatischer. Die moeten collectief op hun lazerij krijgen van de trainer. Ook de trainer zelf gaat niet vrijuit door maar halstarrig El Hamdaoui niet bij de selectie te halen. Je zult toch echt met meer scorend vermogen de wedstrijd in moeten.
Mijn zondag en de komende dagen zijn in ieder geval naar de kloten!!! Weer geen kampioen, minstens weer een jaar wachten en dan is het maar de vraag of het volgend jaar wel gaat lukken, want de concurrentie staat ook niet stil. GVD. GVD. GVD!!
remco k
 remco k - zondag 20 maart 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:08 schreef Pietje het volgende:
Ik heb alleen de samenvatting gezien en de vele reacties hier gelezen. Ik vind het erg goedkoop om alleen Jeroen Verhoeven de schuld te geven. Jeroen is niet voor niets onze derde keeper. Ga er maar even aan staan om de eerste keeper, tevens doelman van Oranje te vervangen. Dat lukt niet. Dat lukt nooit. De prestaties van een aantal verdedigers (van der Wiel, Vertonghen en Alderweireld) die WEL eerste keus zijn vond ik vele malen dramatischer. Die moeten collectief op hun lazerij krijgen van de trainer. Ook de trainer zelf gaat niet vrijuit door maar halstarrig El Hamdaoui niet bij de selectie te halen. Je zult toch echt met meer scorend vermogen de wedstrijd in moeten.
Mijn zondag en de komende dagen zijn in ieder geval naar de kloten!!! Weer geen kampioen, minstens weer een jaar wachten en dan is het maar de vraag of het volgend jaar wel gaat lukken, want de concurrentie staat ook niet stil. GVD. GVD. GVD!!
Ik ben het wat betreft het scorend vermogen niet eens... Als je twee keer scoort in een wedstdrijd, dan moeten de drie punten naar Amsterdam..
Jacco
 Jacco - zondag 20 maart 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:08 schreef Pietje het volgende:
De prestaties van een aantal verdedigers (van der Wiel, Vertonghen en Alderweireld) die WEL eerste keus zijn vond ik vele malen dramatischer. Die moeten collectief op hun lazerij krijgen van de trainer.
Heb de persconferentie gezien en frank de boer zat er zo stront sacherijnig bij dat ik er maar van uit ga dat iedereen behoorlijk op z'n flikker heeft gekregen.
Pietje
 Pietje - zondag 20 maart 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben het wat betreft het scorend vermogen niet eens... Als je twee keer scoort in een wedstdrijd, dan moeten de drie punten naar Amsterdam..
Oké Remco. Maar Ajax heeft dit seizoen vaker twee keer gescoord en toch niet gewonnen. Tegen FC Groningen, Roda JC, Excelsior en FC Twente.
Ik bedoelde met mijn eerder post eigenlijk dat Ajax de laatste weken te vaak zonder (diepe) spits heeft gespeeld. De trainer heeft daarmee in mijn ogen te veel risico genomen wat dat betreft. Maar goed, dat is mijn mening en we hoeven het natuurlijk niet altijd met elkaar eens te zijn ;-)
remco k
 remco k - zondag 20 maart 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:25 schreef Pietje het volgende:

[..]

Oké Remco. Maar Ajax heeft dit seizoen vaker twee keer gescoord en toch niet gewonnen. Tegen FC Groningen, Roda JC, Excelsior en FC Twente.
Ik bedoelde met mijn eerder post eigenlijk dat Ajax de laatste weken te vaak zonder (diepe) spits heeft gespeeld. De trainer heeft daarmee in mijn ogen te veel risico genomen wat dat betreft. Maar goed, dat is mijn mening en we hoeven het natuurlijk niet altijd met elkaar eens te zijn ;-)
Hahahhaa, nee dat zou toch wat zijn, we zijn het al veel te vaak met elkaar eens... Ik snap ook wel wat je zegt hoor, maar eigenlijk zegt dat weer meer over onze verdediging toch...
Pietje
 Pietje - zondag 20 maart 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahahhaa, nee dat zou toch wat zijn, we zijn het al veel te vaak met elkaar eens... Ik snap ook wel wat je zegt hoor, maar eigenlijk zegt dat weer meer over onze verdediging toch...
Abslouut! ;-) Tja die verdedigers. Allemachtig slecht! En ja... ik ben natuurlijk ook heel erg boos en gefrustreerd. Ik wist dat Ajax het vanmiddag moeilijk zou krijgen, maar toch hoopte ik - kennelijk tegen beter weten in - op een bevlieging van de Ajacieden. Weer niet. Weer minstens een jaar wachten!
remco k
 remco k - zondag 20 maart 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:36 schreef Pietje het volgende:

[..]

Abslouut! ;-) Tja die verdedigers. Allemachtig slecht! En ja... ik ben natuurlijk ook heel erg boos en gefrustreerd. Ik wist dat Ajax het vanmiddag moeilijk zou krijgen, maar toch hoopte ik - kennelijk tegen beter weten in - op een bevlieging van de Ajacieden. Weer niet. Weer minstens een jaar wachten!
Weet je wat het ergste van alles is.... Ajax krijgt 6/7 mogelijkheden tot scoren, en maakt er 2, op zich helemaal niet zo verkeerd, al had zeker Cvitanich zijn eerste kans moeten maken, dan sta je na 5 minuten met 1-0 voor, en speel je een hele andere wedstrijd...

Ado is maar een keer of 5 in ons strafschopgebied geweest, en scoort gewoon 3 keer, echt niet normaal
Oceanu
 Oceanu - zondag 20 maart 2011 - 22:45   quote  deeplink  
De manier van verdedigen zegt alles bij de tegengoals. Wat een slappe hap zeg. Verhoeven verwijt ik niets in deze. Ben geen fan van hem maar:
1e tegengoal wordt van richting veranderd door Toby nadat er al amper wordt ingegrepen bij die portier die bij Ado in de spits staat.
2e goal ziet ie laat aankomen, belachelijk dat Immers alle tijd krijgt
3e goal is een grove fout van vd Wiel. Als hij gewoon naar de bal bijft kijken, is er niets aan de hand en blokkeert hij heel normaal de bal.

Vooropgesteld: Als Dario na 5 minuten 0-1 tegen de touwen ramt, zal de wedstrijd heel anders lopen.

Maar ja, als............
Pietje
 Pietje - zondag 20 maart 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Weet je wat het ergste van alles is.... Ajax krijgt 6/7 mogelijkheden tot scoren, en maakt er 2, op zich helemaal niet zo verkeerd, al had zeker Cvitanich zijn eerste kans moeten maken, dan sta je na 5 minuten met 1-0 voor, en speel je een hele andere wedstrijd...

Ado is maar een keer of 5 in ons strafschopgebied geweest, en scoort gewoon 3 keer, echt niet normaal
Dat is ook precies wat ik eerder bedoelde met "scorend vermogen", Remco. Scoren is juist altijd het handelsmerk van Ajax geweest. Kijk wat dat betreft ook maar naar het afgelopen seizoen: een doelgemiddelde van 106-20 en twee seizoenen daarvoor: 94-45. Ik heb er beslist geen moeite mee (gehad) dat Ajax een hoop doelpunten tegen kreeg en krijgt, zolang zij er maar meer in schoppen en koppen als de tegenstander. Maar zonder diepe spits wordt het nu helemaal lastig. Daarom roep ik Frank de Boer op om het gekissebis met El Hamdaoui overboord te gooien en hem vanaf de komende wedstrijd tegen Heracles die rol weer terug te geven in het eerste elftal. Maar ja... Ook Frank de Boer is koppig...
remco k
 remco k - zondag 20 maart 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:55 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is ook precies wat ik eerder bedoelde met "scorend vermogen", Remco. Scoren is juist altijd het handelsmerk van Ajax geweest. Kijk wat dat betreft ook maar naar het afgelopen seizoen: een doelgemiddelde van 106-20 en twee seizoenen daarvoor: 94-45. Ik heb er beslist geen moeite mee (gehad) dat Ajax een hoop doelpunten tegen kreeg en krijgt, zolang zij er maar meer in schoppen en koppen als de tegenstander. Maar zonder diepe spits wordt het nu helemaal lastig. Daarom roep ik Frank de Boer op om het gekissebis met El Hamdaoui overboord te gooien en hem vanaf de komende wedstrijd tegen Heracles die rol weer terug te geven in het eerste elftal. Maar ja... Ook Frank de Boer is koppig...
ik sta volledig achter de Boer, en dus ook wat betreft de hele situatie om Munir heen... Sorry, maar dan maar geen CL volgend seizoen.... Ajax heeft principes, en mag daar nooit van afwijken..
Jacco
 Jacco - zondag 20 maart 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:58 schreef remco k het volgende:

[..]

ik sta volledig achter de Boer, en dus ook wat betreft de hele situatie om Munir heen... Sorry, maar dan maar geen CL volgend seizoen.... Ajax heeft principes, en mag daar nooit van afwijken..
Inderdaad! Als we iets van de laatste 10 jaar hebben mogen leren is dat de Ajax speelstijl niet vanzelf komt en je hier echt de tijd (lees: jaren) voor moet nemen. Iedereen die daar niet aan mee wil werken mag zsm aufrausen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2011 door Jacco --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 21 maart 2011 - 08:34   quote  deeplink  
Waar wat te denken van Enoh, loopt vaak met MET bal veel te traag richting medespelers en heeft naar MIJN mening te weinig spelinzicht Is een enorme goede bal afpakker, maar zijn voortzetting is vaak ondermaats en te traag. Maar het ligt niet alleen aan hem. het hele team is hier verantwoordelijk voor en er wordt met te weinig, althans voor het oog, inzet gespeeld.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 21 maart 2011 - 08:37   quote  deeplink  
DE WIL OM TE WINNEN, OM KAMPIOEN TE WORDEN, ONTBREEKT!!! ze stralen het absoluut niet uit!!!
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 21 maart 2011 - 11:10   quote  deeplink  
Ach ja wat kan je zeggen over gister het word als het zo door gaat een beetje ongeloofwaardig dit kan je je supporters niet voorschotelen.
Kanseloos in moskou en gister zeker de tweede helft redelijk gevoetbalt als je nou is goed bedenkt heveel kansen je hebt gemist mag je je toch wel is afvragen waarom je suarez hebt verkocht,trouwens die maakte een lekkere goal gister tegen sunderland.
Het is net wat toby alderweireld zegt met urby en suarez had je wel kampioen kunnen worden dus het ajax bestuur kan je mede verantwoordelijk stellen voor het missen van de titel,want die kan je nou wel op je buik schrijven...helaas

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 maart 2011 door verbrande harry --
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 11:10 schreef verbrande harry het volgende:
Ach ja wat kan je zeggen over gister het word als het zo door gaat een beetje ongeloofwaardig dit kan je je supporters niet voorschotelen.
Kanseloos in moskou en gister zeker de tweede helft redelijk gevoetbalt als je nou is goed bedenkt heveel kansen je hebt gemist mag je je toch wel is afvragen waarom je suarez hebt verkocht,trouwens die maakte een lekkere goal gister tegen sunderland.
Het is net wat toby alderweireld zegt met urby en suarez had je wel kampioen kunnen worden dus het ajax bestuur kan je mede verantwoordelijk stellen voor het missen van de titel,want die kan je nou wel op je buik schrijven...helaas
EENS...

Ajax heeft voor 28 miljoen euro het kampioenschap verkocht.....
Ride
 Ride - maandag 21 maart 2011 - 12:15   quote  deeplink  
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/9321281/__ADO_s_Immers_misdraagt_zich__.html?p=2,1

Immers misdraagt zich na ADO - Ajax Van onze Telesportredactie
Lex Immers (l) op de bar in het supportershome van ADO Den Haag. Helemaal rechts John van den Brom. Den Haag - ADO Den Haag-speler Lex Immers heeft zich na het thuisduel met Ajax (3-2 zege) van zondag misdragen in het supportershome. De middenvelder liet zijn gezicht daar zien om de overwinning te vieren. Ook medespeler Charlton Vicento trainer John van den Brom en assistent Maurice Steijn waren van de partij. Verschillende supporters namen het incident op met hun mobiele telefoons.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 21 maart 2011 - 12:39   quote  deeplink  
en dan hebben ze alleen nog maar een wedstrijd in de competitie gewonnen en nog niet eens een prijs of wat dan ook! Ben benieuwd wat de KNVB hiermee doet....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 maart 2011 door Ronald 1960 --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 21 maart 2011 - 13:08   quote  deeplink  
Die fucking Immers gaat ook nog flink wat problemen krijgen. Wat een sukkel. Kijken of de KNVB nu ook actie gaat ondernemen. Vind het namelijk zwaarder dan wat Vertonghen toen zong. Afwachten wat die bobo's in Zeist ondernemen.
Rogier
 Rogier - maandag 21 maart 2011 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:39 schreef alibabba het volgende:
Wat mij vooral opvalt is het leedvermaak richting Ajax. Het leedvermaak is de laatste 10 jaar echt toegenomen en dat komt door het lachwekkende en onstabiel beleid. Je hoorde het in de jaren 80/90 nooit dat er ''helemaal niets in Amsterdam'' werd gezongen. Men had respect voor Ajax, hoe het voetbalde en door de uitstraling. Alles is teniet gedaan door de beursgang en het daardoor falende beleid. Ajax moet handelen als een club en niet als een bedrijf. Die bobo's daarboven horen niet bij Ajax. Het zijn gladjanussen en daar heeft iedereen een broertje dood aan.
Ik denk dat dit meer komt omdat het IQ nog verder omlaag is gegaan in NL. Vroeger moedigde men ook zijn club aan, maar nu wordt er tijdens pak em beet 'Roda - Vitesse' ineens 'Helemaal niks in Amsterdam' gezongen. Door supporters van clubs die nog nooit iets gewonnen hebben en ook nooit iets zullen winnen. Dus ik neem aan dat het zingen van iets tegen Ajax deze mensen een zelfde euforisch gevoel geeft als ddat ze kampioen zouden worden.

Want ga maar eens na....supporters van Roda zongen vroeger tegen ploegen van hun niveau.....de Heerenveens en Heraclessen. En nu mogen ze in de stadions zelfs iets tegen het grote Ajax zingen !! Alsof ze nu zelf bovenin meedraaien ofzo. Volgens mij worden ze ook allemaal nat in hun broek als ze het zingen...' kijk mij nou...ik zing tegen het grote Ajax!' .....alsof ze een Libier zijn die ineens tegen de onderdrukker Khadaffi mag zingen en protesteren !
ZeikerT
 ZeikerT - maandag 21 maart 2011 - 16:10   quote  deeplink  
Erg rot voo jullie idd,

Maar Nederland is blijkbaar wel weer een HELD rijker. Lang leve Immers :P
En zeiken op Verhoeven heeft geen zin Hij treft toch echt geen blaam, Zekers niet na al die Piza's van Zaterdagavond.

volgend jaar weer een seizoen joh kop op!
Pietje
 Pietje - maandag 21 maart 2011 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 11:10 schreef verbrande harry het volgende:
Helemaal eens, man!! Dat roep (schrijf) ik ook al een hele tijd!
Rogier
 Rogier - maandag 21 maart 2011 - 16:18   quote  deeplink  
Het mooie van voetbal...over 3 maanden begint het nieuwe seizoen alweer !
Pietje
 Pietje - maandag 21 maart 2011 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 12:15 schreef Ride het volgende:
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/9321281/__ADO_s_Immers_misdraagt_zich__.html?p=2,1

Immers misdraagt zich na ADO - Ajax Van onze Telesportredactie
Lex Immers (l) op de bar in het supportershome van ADO Den Haag. Helemaal rechts John van den Brom. Den Haag - ADO Den Haag-speler Lex Immers heeft zich na het thuisduel met Ajax (3-2 zege) van zondag misdragen in het supportershome. De middenvelder liet zijn gezicht daar zien om de overwinning te vieren. Ook medespeler Charlton Vicento trainer John van den Brom en assistent Maurice Steijn waren van de partij. Verschillende supporters namen het incident op met hun mobiele telefoons.
De KNVB gaat zich ermee bemoeien, zo heb ik begrepen. De bobo's gaan een onderzoek instellen. Overigens vind ik dit exact hetzelfde als wat onze Jan Vertonghen direct na de finale om de KNVB-beker heeft gedaan. Ook de Hagenezen zullen dus een schorsing tegemoet kunnen zien...
R!ck
 R!ck - maandag 21 maart 2011 - 16:28   quote  deeplink  
Gewoon die Immers zelfde straf als Vertonghen klaar. Overigens weer zielig hoe Ajacieden er weer op reageren, als jullie wel moeite doen om naar het commentaar te luisteren..... Laat gewoon zitten joh, is voor de supporters ook alleen maar leuker, maarja wie zingt er dan net zo hard terug? Jammer.
jodocus
 jodocus - maandag 21 maart 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 16:18 schreef Rogier het volgende:
Het mooie van voetbal...over 3 maanden begint het nieuwe seizoen alweer !
ja en dan wordt t weer niks nada nothing
lekker klote
timmie
 timmie - maandag 21 maart 2011 - 19:24   quote  deeplink  
Is er nou niemand, die door hebt dat ADO met 9 man de wedstrijd uit had moeten spelen?
Leeuwin hoorde zijn tweede gele kaart te krijgen na het wegtrappen van de bal.
En Immers had al geel toen hij na zijn doelpunt zijn shirt uittrok, dus ook hij had zijn tweede gele kaart moeten krijgen.
Nee natuurlijk niet, gele kaarten geeft je alleen aan aanvoerders die een normale vraag stellen aan de scheidsrechter . . . De KNVB heeft zijn scheidsrechters weer goed geïnstrueerd, alles fluiten tegen ajax!!!
alibabba
 alibabba - maandag 21 maart 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 19:24 schreef timmie het volgende:
Is er nou niemand, die door hebt dat ADO met 9 man de wedstrijd uit had moeten spelen?
En Immers had al geel toen hij na zijn doelpunt zijn shirt uittrok, dus ook hij had zijn tweede gele kaart moeten krijgen.
Nee natuurlijk niet, gele kaarten geeft je alleen aan aanvoerders die een normale vraag stellen aan de scheidsrechter . . . De KNVB heeft zijn scheidsrechters weer goed geïnstrueerd, alles fluiten tegen ajax!!!
Ga aub niet de schIJtsrechter de schuld geven..AJAX ONWAARDIG!!!!!
alibabba
 alibabba - maandag 21 maart 2011 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 19:24 schreef timmie het volgende:
Dat supporters de scheids de schuld geven kan, maar als de spelers van Ajax of de trainer dat gaat doen, kan niet. Dit is toch veel te vaak gebeurd de laatste 10 jaar en dat is onder meer een reden waarom er een hetze is tegen Ajax. Daarbij komt het gezeur over het competitieprogramma of aanvangstijdstip, de uitspraak "geen koorknapen vereniging" van Jaakke, de kilheid door de beurs, het niet accepteren van schorsingen ( Vertonghen oa ), het niet slim zijn richting bepaalde dingen, waardoor je tegenstanders krijgt i.p.v. medestanders. Het is alles bij elkaar opgeteld een reden voor het falen van Ajax de laatste 10 jaar....
joduh
 joduh - maandag 21 maart 2011 - 20:55   quote  deeplink  
snap het allemaal niet meer man,teveel om te lezen nu..........maarre wat maakt het uit man...WIJ ZIJN AJAX!!!!!! heel nederland is jaloers op ons!!!!! zielige immers dan........als je voor kutkakkerlak 3 wedstr krijgt,wat zal je krijgen voor:kankerajacied??????????????????????????? nou knvb??????????????? ben benieuwd man! persoonlijk vind ik dat het moet kennen wat ie deed man....tatoo van de haag op zijn rug!!!!!welke ajacied zal dat doen????????????
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 21 maart 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 20:55 schreef joduh het volgende:
snap het allemaal niet meer man,teveel om te lezen nu..........maarre wat maakt het uit man...WIJ ZIJN AJAX!!!!!! heel nederland is jaloers op ons!!!!! zielige immers dan........als je voor kutkakkerlak 3 wedstr krijgt,wat zal je krijgen voor:kankerajacied??????????????????????????? nou knvb??????????????? ben benieuwd man! persoonlijk vind ik dat het moet kennen wat ie deed man....tatoo van de haag op zijn rug!!!!!welke ajacied zal dat doen????????????
Geen 1 man, want bij onze club kennen ze tegenwoordig geen clubliefde meer. Tegenwoordig ziet de jeugd onze club als een opstap naar het buitenland. Maar ik denk dat Immers toch wel een wedstrijd of 4 aan zijn broek gaat krijgen. Als je het vergelijkt met wat Vertonghen riep is dat terecht.
Pietje
 Pietje - maandag 21 maart 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 20:55 schreef joduh het volgende:
Klopt, joduh. Hij geeft zelf aan, dat hij vroeger tot de harde kern van ADO-supporters behoorde. Inderdaad: clubliefde!! En daar heb ik zeker wel begrip voor. Overigens denk ik dat hij dezelfde straf gaat krijgen als Jan Vertonghen destijds: 2 wedstrijden.
Pietje
 Pietje - maandag 21 maart 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 21:03 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Geen 1 man, want bij onze club kennen ze tegenwoordig geen clubliefde meer. Tegenwoordig ziet de jeugd onze club als een opstap naar het buitenland. Maar ik denk dat Immers toch wel een wedstrijd of 4 aan zijn broek gaat krijgen. Als je het vergelijkt met wat Vertonghen riep is dat terecht.
Ik ben het helemaal met je eens, amsterdammer!!! Behalve dan, dat ik denk dat Immers "maar" twee wedstrijden krijgt. Evenveel als Jan Vertonghen na het behalen van de KNVB beker. Dat waren toch 2 wedstrijden??
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 21 maart 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 21:09 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens, amsterdammer!!! Behalve dan, dat ik denk dat Immers "maar" twee wedstrijden krijgt. Evenveel als Jan Vertonghen na het behalen van de KNVB beker. Dat waren toch 2 wedstrijden??
Volgens mij 3 waarvan 1 voorwaardelijk. Echter hetgeen Immers zong was ernstiger dan wat onze Jantje zong. "We gaan op Jodenjacht" en daarnaast enkele liederen met daarin de meest verschikkelijke ziektes zijn wel wat ernstiger dan "Kutkakkerlakken". Eigenlijk hebben de supporters van ADO echt een IQ van niets. Wordt zoiets gezongen, ga je het toch niet op internet zetten. whahahaha Naai je je eigen speler een oor aan. WHahahahaha
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 21 maart 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 21:13 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Volgens mij 3 waarvan 1 voorwaardelijk. Echter hetgeen Immers zong was ernstiger dan wat onze Jantje zong. "We gaan op Jodenjacht" en daarnaast enkele liederen met daarin de meest verschikkelijke ziektes zijn wel wat ernstiger dan "Kutkakkerlakken". Eigenlijk hebben de supporters van ADO echt een IQ van niets. Wordt zoiets gezongen, ga je het toch niet op internet zetten. whahahaha Naai je je eigen speler een oor aan. WHahahahaha
Whahaha
Pietje
 Pietje - maandag 21 maart 2011 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 21:13 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Whahahaha. Klopt, man! Ik heb precies hetzelfde gedacht. Hoe verzin je het om dat soort dingen op internet te zetten over je eigen spelers. DOM, DOM, DOM!!!
joduh
 joduh - maandag 21 maart 2011 - 21:21   quote  deeplink  
weet je man?ik heb er wel respect voor.........emotie en dat hoort erbij...sollie????
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 21 maart 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 21:21 schreef joduh het volgende:
weet je man?ik heb er wel respect voor.........emotie en dat hoort erbij...sollie????
Op zich wel, ook omdat ik het toen met Vertonghen ook lachen vond. Nu vind ik wel dat hij net als Vertonghen gestraft dient te worden. Gewoon vanwege gelijkheid, niet vanwege zijn domme gedrag.
Pietje
 Pietje - maandag 21 maart 2011 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 21:21 schreef joduh het volgende:
Eens!!!!! Het lijkt erop of ze in Zeist alles willen regelen. Maar emoties kun je niet regelen. Laat spelers zich maar lekker uitleven, ik heb er geen problemen mee. Het gebeurt over en weer.
joduh
 joduh - maandag 21 maart 2011 - 21:26   quote  deeplink  
hadden wij er daar maar een paar van lopen......
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 21 maart 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 21:26 schreef joduh het volgende:
hadden wij er daar maar een paar van lopen......
Nee man, wij hebben van die sletjes rondlopen die Twitter belangrijker vinden dan de eigen supporters. Die liever een avondje gamen, dan op tijd naar bed te gaan. Die gasten die liever alvast een club in het buitenland uitzoeken, dan zich alleen bezig te houden met AJAX.
Afcabz
 Afcabz - dinsdag 22 maart 2011 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 21:27 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Nee man, wij hebben van die sletjes rondlopen die Twitter belangrijker vinden dan de eigen supporters. Die liever een avondje gamen, dan op tijd naar bed te gaan. Die gasten die liever alvast een club in het buitenland uitzoeken, dan zich alleen bezig te houden met AJAX.
100 procent gelijk !
joduh
 joduh - dinsdag 22 maart 2011 - 17:30   quote  deeplink  
yep,bedoel ik ook amsterdammertje!!!ik zou retetrots zijn man als er zo 1 bij ons liep......daaro vind ik ook dat wat immers gedaan heeft eigenlijk best wel cool man.....;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 22 maart 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 17:30 schreef joduh het volgende:
yep,bedoel ik ook amsterdammertje!!!ik zou retetrots zijn man als er zo 1 bij ons liep......daaro vind ik ook dat wat immers gedaan heeft eigenlijk best wel cool man.....;-)
Lig er ook niet wakker van,wordt allemaal uit zijn verband gerukt
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 22 maart 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 17:30 schreef joduh het volgende:
Onze Jan deed het afgelopen jaar ook tijdens de bekerhuldiging. Ook daar lag ik niet wakker van. Natuurlijk is hetgeen Immers zingt een tikkel erger, maar kom op. Ik heb in 2 dagen tijd meer artikelen over hem gezien, dan het aantal minuten dat hij het lied heeft gezongen. Uiteindelijk krijgt het dus zo'n lading media-aandacht waardoor iedereen een mening gaat hebben. Geen aandacht aan besteden was slimmer geweest.

En mijn mening over sommige Ajax-spelers blijft hetzelfde. Ze moeten godverdomme eens gaan werken voor de centen die ze verdienen. Toon een wat trots dat je in het mooiste shirt van Nederland mag spelen. Laat godverdomme eens je voeten spreken ipv twitter, facebook, hyves of welk ander kutprogramma op internet te vinden is!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 22 maart 2011 - 20:49   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 maart 2011 door amsterdammer113 --
remco k
 remco k - dinsdag 22 maart 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 20:49 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Onze Jan deed het afgelopen jaar ook tijdens de bekerhuldiging. Ook daar lag ik niet wakker van. Natuurlijk is hetgeen Immers zingt een tikkel erger, maar kom op. Ik heb in 2 dagen tijd meer artikelen over hem gezien, dan het aantal minuten dat hij het lied heeft gezongen. Uiteindelijk krijgt het dus zo'n lading media-aandacht waardoor iedereen een mening gaat hebben. Geen aandacht aan besteden was slimmer geweest.

En mijn mening over sommige Ajax-spelers blijft hetzelfde. Ze moeten godverdomme eens gaan werken voor de centen die ze verdienen. Toon een wat trots dat je in het mooiste shirt van Nederland mag spelen. Laat godverdomme eens je voeten spreken ipv twitter, facebook, hyves of welk ander kutprogramma op internet te vinden is!!
EENS

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO Den Haag - Ajax (Eredivisie 20-03-2011 12:30): 3-2

0.0219380