BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO Den Haag - Ajax (Eredivisie 20-03-2011 12:30): 3-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Afcarius
 Afcarius - dinsdag 22 maart 2011 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 12:11 schreef remco k het volgende:

[..]

EENS...

Ajax heeft voor 28 miljoen euro het kampioenschap verkocht.....
voor minder nu bekend is geworden dat ze maariets van 18 miljoen voor suarez hebben gekregen, en als liverpool 4 keer de cl wint ofzo ze de rest van het geld krijgen, wat een belachelijke contructies.
alibabba
 alibabba - woensdag 23 maart 2011 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 20:49 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Onze Jan deed het afgelopen jaar ook tijdens de bekerhuldiging. Ook daar lag ik niet wakker van. Natuurlijk is hetgeen Immers zingt een tikkel erger, maar kom op. Ik heb in 2 dagen tijd meer artikelen over hem gezien, dan het aantal minuten dat hij het lied heeft gezongen. Uiteindelijk krijgt het dus zo'n lading media-aandacht waardoor iedereen een mening gaat hebben. Geen aandacht aan besteden was slimmer geweest.

En mijn mening over sommige Ajax-spelers blijft hetzelfde. Ze moeten godverdomme eens gaan werken voor de centen die ze verdienen. Toon een wat trots dat je in het mooiste shirt van Nederland mag spelen. Laat godverdomme eens je voeten spreken ipv twitter, facebook, hyves of welk ander kutprogramma op internet te vinden is!!
Ik ben het hier wel mee eens. Ik snap ook niet waarom ze niet het uiterste kunnen geven. Ik neem aan dat die gasten allemaal zin hebben om te voetballen, anders word je geen voetballer. Ze zijn geestelijk en fysiek 100% neem ik aan, anders kom je niet op dit niveau. Dan is het mij een raadsel waarom ze niet echt professioneel met hun vak bezig zijn...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO Den Haag - Ajax (Eredivisie 20-03-2011 12:30): 3-2

0.0107278