|
|
adriu
|
|
|
het is nu wel erg door geslagen met te veel jeugd spelers! ajax vraagt te veel aan zijn geugd nu!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 april 2011 door adriu -- |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
adriu
|
|
|
(jood) om meer body te krijgen Ooijer er in voor blind! |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Ooijer linksachter?? Lijkt me niet zo slim.. |
|
|
|
|
Sphinx
|
|
|
Vertoghen links achter ooijer in het midden opgelost |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
in ieder geval Ooijer op stellen tegen den Haag ! en dat doed frank de Boer ook! |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Dan ga je dus iets doen wat nog nooit gedaan is met dit team... Dan kun je beter anita linksback en vertonghen op t middenveld. Maar als de zeeuw en eriksen en ebecilio slecht spelen.. Ik vind het achterin goed staan met blind. Jammer dat we geen echte spits hebben.. Pantelic was goud geweest. Daar ligt de fout denk ik, niet zozeer bij de jeugd. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
ik ben niet tegen de geugd maar nu kan het even niet! de wedstrijd tegen den haag kan wel om miljoenen gaan! en dat is nu even belangrijke! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Gaan we nu naar elk verliespotje weer helemaal in paniek raken??? Laat De Boer lekker zijn werk en het komt wel goed. Gisteren had niks met fysiek te maken maar de uitvoering. De laatste lijn liep alleen maar achteruit. Een kwaaltje uit het Jol-tijdperk dus dan kan je met elf reuzen spelen maar als je het veld zo groot maakt dan vraag je om problemen!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 maart 2011 door Brandje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 - 10:58 schreef adriu het volgende:het is nu wel erg door geslagen met te veel geugd spelers! ajax vraagt te veel aan zijn geugd nu! Nu ze verliezen opeens te veel jeugdige spelers? vorige week was alles nog oke met de zelfde jongens, en ouwetje de Zeeuw speelde de eerste helft ook kut maar dat deed bijna iedereen jammer genoeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 - 12:25 schreef adriu het volgende:(remco)dat zijn we van jou wel gewend dat je er niet mee eens bent! ik had je al eerder verwacht met je comentaar! als je in de "WE" vorm spreekt, dan praat je ook voor anderen, het zou je sieren dit niet te doen, aangezien er ook heel veel zijn die jou mening over mij niet delen.
Maar goed, het feit dat je Ooijer erin wil hebben i.p.v. Blind zegt denk ik alles over jou voetbalverstand... |
|
|
|
|
supermario13
|
|
|
gewoon staan laten ....vallen en opstaan hoort erbij |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Heeft niks met leeftijd ,maar met kwalitiet te maken ! Zijn gewoon een paar spelers niet goed genoeg |
|
|
|
|
J.D.
|
|
|
het is niet erg om met jeugd te spelen allen gun ze de tijd om te groeien. kijk achterin als het links niet loopt zet dan anita daar neer die heeft daar al een tijd gestaan dus als er een moeilijke wedstrijd komt zet je hem neer ipv blind. waar ze wel op moeten letten is dat ze in moeilijke wedstrijden meer ervaring op het midden veld zetten die ook goed kunnen mee verdedigen. niet zoals je gister zag.zet dan ipv de zeeuw lindgren erin en enoh ipv anita anita naar achter en de jong als diepste middenvelder die houd teminste een bal vast en dan of chvitanich in de spits of castilion. (echte spitsen dus) dan speel je iets meer verdedigend maar krijg je niet zo makelijk doelpunten om je oren en je krijgt als ajax zijnde zeker wel 3 of 4 kansen in een helft dus als je die dan benut ben je er. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
He Adriu, kan je je zielige dyslectische schoolvriendje weer even achter z'n playstation zetten? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 - 14:16 schreef dops het volgende:[..] hahahahahaha...Wat een bijdehande drol is die remco (K) Kakkerlak tog..hahaha altijd alles beter weten en overal op reageren....en reacties uitlokken...hahaha...Wat een mongool zeg....Een tip voor je Remco Kakkerlak...Spendeer wat meer tijd in het vinden van een vriendin, inplaats van nutloze reactie plaatsen die niemand intressert..haha wat een irritante kwal ben je tog...hahaha REMCO KAKKERLAK Haha. heb een vrouw, ben zielsgelukkig en heb 3 kinderen, werk ongeveer 75 a 80 uur in de week, en verdien meer geld in de maand, dan dat jij in je hele leven zal doen..
Er zijn er hier meer die zich intereseren voor mijn posts, dan dat e in jou geintereseerd zijn...
Weet je trouwens hoe een forum werkt??? Je geeft daar namelijk een MENING, en anderen doen dit ook, hier wordt dan vaak over gediscussieerd...
En dat Remco Kakkerlak is wel heel erg origineel trouwens... |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
Inderdaad een onzin topic.. Dit heeft niets te maken met te veel jeugd , dit heeft er gewoon mee te maken dat we het niet afmaakten in de eerste wedstrijd. Oftewel we hebben gewoon een spits nodig die de ballen vast kan houden en binnen kan schieten.
De Jong speelt aardig en is niet echt een spits , maar momenteel moeten we het daarmee doen. Echt veel geluk hadden we de eerste wedstrijd ook niet echt he?
En hou toch eens op met al dit kinderachtige gedoe , daar schiet je niets mee op. Je bent niet stoer als je dit doe , je laat alleen zien hoe onvolwassen je ben. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
buiten onzin topic of niet denk als je naar komend jaar kijkt en weet dat er mensen gaan vertrekken en dan natuurlijk moet denken aan vervangers zou ik er inderdaad wat meer ervaring tussen kopen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 - 18:52 schreef verbrande harry het volgende:buiten onzin topic of niet denk als je naar komend jaar kijkt en weet dat er mensen gaan vertrekken en dan natuurlijk moet denken aan vervangers zou ik er inderdaad wat meer ervaring tussen kopen. Het gebeurd niet vaak maar in dit geval ben ik het met je eens |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 - 18:52 schreef verbrande harry het volgende:buiten onzin topic of niet denk als je naar komend jaar kijkt en weet dat er mensen gaan vertrekken en dan natuurlijk moet denken aan vervangers zou ik er inderdaad wat meer ervaring tussen kopen. Denk ook wel dat dit de bedoeling zal zijn, gewoon een goede mix waarbij de eigen opleiding centraal ligt, maar wel aangevuld met een aantal 25/26 jarige spelers, en 1 of twee terugkerende 30ers.... Dat lijkt mij ideaal.. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Als we gisteren hadden gewonnen was dit topic waarschijnlijk niet eens gestart. Alleen omdat er verloren wordt, MOET er ineens een reden voor gezocht worden. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
het is heel jammer voor ajax maar het kan niet zo.Veel teveel jeugdige spelers denk dat de boer zijn spelersgroep overschat ben al mijn hele leven ajax supporter en er moeten een paar ervaren krachten bij ik hoop dat seedorf voor 1 jaartje terug |
|
|
|
|
Jhaan
|
|
|
Teleurstelling prima was ik zelf ook maar het blijft sport en iedereen weet dat ajax het zwaar heeft de laatste tijd. Nu is het tijd om het weer wat tijd te gunnen. ado is best een sterke ploeg |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
(REMKO K) je bent gewoon zielig! dat je mijn andwoorden heb laten verwijderen! doe je zeker bij iedereeen die het met jou niet eens bent!! ik zou nu wel worden verwijdert maar maak niets uit er zijn genoeg forums!! dus mensen een goeden raad van mij lul met remko k mee en je mag blijven! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 - 22:17 schreef Oceanu het volgende:Als we gisteren hadden gewonnen was dit topic waarschijnlijk niet eens gestart. Alleen omdat er verloren wordt, MOET er ineens een reden voor gezocht worden. eens, als er was gewonnen was er alleen maar euforie, helaas hebben ze verloren, niks aan te doen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2011 - 10:49 schreef adriu het volgende:(REMKO K) je bent gewoon zielig! dat je mijn andwoorden heb laten verwijderen! doe je zeker bij iedereeen die het met jou niet eens bent!! ik zou nu wel worden verwijdert maar maak niets uit er zijn genoeg forums!! dus mensen een goeden raad van mij lul met remko k mee en je mag blijven! Denk dat anderen jou berichten hebben gemeld, en terecht, je spoort namelijk niet helemaal, misschien een idee, om eens langs een dokter te gaan... Dit meen ik serieus trouwens, ik vind het namelijk wel zielig voor je, en heb nog medelijden ook.... |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
kijk nu beledig je mij weer! als ik naar de dokter moed dan beslis ik dat zelf wel!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kijk de posts eens na van jezelf die verwidjerd zijn, en vraag jezelf dan eens af "zou het niet logisch zijn dat Remco iets terug post?"
Heeeeeeeeeel misschien kom je dan een beetje tot jezelf, en snap je dat je onzin verkondigd |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Ik start een topic om vervolgens in waardeloos Nederlands de confrontatie aan te gaan met een vaste bezoeker hier op het forum. Rara wie ben ik ?? |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2011 - 22:41 schreef Oceanu het volgende:Ik start een topic om vervolgens in waardeloos Nederlands de confrontatie aan te gaan met een vaste bezoeker hier op het forum. Rara wie ben ik ?? hmmm lex immers? |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
goh het zijn altijd dezelfde die in een voetbal topic een discussie aangaan om hun gelijk te halen met 80 werkuren achter de kiezen ! jaaa goedenmorgen !!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 maart 2011 door Afcabz -- |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
dat er hier een paar mensen zijn die niet zelf een goed topic kunnen open? dat Begrijp ik nog! maar dan steeds andere topic.s na beneden halen niet! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 - 09:25 schreef Afcabz het volgende:goh het zijn altijd dezelfde die in een voetbal topic een discussie aangaan om hun gelijk te halen met 80 werkuren achter de kiezen ! jaaa goedenmorgen !!!!! Mooi he, en het zijn ook altijd dezelfden die een ander persoonlijk aanvallen.... Waar heb je toch last van jongen?? |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
ik? niks voel je aangesproken dan ? goedemidddaaag |
|
|
|
|
Henk de Vries
|
|
|
EENS met Adriu en andere Remco K-haters. Zijn 'mening' is waarheid en anders kan je effe lekker afgebekt worden. Hij doet net alsof ie de hele dag in het Ajaxbedrijf rondloopt. En ja...als je 80 uur werkt ben je ook heel stoer!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 - 14:54 schreef Henk de Vries het volgende:EENS met Adriu en andere Remco K-haters. Zijn 'mening' is waarheid en anders kan je effe lekker afgebekt worden. Hij doet net alsof ie de hele dag in het Ajaxbedrijf rondloopt. En ja...als je 80 uur werkt ben je ook heel stoer!! Doe is ff normaal man.. Hij geeft gewoon z'n mening en als jij die niet kan beïnvloeden door een goede onderbouwing van je mening, zal hij echt zijn mening niet veranderen. En als je het zo kut vind, waarom ben je hier dan nog? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hij is verwijderd,hoop dat Remco hem niet heeft gelezen,was wel erg persoonlijk |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote: Wat was t dan ongeveer? |
|
|
|
|
khymo
|
|
|
Jong is positief,alleen jammer dat we geen keeper hebben!!!!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ga het niet herhalen,was te schofterig voor woorden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 maart 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik ga het ook niet doen hoor.. Tenzij Remco mij vraagt het via PB te doen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Uiteraard laten we het maar via pb houden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 - 14:54 schreef Henk de Vries het volgende:EENS met Adriu en andere Remco K-haters. Zijn 'mening' is waarheid en anders kan je effe lekker afgebekt worden. Hij doet net alsof ie de hele dag in het Ajaxbedrijf rondloopt. En ja...als je 80 uur werkt ben je ook heel stoer!! Wat is je punt toch jongen...Jij post hier vaker dan ik dat ik 80 werk.... Waarom?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wie wat waar????.............:-) kan het wel hebben hoor, geen probleem... |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
nou wort het te gek! nu van de wiel weer weg! als we maar geen kleuter klasje over houden! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Ach, dan kun jij mooi mee doen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2011 - 17:36 schreef adriu het volgende:nou wort het te gek! nu van de wiel weer weg! als we maar geen kleuter klasje over houden! Maar wat is het alternatief als er velen geblesseerd zijn? Er zullen toch 11 mannen (of nu mannetjes...) in het veld moeten staan. Toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Denk dat de oudere spelers gewoon geen zin hebben in voetballen... |
|
|
|