BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been passeert Swertz zondag tegen Roda JC

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Royaal
 Royaal - vrijdag 18 maart 2011 - 11:40   quote  deeplink  
Op basis van trainingen en berichtgeving lijkt Been Swertz te passeren en Leerdam op zijn positie te posseren. Ook werd er een basisplaats voor Fer ingeruimd (ipv Leerdam).

Zonder Swertz wordt het wellicht een wedstrijd zonder tegendoelpunten.
moa
 moa - vrijdag 18 maart 2011 - 11:43   quote  deeplink  
Fer komt er gewoon in voor Swerts, Leerdam blijft staan op zn nieuwe plek.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 18 maart 2011 - 11:44   quote  deeplink  
Vermoedelijk he. Dit is een constatering van Jan Dirk Stouten.
Veel jan dirk volgers op twitter zie ik al.
henk K
 henk K - vrijdag 18 maart 2011 - 11:46   quote  deeplink  
Absoluut de zwakste schakel dus terecht er naast zetten
MMM
 MMM - vrijdag 18 maart 2011 - 11:50   quote  deeplink  
Dat zou eindelijk weer eens een goede zet zijn van Mario!
Royaal
 Royaal - vrijdag 18 maart 2011 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 11:43 schreef moa het volgende:
Fer komt er gewoon in voor Swerts, Leerdam blijft staan op zn nieuwe plek.
Nja dat ook misschien ja, want daar speelde hij ook maandag bij jong Feyenoord
Royaal
 Royaal - vrijdag 18 maart 2011 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 11:44 schreef Stylzz het volgende:
Vermoedelijk he. Dit is een constatering van Jan Dirk Stouten.
Veel jan dirk volgers op twitter zie ik al.
Niet alleen JanDirk meldt dit :P
MMM
 MMM - vrijdag 18 maart 2011 - 11:59   quote  deeplink  
Fer als rechtsback zou ik niet doen..
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 18 maart 2011 - 12:08   quote  deeplink  
leerdam als rechtsback ook niet, zijn het allebei niet. Rare keuze dus
de flh
 de flh - vrijdag 18 maart 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 11:59 schreef MMM het volgende:
Fer als rechtsback zou ik niet doen..
Leerdam als rechtsback ook niet!!!

Dit is écht kut. Dat Mario gaat wisselen terwijl ze de beste serie ooit neerzetten is écht een zwaktebod. Wat is die man toch onzeker af en toe.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 18 maart 2011 - 12:08   quote  deeplink  
dat bedoel ik;)
de flh
 de flh - vrijdag 18 maart 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 12:08 schreef Jappie_FEY het volgende:
dat bedoel ik;)
dat zeg ik;)
Djee
 Djee - vrijdag 18 maart 2011 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 12:10 schreef de flh het volgende:

[..]

dat zeg ik;)
Ik meende dat ook te zeggen........
Djee
 Djee - vrijdag 18 maart 2011 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 12:10 schreef de flh het volgende:

[..]

dat zeg ik;)
Ik bedoel maar
de flh
 de flh - vrijdag 18 maart 2011 - 12:16   quote  deeplink  
hehe
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 18 maart 2011 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 12:10 schreef de flh het volgende:

[..]

dat zeg ik;)
en ik;)
de flh
 de flh - vrijdag 18 maart 2011 - 13:14   quote  deeplink  
ik ook;)
de flh
 de flh - vrijdag 18 maart 2011 - 13:15   quote  deeplink  
moeten we nu niet uitkijken naar een slotje??? van de forumdictatoren
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 18 maart 2011 - 13:21   quote  deeplink  
Roda speelt met 2 spitsen dus zonder linksbuiten. Leerdam/Fer kan dan doorschuiven naar het middenveld zodat je altijd een mannetje meer hebt! Swerts zou anders de vrije man zijn geweest en die kan er helemaal niks van; PRIMA PLAN MARIO!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 18 maart 2011 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 13:14 schreef de flh het volgende:
ik ook;)
dat meen je niet??!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 18 maart 2011 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 13:15 schreef de flh het volgende:
moeten we nu niet uitkijken naar een slotje??? van de forumdictatoren
OOOOOOOEEEEEEEEEEE
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 18 maart 2011 - 13:26   quote  deeplink  
Zou het kunnen dat hij Leerdam op Hadouir zet? Die is nogal behendig en dat is Leerdam ook? Been gaat echt niet zonder rechtsback voetballen. Geloof ik niet. En ik hoop het ook niet. Wij hoeven ons toch niet aan hun aan te passen? Zij moeten zich aan ons aanpassen. Dus gas erop en erover, drie punten in de tas en terug naar de Kuip...!!
Milo
 Milo - vrijdag 18 maart 2011 - 13:43   quote  deeplink  
never change a winning team!
Crisismanager
 Crisismanager - vrijdag 18 maart 2011 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 13:43 schreef Milo het volgende:
never change a winning team!
We hebben het wel over Swerts heh... die vent weet nog geen eens over er lucht of zand in een bal zit
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 18 maart 2011 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 13:49 schreef Crisismanager het volgende:

[..]

We hebben het wel over Swerts heh... die vent weet nog geen eens over er lucht of zand in een bal zit
Ken je 'm dan?
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 18 maart 2011 - 14:14   quote  deeplink  
Mijn gebeden zijn verhoord ! Goeie zaak.
Zou Mario ook op dit forum meelezen ?

MMM, ben jij Mario ?
craven
 craven - vrijdag 18 maart 2011 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 14:14 schreef de kromme2 het volgende:
Mijn gebeden zijn verhoord ! Goeie zaak.
Zou Mario ook op dit forum meelezen ?

MMM, ben jij Mario ?
hahahah dan was bruins al lang lijnrechter geweest in siberie
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 18 maart 2011 - 14:17   quote  deeplink  
Mario2 denk ik? Misschien kunnen jullie samen koffie gaan drinken?
Crisismanager
 Crisismanager - vrijdag 18 maart 2011 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 13:54 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ken je 'm dan?
Nee maar ik heb hem ballen zien kwijt raken waarvoor je in de E'tjes al een grote muil ken krijgen. Tegen Vitesse liet hij bij de aftrap bijvoorbeeld meteen de bal over de zijlijn lopen, omdat die het niet kon controleren. Na 10 seconden in de 2e helft gebeurde precies hetzelfde. Tegen Groningen maakte hij een fout waar een goal uit kwam, tegen Heerenveen is het een wonder dat er niet gescoord werd want dat was zijn zwakste wedstrijd in een Feyenoord shirt en afgelopen zondag had hij weer een groot aandeel in het tegendoelpunten en speelde weer erg zwak.

Ondanks dat Swerts zich met de volle 100% zichzelf inzet is hij een constante gevarenbron voor tegengoals en is het dus terecht dat Been hem even in de schaduw plaatst.
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 18 maart 2011 - 15:19   quote  deeplink  
WE GAAN ERVOOR HUP MET DE CUP!

VOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORWAARTS!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 18 maart 2011 - 15:22   quote  deeplink  
Mars!
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - vrijdag 18 maart 2011 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 12:08 schreef Jappie_FEY het volgende:
leerdam als rechtsback ook niet, zijn het allebei niet. Rare keuze dus
zou nooit Fer rechtsback gaan zetten en Leerdam was ook geen succes. Beide middenvelders
Swerts lekker laten staan
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 18 maart 2011 - 15:47   quote  deeplink  
Mag van mij ook hoor. Iedereen rekent op Swerts af, maar het valt nog wel mee. Sinds hij er staat wordt er tenminste gevoetbald...., nou ja, in elk geval wordt er sindsdien gewonnen!!
Marco12345
 Marco12345 - vrijdag 18 maart 2011 - 15:56   quote  deeplink  
Ik zou hem in het centrum zetten joh, daar kan ie toch ook spelen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 18 maart 2011 - 16:08   quote  deeplink  
Ja, maar daar heb je ook wel anderen, maar op rechtsback valt dat nog wel tegen.... We hebben er nog twee van, maar die zijn beiden nog niet klaar....
Steppie
 Steppie - vrijdag 18 maart 2011 - 16:16   quote  deeplink  
Ik vind het raar dat iedereen zegt dat Fer niet rechtsachter moet. Ditheeft hij toch al vaker gedaan, waarom dan nu ineens niet. Het is niet zo dat hij het slechter kan doen dat Swerts het nu doet. Ik zeg: ga er voor!
R()b
 R()b - vrijdag 18 maart 2011 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 15:47 schreef Arie.Klooster het volgende:
Mag van mij ook hoor. Iedereen rekent op Swerts af, maar het valt nog wel mee. Sinds hij er staat wordt er tenminste gevoetbald...., nou ja, in elk geval wordt er sindsdien gewonnen!!
Nou... de laatste 2 á 3 wedstrijden is Swerts wat ongelukkiger.
Een keer op de bank beginnen is niet erg hoor.
Marco12345
 Marco12345 - vrijdag 18 maart 2011 - 16:25   quote  deeplink  
Ik was ironisch: pleurt op met die Swerts!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 18 maart 2011 - 16:30   quote  deeplink  
SWERTS///ANTIHELD
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 18 maart 2011 - 16:32   quote  deeplink  
Valt nog wel mee met Swerts.... Maar goed, het kan geen kwaad iemand scherper te krijgen door hem een keer op de bank te zetten...
craven
 craven - vrijdag 18 maart 2011 - 16:36   quote  deeplink  
Mario Been speelt zondag tegen Roda JC Kerkrade met vier nieuwe namen in vergelijking met de laatste wedstrijd van Feyenoord. Van Dijk maakt weer plaats voor Mulder. Bahia vervangt de geschorste De Vrij en Biseswar keert juist weer terug van een schorsing. Dit gaat ten kosten van Simon. Maar de meest opvallende verandering zien we rechtsachter. Swerts wordt vervangen door Leerdam, waardoor Fer voor het eerst sinds 24 oktober 2010 (PSV uit) weer in de basis staat.

Been: ,,Het is met name een tactische keuze. Roda JC speelt zonder buitenspelers dus dan zal je als back veel moeten meevoetballen. Ik vind dat Swerts het verdedigend goed heeft gedaan, maar ik denk dat Leerdam opbouwend sterker is. Bovendien zit Swerts momenteel niet in de meest gelukkige fase.

Erwin Mulder staat gewoon weer onder de lat. Been: ,,Mulder maakt op mij een rustige indruk. En hij blijft mijn eerste keeper.

Leroy Fer sinds het Eindhoven-drama dus weer in de basis. Tot grote tevredenheid van de trainer: ,,Fer heeft zeer volwassen gereageerd op het feit dat hij niet speelde de laatste weken. Maar ik denk dat deze situatie misschien nog wel vaker in zijn carrière zal plaatsvinden. Hier is hij alleen maar sterker van geworden. Met Leroy hebben we wel weer meer duelkracht op het middenveld. En dat kunnen we zondag goed gebruiken. Hij maakt een hele gedreven indruk op mij.

Met Roda JC treft Feyenoord opnieuw een directe concurrent in de strijd om de Play-Offs. Been: ,,We staan 7 punten achter. Dus we kunnen het gat verkleinen tot 4. Maar Roda is een lastige ploeg. Ze spelen 4-4-2 met een kleine ruit op het middenveld. Dan ligt er aan de zijkanten ruimte voor de opkomende backs. Maar ik denk dat er in de omschakeling dan extra veel ruimte ligt voor ons.
craven
 craven - vrijdag 18 maart 2011 - 16:37   quote  deeplink  
Been: "ik vind dat Swerts het verdedigend goed heeft gedaan"....HUHHHHHHHHHHHHHH??????????
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 18 maart 2011 - 16:44   quote  deeplink  
Ach, het kon wel beter, dat klopt, maar slecht was het nou ook weer niet. Ik zou zeggen met de hakken over de sloot...
Zolang Been Hadouir maar aan banden legt en Vormer moet ook op de huid gezeten worden. Daar zou ik Fer graag direct op zien, in een rechtsstreeks duel dus. Dan wint hij omdat hij fysiek sterker is, hoewel Vormer zijn mannetje ook wel staat. Laat Been Fer maar opdracht geven Vormer op elke centimeter van het veld te volgen. Hetzelfde geldt voor de verdediger die op Hadouir komt te staan. De anderen in Feyenoord 1 zullen het verschil wel maken ten opzichte van Roda.
MMM
 MMM - vrijdag 18 maart 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 16:37 schreef craven het volgende:
Been: "ik vind dat Swerts het verdedigend goed heeft gedaan"....HUHHHHHHHHHHHHHH??????????
Die gozer is gestoord..
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 18 maart 2011 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 16:37 schreef craven het volgende:
Been: "ik vind dat Swerts het verdedigend goed heeft gedaan"....HUHHHHHHHHHHHHHH??????????
Wel blij dat we een trainer met humor hebben
Djee
 Djee - vrijdag 18 maart 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 17:18 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Wel blij dat we een trainer met humor hebben
Geven jullie ook een seintje wanneer we MOETEN lachen dan????????? hihihi!
Lach alleen spontaan als Ryo weer eens een verdediger dolt.........
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 18 maart 2011 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 15:18 schreef Crisismanager het volgende:

[..]

Nee maar ik heb hem ballen zien kwijt raken waarvoor je in de E'tjes al een grote muil ken krijgen. Tegen Vitesse liet hij bij de aftrap bijvoorbeeld meteen de bal over de zijlijn lopen, omdat die het niet kon controleren. Na 10 seconden in de 2e helft gebeurde precies hetzelfde. Tegen Groningen maakte hij een fout waar een goal uit kwam, tegen Heerenveen is het een wonder dat er niet gescoord werd want dat was zijn zwakste wedstrijd in een Feyenoord shirt en afgelopen zondag had hij weer een groot aandeel in het tegendoelpunten en speelde weer erg zwak.

Ondanks dat Swerts zich met de volle 100% zichzelf inzet is hij een constante gevarenbron voor tegengoals en is het dus terecht dat Been hem even in de schaduw plaatst.
Crisimanager, je hebt het goed samengevat. Ik was een aantal van die acties alweer vergeten. En dan vergeet je die debiele penalty nog. Het is eigenlijk ongelooflijk dat Been hem zo lang heeft laten staan. Slechter kan haast niet. Ik krijg gewoon kramp in mijn reet van het 'billen bij elkaar houden' als die gozert speelt.
dennis
 dennis - vrijdag 18 maart 2011 - 18:38   quote  deeplink  
Niet slim.
zo zet je leerdam weer terug op de plek waar het minder ging.
middenveld stond toch goed met leerdam?.
sevillana
 sevillana - vrijdag 18 maart 2011 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 16:36 schreef craven het volgende:
Mario Been speelt zondag tegen Roda JC Kerkrade met vier nieuwe namen in vergelijking met de laatste wedstrijd van Feyenoord. Van Dijk maakt weer plaats voor Mulder. Bahia vervangt de geschorste De Vrij en Biseswar keert juist weer terug van een schorsing. Dit gaat ten kosten van Simon. Maar de meest opvallende verandering zien we rechtsachter. Swerts wordt vervangen door Leerdam, waardoor Fer voor het eerst sinds 24 oktober 2010 (PSV uit) weer in de basis staat.

Been: ,,Het is met name een tactische keuze. Roda JC speelt zonder buitenspelers dus dan zal je als back veel moeten meevoetballen. Ik vind dat Swerts het verdedigend goed heeft gedaan, maar ik denk dat Leerdam opbouwend sterker is. Bovendien zit Swerts momenteel niet in de meest gelukkige fase.

Erwin Mulder staat gewoon weer onder de lat. Been: ,,Mulder maakt op mij een rustige indruk. En hij blijft mijn eerste keeper.

Leroy Fer sinds het Eindhoven-drama dus weer in de basis. Tot grote tevredenheid van de trainer: ,,Fer heeft zeer volwassen gereageerd op het feit dat hij niet speelde de laatste weken. Maar ik denk dat deze situatie misschien nog wel vaker in zijn carrière zal plaatsvinden. Hier is hij alleen maar sterker van geworden. Met Leroy hebben we wel weer meer duelkracht op het middenveld. En dat kunnen we zondag goed gebruiken. Hij maakt een hele gedreven indruk op mij.

Met Roda JC treft Feyenoord opnieuw een directe concurrent in de strijd om de Play-Offs. Been: ,,We staan 7 punten achter. Dus we kunnen het gat verkleinen tot 4. Maar Roda is een lastige ploeg. Ze spelen 4-4-2 met een kleine ruit op het middenveld. Dan ligt er aan de zijkanten ruimte voor de opkomende backs. Maar ik denk dat er in de omschakeling dan extra veel ruimte ligt voor ons.
er zit iig wel een gedachte achter, . . . we gaan het wel zien dan . . . . . .
de.fan
 de.fan - vrijdag 18 maart 2011 - 19:16   quote  deeplink  
Leerdam en Fer gaan gewoon beide op het middenveld spelen in balbezit.
Dit omdat Roda jc met 2 spitsen speel, daarom heeft Mario voor deze oplossing gekozen denk ik. Alleen jammer dat Bahia er in sta. Ik had liever Martins indi erin gezien

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been passeert Swertz zondag tegen Roda JC









0.0082180