|
|
J.D.
|
|
|
er is bij ajax op dit moment een spitsen probleem wat is de oplossing? |
|
|
|
|
J.D.
|
|
|
ik denk zelf dat als we voor de rechterkant ozbilic of jozefzoon neerzetten en aan de linkerkant sulejmani of ebecilio we castilion in de spits zetten met de jong daar kort erachter kunnen we nog kampioen worden. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 - 13:06 schreef J.D. het volgende:ik denk zelf dat als we voor de rechterkant ozbilic of jozefzoon neerzetten en aan de linkerkant sulejmani of ebecilio we castilion in de spits zetten met de jong daar kort erachter kunnen we nog kampioen worden. Remco K heeft de oplossing!! dat verteld hij je straks.... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 - 13:06 schreef J.D. het volgende:ik denk zelf dat als we voor de rechterkant ozbilic of jozefzoon neerzetten en aan de linkerkant sulejmani of ebecilio we castilion in de spits zetten met de jong daar kort erachter kunnen we nog kampioen worden. euh Eriksen speelt al op tien |
|
|
|
|
dege
|
|
|
Als we dit seizoen de schaal pakken of de beker zou heel erg mooi zijn, maar weet niet of het mogelijk is met de huidige jonge selectie. Op zich is het misschien wel een voordeel dat ajax gister is uitgeschakeld en pisvee en twente niet. Zij hebben toch nu 2 zware wedstrijden erbij en wellicht kunnen die hun wel de nek breken. Om nu De Jong weer weg te halen uit de spits weet ik niet, die Castilion is misschien wel leuk voor op de bank en langzaam te brengen maar niet meteen in de basis, persoonlijk heb ik nog niks van hem gezien, alleen gelezen. Laat alles maar staan zoals het staat en wellicht maken we nog een kans. Nu alles omgooien is echt niet de oplossing. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tegen AZ scoren we 4 keer, tegen Willem 2 scoren we 3 keer en tegen RKC scoren we 5 keer.
Snap dus totaal het probleem niet...En eriksen van 10 afhalen is gewoon dom |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
El Hamdaoui bezorgt ons een spitsenprobleem met zijn vervelend gedrag. Als hij gewoon normaal doet, heeft de Boer wat meer mogelijkheden. Nu gewoon Siem in de spits en laten staan daar!!! |
|
|
|
|
Sebco
|
|
|
Siem is gewoon te plat om centraal in de spits te spelen, hij weegt veel te weinig op een verdediging.. In de eredivisie gaat het meestal nog net, europees komt hij gewoon zuiver te kort.
Deze zomer zie ik dan ook zeer graag een identieke speler als Pantelic komen voor op de nr9. Er staat genoeg jeugd op het veld momenteel, geef maar een 10 miljoen voor een meer ervaren speler. Dan heb je castillion als back-up voor hem en kan je die langzaam brengen.
Mogelijke opstellingen zijn dan:
Sulejmani (ozbil./ebecilio)... Nr9 (Castillion)... El ham (Cvita.)
............................ Eriksen (Siem) .......................
...............Enoh (lindgren)........... De zeeuw (Anita).........
Blind (die fin mss als backup?) .......................Van der Wiel
.............. Toby (ooier)........ Vertongen (boilesen??).........
......................... Vermeer (aankoop talent).................
Deze zomer dus een spits, 2e keeper (Steek zal wel weggaan, wil hem ook wel eens zien spelen bij een europese topclub hij verdient dat) en eventueel back-up middenvelder a la Gabri halen en we zitten goed..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 maart 2011 door Sebco -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ik vind Daley Blind ook ronduit zwak als verdediger. Opbouwend/aanvallend is het prima maar, net als VD Wiel, verdedigend een lachertje |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 - 14:44 schreef Sebco het volgende:Siem is gewoon te plat om centraal in de spits te spelen, hij weegt veel te weinig op een verdediging.. In de eredivisie gaat het meestal nog net, europees komt hij gewoon zuiver te kort. Deze zomer zie ik dan ook zeer graag een identieke speler als Pantelic komen voor op de nr9. Er staat genoeg jeugd op het veld momenteel, geef maar een 10 miljoen voor een meer ervaren speler. Dan heb je castillion als back-up voor hem en kan je die langzaam brengen. Mogelijke opstellingen zijn dan: Sulejmani (ozbil./ebecilio)... Nr9 (Castillion)... El ham (Cvita.) ............................ Eriksen (Siem) ....................... ...............Enoh (lindgren)........... De zeeuw (Anita)......... Blind (die fin mss als backup?) .......................Van der Wiel .............. Toby (ooier)........ Vertongen (boilesen??)......... ......................... Vermeer (aankoop talent)................. Deze zomer dus een spits, 2e keeper (Steek zal wel weggaan, wil hem ook wel eens zien spelen bij een europese topclub hij verdient dat) en eventueel back-up middenvelder a la Gabri halen en we zitten goed.. Ook ik ben(nog)niet zo'n fan van Blind. Ben ban g dat we Vertonghen ook kwijt gaan raken. Cvita als rechtsbuiten evenals El hamdoui lijkt me niet geheel logisch. Maar heb je ook nog een plaatsje voor Aissati, of komt hij niet in aanmerking voor de selectie? Verder hoop ik nog eens een middenveld te zien met Eriksen EN de Jong met Anita als verdedigende middenvelder. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Sorry, maar ik meen het wel, je hebt wel goede spel inzichten en je kan het vaak goed onderbouwen. Ben benieuwd wat jou visie is hierin. Ik vind de jong niet goed genoeg, Switje heb ik mijn twijfels over en Castillion is te groen in mijn ogen. |
|
|
|
|
Sebco
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 - 15:19 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Ook ik ben(nog)niet zo'n fan van Blind. Ben ban g dat we Vertonghen ook kwijt gaan raken. Cvita als rechtsbuiten evenals El hamdoui lijkt me niet geheel logisch. Maar heb je ook nog een plaatsje voor Aissati, of komt hij niet in aanmerking voor de selectie? Verder hoop ik nog eens een middenveld te zien met Eriksen EN de Jong met Anita als verdedigende middenvelder. Idem wat betreft Blind, al blijf ik wel denken dat hij de potentie heeft om een goede linksback te zijn. Daarbij denk ik dat het niet verstandig is om de transfermarkt op te gaan voor een linksback, die moet gewoon uit de opleiding komen, Blind moet het maar uitvechten met die Fin, en anita is er in uiterste nood.
Wat betreft vleugelaanvallers, zowel el ham als cvita zijn niet de centrum spits die in een ajax systeem past zoals ibrahimovic, huntelaar en pantelic dat wel waren. Ik zie voor beide dan ook veel meer een rol als naar binnen trekkende flanken (beetje a la robben..), verder moet een linker aanvaller ook rechts kunnen spelen en omgekeert in mijn optiek, dus let niet te veel op wie ik aan welke kant heb gezet. Ik zou gewoon starten met sulejmani en el ham de kans te geven om zich te bewijzen op die posities.
Mvg, |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
een ervaren spits moeten we hebben, ik blijf hopen op huntelaar, zeker nu magath weg is. el hamdaoui verkopen en dit jaar ook niet meer laten spelen, die past goed op de tribune. verder gaat stekelenburg weg en daarvoor michael rensing transfervrij ophalen, deze is beter als vermeer en verhoeven samen. blind kan je ook verkopen, dit is absoluut geen linksback, opbouwend goed maar verdedigend een drama. misschien die fin en anders maar anita die deed het toch aardig daar. dan maar hopen dat vertonghen blijft en van der wiel voor n mooi bedrag vertikken, daarvoor n jeugdspeler halen of misschien ronnie stam goedkoop terughalen naar nederland. klaar ben je. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ik denk dat frankie eerlijk met zijn en moet erkennen dat el hammie een groot gemis is en dan heb ik het nog niet eens over steek...ahuuum |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 - 14:44 schreef Sebco het volgende:Siem is gewoon te plat om centraal in de spits te spelen, hij weegt veel te weinig op een verdediging.. In de eredivisie gaat het meestal nog net, europees komt hij gewoon zuiver te kort. Deze zomer zie ik dan ook zeer graag een identieke speler als Pantelic komen voor op de nr9. Er staat genoeg jeugd op het veld momenteel, geef maar een 10 miljoen voor een meer ervaren speler. Dan heb je castillion als back-up voor hem en kan je die langzaam brengen. Mogelijke opstellingen zijn dan: Sulejmani (ozbil./ebecilio)... Nr9 (Castillion)... El ham (Cvita.) ............................ Eriksen (Siem) ....................... ...............Enoh (lindgren)........... De zeeuw (Anita)......... Blind (die fin mss als backup?) .......................Van der Wiel .............. Toby (ooier)........ Vertongen (boilesen??)......... ......................... Vermeer (aankoop talent)................. Deze zomer dus een spits, 2e keeper (Steek zal wel weggaan, wil hem ook wel eens zien spelen bij een europese topclub hij verdient dat) en eventueel back-up middenvelder a la Gabri halen en we zitten goed.. padt als 2e keeper??? die komt straks terug, doet het helemaal niet slecht bij go ahead |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 - 18:47 schreef verbrande harry het volgende:ik denk dat frankie eerlijk met zijn en moet erkennen dat el hammie een groot gemis is en dan heb ik het nog niet eens over steek...ahuuum In Nederland scoren we 12 keer in de laatste 3 wedstrijden.... het gemis van Mounir valt wel mee, het gemis van Steek is alleen in de verdediging al heel groot te zien, erg jammer dat hij het einde van dit seizoen niet kan halen, helaas kan ons dat weleens het kampioenschap kosten.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Het schijnt dat vermeer op de weg terug is |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Traint weer met de groep mee... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik denk dat we de zoon van Khaddaffi in de spits moeten zetten(tot einde seizoen),die moet toch verkassen daar.Maar wel de centjes van papa deponeren op de rekening van ons Ajax :) |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 - 18:47 schreef verbrande harry het volgende:ik denk dat frankie eerlijk met zijn en moet erkennen dat el hammie een groot gemis is en dan heb ik het nog niet eens over steek...ahuuum Een groot gemis ?? Ajax speelt stukken beter sinds El Hamdaoui niet meer meespeelt. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 - 22:25 schreef Oceanu het volgende:[..] Een groot gemis ?? Ajax speelt stukken beter sinds El Hamdaoui niet meer meespeelt. ik bedoel eigenlijk op de kansen de jong is geen echte spits el hammie heeft meer de neus voor de goal. en verhoeven tja nou ja laat maar... |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hey dwaas als je niks zinnigs te melden hebt donder dag lekker op naar je eigen clubforum. We zijn dat ongedierte met hun nutteloze reacties nu wel een beetje zat. Wanneer je normale reacties geeft mag je meelullen en anders lekker opdonderen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 maart 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 - 09:38 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hey dwaas als je niks zinnigs te melden hebt donder dag lekker op naar je eigen clubforum. We zijn dat ongedierte met hun nutteloze reacties nu wel een beetje zat. Wanneer je normale reacties geeft mag je meelullen en anders lekker opdonderen. sinds wanneer kan een geintje niet meer? Er staat toch ook een zwaargewicht op doel in Ajax1 |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 - 09:43 schreef sportdwaas het volgende:[..] sinds wanneer kan een geintje niet meer? Er staat toch ook een zwaargewicht op doel in Ajax1 Als je hier vaker komt kan een geintje idd, maar als je zo'n kansloze kakkerlak bent die 1 keer per week iets reageert en het dan ook nog een een nutteloze reactie is mag je wat mij betreft wegblijven. Dat gestook zijn we meer dan zat. Er zijn er bij die wel normaal kunnen discusseren. Die mensen krijgen respect van mij. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 maart 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 - 09:47 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Als je hier vaker komt kan een geintje idd, maar als je zo'n kansloze kakkerlak bent die 1 keer per week iets reageert en het dan ook nog een een nutteloze reactie is mag je wat mij betreft wegblijven. Dat gestook zijn we meer dan zat. Er zijn er bij die wel normaal kunnen discusseren. Die mensen krijgen respect van mij. geintje gestook? |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 - 22:25 schreef Oceanu het volgende:[..] Een groot gemis ?? Ajax speelt stukken beter sinds El Hamdaoui niet meer meespeelt. ik wou juist zeggen, ik mis die El Hammie ook niet hoor. Die speelt steeds zijn eigen wedstrijd, hij doet maar wat. Je ziet aan hem dat hij gewoonweg niet voldoende gemotiveerd is. Hoop dat de geruchten waar zijn en ajax inderdaad in onderhandeling is met Spartak, hele grote strik eromheen en weg ermee, liever gister als vandaag. Remco heeft wel een punt, ajax scoort voldoende in de competitie. Het is niet alleen Siem die scoort maar er zit genoeg aanvallend vermogen in deze selectie, Sulejmani die steeds beter begint te draaien, die Ozbiliz begint steeds beter te worden, Eriksen. Met dit materiaal moet AJAX tot aan de laatste dag mee kunnen blijven doen om de titel. Morgen word daarin misschien wel erg beslissend tegen ADO, Pisvee tegen Utrecht, komt goed heren! |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
moet de boer niet overWEGEN gewoon die keeper 2e keeper van jong ajax te nemen(decker) die lijkt me echt wel goed hoor.
want verhoeven vindk jammer genoeg ZWAAR Ondermaats keepen,al heeft hij zn goeie momenten. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 - 10:23 schreef dege het volgende:[..] ik wou juist zeggen, ik mis die El Hammie ook niet hoor. Die speelt steeds zijn eigen wedstrijd, hij doet maar wat. Je ziet aan hem dat hij gewoonweg niet voldoende gemotiveerd is. Hoop dat de geruchten waar zijn en ajax inderdaad in onderhandeling is met Spartak, hele grote strik eromheen en weg ermee, liever gister als vandaag. Remco heeft wel een punt, ajax scoort voldoende in de competitie. Het is niet alleen Siem die scoort maar er zit genoeg aanvallend vermogen in deze selectie, Sulejmani die steeds beter begint te draaien, die Ozbiliz begint steeds beter te worden, Eriksen. Met dit materiaal moet AJAX tot aan de laatste dag mee kunnen blijven doen om de titel. Morgen word daarin misschien wel erg beslissend tegen ADO, Pisvee tegen Utrecht, komt goed heren! 100% eens. De dag dat die baby verkocht wordt vier ik een groot feestje. Lastpak eerste klas die er indirect voor zorgt dat het onrustig is binnen de ploeg. Oprotten met hem en heel snel. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 - 10:52 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] 100% eens. De dag dat die baby verkocht wordt vier ik een groot feestje. Lastpak eerste klas die er indirect voor zorgt dat het onrustig is binnen de ploeg. Oprotten met hem en heel snel. Waar kan ik me melden en moet ik bier meenemen? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Als de dag is aangebroken, mag je je via PB bij mij melden. En bier hoef je niet mee te nemen, daar zorg ik wel voor!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 - 20:28 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Als de dag is aangebroken, mag je je via PB bij mij melden. En bier hoef je niet mee te nemen, daar zorg ik wel voor!!! Deal |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 - 10:51 schreef Mikejz93 het volgende:moet de boer niet overWEGEN gewoon die keeper 2e keeper van jong ajax te nemen(decker) die lijkt me echt wel goed hoor. want verhoeven vindk jammer genoeg ZWAAR Ondermaats keepen,al heeft hij zn goeie momenten. eens |
|
|
|