|
|
tom
|
|
|
wij zouden tegen fc porto moeten!!
ik vind het niet een te zware loting voor psv.
ik denk (hoop) dat psv doorgaat. ze hebben voordeel dat ze eerst uitmoeten, altijd beter vind ik.
twente krijgt het heel lastig tegen villareal, maar zoals tegen zenit hebben ze kans om door te gaan.
eingelijk had ik halve finale psv-twente wel leuk gevonden omdat je dan zowieso 1 nederlandse ploeg in de finale had gehad.
maar nu kan het psv-twente in de finale zijn, en dat zal voor het nederlandse voetbal een ongelofelijk succes zijn. dan maakt mij ook helemaal niet uit wie er wint, dan juich ik voor beide teams.
conclusie: psv en twente kunnen in mijn ogen allebei een ronde verder komen, al is het voor psv wel iets makkelijker dan twente.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
? Wij zouden..
wtf is dit nou voor onnodig topic. Beetje lopen smoken ofzo?
Dit is Ajax.Headliner.nl en ik hoef niks te weten van wat die pisboeren en nepmoffen te wachten staat of uitvreten. Alleen als ze verliezen wil ik het weten. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 - 14:15 schreef Ride het volgende:? Wij zouden.. wtf is dit nou voor onnodig topic. Beetje lopen smoken ofzo? Dit is Ajax.Headliner.nl en ik hoef niks te weten van wat die pisboeren en nepmoffen te wachten staat of uitvreten. Alleen als ze verliezen wil ik het weten. wel een beetje een kansloze reactie op een kansloos topic.
Tuurlijk zou het geweldig voor het nederlands voetbal zijn als twente of psv de europa leaque wint. zou het alleen nog mooier vinden als wij erin zouden staan, mja dat zit er niet in. dus nu maar duimen voor onze landgenoten! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 - 14:15 schreef Ride het volgende:? Wij zouden.. wtf is dit nou voor onnodig topic. Beetje lopen smoken ofzo? Dit is Ajax.Headliner.nl en ik hoef niks te weten van wat die pisboeren en nepmoffen te wachten staat of uitvreten. Alleen als ze verliezen wil ik het weten. Heerlijke reactie Ride!! hahahaha! Sommigen kunnen ook zo heerlijk reageren hier. Ik mis de reactie van Verbrande Harry, zou zijn visie wel willen weten.
Hoe dan ook hoop ik voor Nederland dat Twente en PSV de finale halen, want dan gaan ze punten morsen in de competitie en is Ajax de lachende 3de, met een 3de ster.... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 - 14:26 schreef AFCAMylife het volgende:[..] wel een beetje een kansloze reactie op een kansloos topic. Tuurlijk zou het geweldig voor het nederlands voetbal zijn als twente of psv de europa leaque wint. zou het alleen nog mooier vinden als wij erin zouden staan, mja dat zit er niet in. dus nu maar duimen voor onze landgenoten! ?
Voetbal.headliner.nl is een mooie plek voor zo'n algemeen topic.
Hier niet. Begin een beetje narrig te worden zo aan het eind van de competitie en mijn tanden te laten zien. Tevens mis ik Joduh en Fsidevak129 met een heerlijke ongenuanceerde visie
Hahahahahahaha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Wat kan het mij godverdomme schelen tegen welke clubs die kutboeren en kansloze moffen moeten spelen. Wij zijn godverdomme AJAX!! We liggen eruit en je kan nooit zeggen, dan hadden we tegen die of die gemoeten. De loting had dan misschien wel heel anders verlopen.
Dus zoals Ride al zegt een kansloos topic want hier totaal niet thuishoort!!! |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
ik moet er gewoon om lachen psv heeft kans op de titel van de europa leage ha ha ha ha ha ha ha ah ha ha ha ha ha ha ha ha tegen het 2de elftal van lille gewonnen en tegen glasgow waar ik helemaal krom lag van het lachen en dan denk ik aan willem 2 thuis heraclesa thuis en ja hoor pisvee kan ook winnen van villareal laat me toch niet lachen zeg |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
Het enige wat ik hoop is op uigeputte gloei- en grolschboeren met lekker veel blessures voor o.a taaivonen,poepzak, thea janssen, ruiz e.v.a. |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
Jup dit is zeer kansloos... Wat heb je nou liever? Als Fc Twente en Psv het goed doen hoef je straks zelfs geen voorronde cl meer te spelen omdat Nederland stijgt op de ranglijst?? Als de successen paar jaar aanhouden tenminste... Maar daar denken we niet aan he, laat die turkse clubs ma lekker in Europa ballen in plaats van Ajax ofniet?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 maart 2011 door R!ck -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 - 19:25 schreef R!ck het volgende:Jup dit is zeer kansloos... Wat heb je nou liever? Als Fc Twente en Psv het goed doen hoef je straks zelfs geen voorronde cl meer te spelen omdat Nederland stijgt op de ranglijst?? Als de successen paar jaar aanhouden tenminste... Maar daar denken we niet aan he, laat die turkse clubs ma lekker in Europa ballen in plaats van Ajax ofniet? ???????????????????????????????? |
|
|
|