BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: En weer 1.....( het talenten bijteken topic)

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
craven
 craven - vrijdag 18 maart 2011 - 14:31   quote  deeplink  
18-03-2011 Feyenoord en Anass Achahbar bereiken principeakkoord
Feyenoord heeft een principeakkoord bereikt met jeugdspeler Anass Achahbar over een contract dat hem voor drie jaar aan de club zal verbinden. De verbintenis met de talentvolle 17-jarige aanvaller gaat in op 1 juli 2011. Achahbar zal op korte termijn medisch gekeurd worden en daarna zo spoedig mogelijk zijn handtekening onder een contract bij Feyenoord zetten.

Achahbar is het vijfde talent uit Feyenoord/Excelsior onder 17 dat zijn toekomst verbindt aan Feyenoord. Eerder bereikte de Rotterdamse club al overeenstemming met Terence Kongolo, Jean-Paul Boëtius, Tonny Trindade De Vilhena en Joey Sleegers over meerjarige verbintenissen.

Feyenoord/Excelsior onder 17 is niet het enige elftal waarin de talenten samenspelen. Achahbar, Kongolo, Boëtius en Trindade De Vilhena maken ook deel uit van het Nederlands elftal voor spelers onder de zeventien jaar dat van 21 tot en met 29 maart onder meer op Varkenoord strijdt voor een plaats op het Europees kampioenschap. Middenvelder Sleegers staat stand by voor de nationale jeugdploeg.

Kongolo tekende reeds afgelopen zomer zijn contract. Met de andere vier talenten bereikte Feyenoord de afgelopen week overeenstemming. Voor Boëtius vond de feestelijke ondertekening van zijn contract in De Kuip zelfs al plaats. Feyenoords algemeen directeur Eric Gudde is verheugd dat ook Achahbar kiest voor een toekomst bij Feyenoord. Ik ben blij dat ook deze talentvolle aanvaller gaat voor zijn kans bij Feyenoord, zei hij. Hartstikke mooi dat met Anass het vierde talent in één week ervoor kiest om er alles aan te doen om door te breken bij de club waar hij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 maart 2011 door craven --
kuipje
 kuipje - vrijdag 18 maart 2011 - 14:57   quote  deeplink  
begint erop te lijken.. maar had castaignos niet ook zo'n contract?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 18 maart 2011 - 15:09   quote  deeplink  
drie jaar mag, alleen optie niet
Crisismanager
 Crisismanager - vrijdag 18 maart 2011 - 15:13   quote  deeplink  
Gaat de goede kant op
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 18 maart 2011 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 15:09 schreef Jappie_FEY het volgende:
drie jaar mag, alleen optie niet
Jawel,zolang je, inclusief de optie maar binnen de drie jaar blijft!
craven
 craven - vrijdag 18 maart 2011 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 15:15 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Jawel,zolang je, inclusief de optie maar binnen de drie jaar blijft!
Bedoeld jappie ook...
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 18 maart 2011 - 15:19   quote  deeplink  
Doet Feyenoord goed!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 18 maart 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 15:19 schreef craven het volgende:

[..]

Bedoeld jappie ook...
Staat er toch niet zo, maar het maakt op zich niet uit...
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 18 maart 2011 - 16:05   quote  deeplink  
Goeie voornaam ook, hoop voor hem dat hij nooit naar Engeland gaat....
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 18 maart 2011 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 16:05 schreef Pietje1 het volgende:
Goeie voornaam ook, hoop voor hem dat hij nooit naar Engeland gaat....
En dat ie dan niet samen speelt met Dick...

voorbeeld. Dick heads to Anass ...

leuk leuk..
R()b
 R()b - vrijdag 18 maart 2011 - 16:18   quote  deeplink  
Van dit soort berichten wordt ik blij.
Beter kan je het voetbalweekend niet starten!
craven
 craven - vrijdag 18 maart 2011 - 16:38   quote  deeplink  
juist!
craven
 craven - donderdag 31 maart 2011 - 11:17   quote  deeplink  
Tonny Trindade De Vilhena heeft woensdagmiddag in het bijzijn van onder meer zijn trotse ouders en broertje in De Kuip zijn handtekening gezet onder zijn eerste profcontract dat hem tot de zomer van 2014 aan Feyenoord verbindt. De jeugdinternational straalde bij deze voor hem bijzondere gebeurtenis. Ik ben hartstikke blij met de waardering die ik van Feyenoord heb gekregen in de vorm van dit contract, zei hij. Eigenlijk heb ik hier geen woorden voor, zo mooi vind ik het.

zie ook: http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000038187-999-10010000000003.aspx

dankzij Sevi

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 maart 2011 door craven --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 maart 2011 - 11:25   quote  deeplink  
even de bevestiging erbij:

Anass Achahbar heeft donderdagochtend in De Kuip zijn eerste profcontract bij Feyenoord getekend. De 17-jarige aanvaller van Feyenoord/Excelsior onder 17 zette in bijzijn van zijn vader, drie broertjes en twee persoonlijke begeleiders zijn handtekening onder een verbintenis voor drie jaar. Hij kreeg vervolgens het shirt met daarop zijn naam uitgereikt door Roy Makaay, van wie hij dit seizoen training krijgt. Achahbar is ploeggenoot van Tonny Trindade De Vilhena, die afgelopen woensdag al een profcontract tekende bij Feyenoord.

20110331_achahbar_vk_scaled_7.jpg

Achahbar had zelf gevraagd of Makaay het shirt met daarop zijn naam wilde uitreiken aan hem. De 17-jarige aanvaller gaf aan dit seizoen veel geleerd te hebben van de oud-spits. Ik geniet er elke dag van dat ik mag trainen met iemand als hij, zei Achahbar na de contractondertekening. Ik kan ontzettend veel van hem leren en vraag hem vaak hoe ik bepaalde dingen kan verbeteren of hoe is het om in een volle Kuip te voetballen.

20110331_achahbar_2_rh.jpg

Makaay op zijn beurt was zeer positief over Achahbar, die volgens hem de potentie heeft om het eerste elftal van Feyenoord te halen. Dat moet hij alleen wel zelf doen natuurlijk, zei Makaay. Anass scoort makkelijk, is technisch begaafd en kan goed koppen ook al is hij niet de grootste. Hij wil zichzelf altijd verbeteren en vraagt me bijvoorbeeld geregeld of we samen videobeelden kunnen bekijken. Dat is tekenend voor zijn mentaliteit. Het is zeer prettig werken met hem.

Achahbar hoopt dat zijn eerste profcontract het begin is van een mooie toekomst bij Feyenoord. Dit is een heel mooie dag voor mij, zei hij. Ik ben heel mijn leven ermee bezig geweest om profvoetballer te worden en dit is wat dat betreft een heel mooie stap. Ik heb nooit getwijfeld of ik bij Feyenoord moest blijven of niet, daar is deze club veel te mooi voor. Ook krijgen jonge spelers hier veel kansen. Als ik bijvoorbeeld Luc Castaignos of Stefan de Vrij in het eerste zie spelen is dat een extra motivatie voor mij om ook hard te blijven werken.

Algemeen directeur Eric Gudde liet tijdens de contractondertekening weten dat er vanuit Feyenoord veel vertrouwen is in de kwaliteiten van Achahbar. Hij is zeer gedreven en heeft een uitstekende mentaliteit, zei Gudde. Anass heeft ons laten weten een heel duidelijk sportief pad voor ogen te hebben, daarin is dit contract een eerste stap. Wij hebben er vertrouwen in dat hij De Kuip kan halen, daar kan een voormalig topspits als Roy Makaay hem ontzettend bij helpen.

Jeugdinternational Achahbar speelt inmiddels al negen jaar in de jeugdopleiding van Feyenoord. Sinds zijn vijftiende maakte hij onderdeel uit van verschillende nationale jeugdelftallen. Afgelopen week was Achahbar belangrijk voor Oranje onder 17, door twee keer te scoren in de kwalificatiewedstrijd tegen Oostenrijk (2-1). Dit is mede daardoor één van de mooiste weken tot nu toe voor mij als voetballer, zei de spits. Dat ik nu ook nog mijn eerste contract bij Feyenoord heb mogen tekenen geeft mij heel veel vertrouwen voor de toekomst.

20110331_achahbar_rh.jpg

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000038193-999-10010000000003.aspx
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 31 maart 2011 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 15:19 schreef Quiroz het volgende:
Doet Feyenoord goed!
Nu maar hopen dat de wet verandert word en we ze niet alsnog verliezen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 maart 2011 door Feyenoord till i die --
sevillana
 sevillana - donderdag 31 maart 2011 - 14:06   quote  deeplink  
er loopt gelukkig een goede/mooie lichting rond op Varkenoord, ff geduld hebben en we staan weer waar we horen

http://www.fr-fanatic.com/2011/03/31/30655/

O/19

Naam
Moreno Rutten
Ryan Bouwmeester
Shane van den Engel
Stephan Kruithof
Larbi El Harouchi
Mats van Huijgevoort
Tim Schoonheijm
Elvis Manu
Daan Smith
Osama Rashid
Kevin Wijmer
Matthew Steenvoorden
Niels Konijnenburg
Kevin Jansen
Nygel Velder
Mick van Buren
Mathew Morais
Michael Osseweijer
Jordy Toorenburg
Martijn de Vries

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 maart 2011 door sevillana --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 31 maart 2011 - 20:33   quote  deeplink  
opvallend veel 'nederlandse namen' trouwens
sevillana
 sevillana - donderdag 31 maart 2011 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 20:33 schreef Jappie_FEY het volgende:
opvallend veel 'nederlandse namen' trouwens
best wel, . . toch?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 31 maart 2011 - 21:09   quote  deeplink  
ja, bijna allemaal
sevillana
 sevillana - donderdag 31 maart 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 - 21:09 schreef Jappie_FEY het volgende:
ja, bijna allemaal
wat je zegt, . . bijna
craven
 craven - dinsdag 05 april 2011 - 11:33   quote  deeplink  
Als 8-jarige werd hij op de camping gescout door RKC. Vier jaar later nam Feyenoord hem over. Bij die club tekent Joey Sleegers uit Mierlo-Hout met Pasen een contract voor 3 jaar.

Hebben ze in Eindhoven zitten slapen? RKC heeft PSV wel geattendeerd op Joey. Maar het had al een ander talent op die positie, aldus vader Toon Sleegers die zelf jarenlang met Joey een seizoenkaart had van PSV. Na de overstap naar Feyenoord heb ik die opgezegd. Ik haal het ook niet meer op zaterdag, maar zou het raar vinden om naar PSV te gaan terwijl Joey bij Feyenoord speelt.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 06 april 2011 - 10:14   quote  deeplink  
Ik heb het gevoel dat fer bij gaat tekenen en wijnaldum en de vrij ook over de streep trekt
Ik denk dat alleen vlaar niet tekent
MMM
 MMM - woensdag 06 april 2011 - 14:48   quote  deeplink  
Ik zou Vlaar op de bank gooien.. Seizoen is toch voorbij, Stefan en Indi dan centraal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 april 2011 door MMM --
JanM
 JanM - woensdag 06 april 2011 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 14:48 schreef MMM het volgende:
Ik zou Vlaar op de bank gooien.. Seizoen is toch voorbij, Stefan en Indi dan centraal.
EENS (al weer ?!?!?!?!?) en ook Wijnaldum op de tribune, voordat zijn marktwaarde door zijn waardeloze spel nog verder keldert!
MMM
 MMM - woensdag 06 april 2011 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 14:50 schreef JanM het volgende:

[..]

EENS (al weer ?!?!?!?!?) en ook Wijnaldum op de tribune, voordat zijn marktwaarde door zijn waardeloze spel nog verder keldert!
Eens.
craven
 craven - maandag 25 april 2011 - 11:53   quote  deeplink  
update:

Feyenoord-junior tekent eerste contract
Feyenoord werkt aan de toekomst. De club liet jeugdspeler Joey Sleegers zondag een contract ondertekenen tot de zomer van 2014.
25 apr. 2011 10:40:00
Share
Share
Foto GalleryZoom
Feyenoord, De Kuip (foto ANP)
Gerelateerde links
Teams
Feyenoord
Volgens algemeen directeur Eric Gudde staat de B-junior een grote toekomst te wachten. "Hij is een van de grootste talenten uit onze jeugdopleiding en heeft dit dikverdiend. Joey is een groot talent, van wie wij hopen dat hij in de toekomst op het prachtige veld in De Kuip zal spelen", aldus Gudde op de website van Feyenoord.

Georginio Wijnaldum stond Sleegers bij tijdens de ondertekening van zijn contract. "Ik hoop dat hij beseft dat dit pas het begin is. Dit contract moet een stimulans zijn om keihard te blijven werken aan een doorbraak. Als ik de mensen in de jeugd over hem hoor, komt het zeker goed met hem."

Wijnaldum heeft zelf geen besluit genomen over zijn toekomst. Feyenoord wacht nog op de handtekeningen van Wijnaldum, Ron Vlaar, Leroy Fer en Stefan de Vrij.

Word nu fan van Goal.com op
de.fan
 de.fan - maandag 25 april 2011 - 12:26   quote  deeplink  
Jammer dat Ake en Rekik de academie van Feyenoord gaan verlaten.
Al ben ik zeer blij dat er ook talenten zijn die wel willen blijven en niet alleen aan het grote geld denken.
Crisismanager
 Crisismanager - maandag 25 april 2011 - 12:31   quote  deeplink  
Mee eens de.fan maar Feyenoord vangt daar wel een bescheiden bedrag voor dus een grote ramp is het niet. Zulke gasten die meteen naast hun schoenen lopen moet je ook niet willen
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 april 2011 - 12:32   quote  deeplink  
T onderscheid wel de spelers van de broodvoetballers.
de.fan
 de.fan - maandag 25 april 2011 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 12:32 schreef Stylzz het volgende:
T onderscheid wel de spelers van de broodvoetballers.
Daar heb je weer gelijk in
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 april 2011 - 12:41   quote  deeplink  
Als degenen die bijtekenen deze mentaliteit hebben, staat ons nog wat moois te wachten.

http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/23853_Martins%20Indi%3A%20jonkies%20wilden%20de%20Kuip%20overnemen.php
Brian
 Brian - maandag 25 april 2011 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 14:57 schreef kuipje het volgende:
begint erop te lijken.. maar had castaignos niet ook zo'n contract?
Nee Castaignos was toen nog 16jaar ipv 17.

Goed nieuws dit !
de flh
 de flh - dinsdag 26 april 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 12:41 schreef Stylzz het volgende:
Als degenen die bijtekenen deze mentaliteit hebben, staat ons nog wat moois te wachten.

http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/23853_Martins%20Indi%3A%20jonkiemoos%20wilden%20de%20Kuip%20overnemen.php
mooi interview
kuipje
 kuipje - woensdag 27 april 2011 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 14:50 schreef JanM het volgende:

[..]

EENS (al weer ?!?!?!?!?) en ook Wijnaldum op de tribune, voordat zijn marktwaarde door zijn waardeloze spel nog verder keldert!
waardeloos zijn spel inderdaad
craven
 craven - woensdag 27 april 2011 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 15:17 schreef kuipje het volgende:

[..]

waardeloos zijn spel inderdaad
makkelijk scoren achteraf....
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 april 2011 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 15:17 schreef kuipje het volgende:

[..]

waardeloos zijn spel inderdaad
slappe opmerking in het kwadraat
kuipje
 kuipje - woensdag 27 april 2011 - 15:22   quote  deeplink  
ik vond hem wel sterk
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 april 2011 - 16:44   quote  deeplink  
ik vond t wel heel simpel.
craven
 craven - woensdag 27 april 2011 - 17:07   quote  deeplink  
ik vondt em kut jonguh!
kuipje
 kuipje - woensdag 27 april 2011 - 17:34   quote  deeplink  
Ik houd van de schoonheid van de Simpliciteit.
Daarom ben ik ook zo'n fan van de baab.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 april 2011 - 19:50   quote  deeplink  
Daar heb ze ook therapietjes voor natuurlijk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: En weer 1.....( het talenten bijteken topic)









0.0083308