BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat verwachten we van volgend seizoen en wat accepteren we

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 18 maart 2011 - 20:05   quote  deeplink  
Ik dank dat dit een moeilijk vraag is ,wat verwachten we.Gaan we weer iets roepen van we worden 2e of zijn we realistischer geworden.
Als nu alles gaat lukken met Vlaar en de jonge garde zou blijven wat is er dan mogelijk.Of een zwart scenario uit de schulden omdat we alles verkocht hebben wat accepteren we dan 12e 16e
ik zou graag wat meningen horen
Djee
 Djee - vrijdag 18 maart 2011 - 20:15   quote  deeplink  
Wat je zegt: "Als nu alles gaat lukken"..........Als Ryo nog een jaartje kan blijven, en Meeuwis ook, en we kunnen Simon ook vast leggen (welke costructie dan ook!) voorzie ik een plek bij de 1e vijf!
Mede, gezien het presteren van de meeste concurrentie!
FR-girl
 FR-girl - vrijdag 18 maart 2011 - 20:17   quote  deeplink  
Ik ga hier pas uitspraken over doen als ik weet hoe de selectie eruit gaat zien.
en dan nog is t afwachten.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 18 maart 2011 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 20:17 schreef FR-girl het volgende:
Ik ga hier pas uitspraken over doen als ik weet hoe de selectie eruit gaat zien.
en dan nog is t afwachten.
Yep, eens, Is nl. net zoiets als roepen dat de wereld in 2012 vergaat.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 18 maart 2011 - 20:26   quote  deeplink  
kampioen, de beker, de uefa cup en de champions league winnen volgend jaar. Met minder geen genoegen!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 18 maart 2011 - 20:29   quote  deeplink  
Ik kom hier in Juli op terug.
FR-girl
 FR-girl - vrijdag 18 maart 2011 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 20:26 schreef Pietje1 het volgende:
kampioen, de beker, de uefa cup en de champions league winnen volgend jaar. Met minder geen genoegen!!
aaah dan doen we het wk voor clubs er nog even bij:D
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 18 maart 2011 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 20:32 schreef FR-girl het volgende:

[..]

aaah dan doen we het wk voor clubs er nog even bij:D
o ja die was ik vergeten. En dan ook 50 miljoen in de plus staan met Ronaldo en Messi in de aanval.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 18 maart 2011 - 20:43   quote  deeplink  
En de Kuip heeft dan een rieten roldak en de 14 nieuwe aankopen worden in 7 tuk tuk's het stadion binnengereden.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 19 maart 2011 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 20:17 schreef FR-girl het volgende:
Ik ga hier pas uitspraken over doen als ik weet hoe de selectie eruit gaat zien.
en dan nog is t afwachten.
+1
Els
 Els - zaterdag 19 maart 2011 - 10:57   quote  deeplink  
Meedoen om strijd europees voetbal. Dat is een doelstelling die Feyenoord minimaal moet hebben. We zijn wel erg snel van de wijs, 1 klotejaar wil niet gelijk zeggen dat alle ambities de deur uit kunnen. Kan me ook voorstellen dat tegenstanders hier wat raar op reageren, maar om nou 'van je eigen 'supporters' te merken dat ze dit soort normale vragen belachelijk maken.
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 19 maart 2011 - 11:24   quote  deeplink  
Het is nog te vroeg
craven
 craven - zaterdag 19 maart 2011 - 11:25   quote  deeplink  
bijna half 12 man
Els
 Els - zaterdag 19 maart 2011 - 11:28   quote  deeplink  
Nee, Feyenoord is geen anonieme middenmoter, dus maakt het niet uit in welke fase je van het seizoen zit. De doelstelling voor volgend jaar moet altijd minimaal zijn: spelen om europees voetbal. Als we 4 of 5 jaar geleden een doelstelling voor het volgende jaar hadden moeten formuleren, dan was het meedoen om het kampioenschap geweest. Als de doelstelling niet minimaal het niveau heeft, dan ben je het stadion onwaardig.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 19 maart 2011 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 20:29 schreef Stylzz het volgende:
Ik kom hier in Juli op terug.
ik in augustus
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 19 maart 2011 - 11:53   quote  deeplink  
Einde transferperiode is...???
craven
 craven - zaterdag 19 maart 2011 - 11:55   quote  deeplink  
welk jaar???
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 19 maart 2011 - 11:57   quote  deeplink  
dit jaar???
craven
 craven - zaterdag 19 maart 2011 - 12:00   quote  deeplink  
oke
MMM
 MMM - zaterdag 19 maart 2011 - 12:13   quote  deeplink  
Afwachten nog.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 19 maart 2011 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 - 10:57 schreef Els het volgende:
Meedoen om strijd europees voetbal. Dat is een doelstelling die Feyenoord minimaal moet hebben. We zijn wel erg snel van de wijs, 1 klotejaar wil niet gelijk zeggen dat alle ambities de deur uit kunnen. Kan me ook voorstellen dat tegenstanders hier wat raar op reageren, maar om nou 'van je eigen 'supporters' te merken dat ze dit soort normale vragen belachelijk maken.
weer volledig mee eens. Behalen van de Play-Offs is een absolute minimum doelstelling. Ik weet bijna zeker dat de ambities van Feyenoord en vooral Been en Van Geel dermate hoog liggen dat ze volgende seizoen in principe de best of the rest willen zijn. Dus na PSV, Ajax en FC Twente de beste van Nederland. Dat lijkt misschien een grote stap, maar aan de andere kant het verschil is niet heel groot. AZ staat 'slechts' 15 punten voor op ons. Nummer 5 ADO 11 punten. Dat zijn niet zo heel veel wedstrijden die je extra had moeten winnen om op die plaatsten te eindigen.

Het blijft natuurlijk afwachten wat voor selectie er staat. Mochten er veel vertrekken, dan gaat het heel moeilijk worden, maar ik heb voldoende vertrouwen in - wederom - met name Been en Van Geel dat zij ondanks de beperkte middelen ervoor zorgen dat er een representatief elftal staat.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 19 maart 2011 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 - 11:39 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

ik in augustus
dan is t seizoen al begonnen toch?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 19 maart 2011 - 16:05   quote  deeplink  
transferwindow?
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - zaterdag 19 maart 2011 - 16:11   quote  deeplink  
pas als we financieel gezond zijn kan het pas leuk worden eerst maar wachten
Royaal
 Royaal - zaterdag 19 maart 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 - 16:05 schreef Jappie_FEY het volgende:
transferwindow?
98 of xp?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 19 maart 2011 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 - 16:15 schreef Royaal het volgende:

[..]

98 of xp?
milenium...
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 19 maart 2011 - 16:19   quote  deeplink  
Het lijkt er op dat sommige mede fans,er ook alles aan doen,om een topic niet door hun gemaakt direct vol te gooien met onzin.Soms is het leuk maar ik stel toch een normale vraag of niet ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 19 maart 2011 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 20:17 schreef FR-girl het volgende:
Ik ga hier pas uitspraken over doen als ik weet hoe de selectie eruit gaat zien.
en dan nog is t afwachten.
+1, speciaal gepost voor Piet de Palert..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 19 maart 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 - 16:05 schreef Jappie_FEY het volgende:
transferwindow?
ja, maar voor die tijd moet je minstens al wat gedaan hebben of je intenties getoond.

Maar kortom anyway ende daarom is het gewoon nog te vroeg.
Els
 Els - zaterdag 19 maart 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 - 16:19 schreef piet de paler het volgende:
Het lijkt er op dat sommige mede fans,er ook alles aan doen,om een topic niet door hun gemaakt direct vol te gooien met onzin.Soms is het leuk maar ik stel toch een normale vraag of niet ?
Je stelt een volstrekt gerechtvaardige vraag. Maar na een seizoen met behoorlijk wat tegenslag zitten er een hoop nog in hun angsthazen-modus.
kale co
 kale co - zaterdag 19 maart 2011 - 16:55   quote  deeplink  
afwachten wat er komt en bidden tot allah
craven
 craven - zaterdag 19 maart 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 - 16:55 schreef kale co het volgende:
afwachten wat er komt en bidden tot allah
wie?
Crisismanager
 Crisismanager - zaterdag 19 maart 2011 - 17:19   quote  deeplink  
Er staat natuurlijk heel wat te gebeuren a.s. zomer. Wanneer Wijnaldum, de Vrij, Fer en Vlaar niet willen bijteken is Feyenoord genoodzaakt alle 4 die gasten te verkopen. Met transfersom kan niets worden gedaan, alleen met het salaris wat vrij komt kunnen transfervrije spelers gehaald worden.
Nu is het geval dat de Vrij en Fer al min of meer hebben later doorschermen dat ze willen bijtekenen, daar ga ik dus vanuit (ook omdat het uiteraard het beste voor hun carriere is nog een x aantal jaren bij Feyenoord te blijven). Wijnaldum is een speler die altijd wel aantrekkelijk in de markt is, maar is zeker vervangbaar. Feyenoord zou er goed aan doen als Gini verkocht word. Vlaar is nu op een niveau en een leeftijd dat hij de stap nu moet maken naar een buitenlandse topclub (niveau HSV of zoiets) want die komt misschien nooit meer, logisch dus dat hij bedenk tijd nodig heeft.

Verder is het de vraag of de aanwinsten van afgelopen winterstop zoals Meeuwis, Ryo, Larsen en Simon blijven. En word bijvoorbeeld het contract van Bruins, de Cler en van Dijk verlengd of komen voor hen nieuwe spelers in de plaats. En kunnen we blind vertrouwen op Schenkeveld en Fernandez die terug komen van een zware blessure? Wat te denken van Clasie? Groot talent, maar hoe houd die zich bij Feyenoord?

Kortom, er valt nog weinig zinnigs over te zeggen. Maar Feyenoord = Feyenoord en daarmee wil ik aangeven dat het een minimale eis is dat er Europees voetbal word gehaald, ongeacht de omstandigheden. Of het via de 5e plaats is, de beker of via de play-offs, dat maakt mij niets uit.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 19 maart 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 - 17:19 schreef Crisismanager het volgende:
Er staat natuurlijk heel wat te gebeuren a.s. zomer. Wanneer Wijnaldum, de Vrij, Fer en Vlaar niet willen bijteken is Feyenoord genoodzaakt alle 4 die gasten te verkopen. Met transfersom kan niets worden gedaan, alleen met het salaris wat vrij komt kunnen transfervrije spelers gehaald worden.
Nu is het geval dat de Vrij en Fer al min of meer hebben later doorschermen dat ze willen bijtekenen, daar ga ik dus vanuit (ook omdat het uiteraard het beste voor hun carriere is nog een x aantal jaren bij Feyenoord te blijven). Wijnaldum is een speler die altijd wel aantrekkelijk in de markt is, maar is zeker vervangbaar. Feyenoord zou er goed aan doen als Gini verkocht word. Vlaar is nu op een niveau en een leeftijd dat hij de stap nu moet maken naar een buitenlandse topclub (niveau HSV of zoiets) want die komt misschien nooit meer, logisch dus dat hij bedenk tijd nodig heeft.

Verder is het de vraag of de aanwinsten van afgelopen winterstop zoals Meeuwis, Ryo, Larsen en Simon blijven. En word bijvoorbeeld het contract van Bruins, de Cler en van Dijk verlengd of komen voor hen nieuwe spelers in de plaats. En kunnen we blind vertrouwen op Schenkeveld en Fernandez die terug komen van een zware blessure? Wat te denken van Clasie? Groot talent, maar hoe houd die zich bij Feyenoord?

Kortom, er valt nog weinig zinnigs over te zeggen. Maar Feyenoord = Feyenoord en daarmee wil ik aangeven dat het een minimale eis is dat er Europees voetbal word gehaald, ongeacht de omstandigheden. Of het via de 5e plaats is, de beker of via de play-offs, dat maakt mij niets uit.
Mooi stukkie voor een crisismanager, +1
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 19 maart 2011 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 - 17:09 schreef craven het volgende:

[..]

wie?
jahwe
de.fan
 de.fan - zaterdag 19 maart 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 - 13:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

weer volledig mee eens. Behalen van de Play-Offs is een absolute minimum doelstelling. Ik weet bijna zeker dat de ambities van Feyenoord en vooral Been en Van Geel dermate hoog liggen dat ze volgende seizoen in principe de best of the rest willen zijn. Dus na PSV, Ajax en FC Twente de beste van Nederland. Dat lijkt misschien een grote stap, maar aan de andere kant het verschil is niet heel groot. AZ staat 'slechts' 15 punten voor op ons. Nummer 5 ADO 11 punten. Dat zijn niet zo heel veel wedstrijden die je extra had moeten winnen om op die plaatsten te eindigen.

Het blijft natuurlijk afwachten wat voor selectie er staat. Mochten er veel vertrekken, dan gaat het heel moeilijk worden, maar ik heb voldoende vertrouwen in - wederom - met name Been en Van Geel dat zij ondanks de beperkte middelen ervoor zorgen dat er een representatief elftal staat.
best of the rest gaat toch niet op hier!! Dat is toch buiten 020,lampenstad en Feyenoord.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 19 maart 2011 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 - 16:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja, maar voor die tijd moet je minstens al wat gedaan hebben of je intenties getoond.

Maar kortom anyway ende daarom is het gewoon nog te vroeg.
heb je gelijk aan. Het legt vooral aan de spitspositie wat mij betreft
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 19 maart 2011 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 - 18:22 schreef de.fan het volgende:

[..]

best of the rest gaat toch niet op hier!! Dat is toch buiten 020,lampenstad en Feyenoord.
jaja, ok. maar je begrijpt wat ik bedoel. De huidige top van NL bestaat op dit moment uit Ajax, PSV en FC Twente. Tenzij die ploegen significant verzwakken gaan we die volgend seizoen in principe niet bijhalen. Maar alles daaronder is mogelijk. Dus dan ben je the best of the rest al is dat natuurlijk niet zoals vroegah.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 19 maart 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 - 19:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

jaja, ok. maar je begrijpt wat ik bedoel. De huidige top van NL bestaat op dit moment uit Ajax, PSV en FC Twente. Tenzij die ploegen significant verzwakken gaan we die volgend seizoen in principe niet bijhalen. Maar alles daaronder is mogelijk. Dus dan ben je the best of the rest al is dat natuurlijk niet zoals vroegah.
mwahh.. zijn we vaak genoeg geweest hoor de laatste 20 jaar.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 19 maart 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 - 19:35 schreef Stylzz het volgende:

[..]

mwahh.. zijn we vaak genoeg geweest hoor de laatste 20 jaar.
helaas wel ja. maar ik beweer toch ook niet wat anders? de traditionele top was/is Feyenoord, Ajax en PSV, die vaak een eindje los stonden van de rest. Niet elk jaar natuurlijk en al helemaal de laatste jaren niet.
de flh
 de flh - zaterdag 19 maart 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 - 20:17 schreef FR-girl het volgende:
Ik ga hier pas uitspraken over doen als ik weet hoe de selectie eruit gaat zien.
en dan nog is t afwachten.
+2

Altijd afhankelijk vd centjes.
kale co
 kale co - zaterdag 19 maart 2011 - 23:24   quote  deeplink  
geen verwachtingen meer kan je nooit teleurgesteld zijn plaatsje bij eerste 8
DY
 DY - zaterdag 19 maart 2011 - 23:56   quote  deeplink  
hopen dat ze simon kunnen kopen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 maart 2011 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 - 23:24 schreef kale co het volgende:
geen verwachtingen meer kan je nooit teleurgesteld zijn plaatsje bij eerste 8
je spreekt je zelf nu een beetje tegen.
Je hebt vooral lage verwachtingen, dan kan het idd alleen maar mee vallen.
sebbe1
 sebbe1 - zondag 20 maart 2011 - 09:52   quote  deeplink  
Plaats 5 tot 8, hoger valt mee, lager valt tegen. (afgaande op de tegenwoordige tijd)
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 maart 2011 - 17:13   quote  deeplink  
eerst financieel gezond,en 8ste worden
Terminator
 Terminator - zondag 20 maart 2011 - 17:21   quote  deeplink  
2 antwoorden op 2 vragen van je!het eerste antwoord op je vraag is KAMPIOEN en je tweede antwoord op je vraag is euuuuh euuuh euuuh KAMPIOEN!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat verwachten we van volgend seizoen en wat accepteren we









0.0065150