|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Fer blijft Feyenoord trouw' (Algemeen Dagblad)
|
|
|
Royaal
|
|
|
ROTTERDAM - Het lijkt er op dat Leroy Fer zijn contract bij Feyenoord uit gaat dienen. De Rotterdammers willen graag langer door met de middenvelder, die een contract heeft tot 2012. Fer gaf vandaag aan nog niet uitgeleerd te zijn bij Feyenoord. ,,Ik houd alle opties open maar het is een serieuze optie om bij Feyenoord te blijven."
Leroy Fer met Stefan de Vrij na de overwinning op SC Heerenveen (0-1). © anp ,,Nu denk ik alleen in het kader van Feyenoord en dat is het belangrijkste. Wie weet teken ik gewoon bij. Het is een hele serieuze optie om bij Feyenoord te blijven", liet de middenvelder weten aan RTV Rijnmond.
,,Je weet dat je heel veel jonge jongens hebt en je weet dat het iets moois kan worden, dat neem je allemaal mee in je keuze", vervolgt Fer. ,,Tuurlijk is het een moeilijk besluit, je bent een jongen van Feyenoord en het is een mooie club. Je wilt natuurlijk ook wat anders in je carrière, maar ik vind dat ik nog niet ben uitgeleerd." |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
helemaal definitief is het natuurlijk niet maar het gaat de goede kant op als Fer tekent, denk ik dat Gini ook wel bijtekent + de Vrij |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
denk dat je maar eens wat moet laten zien Fer |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik vind dat Vlaar dat eigenlijk ook gewoon moet doen |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
heel mooi dit, de kans is nu echt stukken groter dat ook de rest bijtekend en zo blijven we bij elkaar en groeit de jeugd alleen maar door en zijn wij (hopelijk) 1 van de weinige clubs die met meerderheid eigen jeugd de eredivisie wint want dat kunnen van die koopclubs als twente en psv niet zeggen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 - 00:04 schreef Emile het volgende:heel mooi dit, de kans is nu echt stukken groter dat ook de rest bijtekend en zo blijven we bij elkaar en groeit de jeugd alleen maar door en zijn wij (hopelijk) 1 van de weinige clubs die met meerderheid eigen jeugd de eredivisie wint want dat kunnen van die koopclubs als twente en psv niet zeggen om nog maar te zwijgen over dat arrogante clubje in noord-holland |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
idd die haalden ook alleen maar succes door jeugd van andere clubs te jatten |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: en door met geld te strooien om spelers bij andere clubs weg te kopen! |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote: wat ook nog is arrogante spelers zijn |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Er waren eens............en zij tekenden lang en gelukkig! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verstandige woorden. Nu de daden. |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Ik hoop dat het spreekwoord als er een schaap over de dam is dat er meerdere volgen hier opgaat. WIJNALDUM |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 - 09:58 schreef el-loco het volgende:Ik hoop dat het spreekwoord als er een schaap over de dam is dat er meerdere volgen hier opgaat. WIJNALDUM Idd Wijnaldum, De Vrij, tóch Vlaar.....dan nog sowieso Ryo voor een jaartje erbij proberen te houden, Simon........... |
|
|
|
|
Dace73
|
|
|
Is meeuwis eigenlijk ook nog een optie ? Hij doet het erg goed . Hopelijk is borussia daar ook soepel in |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Samen met Mokotjo als heerser op het middenveld, ik zie het zitten. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote: Was idd Meeuwis en Mokotjo vergeten........ |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 - 11:12 schreef Dace73 het volgende:Is meeuwis eigenlijk ook nog een optie ? Hij doet het erg goed . Hopelijk is borussia daar ook soepel in Aflopend contract |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Royaal