BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Mooie woorden over van Basten.... Niks over Jol.......

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - zaterdag 19 maart 2011 - 18:43   quote  deeplink  
Luis Suárez is zijn periode bij Liverpool in de Premier League prima begonnen. En de Engelsen verwachten nog veel meer van de Uruguayaan, nu hij samen met collega-aanwinst Andy Carroll een aanvalskoppel kan gaan vormen. Carroll is na een blessure weer volledig fit en heel Liverpool kijkt uit naar de samenwerking van het duo.
AjaxF-side.NL
Hij heeft bij Newcastle United laten zien dat hij een erg goede speler is. Ik geloof dat we een goed tweetal gaan vormen, laat de voormalig Ajacied weten via de officiële kanalen van The Reds. Ik denk dat Andy en ik elkaar goed aanvullen. Suárez zegt te genieten van het niveau van de Premier League.

Door de snelheid van het spel krijg je hier veel ruimte als aanvaller, merkt hij op. Bij Ajax weet je gewoon dat je van sommige ploegen gaat winnen. Hier lukt het de lagergeklasseerde ploegen om van de sterkere teams te winnen. Het spel is meer open, ik geniet er van. Maar Nederland was een geweldige leerschool. Ik was een zelfzuchtige speler, maar daar hebben ze me geleerd deel uit te maken van een team.

Marco van Basten heeft me geleerd hoe ik moet spelen als aanvaller, doelt Suárez op de oud-trainer van Ajax. Over de manier van schieten en die dingen die voor hem belangrijk waren. Zijn beweging en zijn techniek. Maar vooral hoe je kalm blijft in het veld, voor de goal en als er een overtreding op je wordt gemaakt. Ik heb mezelf meer in de hand.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 19 maart 2011 - 19:00   quote  deeplink  
Wat moet hij over Jol zeggen dan,behalve dat het een paardelul is
remco k
 remco k - zaterdag 19 maart 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 - 19:00 schreef nemam-tiL het volgende:
Wat moet hij over Jol zeggen dan,behalve dat het een paardelul is
Suarez was tijdens zijn tijd onder Jol altijd heel positief over hem... Nu hoor je eigelijk nooit meer iets daarover, ik vind het dus wel mooi dat hij van Basten noemt als iemand waar hij heel veel van geleerd heeft...
alibabba
 alibabba - zaterdag 19 maart 2011 - 19:41   quote  deeplink  
Marco v.Basten word onderschat als trainer, ik heb het altijd gezegd, ook toen het niet goed draaide onder hem. Het was verdomd moeilijk voor hem om te slagen bij Ajax, omdat ie omringd was door verkeerde mensen en dan gaat iedereen op zijn bek. V.BASTEN//////////HELD
remco k
 remco k - zaterdag 19 maart 2011 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 - 19:41 schreef alibabba het volgende:
Marco v.Basten word onderschat als trainer, ik heb het altijd gezegd, ook toen het niet goed draaide onder hem. Het was verdomd moeilijk voor hem om te slagen bij Ajax, omdat ie omringd was door verkeerde mensen en dan gaat iedereen op zijn bek. V.BASTEN//////////HELD
EENS...
soccer
 soccer - zaterdag 19 maart 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Volgens mij had hij die mensen zelf uitgekozen. Dus is het zijn eigen schuld. Hij had ook een behoorlijk budget tot zijn beschikking om te investeren. Daar heeft hij ook verkeerd gebruik van gemaakt. Misschien heeft hij geleerd als trainer en wordt het ooit nog een grote,maar ik denk het niet.Als je goed kijkt zijn de meeste toptrainers,ex spelers die wel op hoog niveau voetbalde maar geen grote topper waren. wat ik van van basten wel vind. JC is de uitzondering die de regel bevestigt.
Blaatkoe
 Blaatkoe - zaterdag 19 maart 2011 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 - 20:02 schreef soccer het volgende:

[..]

Volgens mij had hij die mensen zelf uitgekozen. Dus is het zijn eigen schuld. Hij had ook een behoorlijk budget tot zijn beschikking om te investeren. Daar heeft hij ook verkeerd gebruik van gemaakt. Misschien heeft hij geleerd als trainer en wordt het ooit nog een grote,maar ik denk het niet.Als je goed kijkt zijn de meeste toptrainers,ex spelers die wel op hoog niveau voetbalde maar geen grote topper waren. wat ik van van basten wel vind. JC is de uitzondering die de regel bevestigt.
Ik zeg: guardiola, Rijkaard in mindere mate.
soccer
 soccer - zaterdag 19 maart 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 - 20:08 schreef Blaatkoe het volgende:

[..]

Ik zeg: guardiola, Rijkaard in mindere mate.
Guardiola ken/weet ik niet.
Rijkaard vind ik niet echt een toptrainer en stond bij ac milaan in de schaduw van van basten en gullit.

Verder noem ik dan nog maar aan nederlandse trainers van gaal hiddink advocaat van marwijk michels beenakker? geen absolute toppers als voetballers maar toch boven gemiddelde trainers.
alibabba
 alibabba - zaterdag 19 maart 2011 - 20:46   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik bedoel het bestuur Soccer! Johan Cruijff heeft niet voor niets een bom laten ploffen, omdat hij ziet dat Frank de Boer ook ten onder gaat als het niet verandert in de top. Een trainer kan alleen functioneren als het boven hem goed zit. Als er bij een bedrijf mensen zitten die het verkeerd aansturen...., vul het zelf maar in Soccer!
remco k
 remco k - zaterdag 19 maart 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hij heeft zelf niet v/d Boog gekozen, ook Slop, Coronel en van der Aat heeft van Basten niet uitgekozen..
En met dat fout investeren valt dat ook wel mee, hij is er namelijk niet verantwoordelijk voor hoeveel geld er voor spelers werd betaald of hoeveel er werd uitgegeven......

Ook is het echt complete onzin, dat Rijkaard in de schaduw stond van Gullit en van Basten, ze praten in Milaan nu nog steeds over de drie Nederlanders, en ja ook over Rijkaard.....

En je kent Guardiola niet??? Misschien wel de belangrijkste speler in het DREAMTEAM van Cruijff, en nu trainer van Barcelona????
Oceanu
 Oceanu - zaterdag 19 maart 2011 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 - 22:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij heeft zelf niet v/d Boog gekozen, ook Slop, Coronel en van der Aat heeft van Basten niet uitgekozen..
En met dat fout investeren valt dat ook wel mee, hij is er namelijk niet verantwoordelijk voor hoeveel geld er voor spelers werd betaald of hoeveel er werd uitgegeven......

Ook is het echt complete onzin, dat Rijkaard in de schaduw stond van Gullit en van Basten, ze praten in Milaan nu nog steeds over de drie Nederlanders, en ja ook over Rijkaard.....

En je kent Guardiola niet??? Misschien wel de belangrijkste speler in het DREAMTEAM van Cruijff, en nu trainer van Barcelona????
Volledig eens. Kijk de wedstrijden van het EK 88 nog maar eens terug. Rijkaard was verreweg de beste man bij Nederland. Ook bij Milan met enige regelmaat de beste man van het veld. Dat hij minder opviel kwam door het charisma van Gullit en de goals van Van Basten.
Per4manc
 Per4manc - zondag 20 maart 2011 - 09:37   quote  deeplink  
quote:

[..]

Kan mij in veel dingen wel vinden, maar ga nou niet roepen dat het niet MvB z'n schuld is dat hij tig miljoen over de balk heeft gesmeten. Hij eiste "card blanche met een groot budget" en heeft dat gekregen. Dat kun je het toenmalige bestuur kwalijk nemen. Hoe hij daarna het geld besteed is toch echt zijn eigen verantwoordelijkheid. Daar kun je MvB op afrekenen.

Het is wel erg frappant dat nu juist JC roept dat je een trainer nooit "card blanche" moet geven terwijl hij dat zelf, in zijn tijd als trainer, altijd eiste.
soccer
 soccer - zondag 20 maart 2011 - 11:09   quote  deeplink  
quote:

[..]

Het bestuur heeft niets te maken hoe het p het veld gaat. Als een trainer vraagt om bepaalde spelers en hij krijgt die moet de trainer zorgen voor goede resultaten. Slechte resultaten kun je dan niet meer op het bestuur afwentelen. Wel de slechte financien. In milaan wordt inderdaad nog over de drie nederlanders gesproken. Maar van Basten en Gullit stonden/staan hoger in aanzien.

Ik ken Guardiola van naam.Hoe hij was als speler weet ik niet. Buitenlands voetbal volg ik niet uitgebreid. Ik kijk af en toe en wedstrijd en dan houdt het op. Ik moet ook nog werken hè.
remco k
 remco k - zondag 20 maart 2011 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 09:37 schreef Per4manc het volgende:

[..]

Kan mij in veel dingen wel vinden, maar ga nou niet roepen dat het niet MvB z'n schuld is dat hij tig miljoen over de balk heeft gesmeten. Hij eiste "card blanche met een groot budget" en heeft dat gekregen. Dat kun je het toenmalige bestuur kwalijk nemen. Hoe hij daarna het geld besteed is toch echt zijn eigen verantwoordelijkheid. Daar kun je MvB op afrekenen.

Het is wel erg frappant dat nu juist JC roept dat je een trainer nooit "card blanche" moet geven terwijl hij dat zelf, in zijn tijd als trainer, altijd eiste.
Compleet gelul dat hij dit heeft geeist, 0,0 van waar, hij kwam in een periode zonder een fatsoenlijk bestuur, en men was op zoek naar mensen om deze posities in te vullen, Iedere trainer zou met een zo ruim mogelijk budget willen werken, dus ja, natuurlijk heeft van BAsten om geld gevraagd, en hij is absoluut niet verantwoordelijk voor bijvorbeeld het aankoopbedrag van Sulejmani, als van Basten zeg, ik wil Sulejmani naar Ajax hebben, waren er nog genoeg mensen waaronder de financieel verantwoordelijk man SLOP, die hem tot een halt hadden kunnen roepen, men had ook een maximaal bedrag aan Sulejmani kunnen hangen..

Kijk voor de grao eens naar het elftal dat er nu staat, en kijk dan eens naar de spelers, en onder welke trainer ze gedebuteerd zijn...
remco k
 remco k - zondag 20 maart 2011 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 11:09 schreef soccer het volgende:

[..]

Het bestuur heeft niets te maken hoe het p het veld gaat. Als een trainer vraagt om bepaalde spelers en hij krijgt die moet de trainer zorgen voor goede resultaten. Slechte resultaten kun je dan niet meer op het bestuur afwentelen. Wel de slechte financien. In milaan wordt inderdaad nog over de drie nederlanders gesproken. Maar van Basten en Gullit stonden/staan hoger in aanzien.

Ik ken Guardiola van naam.Hoe hij was als speler weet ik niet. Buitenlands voetbal volg ik niet uitgebreid. Ik kijk af en toe en wedstrijd en dan houdt het op. Ik moet ook nog werken hè.
Het bestuur heeft juist alles te maken met hoe het op het veld gaat, er heeft bij Ajax jarenlang een klimaat geheerst, dat niet op topsport was gericht, voetbal was ondergeschikt aan het finacieel belang, en in een "Zwart" bestuur, kan niemand exceleren, en zal iedereen uiteidelijk worden ondergelopen in het gezeik van rondom de club...

Wat je zegt over Rijkaar is echt niet waar, de enige die er een stukje boven stond was van Basten misschien, maar er werd altijd over DE DRIE gepraat, en dat gebeurt nog steeds.. Ik heb het geluk gehad, dat ik destijds een aantal wedstrijden van ze heb kunnen zien in Milaan, en nog steeds kom ik daar wel eens voor mijn werk (eens per 4/5 jaar). Maar in alles straalt het nog steeds de magie van de DRIE uit...

Ik ga er trouwens automatich vanuit, dat vrijwel iedereen standaar naar Bbuitenlands voetbal kijkt, dit is natuurlijk niet zo, mijn excuses voor die opmeking.. Maar werk heeft daar niet zoveel mee te maken toch, ik werk ook regelmatig 80 uur in de week, en zie nog vrijwel alles vanuit ENgeland en Spanje...
soccer
 soccer - zondag 20 maart 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 11:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Het bestuur heeft juist alles te maken met hoe het op het veld gaat, er heeft bij Ajax jarenlang een klimaat geheerst, dat niet op topsport was gericht, voetbal was ondergeschikt aan het finacieel belang, en in een "Zwart" bestuur, kan niemand exceleren, en zal iedereen uiteidelijk worden ondergelopen in het gezeik van rondom de club...

Wat je zegt over Rijkaar is echt niet waar, de enige die er een stukje boven stond was van Basten misschien, maar er werd altijd over DE DRIE gepraat, en dat gebeurt nog steeds.. Ik heb het geluk gehad, dat ik destijds een aantal wedstrijden van ze heb kunnen zien in Milaan, en nog steeds kom ik daar wel eens voor mijn werk (eens per 4/5 jaar). Maar in alles straalt het nog steeds de magie van de DRIE uit...

Ik ga er trouwens automatich vanuit, dat vrijwel iedereen standaar naar Bbuitenlands voetbal kijkt, dit is natuurlijk niet zo, mijn excuses voor die opmeking.. Maar werk heeft daar niet zoveel mee te maken toch, ik werk ook regelmatig 80 uur in de week, en zie nog vrijwel alles vanuit ENgeland en Spanje...
nou Remco als ik 80 uur in de week werk, dan kijk ik echt geen televisie meer. Dan slaap ik zo'n 60 uur sport nog 10 uur en eet wat en dat is het dan. heb ik nog een uur of 8 over voor mijn vriendin. m'n ex vond dat te weinig en m'n huidige vriendin ook.Als ik dan nog sport ga zitten kijken lig ik er weer uit;-)
remco k
 remco k - zondag 20 maart 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 21:27 schreef soccer het volgende:

[..]

nou Remco als ik 80 uur in de week werk, dan kijk ik echt geen televisie meer. Dan slaap ik zo'n 60 uur sport nog 10 uur en eet wat en dat is het dan. heb ik nog een uur of 8 over voor mijn vriendin. m'n ex vond dat te weinig en m'n huidige vriendin ook.Als ik dan nog sport ga zitten kijken lig ik er weer uit;-)
Tsjaa, iedereen z'n ding toch.. hahaha
Ride
 Ride - maandag 21 maart 2011 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 21:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Tsjaa, iedereen z'n ding toch.. hahaha
Ik neuk ook liever dan dat ik mijn kleine tijd ga spenderen aan het uitgebreid volgen van de competities in Spanje, Italie, Engeland en Duitsland.

Hahahahaha
joduh
 joduh - maandag 21 maart 2011 - 21:49   quote  deeplink  
ik neuk ook liever eerlijk gezegt...........
soccer
 soccer - maandag 21 maart 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 21:49 schreef joduh het volgende:
Volgens mijn vriendin denk ik maar aan 1 ding. Maar als ik zo de laatste posts lees ben ik daar niet de enige in;-)
Oceanu
 Oceanu - maandag 21 maart 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 22:38 schreef soccer het volgende:

[..]

Volgens mijn vriendin denk ik maar aan 1 ding. Maar als ik zo de laatste posts lees ben ik daar niet de enige in;-)
Nee hoor. Ik denk ook regelmatig aan jouw vriendin
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 21 maart 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 22:38 schreef soccer het volgende:

[..]

ik dacht altijd dat ik de enige was die volgens mijn vrouw maar aan 1 ding denkt, maar het begint er aardig op te lijken dat wij (alle mannen) het zelfde zijn....
soccer
 soccer - maandag 21 maart 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 22:42 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik denk ook regelmatig aan jouw vriendin
Als je dan eens stopt met denken en tot actie over gaat, dan mag ik ook ongestraft buitenhuis gaan eten ;-)
bully
 bully - dinsdag 22 maart 2011 - 03:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 11:34 schreef remco k het volgende:

[..]

dat kan dan best zo zijn .
maar een team maken is nog altijd de verantwoordelijkheid van de trainer.
en die zelfde trainer liep constant te expirimenteren.
en spelers wisten niet waar ze aan toe waren.
ook liet hij het team niet zoals de boer nu echt op zijn ajax voetballen.
dus dat heeft niks met het bestuur temaken.
heb van basten heel hoog staan nog steeds.
maar vond en vind hem geen goede trainer.
misschien dat hij nog leert maar dat zal de toekomst uitwijzen.
remco k
 remco k - dinsdag 22 maart 2011 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 03:57 schreef bully het volgende:

[..]

dat kan dan best zo zijn .
maar een team maken is nog altijd de verantwoordelijkheid van de trainer.
en die zelfde trainer liep constant te expirimenteren.
en spelers wisten niet waar ze aan toe waren.
ook liet hij het team niet zoals de boer nu echt op zijn ajax voetballen.
dus dat heeft niks met het bestuur temaken.
heb van basten heel hoog staan nog steeds.
maar vond en vind hem geen goede trainer.
misschien dat hij nog leert maar dat zal de toekomst uitwijzen.
Bij van Basten werd er ook geprobeerd met het Ajax systeem te spelen, alleen ging dit eigenlijk net als bij de BOer nu, met pieken en dalen... Ook toen werden er hele goede wedstrijden gespeeld..
Als er intern niks veranderd, zal de Boer ook dezelde weg bewandelen als van Basten, en zal komend seizoen direct zijn laatste bij Ajax zijn...
Ride
 Ride - dinsdag 22 maart 2011 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 21:49 schreef joduh het volgende:
Aha, heb je dat de laatste paar weken gedaan...

Samen met Fside zeker en heeft hij inmiddels een klein gepeld garnaaltje over van zijn tijd in Thailand.

Hahahahahahahahahaha
Henk de Vries
 Henk de Vries - dinsdag 22 maart 2011 - 15:05   quote  deeplink  
Oh hier heeft Remco K ook al geroepen dat ie 80 uur werkt! Nou nou respect hoor.....
joduh
 joduh - dinsdag 22 maart 2011 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 13:01 schreef Ride het volgende:

[..]

Aha, heb je dat de laatste paar weken gedaan...

Samen met Fside zeker en heeft hij inmiddels een klein gepeld garnaaltje over van zijn tijd in Thailand.

Hahahahahahahahahaha
meer wanken dan neuken ouwe........hahahahahaha
remco k
 remco k - dinsdag 22 maart 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 15:05 schreef Henk de Vries het volgende:
Oh hier heeft Remco K ook al geroepen dat ie 80 uur werkt! Nou nou respect hoor.....
Dank je...
bully
 bully - woensdag 23 maart 2011 - 04:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 11:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij van Basten werd er ook geprobeerd met het Ajax systeem te spelen, alleen ging dit eigenlijk net als bij de BOer nu, met pieken en dalen... Ook toen werden er hele goede wedstrijden gespeeld..
Als er intern niks veranderd, zal de Boer ook dezelde weg bewandelen als van Basten, en zal komend seizoen direct zijn laatste bij Ajax zijn...
dan heb jij denk andere wedstrijden gezien dan mij.
heb de boer ook nog niet met twee spitsen zien spelen wat van basten regelmatig wel deed.
heb ze toen ook niet in een speelstijl zien spelen maar in meerdere.
de vele wisselingen in het team zie ik nu bij frank ook niet terug.
ik wil niet zeggen dat frank de boer het nu wel gaat redden.
maar hij is er wel veel beter mee bezig.
een vast team de jeugt een kans geven en een vaste speelstijl.
alibabba
 alibabba - woensdag 23 maart 2011 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 04:31 schreef bully het volgende:

[..]

dan heb jij denk andere wedstrijden gezien dan mij.
heb de boer ook nog niet met twee spitsen zien spelen wat van basten regelmatig wel deed.
heb ze toen ook niet in een speelstijl zien spelen maar in meerdere.
de vele wisselingen in het team zie ik nu bij frank ook niet terug.
ik wil niet zeggen dat frank de boer het nu wel gaat redden.
maar hij is er wel veel beter mee bezig.
een vast team de jeugt een kans geven en een vaste speelstijl.
Onder v.Basten werd er toch veelvuldig met 3 spitsen gespeeld, het kan een enkele keer voorgekomen zijn dat ze met 2 spitsen speelde. In Twente kan ik me herinneren... Je weet nooit wat Frank op den duur doet als ie het niet aan het voetballen krijgt. Ik vond de vele wisselingen in het elftal van afgelopen week al aan de rare kant, want met Siem in de spits gaat het nog het beste. Anita zou normaal gesproken niet meer in aanmerking komen voor de linksbackpositie...

Het nu boos worden richting de spelers vind ik goed, maar wat als dat ook niet meer werkt? Er moet intern echt veel gesleuteld worden ( JOHAN CRUIJFF ) anders gaat Frank het ook niet redden en is er weer een echte Ajacied geschaad...
bully
 bully - woensdag 23 maart 2011 - 14:55   quote  deeplink  
denk dat jullie de geschiedenis zijn vergeten.
van baste paste zich aan elke tegenstander aan.
en speelde regelmatig met 2 spitsen vooral op het laatst.
de wisselingen onder frank vallen wel mee.
de jong in de spits was noodoplossing maar frank weet denk ook dat de jong nooit een echte spits zal worden.
ook blind laat nog teveel steken vallen zodat ook op die positie uit nood anita word gezet.
maar al wat je nu aankaart heeft niks met het verlies tegen ado temaken.
dat heeft volgens mij gewoon temaken met de instelling van de spelers.
zogauw ze moeten spelen tegen een fysiek sterke ploeg laten ze het afweten.
plus dat het spel wel mooi is maar nog niet doeltreffent.
remco k
 remco k - woensdag 23 maart 2011 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 14:39 schreef alibabba het volgende:

[..]

Onder v.Basten werd er toch veelvuldig met 3 spitsen gespeeld, het kan een enkele keer voorgekomen zijn dat ze met 2 spitsen speelde. In Twente kan ik me herinneren... Je weet nooit wat Frank op den duur doet als ie het niet aan het voetballen krijgt. Ik vond de vele wisselingen in het elftal van afgelopen week al aan de rare kant, want met Siem in de spits gaat het nog het beste. Anita zou normaal gesproken niet meer in aanmerking komen voor de linksbackpositie...

Het nu boos worden richting de spelers vind ik goed, maar wat als dat ook niet meer werkt? Er moet intern echt veel gesleuteld worden ( JOHAN CRUIJFF ) anders gaat Frank het ook niet redden en is er weer een echte Ajacied geschaad...
EENS
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 24 maart 2011 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Ik heb meerdere keren tegen Van Basten gevoetbald toen ik iets lager ging voetballen. Dat team bestond uit Van Basten, V/h Schip, Roy, Menzo, Gullit en nog een paar bekenden, ze speelden allemaal in een elftal bij AFC. Dan merk je pas hoe groot van basten is en hoe normaal hij is. Iedereen luiterd naar hem, hij is de leider, hij weet wat je moet doen, hij komt gewoon een praatje met je maken na de wedstrijd, maar hij heeft geen oog voor prijs/kwaliteit verhouding van spelers in mijn optiek. Zie aankoop beleid van hem. Hij is meer een echte trainer dan een coach in mijn ogen. Hij kan speler beter maken en de trainingen zijn echt geweldig, zelfs volgens Davids. (ja die kwam ik tegen in het vliegtuig naar Engeland) Ook al was hij ook minder positief over hem, omdat van Basten hem te duur vond en vond dat hij niet hetgeen bracht wat van hem verwacht werd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Mooie woorden over van Basten.... Niks over Jol.......

0.0059418