BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spandoeken tegen modern voetbal

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kale co
 kale co - zaterdag 19 maart 2011 - 23:28   quote  deeplink  
is dat een nieuwe hype of zo overal hangen ze en????? wat gebeurd ermee?? wie weet het
Roy15
 Roy15 - zaterdag 19 maart 2011 - 23:37   quote  deeplink  
wat er gebeurd met de anti-modern football vlaggen?
De meeste worden weggehaald door stewards. Ik weet nog goed ado thuis, op RR en TT werden een stuk of 30 a 40 spandoeken opgehangen. na de wedstrijd hingen er nog 2 die het overleefden.
kale co
 kale co - zaterdag 19 maart 2011 - 23:45   quote  deeplink  
wat is het nut ervan veranderd echt niet
Roy15
 Roy15 - zaterdag 19 maart 2011 - 23:48   quote  deeplink  
Nou, dit is een teken dat een gedeelte van de voetbalsupp. zich er tegen keren. Misschien gaan steeds meer mensen zich hier tegen keren. En als de consumenten ontevreden worden, zal er minder vraag zijn naar het voetbal. Dit wil de knvb natuurlijk niet. Dus het kan wel degelijk van invloed zijn.
kale co
 kale co - zondag 20 maart 2011 - 00:14   quote  deeplink  
ok lijkt mij prima
Quiroz
 Quiroz - zondag 20 maart 2011 - 01:10   quote  deeplink  
Ik ben niet tegen het moderne voetbal, ik vind het schandalig dat er in dit land 2 miljoen Feyenoorders zijn die achter gesteld worden door Feyenoord omdat een kleine groep onrust wil stoken en wil slaan op alles wat beweegd. Toen we van De Graafschap verloren waren ze er weer hoor de harde kern, waarom krijgen hun voorrang? Ik snap best dat deze mensen heel veel betekenen voor onze club, maar als je écht van je club houd ga je niet rellen klaar.
Djee
 Djee - zondag 20 maart 2011 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 01:10 schreef Quiroz het volgende:
Ik ben niet tegen het moderne voetbal, ik vind het schandalig dat er in dit land 2 miljoen Feyenoorders zijn die achter gesteld worden door Feyenoord omdat een kleine groep onrust wil stoken en wil slaan op alles wat beweegd. Toen we van De Graafschap verloren waren ze er weer hoor de harde kern, waarom krijgen hun voorrang? Ik snap best dat deze mensen heel veel betekenen voor onze club, maar als je écht van je club houd ga je niet rellen klaar.
Ja........,daar kan ik het wel mee eens zijn!
Milo
 Milo - zondag 20 maart 2011 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 01:10 schreef Quiroz het volgende:
Ik ben niet tegen het moderne voetbal, ik vind het schandalig dat er in dit land 2 miljoen Feyenoorders zijn die achter gesteld worden door Feyenoord omdat een kleine groep onrust wil stoken en wil slaan op alles wat beweegd. Toen we van De Graafschap verloren waren ze er weer hoor de harde kern, waarom krijgen hun voorrang? Ik snap best dat deze mensen heel veel betekenen voor onze club, maar als je écht van je club houd ga je niet rellen klaar.
ik moet wel zeggen oneens ;)
henkie1969
 henkie1969 - zondag 20 maart 2011 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 01:10 schreef Quiroz het volgende:
Ik ben niet tegen het moderne voetbal, ik vind het schandalig dat er in dit land 2 miljoen Feyenoorders zijn die achter gesteld worden door Feyenoord omdat een kleine groep onrust wil stoken en wil slaan op alles wat beweegd. Toen we van De Graafschap verloren waren ze er weer hoor de harde kern, waarom krijgen hun voorrang? Ik snap best dat deze mensen heel veel betekenen voor onze club, maar als je écht van je club houd ga je niet rellen klaar.
helemaal mee eens,
ik vind het trouwens nog steeds een irritante gewoonte om eerst naar de "harde kern" te gaan om ze te bedanken, of dat zij de enige zijn die de club steunen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 maart 2011 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 12:55 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

helemaal mee eens,
ik vind het trouwens nog steeds een irritante gewoonte om eerst naar de "harde kern" te gaan om ze te bedanken, of dat zij de enige zijn die de club steunen.
Sinds ik op Z zit kijk ik daar ook opeens anders naar idd!!!
hotjumper
 hotjumper - zondag 20 maart 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 13:16 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Sinds ik op Z zit kijk ik daar ook opeens anders naar idd!!!
Als ze naar Z gaan heb je kans dat ze een Poolse grachtduiker staan te bedanken.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 20 maart 2011 - 20:44   quote  deeplink  
hahahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spandoeken tegen modern voetbal









0.0058000