|
|
bird
|
|
|
ajax word dit seizoen WEER geen kampioen wat moet er veranderen om volgend wel kampioen te worden.iemand een idee |
|
|
|
|
superhoef
|
|
|
Een goede spits die WEL voor Ajax wil spelen? |
|
|
|
|
wup von dutch
|
|
|
ja, onze beste speler een keer NIET in de winterstop verkopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
met suarez waren deze kansen er wel in gegaan!!!!!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2011 door wup von dutch -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 16:38 schreef wup von dutch het volgende:ja, onze beste speler een keer NIET in de winterstop verkopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! met suarez waren deze kansen er wel in gegaan!!!!!!!!!!! EENS, het bewijst eens te meer dat de knaken belangrijker zijn dan het voetbal...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2011 door alibabba -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Opstaan en door gaan
|
|
|
|
|
merijn
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
IK WEET NIET WAT DE BOER VOOR OGEN HEEFT MAAR MET LUKOKI CASTILLION OZBILIZ ERIKSEN CVITANICH HEB JE ECHT NIET VEEL POWER IN JE ELFTAL VOLGEND SEIZOEN ZORGEN DAT JE EEN GOEIE STEVIGE 2.00 LANGE MIDDENVELDER HAALT EN SULEJMANI WAT THE FUCK IS MET HEM IN RUSLAND GEBEURD MAAR MAAR MAAR WAAR DIE MEE BEZIG WAS PFFFFFFFFFFFFFFFFF WAT ERG WEER GEEN STER |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 16:57 schreef biba1970 het volgende:IK WEET NIET WAT DE BOER VOOR OGEN HEEFT MAAR MET LUKOKI CASTILLION OZBILIZ ERIKSEN CVITANICH HEB JE ECHT NIET VEEL POWER IN JE ELFTAL VOLGEND SEIZOEN ZORGEN DAT JE EEN GOEIE STEVIGE 2.00 LANGE MIDDENVELDER HAALT EN SULEJMANI WAT THE FUCK IS MET HEM IN RUSLAND GEBEURD MAAR MAAR MAAR WAAR DIE MEE BEZIG WAS PFFFFFFFFFFFFFFFFF WAT ERG WEER GEEN STER |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
JAJALALALALALAA AJAX AMSTERDAMMMMMMM LAJALALAJAJAKLALALALA AJAX AMSTERDAMMMMMM JALALALALALALAL AJAX AMSTERDAMMMMMM JAJALALALALALALAL AJAX AMSTERDAMMMMMM |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, DAAR IS IE WEER.........:):) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 17:26 schreef joduh het volgende:JAJALALALALALAA AJAX AMSTERDAMMMMMMM LAJALALAJAJAKLALALALA AJAX AMSTERDAMMMMMM JALALALALALALAL AJAX AMSTERDAMMMMMM JAJALALALALALALAL AJAX AMSTERDAMMMMMM EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Jhaan
|
|
|
Jongens . hammie zou ik zelf direct ontslaan en de rest van de spelers moet de boer het mee doen. Zo onaardig speelden ze niet.
Echte supporters staan altijd achter hun club. De meeste hier zijn dan ook geen supporters maar.........loosers |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 18:39 schreef Jhaan het volgende:Jongens . hammie zou ik zelf direct ontslaan en de rest van de spelers moet de boer het mee doen. Zo onaardig speelden ze niet. Echte supporters staan altijd achter hun club. De meeste hier zijn dan ook geen supporters maar.........loosers Dit is een onnozele reactie Jhaan. Je moest eens weten hoeveel supporter ik ben. Een forum is er juist voor om je teleurstelling en emoties te blijken... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zie wederom weer veel reacties over een spits... Ik vind dat echt onzinnig, natuurlijk moet er wel iets in de voorhoede gebeuren...Maar als je 2 keer scoort in een wedstrijd, dan moet de wedstrijd winnend afgesloten worden, ook vandaag is de slag niet voorin verloren, maar achterin, na de blessure van Steek, hebben we in al zo'n 8 tegengoals gehad.... De Verdediging oogt onzeker, en dat was juist goed georganiseerd met Steek op goal... je kunt heel duidelijk zien dat men geen vertrouwen heeft in Verhoeven, en misschien is dat ook wel terecht....
Op PSv uit na, hebben we genoeg goals gemaakt de afgelopen weken, alleen laten we het achterin liggen... |
|
|
|
|
Jhaan
|
|
|
Teleurstelling prima was ik zelf ook maar het blijft sport en iedereen weet dat ajax het zwaar heeft de laatste tijd. Nu is het tijd om het weer wat tijd te gunnen. ado is best een sterke ploeg |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Licht aan het middenveld dat zie je zo . Daardoor komt de achterhoede onder druk ,die worden onzeker , gaan achteruit lopen enz... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 20:32 schreef sebas79 het volgende:Licht aan het middenveld dat zie je zo . Daardoor komt de achterhoede onder druk ,die worden onzeker , gaan achteruit lopen enz... Glimt de kale kop van de Zeeuw zo erg dan? LOL |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 20:32 schreef sebas79 het volgende:Licht aan het middenveld dat zie je zo . Daardoor komt de achterhoede onder druk ,die worden onzeker , gaan achteruit lopen enz... Die liepen niet achteruit toen Steek nog in de goal stond... |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
dacht je dat ajax nog kampioen ging worden na het verkoop van suarez dan. Dan ben je wel naief als je dat denkt ajax speelt nu ook nog zonder spits en heeft een derde keeper op het doel staan.Bovendien hebben we weer eens een trainer wissel gehad en dat komt ons ajax niet ten goede midden in een seizoen dat blijkt al jaren zo en ajax leert er hopelijk nu van want begint nu te vervelen om steeds weer naar een team in opbouw te kijken.Daar in tegen kunnen we 8 mei toch nog een prijs pakken in het hol van de leeuw .En ik ben er bij vak 427 rulez |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
Trieste week dit, het verlies tegen aso d-h vond ik nóg erger dan in Moskou. Zó onnodig, als je de doelpunten zo makkelijk weggeeft lijk je verdomme FC Sinterklaas wel, driewerf klote en op naar volgend seizoen zonder Al Hamdoei en met spelers die hopelijk wel het gras willen opvreten als het even niet lukt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 21:32 schreef gabri het volgende:dacht je dat ajax nog kampioen ging worden na het verkoop van suarez dan. Dan ben je wel naief als je dat denkt ajax speelt nu ook nog zonder spits en heeft een derde keeper op het doel staan.Bovendien hebben we weer eens een trainer wissel gehad en dat komt ons ajax niet ten goede midden in een seizoen dat blijkt al jaren zo en ajax leert er hopelijk nu van want begint nu te vervelen om steeds weer naar een team in opbouw te kijken.Daar in tegen kunnen we 8 mei toch nog een prijs pakken in het hol van de leeuw .En ik ben er bij vak 427 rulez Tegen wie heb je het? |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 19:09 schreef remco k het volgende:Zie wederom weer veel reacties over een spits... Ik vind dat echt onzinnig, natuurlijk moet er wel iets in de voorhoede gebeuren...Maar als je 2 keer scoort in een wedstrijd, dan moet de wedstrijd winnend afgesloten worden, ook vandaag is de slag niet voorin verloren, maar achterin, na de blessure van Steek, hebben we in al zo'n 8 tegengoals gehad.... De Verdediging oogt onzeker, en dat was juist goed georganiseerd met Steek op goal... je kunt heel duidelijk zien dat men geen vertrouwen heeft in Verhoeven, en misschien is dat ook wel terecht.... Op PSv uit na, hebben we genoeg goals gemaakt de afgelopen weken, alleen laten we het achterin liggen... Eens. Het verschil tussen Stekelenburg en Verhoeven is dat Stekelenburg (ook aanvoerder) de defensie van Ajax stuurt én coacht. Ik zie Verhoeven niet 1x zn defensie sturen of coachen maar hij wacht gewoon af wat er gebeurt. Vandaag heeft Ajax ongelukkig verloren. Als je tot 2x toe de bal niet een ram naar voren geeft roep je alle ellende over jezelf af. Verhoeven heeft het niet slecht gedaan vandaag maar we missen Stekelenburg wel ofcourse. Ajax mist een ervaren middenvelder en een goede spits. Ik hoop dat Ajax zich eens goed gaat versterken deze zomer want anders die ik 't komend seizoen weer fout gaan. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: Ja dat deden ze toen ook al , alleen als ajax wint ben wil niet zeggen dat het wel goed is hoe ze spelen. Gewoon onder ogen zien dat Lindgren ,Enoh ,Verhoeven , De Jong, Anita, Oleguer, Ooijer, Cvitanich, de Zeeuw allemaal niet goed genoeg zijn voor Ajax |
|
|
|
|
dege
|
|
|
over het missen van stekelenburg hoeft niet gediscusieerd te worden, natuurlijk mis je die, is een van de beste doelmannen van de wereld. |
|
|
|
|
steve'o
|
|
|
Resterend programma FC Twente: PSV (thuis) -> winst FCT Roda JC (thuis)-> winst FCT De Graafschap (uit)-> winst FCT ADO Den Haag (uit)-> gelijkspel Willem II (thuis) -> winst FCT Ajax (uit) -> winst Ajax
FC Twente eindigd op 73 punten.
Resterend programma PSV: FC Twente (uit)-> winst FCT SC Heerenveen (thuis)-> winst PSV
Heracles Almelo (uit)-> 1 van deze 2 gelijkspel de andere wint PSV Feyenoord (uit)->
Vitesse (thuis)-> winst PSV FC Groningen (uit)-> gelijkspel
PSV eindigd op 72 punten.
Resterend programma Ajax: Heracles Almelo (thuis), FC Groningen (thuis), NEC (uit), Excelsior (thuis), SC Heerenveen (uit) en FC Twente (thuis).
Ajax wint alles en eindigd op 73 punten, en op doelsaldo verslaan ze Twente en worden ze kampioen!!! LOL |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Yeah.. topictitel veranderen in Welkom Kampioenschap
hahaha
mooie positieve kijk |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2011 - 08:24 schreef steve'o het volgende:Resterend programma FC Twente: PSV (thuis) -> winst FCT Roda JC (thuis)-> winst FCT De Graafschap (uit)-> winst FCT ADO Den Haag (uit)-> gelijkspel Willem II (thuis) -> winst FCT Ajax (uit) -> winst Ajax FC Twente eindigd op 73 punten. Resterend programma PSV: FC Twente (uit)-> winst FCT SC Heerenveen (thuis)-> winst PSV Heracles Almelo (uit)-> 1 van deze 2 gelijkspel de andere wint PSV Feyenoord (uit)-> Vitesse (thuis)-> winst PSV FC Groningen (uit)-> gelijkspel PSV eindigd op 72 punten. Resterend programma Ajax: Heracles Almelo (thuis), FC Groningen (thuis), NEC (uit), Excelsior (thuis), SC Heerenveen (uit) en FC Twente (thuis). Ajax wint alles en eindigd op 73 punten, en op doelsaldo verslaan ze Twente en worden ze kampioen!!! LOL goedemorgen, nog niet helemaal wakker? Droom lekker verder, maar ik droom hier ook van. ;-)
en op 15 mei worden we weer wakker..... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
in dit geval is de schaal in ieder geval toch nog even in de ArenA geweest :-) |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Vind dat Ajax, als je zo'n 50 tot 60 doelpunten verliest met Suarez en El Hammie, het nog erg lang volhoud en meedraait. Twente en PSV zijn op volle sterkte terwijl Ajax naast zijn beide topscorers ook nog eens zijn eerste 2 keepers mist. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2011 - 09:16 schreef Rogier het volgende:Vind dat Ajax, als je zo'n 50 tot 60 doelpunten verliest met Suarez en El Hammie, het nog erg lang volhoud en meedraait. Twente en PSV zijn op volle sterkte terwijl Ajax naast zijn beide topscorers ook nog eens zijn eerste 2 keepers mist. dat is absoluut waar, maar we willen zo graag die derde ster.... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2011 - 09:16 schreef Rogier het volgende:Vind dat Ajax, als je zo'n 50 tot 60 doelpunten verliest met Suarez en El Hammie, het nog erg lang volhoud en meedraait. Twente en PSV zijn op volle sterkte terwijl Ajax naast zijn beide topscorers ook nog eens zijn eerste 2 keepers mist. op zeker dat je nu de titel wel kan vergeten en inderdaad sinds het vertrek suarez ben je voetballend sterk achter uit gegaan dat kan niemand ontkennen. je zet te weinig kansen om in doelpunten ik denk tegen ado zo al 5 honderd procent kansen en inderdaad als je suarez had gehad had je mischien de kansen wel benut. |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Precies wat ik zeg, jij begint je post met "JE". En aangezien ik boven jou had gepost, vroeg ik me af of je het aan mij had gericht...
Dus nogmaals, precies zoals het er staat...
Tegen wie had je dat?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
wat nou dag kampioenschap????????????????????????? dat zong ik in december al man.wtf!!!!!! Waren er echt nog gasten die dachten dat we kampioen zouden worden dan? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2011 - 20:48 schreef joduh het volgende:wat nou dag kampioenschap????????????????????????? dat zong ik in december al man.wtf!!!!!! Waren er echt nog gasten die dachten dat we kampioen zouden worden dan? Fijn dat je er weer bent, man!!! Ik voelde mezelf af en toe ook een jojo. Tussen vrees en hoop. Tuurlijk, Ajax staat te veel punten achter, maar af en toe lieten PSV en Twente ook punten liggen. En dan kregen we weer (een beetje) hoop. Toch? Maar nu is het echt afgelopen. Denk ik... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2011 - 20:52 schreef Pietje het volgende:[..] Fijn dat je er weer bent, man!!! Ik voelde mezelf af en toe ook een jojo. Tussen vrees en hoop. Tuurlijk, Ajax staat te veel punten achter, maar af en toe lieten PSV en Twente ook punten liggen. En dan kregen we weer (een beetje) hoop. Toch? Maar nu is het echt afgelopen. Denk ik... lees maar paar maanden terug pietje!kampioenschap is verkocht.Ze kozen voor een vette bankrekening! nu deksel op de neus en dit is het eerste jaar dat ik het niet erg vind man!!!!!!!!!!proost! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2011 - 20:52 schreef Pietje het volgende:[..] Fijn dat je er weer bent, man!!! Ik voelde mezelf af en toe ook een jojo. Tussen vrees en hoop. Tuurlijk, Ajax staat te veel punten achter, maar af en toe lieten PSV en Twente ook punten liggen. En dan kregen we weer (een beetje) hoop. Toch? Maar nu is het echt afgelopen. Denk ik... ben ff terug pietje! maar dank man! waar is apidk dan? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ja, die missen we ook al een tijdje hier. Misschien is hij bezig aan een heeeeeel groot bord BAMI !!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2011 - 21:10 schreef Pietje het volgende:[..] Ja, die missen we ook al een tijdje hier. Misschien is hij bezig aan een heeeeeel groot bord BAMI !!! Hahahahaha... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2011 - 20:57 schreef joduh het volgende:[..] lees maar paar maanden terug pietje!kampioenschap is verkocht.Ze kozen voor een vette bankrekening! nu deksel op de neus en dit is het eerste jaar dat ik het niet erg vind man!!!!!!!!!!proost! Ja, dat weet ik. Ikzelf twijfelde ook al heel vroeg dit seizoen. Maar toch, als je twee concurrenten (PSV en Twente) zo nu en dan óók punten laten liggen, dan krijg je weer wat hoop. Ik wel, tenminste. Maar na gisteren is het over, vooral ook door de manier waarop we verloren. Ik blijf van mening dat je dat niet alleen Jeroen Verhoeven kunt aanrekenen. Hij is immers "maar" derde keeper. Ik vind het aanzienlijk triester dat de vaste basisverdedigers als van der Wiel en Alderweireld hebben lopen kloten. Tja en dan mis je voorin natuurlijk ook wat doelpuntenmakers die de bobo's voor heel veel geld hebben laten gaan en er niets voor terug kochten. Supporters-naaierij... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2011 - 21:17 schreef Pietje het volgende:[..] Ja, dat weet ik. Ikzelf twijfelde ook al heel vroeg dit seizoen. Maar toch, als je twee concurrenten (PSV en Twente) zo nu en dan óók punten laten liggen, dan krijg je weer wat hoop. Ik wel, tenminste. Maar na gisteren is het over, vooral ook door de manier waarop we verloren. Ik blijf van mening dat je dat niet alleen Jeroen Verhoeven kunt aanrekenen. Hij is immers "maar" derde keeper. Ik vind het aanzienlijk triester dat de vaste basisverdedigers als van der Wiel en Alderweireld hebben lopen kloten. Tja en dan mis je voorin natuurlijk ook wat doelpuntenmakers die de bobo's voor heel veel geld hebben laten gaan en er niets voor terug kochten. Supporters-naaierij... precies man.en degene die hte verhoeven aanrekenen zijn ziek in het hoofd volgens mij man!!!!!als ie net zo goed als maarten was waarom zou hij dan derde keeper zijn man..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2011 - 21:20 schreef joduh het volgende:[..] precies man.en degene die hte verhoeven aanrekenen zijn ziek in het hoofd volgens mij man!!!!!als ie net zo goed als maarten was waarom zou hij dan derde keeper zijn man..... Precies, joduh! En weet je, die jongen zijn ze nu helemaal kapot aan het maken en hij moet nog de nodige wedstrijden voor ons keepen. Ik vond serieus dat hij geen schuld had aan de 3 doelpunten van gisteren. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2011 - 21:22 schreef Pietje het volgende:[..] Precies, joduh! En weet je, die jongen zijn ze nu helemaal kapot aan het maken en hij moet nog de nodige wedstrijden voor ons keepen. Ik vond serieus dat hij geen schuld had aan de 3 doelpunten van gisteren. yep.ik weet niet of steek ze ook niet gehad had,maar ik vond hem zeker niet blunderen..... de blunders kwamen van een stuk of 8 anderen op het veld! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Vermeer op drempel rentree nieuws Door: Redactie op 21 mrt 2011 Kenneth Vermeer staat dichtbij zijn eerste speelminuten dit seizoen. De keeper die in augustus 2010 geblesseerd raakte aan zijn achillespees zal donderdag hoogstwaarschijnlijk zijn rentree maken in een ingelast oefenduel tegen Almere City FC. Dit liet de doelman weten aan Ajaxlife.nl bij de wedstrijd Jong Ajax - Jong Heerenveen.
Altijd spelen Hoewel Maarten Stekelenburg de rest van het seizoen uitgeschakeld is en Ajax daardoor een beroep moet doen op derde doelman Jeroen Verhoeven, voelt Vermeer geen enkele druk van de club om zijn rentree te versnellen.
Hij erkent dat hij staat te trappelen om weer in het doel te staan, maar blijft voorzichtig. Als Vermeer woensdag na de training geen klachten heeft, verwacht hij minuten te maken. "Die kans is dan wel groot, ja. Als speler wil je altijd spelen, maar ik ben degene die bepaalt. Ik ben de baas over mijn eigen lichaam. Ik ben er lang uitgeweest en daarom extra voorzichtig."
De oefenwedstrijd tegen Almere City begint om 14:30 uur en wordt gespeeld op De Toekomst.
Bron: http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/7869 |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Als de achterhoede zo blijft verdedigen, kun je 8x scoren als voorhoede maar dan nog win je niet. Kom op jongens, hou die nul en er is nog hoop. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2011 - 22:44 schreef Oceanu het volgende:Als de achterhoede zo blijft verdedigen, kun je 8x scoren als voorhoede maar dan nog win je niet. Kom op jongens, hou die nul en er is nog hoop. Het feit dat vertonghen vaak de belangrijke doelpunten moet maken zegt genoeg. Voorin komen we tekort. Missen we 10 kansen ofzo. Dan beginnen onze jongens achterin de bibberen, VD wiel raakt dit seizoen geen pepernoot, emanuelson denkt dat hij het nivo van AC milan aan kan waardoor we een waardeloze linksback hebben. Alderweireld maakt veelste veel fouten. En verhoeven kan aardig keepen maar is niet voor niets de derde keeper. Cvitanich kan helemaal niks die mag wat mij betreft oprotten. Ozbilic, Ebicilio en Sulejmani vind ik alledrie wel goed presteren. Eriksen speelt ook goed.
Er zijn maar een paar spelers bij ajax die echt goed presteren, en ik denk dat dat het probleem is. Steek presteerde geweldig maar die is uitgeschakeld. voor de rest presteren maar e spelers in de basis goed en dat zijn eriksen, sulejmani, ebicilio. Enoh is zo dramatisch in balbezit. Hij kan bijvoorbeeld alleen een bal afpakken, om hem vervolgens weer aan de tegenstander te geven. Hij haalt alle snelheid uit het spel. De Jong is voor elke positie te slecht, maakt zijn kansen niet af in de spits en is onzichtbaar als hij op het middenveld speelt. De zeeuw speelt een drama seizoen. Vertonghen is nog te wisselvallig voor de top.
Als we volgend jaar kampioen willen worden moet er een flinke versterking van ons elftal komen
Er moet een nieuwe spits komen. Een ERVAREN controlerende middenvelder die wel kan voetballen een Linksback(moet er al komen sinds maxwell weg is maar dat ziet het bestuur niet in) en een centrale verdediger op de plek van alderweireld. Misschien ook een nieuwe keeper als stekelenburg weggaat. al acht ik vermeer goed genoeg voor ajax 1.
Maar met deze selectie proberen we ongeveer al 4 jaar kampioen te worden en het lukt steeds maar niet. De beste spelers zijn weg, en wat overgebleven is een slap aftreksel van wat ajax daadwerkelijk hoort te zijn. Je kunt zeuren over geld, maar vergeet niet dat ajax in 2005-2006 een uitstekende prestatie neerzette in de champions league, met minimale liquide middelen. Laten we hopen dat Ajax deze zomer slimme aankopen doet, en binnen 3 jaar weer standaard ELK jaar champions league gaat spelen. als je cl speelt trek je gemakkelijker buitenlandse spelers aan. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2011 - 20:57 schreef joduh het volgende:[..] lees maar paar maanden terug pietje!kampioenschap is verkocht.Ze kozen voor een vette bankrekening! nu deksel op de neus en dit is het eerste jaar dat ik het niet erg vind man!!!!!!!!!!proost! denk je nou echt dat als een speler weg wil je hem kan behouden? zo`n speler is dan niet echt gemotiveert meer. is voor zo`n speler een droomtranfer die kan je hem niet misgunnen. dat heeft frank de boer zelf ook ondervonden. wat ik wel kwalijk vind dat bestuur geen speler achter de hand had na mislukken transfer dost. denk ook dat er deze zomer nog spelers vertrekken. en denk niet dat je die kan tegenhouden als ze zelf weg willen. daarom denk ik dat volgent jaar ook weer overgangs jaar word. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 - 04:16 schreef bully het volgende:[..] denk je nou echt dat als een speler weg wil je hem kan behouden? zo`n speler is dan niet echt gemotiveert meer. is voor zo`n speler een droomtranfer die kan je hem niet misgunnen. dat heeft frank de boer zelf ook ondervonden. wat ik wel kwalijk vind dat bestuur geen speler achter de hand had na mislukken transfer dost. denk ook dat er deze zomer nog spelers vertrekken. en denk niet dat je die kan tegenhouden als ze zelf weg willen. daarom denk ik dat volgent jaar ook weer overgangs jaar word. nee dat denk ik niet man......ik weet wel dat als elhamdoei niet gehaald was dat luis het jaar wel had volgemaakt........ daarbij bedoelde ik dus ook dat het geld op de rekening is gezet en er niks voor is teruggekocht........dus ze hebben kampioenschap verkocht in mijn ogen man...... |
|
|
|