BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Dag kampioenschap

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
alibabba
 alibabba - dinsdag 22 maart 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 04:16 schreef bully het volgende:

[..]

denk je nou echt dat als een speler weg wil je hem kan behouden?
zo`n speler is dan niet echt gemotiveert meer.
is voor zo`n speler een droomtranfer die kan je hem niet misgunnen.
dat heeft frank de boer zelf ook ondervonden.
wat ik wel kwalijk vind dat bestuur geen speler achter de hand had na mislukken transfer dost.
denk ook dat er deze zomer nog spelers vertrekken.
en denk niet dat je die kan tegenhouden als ze zelf weg willen.
daarom denk ik dat volgent jaar ook weer overgangs jaar word.
Wellicht dat Ajax helemaal geen nieuwe speler wilde in de winterstop? Zo amateuristisch zoals het gegaan is, bestaat niet. De centen waren voor de topmannen belangrijker dan een kampioenswaardige selectie, want voor de mannen zal er zo ongetwijfeld een bonus in het verschiet liggen...
sebas79
 sebas79 - dinsdag 22 maart 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 17:32 schreef joduh het volgende:

[..]

nee dat denk ik niet man......ik weet wel dat als elhamdoei niet gehaald was dat luis het jaar wel had volgemaakt........
daarbij bedoelde ik dus ook dat het geld op de rekening is gezet en er niks voor is teruggekocht........dus ze hebben kampioenschap verkocht in mijn ogen man......
Ja , met Suarez zijn we de afgelopen jaren kampioen geworden????
Oceanu
 Oceanu - dinsdag 22 maart 2011 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 00:24 schreef Afcarius het volgende:

[..]

Het feit dat vertonghen vaak de belangrijke doelpunten moet maken zegt genoeg. Voorin komen we tekort. Missen we 10 kansen ofzo. Dan beginnen onze jongens achterin de bibberen, VD wiel raakt dit seizoen geen pepernoot, emanuelson denkt dat hij het nivo van AC milan aan kan waardoor we een waardeloze linksback hebben. Alderweireld maakt veelste veel fouten. En verhoeven kan aardig keepen maar is niet voor niets de derde keeper.
Cvitanich kan helemaal niks die mag wat mij betreft oprotten. Ozbilic, Ebicilio en Sulejmani vind ik alledrie wel goed presteren. Eriksen speelt ook goed.

Er zijn maar een paar spelers bij ajax die echt goed presteren, en ik denk dat dat het probleem is. Steek presteerde geweldig maar die is uitgeschakeld. voor de rest presteren maar e spelers in de basis goed en dat zijn eriksen, sulejmani, ebicilio. Enoh is zo dramatisch in balbezit. Hij kan bijvoorbeeld alleen een bal afpakken, om hem vervolgens weer aan de tegenstander te geven. Hij haalt alle snelheid uit het spel.
De Jong is voor elke positie te slecht, maakt zijn kansen niet af in de spits en is onzichtbaar als hij op het middenveld speelt. De zeeuw speelt een drama seizoen. Vertonghen is nog te wisselvallig voor de top.

Als we volgend jaar kampioen willen worden moet er een flinke versterking van ons elftal komen

Er moet een nieuwe spits komen.
Een ERVAREN controlerende middenvelder die wel kan voetballen
een Linksback(moet er al komen sinds maxwell weg is maar dat ziet het bestuur niet in)
en een centrale verdediger op de plek van alderweireld.
Misschien ook een nieuwe keeper als stekelenburg weggaat. al acht ik vermeer goed genoeg voor ajax 1.

Maar met deze selectie proberen we ongeveer al 4 jaar kampioen te worden en het lukt steeds maar niet. De beste spelers zijn weg, en wat overgebleven is een slap aftreksel van wat ajax daadwerkelijk hoort te zijn. Je kunt zeuren over geld, maar vergeet niet dat ajax in 2005-2006 een uitstekende prestatie neerzette in de champions league, met minimale liquide middelen.
Laten we hopen dat Ajax deze zomer slimme aankopen doet, en binnen 3 jaar weer standaard ELK jaar champions league gaat spelen. als je cl speelt trek je gemakkelijker buitenlandse spelers aan.

Het gemakkelijker aantrekken van buitenlanders hebben we de afgelopen jaren wel gezien en is volgens mij nu net niet meer de bedoeling....

Oceanu
 Oceanu - dinsdag 22 maart 2011 - 20:27   quote  deeplink  
Ging effe fout. Reactie was:

Het gemakkelijker aantrekken van buitenlanders hebben we de afgelopen jaren wel gezien en is volgens mij nu niet meer de bedoeling.
joduh
 joduh - dinsdag 22 maart 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:38 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Ja , met Suarez zijn we de afgelopen jaren kampioen geworden????
volgens mij op 1 punt niet....was dit jaar anders geweest lijkt mij.....
bully
 bully - woensdag 23 maart 2011 - 04:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 17:32 schreef joduh het volgende:

[..]

nee dat denk ik niet man......ik weet wel dat als elhamdoei niet gehaald was dat luis het jaar wel had volgemaakt........
daarbij bedoelde ik dus ook dat het geld op de rekening is gezet en er niks voor is teruggekocht........dus ze hebben kampioenschap verkocht in mijn ogen man......
denk niet dat el ham de reden is dat hij weg wou.
denk eerder dat het vertrek van jol de reden was.
en bij de boer moet iedereen in dienst van het elftal spelen dus ook suares.
en geloof ook niet dat zijn vertrek ons nou het kampioenschap kost.
want zo doeltreffent was hij op het einde nou ook niet meer.
de eerste wedstrijd tegen utrecht kon hij toch ook niks inbrengen.
en tegen dat soort ploegen verliezen wij de laatste tijd juist de punten.
sebas79
 sebas79 - woensdag 23 maart 2011 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 20:36 schreef joduh het volgende:

[..]

volgens mij op 1 punt niet....was dit jaar anders geweest lijkt mij.....
Tuurlijk als als als . Sinds wanneer is Ajax afhankelijk van 1 speler , dat is geen goed teken .
remco k
 remco k - woensdag 23 maart 2011 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 10:03 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Tuurlijk als als als . Sinds wanneer is Ajax afhankelijk van 1 speler , dat is geen goed teken .
Ajax mag niet afhankeleijk zijn van 1 speler, maar ook toen van Basten vertrok, of toen Crujff vertrok, en alle andere grote helden, werd er een gat achter gelaten...
sebas79
 sebas79 - donderdag 24 maart 2011 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 23:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax mag niet afhankeleijk zijn van 1 speler, maar ook toen van Basten vertrok, of toen Crujff vertrok, en alle andere grote helden, werd er een gat achter gelaten...
Met alle respect voor saurez , maar die komt niet eens in de buurt van wat van Basten en Cruijff hebben betekend voor ajax ,dat kan je echt niet vergelijken
remco k
 remco k - donderdag 24 maart 2011 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 10:46 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Met alle respect voor saurez , maar die komt niet eens in de buurt van wat van Basten en Cruijff hebben betekend voor ajax ,dat kan je echt niet vergelijken
Echt onzin wat je zegt.. Het gaat er niet om wat ze voor de club gewonnen hebben, maar om hoe belangrijk iemand voor zijn team is geweest..
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 24 maart 2011 - 14:33   quote  deeplink  
Volgens mij heeft ieder team iemand nodig die iets extra's kan brengen. Suarez deed dat, Van Basten deed dat, cruijff deed dat, Litmanen dat deed, Messi doet dat ook voor BArcelona en Ronaldo doet dat ook voor Real. Zo iemand mis je nu wel bij Ajax, hoop dat er snel iemand opstaat die dat kan brengen voor Ajax en weg met Verhoeven, maarja je verwacht ook niet dat de 3de doelman ooit zou hoeven keepen in het eerste
sebas79
 sebas79 - donderdag 24 maart 2011 - 16:15   quote  deeplink  
Dat zeg ik toch , Cruijff en van Basten waren dus veeeeeeeeel belangrijker voor hun team dan Suarez.
joduh
 joduh - donderdag 24 maart 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 10:46 schreef sebas79 het volgende:

[..]

dus jij vond luis maar 1 van de elf bij ons????????
Pietje
 Pietje - donderdag 24 maart 2011 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 17:10 schreef joduh het volgende:

[..]

Zo is het precies, joduh!
Mijn God, wat heb ik genoten van Luis. Hij is Ajacied voor het leven en hoort thuis in het rijtje echte en grote Ajacieden.
sebas79
 sebas79 - donderdag 24 maart 2011 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 17:10 schreef joduh het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op wat je zegt, dat maak jij er van . Jij vind dus dat Suarez belangrijker was voor het team dan Cruijff en v Basten ?
sebas79
 sebas79 - donderdag 24 maart 2011 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 17:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

Mijn God, wat heb ik genoten van Luis. Hij is Ajacied voor het leven en hoort thuis in het rijtje echte en grote Ajacieden.
Ik heb ook genoten van Suarez , maar nog meer van van Basten en Cruijff
Pietje
 Pietje - donderdag 24 maart 2011 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 18:11 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Ik heb ook genoten van Suarez , maar nog meer van van Basten en Cruijff
Die kun je niet allemaal met elkaar vergelijken, vind ik.
joduh
 joduh - donderdag 24 maart 2011 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 18:09 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op wat je zegt, dat maak jij er van . Jij vind dus dat Suarez belangrijker was voor het team dan Cruijff en v Basten ?
waar zeg ik dat dan?ik zei alleen dat het kampioenschap in de winterstop verkocht is man......meer heb ik niet gezegt!jij maakt er van alles van man.....
joduh
 joduh - donderdag 24 maart 2011 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 17:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

+1000
sebas79
 sebas79 - donderdag 24 maart 2011 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 18:36 schreef joduh het volgende:

[..]

waar zeg ik dat dan?ik zei alleen dat het kampioenschap in de winterstop verkocht is man......meer heb ik niet gezegt!jij maakt er van alles van man.....
En waar staat dat ik Suarez maar 1 vd 11 vond dan ????????????
joduh
 joduh - donderdag 24 maart 2011 - 18:44   quote  deeplink  
nergens
alibabba
 alibabba - donderdag 24 maart 2011 - 18:54   quote  deeplink  
Hahahahahaha...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Dag kampioenschap

0.0064208