BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dringend nieuwe trainer nodig

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 20 maart 2011 - 16:51   quote  deeplink  
Leerdam doet het goed op het middenveld dus zet je hem maar weer rechtsback. Kijk Swerts speelde niet geweldig maar nog altijd beter dan de nu al 1.5 jaar uit vorm zijnde Fer. Fer verovert geen bal en loopt alleen mensen omver. Misschien moet ie in de spits.

Dode spelmomenten doen Feyenoord de das om en dat zijn dan dingen waarop je kunt trainen. Ik zie liever Swerts bij de tweede paal dan Biseswar en Wijnaldum.

Vlaar neemt nu de vrije trappen en die gaan meestal hard naast. Overspelen en vrijlopen is nog steeds te moeilijk voor de meeste spelers. Zelfs Miyachi wordt meegetrokken naar het bedenkelijke niveau.

Als ze vandaag geconcentreerd hadden gespeeld met Swerts als rechtsback en Leerdam op het middenveld waren begonnen had er makkelijk een puntje ingezeten. Met slaapkop Fer werd de heleboel weer continue overlopen.
de.fan
 de.fan - zondag 20 maart 2011 - 16:55   quote  deeplink  
Tja moet ik hier ook weer op reageren, de meeste weten wat voor soort trainer er in de kuip moet komen volgens mij om weer de weg naar boven in te slaan!! En dat is NIET de huidige trainer Mario Been
de flh
 de flh - zondag 20 maart 2011 - 16:55   quote  deeplink  
Eerst liep iedereen te zeiken dat Swerts eruit moest voor Leerdam, nu heeft Mario het weer gedaan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 maart 2011 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:55 schreef de.fan het volgende:
Tja moet ik hier ook weer op reageren, de meeste weten wat voor soort trainer er in de kuip moet komen volgens mij om weer de weg naar boven in te slaan!! En dat is NIET de huidige trainer Mario Been
spreek voor jezelf. waar haal je de arrogantie vandaan om voor 'de meeste' te kunnen spreken??
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 maart 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:55 schreef de flh het volgende:
Eerst liep iedereen te zeiken dat Swerts eruit moest voor Leerdam, nu heeft Mario het weer gedaan.
inderdaad. sommigen lopen gewoon te zoeken om te kunnen zeiken. Treurig.
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 20 maart 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:55 schreef de flh het volgende:
Eerst liep iedereen te zeiken dat Swerts eruit moest voor Leerdam, nu heeft Mario het weer gedaan.
Van mij hoefde Swerts er niet uit. Lees alles er maar op na.
MMM
 MMM - zondag 20 maart 2011 - 16:57   quote  deeplink  
Swerts eruit was een goede actie.
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 20 maart 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:57 schreef MMM het volgende:
Swerts eruit was een goede actie.
dus niet. Sinds Swerts meedoet hebben ze alleen bij Twente en Den Haag uit 2 tegendoelpunten gekregen en dat lag in die wedstrijden niet aan hem. Mario verspeelt krediet bij spelers als hij zo opportunistisch te werk gaat. Er zit geen lijn in.
de flh
 de flh - zondag 20 maart 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:59 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

dus niet. Sinds Swerts meedoet hebben ze alleen bij Twente en Den Haag uit 2 tegendoelpunten gekregen en dat lag in die wedstrijden niet aan hem. Mario verspeelt krediet bij spelers als hij zo opportunistisch te werk gaat. Er zit geen lijn in.
precies. Maar ook Mario blijft leren.
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 maart 2011 - 17:01   quote  deeplink  
Ik heb liever een nieuwe speler dan dat de trainer geld moet kosten of een afkoopsom.Een trainer is net zo goed als het spelersmateriaal.En over Swerts is genoeg gezegd door zijn harde werken mag hij van mij terugkomen ,en dan mag er een foutje in zijn spel zitten.
de flh
 de flh - zondag 20 maart 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 17:01 schreef piet de paler het volgende:
Ik heb liever een nieuwe speler dan dat de trainer geld moet kosten of een afkoopsom.Een trainer is net zo goed als het spelersmateriaal.En over Swerts is genoeg gezegd door zijn harde werken mag hij van mij terugkomen ,en dan mag er een foutje in zijn spel zitten.
+1
FR12-1908
 FR12-1908 - zondag 20 maart 2011 - 17:06   quote  deeplink  
ongelovelijk, we hebben niet verloren omdat Been leerdam van het middenveld haalt!
een vrije trap en een corner hebben de wedstrijd bepaald, in aanvallend opzicht was het drama! dat had leerdam niet beter gedaan of iemand anders!
MMM
 MMM - zondag 20 maart 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:59 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

dus niet. Sinds Swerts meedoet hebben ze alleen bij Twente en Den Haag uit 2 tegendoelpunten gekregen en dat lag in die wedstrijden niet aan hem. Mario verspeelt krediet bij spelers als hij zo opportunistisch te werk gaat. Er zit geen lijn in.
En in 020 waren er ook tegengoals, niet zijn fout maargoed jij haalt 't erbij.

En vorige week was de druppel natuurlijk

Die Swerts is sinds zijn komst een RAMP, een aanfluiting. Een goeie zet van Mario om hem er eindelijk uit te gooien.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 maart 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:59 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

dus niet. Sinds Swerts meedoet hebben ze alleen bij Twente en Den Haag uit 2 tegendoelpunten gekregen en dat lag in die wedstrijden niet aan hem. Mario verspeelt krediet bij spelers als hij zo opportunistisch te werk gaat. Er zit geen lijn in.
Tegen Twente was Swerts toch niet overtuigend bij de 2-1. Ruiz was zijn tegenstander op dat moment en hij had geen contact met hem, waardoor ie vrij kon inkoppen.

Maar goed. Fer heeft zijn kans in de basis gekregen, maar er niet veel van gemaakt. Leerdam is geen back, dus dan liever weer Swerts in de basis en Leerdam op het middenveld, zodat je in ieder geval 2 spelers hebt die op hun positie spelen, waarvan 1 (Leerdam) het de afgelopen wedstrijden goed heeft gedaan.
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 maart 2011 - 17:10   quote  deeplink  
tief op met je gezeik sportmongool.
MMM
 MMM - zondag 20 maart 2011 - 17:11   quote  deeplink  
Ben het met alle punten van Sportdwaas oneens in tegenstelling tot de titel.
de.fan
 de.fan - zondag 20 maart 2011 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:55 schreef de flh het volgende:
Eerst liep iedereen te zeiken dat Swerts eruit moest voor Leerdam, nu heeft Mario het weer gedaan.
Laat 1 ding duidelijk zijn, ik vind al langer dat Mario de spelers en team NIET BETER maakt!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 maart 2011 - 17:19   quote  deeplink  
Wat een ik-heb gelijk-gezeik. Toen Mario's elf voorgaande weken won, hoorde je die anti-Mario blaters helemaal niet.
Maximus
 Maximus - zondag 20 maart 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 17:19 schreef FR-Henk het volgende:
Wat een ik-heb gelijk-gezeik. Toen Mario's elf voorgaande weken won, hoorde je die anti-Mario blaters helemaal niet.
Ook die nepmongool van een de;fan niet...
Terminator
 Terminator - zondag 20 maart 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:51 schreef sportdwaas het volgende:
Leerdam doet het goed op het middenveld dus zet je hem maar weer rechtsback. Kijk Swerts speelde niet geweldig maar nog altijd beter dan de nu al 1.5 jaar uit vorm zijnde Fer. Fer verovert geen bal en loopt alleen mensen omver. Misschien moet ie in de spits.

Dode spelmomenten doen Feyenoord de das om en dat zijn dan dingen waarop je kunt trainen. Ik zie liever Swerts bij de tweede paal dan Biseswar en Wijnaldum.

Vlaar neemt nu de vrije trappen en die gaan meestal hard naast. Overspelen en vrijlopen is nog steeds te moeilijk voor de meeste spelers. Zelfs Miyachi wordt meegetrokken naar het bedenkelijke niveau.

Als ze vandaag geconcentreerd hadden gespeeld met Swerts als rechtsback en Leerdam op het middenveld waren begonnen had er makkelijk een puntje ingezeten. Met slaapkop Fer werd de heleboel weer continue overlopen.
Louis Van Gaal!!!
de.fan
 de.fan - zondag 20 maart 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 17:21 schreef Maximus het volgende:

[..]

Ook die nepmongool van een de;fan niet...
hier moet ik even op reageren beste andere mongool! Natuurlijk als het goed ga qua resultaat hoef ik niet te reageren. Maar dat wil niet zeggen dat mijn standpunt betreft Mario verandert. Ik blijf nog steeds vinden dat Mario spelers en het elftal NIET BETER maakt!
Ik heb al tijden geleden gezegd dat er een andere 'type' trainer in de kuip hoort! Eentje die boven de spelers sta in plaats van er tussen in. En dan bedoel ik een 'type' van Gaal. Hoe arrogant hij ook is.
sevillana
 sevillana - zondag 20 maart 2011 - 17:55   quote  deeplink  
"koren op de molen" of zo iets?
supermario13
 supermario13 - zondag 20 maart 2011 - 17:57   quote  deeplink  
gewoon machteloos en roda was echt niet super...maar ja life goes on.vergeten en verder.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 maart 2011 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 17:52 schreef de.fan het volgende:

[..]

hier moet ik even op reageren beste andere mongool! Natuurlijk als het goed ga qua resultaat hoef ik niet te reageren. Maar dat wil niet zeggen dat mijn standpunt betreft Mario verandert. Ik blijf nog steeds vinden dat Mario spelers en het elftal NIET BETER maakt!
Ik heb al tijden geleden gezegd dat er een andere 'type' trainer in de kuip hoort! Eentje die boven de spelers sta in plaats van er tussen in. En dan bedoel ik een 'type' van Gaal. Hoe arrogant hij ook is.
Roep eens een naam!
a) die betaalbaar is voor een club met beperkte middelen
b) die een lange termijn visie omarmt
c) kan werken binnen de beperkte mogelijkheden, dus weinig te eisen heeft
d) krediet bij Het Legioen heeft (zeer belangrijk bij tegenvallende prestaties!)
e) toegankelijk is voor de supporters (communicatief)

Namen graag.
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 20 maart 2011 - 17:59   quote  deeplink  
Het blijft overigens onvoorstelbaar dat je na het stoppen van die strafschop met zijn allen zo blundert bij een corner.
Maximus
 Maximus - zondag 20 maart 2011 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 17:52 schreef de.fan het volgende:

[..]

hier moet ik even op reageren beste andere mongool! Natuurlijk als het goed ga qua resultaat hoef ik niet te reageren. Maar dat wil niet zeggen dat mijn standpunt betreft Mario verandert. Ik blijf nog steeds vinden dat Mario spelers en het elftal NIET BETER maakt!
Ik heb al tijden geleden gezegd dat er een andere 'type' trainer in de kuip hoort! Eentje die boven de spelers sta in plaats van er tussen in. En dan bedoel ik een 'type' van Gaal. Hoe arrogant hij ook is.
Dat weten we nou onderhand wel s een x. Misschien kun je gaan solliciteren in Noord-Korea. Daat zijn ze van die misselijke mening-opdringers als jou wel nodig. Word s realistisch! Er is GÉÉN geld voor een andere trainer!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 maart 2011 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:51 schreef sportdwaas het volgende:
Leerdam doet het goed op het middenveld dus zet je hem maar weer rechtsback. Kijk Swerts speelde niet geweldig maar nog altijd beter dan de nu al 1.5 jaar uit vorm zijnde Fer. Fer verovert geen bal en loopt alleen mensen omver. Misschien moet ie in de spits.

Dode spelmomenten doen Feyenoord de das om en dat zijn dan dingen waarop je kunt trainen. Ik zie liever Swerts bij de tweede paal dan Biseswar en Wijnaldum.

Vlaar neemt nu de vrije trappen en die gaan meestal hard naast. Overspelen en vrijlopen is nog steeds te moeilijk voor de meeste spelers. Zelfs Miyachi wordt meegetrokken naar het bedenkelijke niveau.

Als ze vandaag geconcentreerd hadden gespeeld met Swerts als rechtsback en Leerdam op het middenveld waren begonnen had er makkelijk een puntje ingezeten. Met slaapkop Fer werd de heleboel weer continue overlopen.
kan mij hier wel invinden btw
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 maart 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 17:58 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Roep eens een naam!
a) die betaalbaar is voor een club met beperkte middelen
b) die een lange termijn visie omarmt
c) kan werken binnen de beperkte mogelijkheden, dus weinig te eisen heeft
d) krediet bij Het Legioen heeft (zeer belangrijk bij tegenvallende prestaties!)
e) toegankelijk is voor de supporters (communicatief)

Namen graag.
Blijft stil aan de overkant....
de flh
 de flh - zondag 20 maart 2011 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 17:58 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Roep eens een naam!
a) die betaalbaar is voor een club met beperkte middelen
b) die een lange termijn visie omarmt
c) kan werken binnen de beperkte mogelijkheden, dus weinig te eisen heeft
d) krediet bij Het Legioen heeft (zeer belangrijk bij tegenvallende prestaties!)
e) toegankelijk is voor de supporters (communicatief)

Namen graag.
hehe, 't is wel een beetje stil nu..
Maximus
 Maximus - zondag 20 maart 2011 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 18:04 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Blijft stil aan de overkant....
Mario Been!
DY
 DY - zondag 20 maart 2011 - 18:07   quote  deeplink  
iedereen vind fer zo goed maar die man moet je gewoon op 10 zetten en daarachter meeuwis en leerdam, wijnaldum meot echt op de bank, het is totaal geen nummer 10.
en dan alvast voor volgend jaar armenteros halen en met 4-4-2 armenteros en cissé voorin.
de flh
 de flh - zondag 20 maart 2011 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 18:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

kan mij hier wel invinden btw
ik ook wel.
giel
 giel - zondag 20 maart 2011 - 18:13   quote  deeplink  
ik zeg maar een ding verander nooit een taem in winningmood
giel
 giel - zondag 20 maart 2011 - 18:14   quote  deeplink  
team dus swerts back en leerdam voor fer
DY
 DY - zondag 20 maart 2011 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 18:13 schreef giel het volgende:
ik zeg maar een ding verander nooit een taem in winningmood
precies, dat mensen uberhaupt dachten dat fer het beter zou doen op het middenveld dan leerdam, en die arme leerdam weet nu ook wel weer door die been hoe hoog hij in de pikorde staat.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 maart 2011 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 18:06 schreef Maximus het volgende:

[..]

Mario Been!
Die is alvast goed! de.fan weet maar geen antwoord...
sevillana
 sevillana - zondag 20 maart 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 18:15 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Die is alvast goed! de.fan weet maar geen antwoord...
wat een stilte hier zeg!
Bernardo
 Bernardo - zondag 20 maart 2011 - 18:21   quote  deeplink  
Mario moet nog heel veel leren, vooral in het vasthouden van een basiself
Is iemand geblesseerd of wat dan ook dan vervang je die, en niet spelers van de plek halen.
Bedoeld op Fer/Leerdam. Speel je met Larsen geef dan fatsoenlijke hoge ballen niet laag of er tussen in. Met een 10 speelt feyenoord niet goed, kijk dan naar een andere oplossing. Punt naar achter bijv. Bahia is niet in vorm en staat altijd verkeerd, waarom niet Bruno. Zo zijn er veel fouten met simpele oplossingen, zulke dingen leer je ook bij cursus voetbaltrainer.

Mulder
Swerts Vlaar Bruno de Cler
Leerdam
Meeuwis Biseswar
Ryo Luc Cabral

Leerdam kan je ook omzetten met Meeuwis, en Met Biseswar heb je altijd een aanjager op het middenveld, liefst heb ik dus volgend seizoen een middenvelder erbij

Maar moet Mario hierom weg, elke andere club zegt ja maar we hebben toch een grote stap vooruit gemaakt sinds de winterstop dus misschien moet ie toch maar blijven
Els
 Els - zondag 20 maart 2011 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 18:07 schreef DY het volgende:
iedereen vind fer zo goed maar die man moet je gewoon op 10 zetten en daarachter meeuwis en leerdam, wijnaldum meot echt op de bank, het is totaal geen nummer 10.
en dan alvast voor volgend jaar armenteros halen en met 4-4-2 armenteros en cissé voorin.
Fer heeft wel de energie, maar niet het inzicht voor een nummer 10. Gezien zijn spel lijkt het me een type die het spel vóór zich moet hebben, en er dan af en toe overheen (of doorheen) dendert.
de flh
 de flh - zondag 20 maart 2011 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 18:14 schreef DY het volgende:

[..]

precies, dat mensen uberhaupt dachten dat fer het beter zou doen op het middenveld dan leerdam, en die arme leerdam weet nu ook wel weer door die been hoe hoog hij in de pikorde staat.
ja, écht heh? doodzonde. wordt volgende wedstrijd wel weer interessant om te kijken hoe hij zich houdt.
de flh
 de flh - zondag 20 maart 2011 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 18:25 schreef Els het volgende:

[..]

Fer heeft wel de energie, maar niet het inzicht voor een nummer 10. Gezien zijn spel lijkt het me een type die het spel vóór zich moet hebben, en er dan af en toe overheen (of doorheen) dendert.
Heb je 't nou over Fer of Wijnaldum? ;))
Els
 Els - zondag 20 maart 2011 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 18:26 schreef de flh het volgende:

[..]

Heb je 't nou over Fer of Wijnaldum? ;))
;-) Daar waar je Fer leest, mag je ook Wijnaldum lezen. Wijnaldum heeft ook niet het inzicht voor een nummer tien, maar is uiteindelijk wel een ander probleem. Daar waar Fer te druistig en te lomp is, is Wijnaldum te egoistisch en zelfzuchtig. Als ik een beetje aan psychologie van de koude grond doe, dan denk ik dat Fer ten onder gaat aan verantwoordelijkheidsbesef, en Wijnaldum aan egoïsme.
DY
 DY - zondag 20 maart 2011 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 18:25 schreef Els het volgende:

[..]

Fer heeft wel de energie, maar niet het inzicht voor een nummer 10. Gezien zijn spel lijkt het me een type die het spel vóór zich moet hebben, en er dan af en toe overheen (of doorheen) dendert.
nee maar kijk daarom moet hij juist voor een verdeigend blok spelen als leerdam en meewis, want fer verspeelt wel eens tot vaak de bal en dan heb je tenminst enog 2 linies die dat opkunnen vangen, of been meot eens inzien dat mokotjo op 10 moet of dat ie bruins gewoon eens moeten laten staan of eens ion het krachthonk moet gooien, want iedereen kan zeggen over bruins wat ie wil maar hij heeft meer talent voor passing en inzicht dan wijnaldum in zn grote teen heeft.
de flh
 de flh - zondag 20 maart 2011 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 18:32 schreef Els het volgende:

[..]

;-) Daar waar je Fer leest, mag je ook Wijnaldum lezen. Wijnaldum heeft ook niet het inzicht voor een nummer tien, maar is uiteindelijk wel een ander probleem. Daar waar Fer te druistig en te lomp is, is Wijnaldum te egoistisch en zelfzuchtig. Als ik een beetje aan psychologie van de koude grond doe, dan denk ik dat Fer ten onder gaat aan verantwoordelijkheidsbesef, en Wijnaldum aan egoïsme.
Dan staan onze huizen iig op dezelfde grond..
Els
 Els - zondag 20 maart 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 18:32 schreef DY het volgende:

[..]

nee maar kijk daarom moet hij juist voor een verdeigend blok spelen als leerdam en meewis, want fer verspeelt wel eens tot vaak de bal en dan heb je tenminst enog 2 linies die dat opkunnen vangen, of been meot eens inzien dat mokotjo op 10 moet of dat ie bruins gewoon eens moeten laten staan of eens ion het krachthonk moet gooien, want iedereen kan zeggen over bruins wat ie wil maar hij heeft meer talent voor passing en inzicht dan wijnaldum in zn grote teen heeft.
Ik begrijp je redenering, maar ik denk dat Fer iemand is met een korte attentieboog, snel afgeleid, overtuigd van zichzelf, en iemand die de verantwoording wil dragen. Als hij wat meer achterin speelt, is het spel doorgaans vóór hem, en hoeft hij zich alleen maar te concentreren op alles wat voor hem gebeurt.
Els
 Els - zondag 20 maart 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 18:35 schreef de flh het volgende:

[..]

Dan staan onze huizen iig op dezelfde grond..
;-)
DY
 DY - zondag 20 maart 2011 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 18:39 schreef Els het volgende:

[..]

Ik begrijp je redenering, maar ik denk dat Fer iemand is met een korte attentieboog, snel afgeleid, overtuigd van zichzelf, en iemand die de verantwoording wil dragen. Als hij wat meer achterin speelt, is het spel doorgaans vóór hem, en hoeft hij zich alleen maar te concentreren op alles wat voor hem gebeurt.
tja dan zou die tog rechtsback moet gaan spelen?
en dan mokotjo of bruins op 10.
Els
 Els - zondag 20 maart 2011 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 18:55 schreef DY het volgende:

[..]

tja dan zou die tog rechtsback moet gaan spelen?
en dan mokotjo of bruins op 10.
Is een overweging waard. Of volgend jaar op de positie van Vlaar, indien Vlaar vertrekt.
de.fan
 de.fan - zondag 20 maart 2011 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 18:01 schreef Maximus het volgende:

[..]

Dat weten we nou onderhand wel s een x. Misschien kun je gaan solliciteren in Noord-Korea. Daat zijn ze van die misselijke mening-opdringers als jou wel nodig. Word s realistisch! Er is GÉÉN geld voor een andere trainer!
Ga je mee dan? 2 opdringers bij elkaar...........
de.fan
 de.fan - zondag 20 maart 2011 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 18:04 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Blijft stil aan de overkant....
Hoezo? naam had ik toch al vernoemd al je het goed heb gelezen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dringend nieuwe trainer nodig









0.0059671