BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dringend nieuwe trainer nodig

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de.fan
 de.fan - zondag 20 maart 2011 - 19:23   quote  deeplink  
Namen: van Gaal, Happel ( RIP ), Adriaanse, Stevens, Mourinho dat soort dictators!
Zo'n soort trainer moet Feyenoord hebben wat het legioen er ook van vind.
De directie moet gewoon kijken wat het BESTE VOOR FEYENOORD IS en niet wat toevallig goed voor het legioen is! Als zo'n arrogante klootzak als een van Gaal de kampioen trompet blaas op de coolsingel hoor je ook niemand meer..............
Duidelijker kan ik toch niet zijn voor diegene die namen wou zien
Maximus
 Maximus - zondag 20 maart 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 19:14 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ga je mee dan? 2 opdringers bij elkaar...........
Als ik jou de nek om kan draaien ga ik mee!
de.fan
 de.fan - zondag 20 maart 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 19:24 schreef Maximus het volgende:

[..]

Als ik jou de nek om kan draaien ga ik mee!
je ben gewoon een zielig ventje. De nek omdraaien omdat je je zin niet krijg, kan het nog triester?? Heb je soms niks te vertellen thuis? Ben je een slaafje van een meesteres?
hotjumper
 hotjumper - zondag 20 maart 2011 - 19:29   quote  deeplink  
ALS je geld hebt voor een van Gaal, Adriaanse, Mourinho, dan heb je ook geld voor een spits die er 20+ per seizoen on knalt, kan je Mario gewoon ALS trainer houden.
Maximus
 Maximus - zondag 20 maart 2011 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 19:26 schreef de.fan het volgende:

[..]

je ben gewoon een zielig ventje. De nek omdraaien omdat je je zin niet krijg, kan het nog triester?? Heb je soms niks te vertellen thuis? Ben je een slaafje van een meesteres?
Whaha kijk in de spiegel man wijf! Ik ben het met al die zaagzaag onzin van jou NIET eens. De nek omdraaien zodat we van dat trieste gezeik van jou af zijn. Wat ben jij een simpele lul zeg!
de.fan
 de.fan - zondag 20 maart 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 19:29 schreef hotjumper het volgende:
ALS je geld hebt voor een van Gaal, Adriaanse, Mourinho, dan heb je ook geld voor een spits die er 20+ per seizoen on knalt, kan je Mario gewoon ALS trainer houden.
Onzin!! Mario die kan de spelers niet beter laten worden of als een elftal beter laten spelen
Dat is een manco waar Mario mee zit en dat bewijs ie keer op keer.
Ik vind als het veldspel beter wordt dan maakt het niet uit wie er in de spits rond loop.
Het probleem is de aanvoer en enige vaste vormen in het elftal. Een heel makkelijke oplossing is om de spelers aan te leren om driehoekjes te maken op het veld in balbezit. Dit is een regel die ik al in de jeugd leerde en als jij eens goed naar een topclub zou kijken zie je dat ook terug! En verder het verdedigen: Bij Feyenoord lijken het af en toe wel pupillen die er rond lopen, dan kijken ze alleen naar de bal in plaats van naar hun eigen man.Gegroepeerd verdedigen, dat weten ze bij Feyenoord ook niet wat dat is. Kort op de man zitten lijkt ook wel een besmettelijke ziekte bij Feyenoord helaas. Coachen van elkaar is ook iets wat veel beter kan bij Feyenoord. Al deze zaken zijn in mijn ogen de taak van een trainer om daar op te trainen , al moet het 100 keer herhaalt worden.
Daarom was ik ook verbaasd toen Mario zei dat Willem van Hanegem niks zou toevoegen aan de technische staf. Net of Vlemminks dat wel doe? Ik denk Willen veel kan toevoegen op het gebied van coaching binnen het veld en de looplijnen binnen het veld. Maar ik zal maar ophouden want het zal wel te moeilijk worden voor vele forum leden
de.fan
 de.fan - zondag 20 maart 2011 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 19:37 schreef Maximus het volgende:

[..]

Whaha kijk in de spiegel man wijf! Ik ben het met al die zaagzaag onzin van jou NIET eens. De nek omdraaien zodat we van dat trieste gezeik van jou af zijn. Wat ben jij een simpele lul zeg!
2 simpele lullen dan toch
Maximus
 Maximus - zondag 20 maart 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 19:42 schreef de.fan het volgende:

[..]

2 simpele lullen dan toch
verzin zelf s wat! Papagaai! Kim.Nam-il-de.fan!!
Terminator
 Terminator - zondag 20 maart 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 19:23 schreef de.fan het volgende:
Namen: van Gaal, Happel ( RIP ), Adriaanse, Stevens, Mourinho dat soort dictators!
Zo'n soort trainer moet Feyenoord hebben wat het legioen er ook van vind.
De directie moet gewoon kijken wat het BESTE VOOR FEYENOORD IS en niet wat toevallig goed voor het legioen is! Als zo'n arrogante klootzak als een van Gaal de kampioen trompet blaas op de coolsingel hoor je ook niemand meer..............
Duidelijker kan ik toch niet zijn voor diegene die namen wou zien
Precies,Je hebt helemaal gelijk!Als je vandaag ook ziet had feyenoord al met rust met 2-0 voor moeten staan maar als je dan een meeuwis hoort lullen en een been dan lijkt het ook of ze de waarheid niet willen horen en dan maar seggen terecht verloren want ja das makkelijker he te accepteren dan hea??wat een slappe hap alhoewel ik meeuwis wel een aanwinst vindt tot op heden.....
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 maart 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 19:45 schreef Terminator het volgende:

[..]

Precies,Je hebt helemaal gelijk!Als je vandaag ook ziet had feyenoord al met rust met 2-0 voor moeten staan maar als je dan een meeuwis hoort lullen en een been dan lijkt het ook of ze de waarheid niet willen horen en dan maar seggen terecht verloren want ja das makkelijker he te accepteren dan hea??wat een slappe hap alhoewel ik meeuwis wel een aanwinst vindt tot op heden.....
op basis van de tweede helft heb je inderdaad terecht verloren.
Roda was vreselijk effectief de eerste helf. Ook een kwaliteit.
Terminator
 Terminator - zondag 20 maart 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 19:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

op basis van de tweede helft heb je inderdaad terecht verloren.
Roda was vreselijk effectief de eerste helf. Ook een kwaliteit.
Op basis van de eerste helft had je 2-0 voor moeten staan!en dan had roda nooit meer teruggekomen en laten we nou wel wezen de tweede helft was roda ook niet beter want wat hebben hun nu gecreeerd eigenlijk???

magoed weet je wie zeker terecht hebben gewonnen?Ado Den Haag en PSV en FC Twente haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2011 door Terminator --
de.fan
 de.fan - zondag 20 maart 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 19:45 schreef Maximus het volgende:

[..]

verzin zelf s wat! Papagaai! Kim.Nam-il-de.fan!!
papagaai
hotjumper
 hotjumper - zondag 20 maart 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 19:41 schreef de.fan het volgende:

[..]

.......... Maar ik zal maar ophouden want het zal wel te moeilijk worden voor vele forum leden
Met belangstelling je post gelezen, maar door de laatste zin weet ik dat reageren zinloos is herr überfussbalfuhrer.
de.fan
 de.fan - zondag 20 maart 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 19:58 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Met belangstelling je post gelezen, maar door de laatste zin weet ik dat reageren zinloos is herr überfussbalfuhrer.
Oh! Snap je er iets van dan?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 20 maart 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:57 schreef MMM het volgende:
Swerts eruit was een goede actie.
dat klopt, maar zonder alternatief is het een waardeloze zet
hotjumper
 hotjumper - zondag 20 maart 2011 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 20:02 schreef de.fan het volgende:

[..]

Oh! Snap je er iets van dan?
Ja is gewoon opportunistisch borrelpraat, daarom gaat hij ook nooit in discussie, maar probeert hij alleen maar mensen omlaag te halen.
de flh
 de flh - zondag 20 maart 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 20:22 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

dat klopt, maar zonder alternatief is het een waardeloze zet
+1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2011 door de flh --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 maart 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 19:23 schreef de.fan het volgende:
Namen: van Gaal, Happel ( RIP ), Adriaanse, Stevens, Mourinho dat soort dictators!
Zo'n soort trainer moet Feyenoord hebben wat het legioen er ook van vind.
De directie moet gewoon kijken wat het BESTE VOOR FEYENOORD IS en niet wat toevallig goed voor het legioen is! Als zo'n arrogante klootzak als een van Gaal de kampioen trompet blaas op de coolsingel hoor je ook niemand meer..............
Duidelijker kan ik toch niet zijn voor diegene die namen wou zien
Is dit wat je kan noemen???? Noem namen die HAALBAAR zijn, alternatieven!

Hier kom je niet mee weg dus nu NOG een keer m'n eerdere vraag:

Wie moet de nieuwe trainer van Feyenoord worden, die
a) betaalbaar is voor een club met beperkte middelen
b) een lange termijn visie omarmt
c) kan werken binnen de beperkte mogelijkheden, dus weinig te eisen heeft
d) krediet bij Het Legioen heeft (zeer belangrijk bij tegenvallende prestaties!)
e) toegankelijk is voor de supporters (communicatief)

Namen graag. En niet Happel, Mourinho etc. Zijn niet te betalen, man.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 maart 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 20:24 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ja is gewoon opportunistisch borrelpraat, daarom gaat hij ook nooit in discussie, maar probeert hij alleen maar mensen omlaag te halen.
Doen we allemaal wel eens, niks vreselijks aan. Het zijn maar letters.
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 maart 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:51 schreef sportdwaas het volgende:
Leerdam doet het goed op het middenveld dus zet je hem maar weer rechtsback. Kijk Swerts speelde niet geweldig maar nog altijd beter dan de nu al 1.5 jaar uit vorm zijnde Fer. Fer verovert geen bal en loopt alleen mensen omver. Misschien moet ie in de spits.

Dode spelmomenten doen Feyenoord de das om en dat zijn dan dingen waarop je kunt trainen. Ik zie liever Swerts bij de tweede paal dan Biseswar en Wijnaldum.

Vlaar neemt nu de vrije trappen en die gaan meestal hard naast. Overspelen en vrijlopen is nog steeds te moeilijk voor de meeste spelers. Zelfs Miyachi wordt meegetrokken naar het bedenkelijke niveau.

Als ze vandaag geconcentreerd hadden gespeeld met Swerts als rechtsback en Leerdam op het middenveld waren begonnen had er makkelijk een puntje ingezeten. Met slaapkop Fer werd de heleboel weer continue overlopen.
dringend nieuwe topic nodig
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 maart 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 19:41 schreef de.fan het volgende:

[..]

Onzin!! Mario die kan de spelers niet beter laten worden of als een elftal beter laten spelen
Dat is een manco waar Mario mee zit en dat bewijs ie keer op keer.
Ik vind als het veldspel beter wordt dan maakt het niet uit wie er in de spits rond loop.
Het probleem is de aanvoer en enige vaste vormen in het elftal. Een heel makkelijke oplossing is om de spelers aan te leren om driehoekjes te maken op het veld in balbezit. Dit is een regel die ik al in de jeugd leerde en als jij eens goed naar een topclub zou kijken zie je dat ook terug! En verder het verdedigen: Bij Feyenoord lijken het af en toe wel pupillen die er rond lopen, dan kijken ze alleen naar de bal in plaats van naar hun eigen man.Gegroepeerd verdedigen, dat weten ze bij Feyenoord ook niet wat dat is. Kort op de man zitten lijkt ook wel een besmettelijke ziekte bij Feyenoord helaas. Coachen van elkaar is ook iets wat veel beter kan bij Feyenoord. Al deze zaken zijn in mijn ogen de taak van een trainer om daar op te trainen , al moet het 100 keer herhaalt worden.
Daarom was ik ook verbaasd toen Mario zei dat Willem van Hanegem niks zou toevoegen aan de technische staf. Net of Vlemminks dat wel doe? Ik denk Willen veel kan toevoegen op het gebied van coaching binnen het veld en de looplijnen binnen het veld. Maar ik zal maar ophouden want het zal wel te moeilijk worden voor vele forum leden
Mario laat spelers niet beter worden? Wil je de waarheid niet zien??

Spelers die echt grote stappen gemaakt hebben:
- De Vrij
- Leerdam
- Mulder
- Castaignos

Dan heb je ook Bruins die een opleving beleefde, wat ie al jaren niet meer laten zien had, Biseswar die zijn oude niveau van 08-09 weer benaderde, Vlaar die vorig jaar ijzersterk speelde en dit jaar als een van de weinige het voortouw kan nemen. Bahia heeft het enige goede seizoen uit zijn Feyenoordperiode onder Mario gedraait. En ook De Cler vind ik beter dan vorige jaren, maar daar zijn de meningen over verdeeld.

De enigen die niet echt vooruit zijn gegaan zijn Wijnaldum en Fer en dan trek jij de conclusie dat hij niemand beter maakt?

Laat ik trouwens nog buiten beschouwing de ontwikkeling die oa Cabral, Indi en Schenkeveld door maken of door hebben gemaakt.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 maart 2011 - 21:54   quote  deeplink  
de.fan zakt steeds meer door het ijs...Hij wil Been het liefst weg hebben maar komt niet met een GOED alternatief.

Waar blijf je nou?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 maart 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 21:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Mario laat spelers niet beter worden? Wil je de waarheid niet zien??

Spelers die echt grote stappen gemaakt hebben:
- De Vrij
- Leerdam
- Mulder
- Castaignos

Dan heb je ook Bruins die een opleving beleefde, wat ie al jaren niet meer laten zien had, Biseswar die zijn oude niveau van 08-09 weer benaderde, Vlaar die vorig jaar ijzersterk speelde en dit jaar als een van de weinige het voortouw kan nemen. Bahia heeft het enige goede seizoen uit zijn Feyenoordperiode onder Mario gedraait. En ook De Cler vind ik beter dan vorige jaren, maar daar zijn de meningen over verdeeld.

De enigen die niet echt vooruit zijn gegaan zijn Wijnaldum en Fer en dan trek jij de conclusie dat hij niemand beter maakt?

Laat ik trouwens nog buiten beschouwing de ontwikkeling die oa Cabral, Indi en Schenkeveld door maken of door hebben gemaakt.
De opleving van Bruins is net als een kip die onthoofd word hahaha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 maart 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 21:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De opleving van Bruins is net als een kip die onthoofd word hahaha
ja eigenlijk wel. Maar desondanks heeft Bruins een periode van een aantal wedstrijden best goed gespeeld. Jammer dat een seizoen langer dan een wedstrijd of 7 duurt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 maart 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 21:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

ja eigenlijk wel. Maar desondanks heeft Bruins een periode van een aantal wedstrijden best goed gespeeld. Jammer dat een seizoen langer dan een wedstrijd of 7 duurt.
dat is waar,en Bruins is gewoon een hele goeie voetballer maar te traag
en te laconiek klaar...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 maart 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 21:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

dat is waar,en Bruins is gewoon een hele goeie voetballer maar te traag
en te laconiek klaar...
eens...
sebbe1
 sebbe1 - zondag 20 maart 2011 - 22:04   quote  deeplink  
Bruins heeft gewoon 2 spelers om hem heen nodig die het vuile werk voor hem opknappen zodat hij alleen het voetbaltechnische hoeft te doen. Gebeurt dit dan heb je een van de betere nr 10 in huis.
sebbe1
 sebbe1 - zondag 20 maart 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 19:41 schreef de.fan het volgende:

[..]

Maar ik zal maar ophouden want het zal wel te moeilijk worden voor vele forum leden
wel om jou nog serieus te nemen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 maart 2011 - 07:18   quote  deeplink  
Dit blijft een kudt topic. Hoeveel goede discussie ik ook zie.
de.fan heeft soms wel een punt, maar overschat zijn intelligentie (en onderschat het niveau van sommige forunleden).
de flh
 de flh - maandag 21 maart 2011 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:04 schreef sebbe1 het volgende:
Bruins heeft gewoon 2 spelers om hem heen nodig die het vuile werk voor hem opknappen zodat hij alleen het voetbaltechnische hoeft te doen. Gebeurt dit dan heb je een van de betere nr 10 in huis.
Is toch echt iets meer voor nodig.. Bruins heeft enorm veel talent, maar z'n passingspercentage is veel te laag.
DY
 DY - maandag 21 maart 2011 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 14:00 schreef de flh het volgende:

[..]

Is toch echt iets meer voor nodig.. Bruins heeft enorm veel talent, maar z'n passingspercentage is veel te laag.
dat komt meer omdat toen bruins speelde er veel minder beweging voorin was waardoor het wel super moeilijk word, nu met ryo is er al meer beweging vanaf links en castaignos in vorm zou het veel lekkerder spelen voor hem zijn.
Milo
 Milo - maandag 21 maart 2011 - 14:55   quote  deeplink  
van de 4 wedstrijden win je er 3 en 1 verlies je tegen een goed roda dit seizoen. lik je wonden en richt je vizier op de aankomende wedstrijden.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 21 maart 2011 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 14:55 schreef Milo het volgende:
van de 4 wedstrijden win je er 3 en 1 verlies je tegen een goed roda dit seizoen. lik je wonden en richt je vizier op de aankomende wedstrijden.
Juist, +1
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 21 maart 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 16:55 schreef de.fan het volgende:
Tja moet ik hier ook weer op reageren, de meeste weten wat voor soort trainer er in de kuip moet komen volgens mij om weer de weg naar boven in te slaan!! En dat is NIET de huidige trainer Mario Been
Hetzelfde dat we weten wat voor supporters in de Kuip moeten komen en dat is niet de.fan!!!
sevillana
 sevillana - maandag 21 maart 2011 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 07:18 schreef Stylzz het volgende:
Dit blijft een kudt topic. Hoeveel goede discussie ik ook zie.
de.fan heeft soms wel een punt, maar overschat zijn intelligentie (en onderschat het niveau van sommige forunleden).
eens
sevillana
 sevillana - maandag 21 maart 2011 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 14:55 schreef Milo het volgende:
van de 4 wedstrijden win je er 3 en 1 verlies je tegen een goed roda dit seizoen. lik je wonden en richt je vizier op de aankomende wedstrijden.
eens(2)
sevillana
 sevillana - maandag 21 maart 2011 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 16:22 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Hetzelfde dat we weten wat voor supporters in de Kuip moeten komen en dat is niet de.fan!!!
eens(3)
sevillana
 sevillana - maandag 21 maart 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 21:54 schreef FR-Henk het volgende:
de.fan zakt steeds meer door het ijs...Hij wil Been het liefst weg hebben maar komt niet met een GOED alternatief.

Waar blijf je nou?
is zeer waarschijnlijk zeer moeilijk, . . . dat goed alternatief?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 21 maart 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 15:05 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Juist, +1
+3
raket
 raket - maandag 21 maart 2011 - 16:47   quote  deeplink  
Ik hoop dat mario weg gaat en dat we een trainer met ervaring binnen kunnen halen.
Denk niet dat Mario een top trainer gaat worden.
de.fan
 de.fan - maandag 21 maart 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 16:22 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Hetzelfde dat we weten wat voor supporters in de Kuip moeten komen en dat is niet de.fan!!!
blijf jou maar een degradatie trainer aanmoedigen.........
de.fan
 de.fan - maandag 21 maart 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 21:54 schreef FR-Henk het volgende:
de.fan zakt steeds meer door het ijs...Hij wil Been het liefst weg hebben maar komt niet met een GOED alternatief.

Waar blijf je nou?
ik heb al meerdere alternatieven aangeboden: En ik zal het nog eens herhalen,

van Gaal

Adriaanse

Hiddink

GJ Verbeek

Als je dit niet snap moet je eens een leesbril gaan kopen
de.fan
 de.fan - maandag 21 maart 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 21:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De opleving van Bruins is net als een kip die onthoofd word hahaha
De spelers die jij noem zijn beter geworden door eigen kwaliteit!! Als Mario een speler echt beter maakt dan zou Fer en Wijnaldum zeker beter zijn geworden. Dus lul nu AUB niet uit je nek............
Milo
 Milo - maandag 21 maart 2011 - 17:02   quote  deeplink  
Iedereen weet dat ik vanaf het begin al heb geroepen dat Been niet de juiste trainer voor dit Feyenoord is.
Alleen wie dan? het type trainer v gaal adriaanse stevens heb ik ook al geroepen.
alleen deze trainers zijn niet haalbaar dus blijft er weinig over!

Laat Been dit seizoen afmaken, en evalueren in de zomer!
Bernardo
 Bernardo - maandag 21 maart 2011 - 17:41   quote  deeplink  
Ron Jans, deed het goed bij groningen minder bij heerenveen.
Maar heeft groningen met het materiaal wat ze hadden best hoog gebracht.
Jelle
 Jelle - maandag 21 maart 2011 - 17:54   quote  deeplink  
ik word een beetje moe over het gezeik dat mario been niet de goeie trainert voor feyenoord zou zijn, we speelden vanaf 020 uit een goeie serie wedstrijden waarna we (gezien de eerste helft onterecht) verliezen bij roda. Dat Fer niet in vorm is en dat Leerdam op het moment 10x beter is als fer klopt, maar is het dan ineens weer allemaal de schuld van mario been? Een trainer maakt nou eenmaal keuzes en soms pakt het verkeerd uit, hopelijk hersteld mario zich tegen AZ en laat hij Swerts weer gewoon starten ipv Fer.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 21 maart 2011 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 16:59 schreef de.fan het volgende:

[..]

De spelers die jij noem zijn beter geworden door eigen kwaliteit!! Als Mario een speler echt beter maakt dan zou Fer en Wijnaldum zeker beter zijn geworden. Dus lul nu AUB niet uit je nek............
Jammer dat zo ontzettend verblind bent door je eigen mening, dat je geen oog meer hebt voor steekhoudende argumenten...

Belachelijk, dus dat Fer en Wijnaldum nauwelijks beter zijn geworden is volledig de schuld en dat zo'n beetje de rest van de selectie wel stappen maakt (of tenminste een goede periode gekend hebben onder Been), daar heeft Been dan helemaal niets mee te maken???

Ik luister naar argumenten en soms heb je best een punt, geef ik graag toe, jammer dat je zelf niet het fatsoen en de redelijkheid kan opbrengen om te luisteren naar notabene goed onderbouwde meningen die afwijken van je eigen.

quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 16:57 schreef de.fan het volgende:

[..]

ik heb al meerdere alternatieven aangeboden: En ik zal het nog eens herhalen,

van Gaal

Adriaanse

Hiddink

GJ Verbeek

Als je dit niet snap moet je eens een leesbril gaan kopen
Het is al vaker gezegd! Haalbare alternatieven! >>HAALBAAR<<. Natuurlijk wil ik ook heel graag Mourinho bij Feyenoord zien of Hiddink, maar dat zit er niet in.

Om je lijstje af te gaan:

Van Gaal: goede trainer, maar is een ten eerste een Ajacied, dus zeer twijfelachtig of hij ooit bij Feyenoord zou willen werken, bovendien neemt ie een jaar vrij om volgend jaar bij een land te kunnen gaan werken, omdat hij nog heel graag een WK mee wil maken. Bovendien moet je niet vergeten dat hij overal waar hij gewerkt heeft ook een slechte periode meegemaakt heeft. Die altijd meteen heel slecht waren. De kans is al met al dus bijzonder klein dat hij bij Feyenoord komt werken als trainert.

Adriaanse: heeft zelf uitgesloten ooit bij Feyenoord te werken vanwege zijn band met Ajax. Out of question dus. Bovendien is hij een heel dik salaris in een of ander oliestaatje gewend. De kans dat Adriaanse komt is ook bijzonder klein.

Hiddink: is bondscoach van Turkije, en die hebben uitgesloten dat hij een dubbelfunctie gaat vervullen. Zolang hij daar werkt is zijn komst uitgesloten. Bovendien heeft hij vaker aangegeven bij Ajax nog eens een rol te willen vervullen om daar wat op te bouwen. Hoewel eenzelfde uitdaging natuurlijk bij Feyenoord ook voorhanden ligt. Maar zolang hij nog bij Turkije zit, is de kans op zijn komst 0. En hij heeft een voorkeur voor Ajax.

GJ Verbeek: is dat niet die trainer, die bij Feyenoord met beter materiaal nog minder punten haalde dan Mario? Ja, dat is die trainer. Zolang het bestuur dat hem aan de kant heeft gezet er nog zit, is zijn terugkomst sowieso uitgesloten. Bovendien betwijfel ik of hij het zou zien zitten om nogmaals bij ons te komen werken. Hoewel hij misschien op revanche zint. Verbeek is wellicht relatief gezien nog de meest haalbare trainert, maar heeft zijn kans toch al gehad en bovendien zit hij geloof ik meer dan prima bij AZ. Die het een stuk beter doen dan Feyenoord.

Dus nogmaals de vraag. Noem een haalbare naam.
de.fan
 de.fan - maandag 21 maart 2011 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 18:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Jammer dat zo ontzettend verblind bent door je eigen mening, dat je geen oog meer hebt voor steekhoudende argumenten...

Belachelijk, dus dat Fer en Wijnaldum nauwelijks beter zijn geworden is volledig de schuld en dat zo'n beetje de rest van de selectie wel stappen maakt (of tenminste een goede periode gekend hebben onder Been), daar heeft Been dan helemaal niets mee te maken???

Ik luister naar argumenten en soms heb je best een punt, geef ik graag toe, jammer dat je zelf niet het fatsoen en de redelijkheid kan opbrengen om te luisteren naar notabene goed onderbouwde meningen die afwijken van je eigen.

[..]

Het is al vaker gezegd! Haalbare alternatieven! >>HAALBAAR<<. Natuurlijk wil ik ook heel graag Mourinho bij Feyenoord zien of Hiddink, maar dat zit er niet in.

Om je lijstje af te gaan:

Van Gaal: goede trainer, maar is een ten eerste een Ajacied, dus zeer twijfelachtig of hij ooit bij Feyenoord zou willen werken, bovendien neemt ie een jaar vrij om volgend jaar bij een land te kunnen gaan werken, omdat hij nog heel graag een WK mee wil maken. Bovendien moet je niet vergeten dat hij overal waar hij gewerkt heeft ook een slechte periode meegemaakt heeft. Die altijd meteen heel slecht waren. De kans is al met al dus bijzonder klein dat hij bij Feyenoord komt werken als trainert.

Adriaanse: heeft zelf uitgesloten ooit bij Feyenoord te werken vanwege zijn band met Ajax. Out of question dus. Bovendien is hij een heel dik salaris in een of ander oliestaatje gewend. De kans dat Adriaanse komt is ook bijzonder klein.

Hiddink: is bondscoach van Turkije, en die hebben uitgesloten dat hij een dubbelfunctie gaat vervullen. Zolang hij daar werkt is zijn komst uitgesloten. Bovendien heeft hij vaker aangegeven bij Ajax nog eens een rol te willen vervullen om daar wat op te bouwen. Hoewel eenzelfde uitdaging natuurlijk bij Feyenoord ook voorhanden ligt. Maar zolang hij nog bij Turkije zit, is de kans op zijn komst 0. En hij heeft een voorkeur voor Ajax.

GJ Verbeek: is dat niet die trainer, die bij Feyenoord met beter materiaal nog minder punten haalde dan Mario? Ja, dat is die trainer. Zolang het bestuur dat hem aan de kant heeft gezet er nog zit, is zijn terugkomst sowieso uitgesloten. Bovendien betwijfel ik of hij het zou zien zitten om nogmaals bij ons te komen werken. Hoewel hij misschien op revanche zint. Verbeek is wellicht relatief gezien nog de meest haalbare trainert, maar heeft zijn kans toch al gehad en bovendien zit hij geloof ik meer dan prima bij AZ. Die het een stuk beter doen dan Feyenoord.

Dus nogmaals de vraag. Noem een haalbare naam.
Tja dan kan je blijven discussiëren! Volgens mij is iedereen haalbaar als het moet.
En wat de spelers betreft , jij denk er anders over dan ik. So what... ik ben en blijf van mening dat Mario geen enkele speler beter heeft gemaakt en dat het elftal NOG STEEDS NIET een ingespeeld geheel is. En wat betreft Adriaanse die vond ik al goed toen hij Willem 2 trainde en toen verklaarde iedereen mij ook voor gek. En van Gaal en Hiddink heb ik in het verleden ook al vernoemd maar dan was de een jood en de ander een lampekap. Ja nou en als Feyenoord daar beter mee wordt! Dat is helaas het probleem van de meerderheid van het legioen, als er een vreemde eend in de bijt moet komen kan het niet........ En dat is zo jammer want als Feyenoord echte voetbal mensen in het bestuur had gehad in plaats van die angsthazen dan was Feyenoord als voetbalnatie veel verder geweest. Het bestuur moet niet naar de pijpen van het legioen dansen maar kijken naar wat het beste voor Feyenoord is en dan lopen die supporters weer vanzelf vooraan als het goed gaat! Zie voorbeeld Johan Cruyff en daar heb ik niks te veel mee gezegd lijkt me.
de.fan
 de.fan - maandag 21 maart 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 17:02 schreef Milo het volgende:
Iedereen weet dat ik vanaf het begin al heb geroepen dat Been niet de juiste trainer voor dit Feyenoord is.
Alleen wie dan? het type trainer v gaal adriaanse stevens heb ik ook al geroepen.
alleen deze trainers zijn niet haalbaar dus blijft er weinig over!

Laat Been dit seizoen afmaken, en evalueren in de zomer!
dat evalueren gaat helaas denk ik niet gebeuren. Het wordt weer een seizoen vol kommer en kwel als de juiste trainer niet voor de groep sta. En wat gaat er gebeuren met het spelers materiaal? Wie gaan er en wie komen er.
hotjumper
 hotjumper - maandag 21 maart 2011 - 19:05   quote  deeplink  
Maar vertel nou eens wat Adriaanse heeft gewonnen als hij niet een pak geld te besteden heeft (redbull) of er al een wereld team staat (porto). Hiddink heb ik geen bezwaar tegen, maar ik denk dat dat financieel niet haalbaar is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dringend nieuwe trainer nodig









0.0093500