BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dringend nieuwe trainer nodig

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 maart 2011 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 16:59 schreef de.fan het volgende:

[..]

De spelers die jij noem zijn beter geworden door eigen kwaliteit!! Als Mario een speler echt beter maakt dan zou Fer en Wijnaldum zeker beter zijn geworden. Dus lul nu AUB niet uit je nek............
heb je gedronken ofzo?
Dit zijn mijn woorden uit een ander topic!!!

Leon FR1908 - zondag 20 maart 2011 - 21:22 edit quote deeplink

quote:
.

zijn er meerdere van Jappie,ik noem een gini en Fer want die zijn idd uitgeleerd
bij Feyenoord of de vakmanschap van beter maken ontbreekt bij de trainer..
En daar begin ik nog meer in te geloofen

ga jij mij nu aanvallen met me eigen mening????Jij bent vast nog gekker als de paard van Jezus???
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 21 maart 2011 - 19:08   quote  deeplink  
hahahahahaha..........LEON///HELD
hotjumper
 hotjumper - maandag 21 maart 2011 - 19:10   quote  deeplink  
Dus spelers die beter worden dit seizoen ligt aan hun eigen talent, spelers die stagneren, ligt aan de trainer? Vreemde redenatie.
sevillana
 sevillana - maandag 21 maart 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 16:57 schreef de.fan het volgende:

[..]

ik heb al meerdere alternatieven aangeboden: En ik zal het nog eens herhalen,

van Gaal

Adriaanse

Hiddink

GJ Verbeek

Als je dit niet snap moet je eens een leesbril gaan kopen
de vraag was volgens mij om voor Feyenoord goede, dus financieel haalbaar, alternatieven te noemen. overigens ben ik van mening dat Mario wel een juiste trainer is voor Feyenoord maar het met een spelersgroep moet doen waarin helaas niet iedereen over de benodigde kwaliteiten beschikt, maar dit geheel terzijde omdat mijn mening over Mario nagenoeg bekend mag zijn.

n.b.: over leesbrillen en goed lezen gesproken!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 21 maart 2011 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 18:19 schreef de.fan het volgende:

[..]

Tja dan kan je blijven discussiëren! Volgens mij is iedereen haalbaar als het moet.
En wat de spelers betreft , jij denk er anders over dan ik. So what... ik ben en blijf van mening dat Mario geen enkele speler beter heeft gemaakt en dat het elftal NOG STEEDS NIET een ingespeeld geheel is. En wat betreft Adriaanse die vond ik al goed toen hij Willem 2 trainde en toen verklaarde iedereen mij ook voor gek. En van Gaal en Hiddink heb ik in het verleden ook al vernoemd maar dan was de een jood en de ander een lampekap. Ja nou en als Feyenoord daar beter mee wordt! Dat is helaas het probleem van de meerderheid van het legioen, als er een vreemde eend in de bijt moet komen kan het niet........ En dat is zo jammer want als Feyenoord echte voetbal mensen in het bestuur had gehad in plaats van die angsthazen dan was Feyenoord als voetbalnatie veel verder geweest. Het bestuur moet niet naar de pijpen van het legioen dansen maar kijken naar wat het beste voor Feyenoord is en dan lopen die supporters weer vanzelf vooraan als het goed gaat! Zie voorbeeld Johan Cruyff en daar heb ik niks te veel mee gezegd lijkt me.
Dat mensen een Ajax-verleden of een PSV-verleden hebben zal mij persoonlijk een worst wezen. Kan me ook volledig vinden in jouw mening dat het bestuur ook impopulaire maatregelen moet nemen, zolang dat in het belang van Feyenoord is. Al was Mourinho/Hiddink de grootste Ajacied ter wereld. Prima als ze Feyenoord er bovenop helpen. Goed voorbeeld wat je hierbij aanhaalt inderdaad, toen Cruyff Feyenoord de dubbel bezorgde.

Natuurlijk heb ik liever een clubman als trainer en ik vind persoonlijk dat Mario niet heel veel te verwijten valt, natuurlijk heeft hij niet alles goed gedaan, zelfs met deze jonge groep hadden we minstens subtop kunnen spelen. Aan de andere kant, 10 punten meer en je speelt in die subtop, we hebbben in een behoorlijk aantal wedstrijden onnodig punten verloren en alleen tegen Utrecht en Heerenveen echt gemazzeld. We hebben over het hele seizoen genomen te weinig punten behaald, die we op basis van de wedstrijden denk ik wel verdiend had.

Roda staat 10 punten boven ons op de 7de plek. Was er echt kritiek geweest als wij daar hadden gestaan? Dan zouden we naar de 4de plek kijken zoals we nu naar de 8ste plek kijken. Als we net dat beetje minder pech hadden. Ga de wedstrijden maar na:

- die mazzelwedstrijden tegen Utrecht en Heerenveen kan je al wegstrepen tegenover de 2 wedstrijden tegen Twente, waarin we 2x beter waren, maar ook 2x met lege handen staan.
Neem Ado-uit. Neem De Graafschap (zeker thuis, maar ook uit had je zo kunnen winnen). Neem AZ-uit (precies hetzelfde als tegen Roda-uit; je bent beter maar je krijgt op de verkeerde momenten de goals tegen, waardoor de wedstrijd eigenlijk al gespeeld is). En zo zijn er nog meer, nog even een paar uit mijn hoofd: Willem 2 uit en Vitesse-uit (waar je 2x volkomen onnodig in de slotfase de gelijkmaker toestaat). En zo zijn er nog wel een paar.

Niet dat het terecht was geweest als we al deze wedstrijden hadden gewonnen, zeker niet, maar normaal gesproken had je (gezien het spelbeeld in de wedstrijd) meer punten behaald dan je nu hebt en dan ziet een seizoen er heel anders uit.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 21 maart 2011 - 19:40   quote  deeplink  
je verhaal is leuk en klopt grotendeels ook, alleen je opsomming van puntverlies gaat niet helemaal op.

Andere teams zullen ook onnodig punten hebben liggen. Waar het bij ons om gaat is dat we veel te vaak kansloos verloren hebben.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 21 maart 2011 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 19:40 schreef Jappie_FEY het volgende:
je verhaal is leuk en klopt grotendeels ook, alleen je opsomming van puntverlies gaat niet helemaal op.

Andere teams zullen ook onnodig punten hebben liggen. Waar het bij ons om gaat is dat we veel te vaak kansloos verloren hebben.
ja, maar dat geef ik toch ook aan. Natuurlijk zou alleen met de grootste mazzel van de wereld al deze wedstrijden gewonnen hebben. En natuurlijk ieder seizoen laten zelfs de beste ploegen onnodig punten liggen. Wat ik er mee aan wil geven is dat het kwartje iets vaker de andere kant op is gevallen, ipv de onze, dit seizoen. En wanneer dat zo was geweest dan heb je toch al gauw die paar punten meer waardoor je in de subtop beland en dan had het gros gezegd dat dat normaal is dat je, wanneer bepalende krachten weg of geblesseerd zijn, je minder punten haalt dan het jaar ervoor.

We hebben ook vaak kansloos verloren ja, dat is een vrij nieuwe gewaarwording omdat Feyenoord bijna altijd in de top van NL speelt, maar bij de huidige status verlies je meer en vaak ook ruimer. Die 10-0 was een incident, maar voor de rest hebben we niet meer dan 3-0 verloren dacht ik en ook dat niet heel vaak. Kijk naar Groningen die een eindje hoger staan. Die verliezen toch ook achtereenvolgens met 4-1, 5-1 en 4-1? Dat is voor een subtopper/middenmoter normale dan je denkt. Niet voor Feyenoord natuurlijk. Of voor waar Feyenoord hoort, maar het is wel de realiteit van afgelopen jaren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 maart 2011 door T-FeYeN00rD --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 maart 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 19:20 schreef sevillana het volgende:

[..]

de vraag was volgens mij om voor Feyenoord goede, dus financieel haalbaar, alternatieven te noemen. overigens ben ik van mening dat Mario wel een juiste trainer is voor Feyenoord maar het met een spelersgroep moet doen waarin helaas niet iedereen over de benodigde kwaliteiten beschikt, maar dit geheel terzijde omdat mijn mening over Mario nagenoeg bekend mag zijn.

n.b.: over leesbrillen en goed lezen gesproken!
Met dank Sevillana, je haalt de woorden uit m'n toetsenbord:)
Zinloos om de vraag te stellen, zegt elders dan ie het over een SOORT van Gaal heeft, maar weet geen betaalbaar alternatief.
de.fan blijft hier ernstig in gebreke. Rangschikken onder de B van blaten.
Germen
 Germen - maandag 21 maart 2011 - 20:54   quote  deeplink  
Als Been zou moeten gaan wat ik niet hoop dan is dit een haalbare trainer Darije Kalezic!
sevillana
 sevillana - maandag 21 maart 2011 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 20:54 schreef Germen het volgende:
Als Been zou moeten gaan wat ik niet hoop dan is dit een haalbare trainer Darije Kalezic!
en zo zijn er nog wel meerdere "haalbare" namen te noemen, maar idd, Mario moet gewoon de gelegenheid krijgen om het 5-jaren plan (mede) uit te voeren!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 maart 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 19:10 schreef hotjumper het volgende:
Dus spelers die beter worden dit seizoen ligt aan hun eigen talent, spelers die stagneren, ligt aan de trainer? Vreemde redenatie.
Ja klopt,de Vrij en Leerdam worden noodgedwongen op hun eigen positie gezet
en dat is de reden waarom ze nu zo goed zijn.Of dat blijvend is,is de vraag..
Dat waren toevalstreffers......Fer en Wijnaldum zijn ingezakt bij Been...
Luc = Luc hij heeft nu meer geluk met de afronding met dank aan Roy...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 maart 2011 - 21:28   quote  deeplink  
en daarbij komt dat ik vind dat een trainer slechts dient te stimuleren
te corrigeren en te motiveren,het talent daar moet een speler zelf in geloven
daarbij moet je een spitsen trainer hebben,1 voor de verdediging en 1 voor het middenveld....gio tomasson en roy....
de.fan
 de.fan - maandag 21 maart 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 19:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

heb je gedronken ofzo?
Dit zijn mijn woorden uit een ander topic!!!

Leon FR1908 - zondag 20 maart 2011 - 21:22 edit quote deeplink

quote:
.

zijn er meerdere van Jappie,ik noem een gini en Fer want die zijn idd uitgeleerd
bij Feyenoord of de vakmanschap van beter maken ontbreekt bij de trainer..
En daar begin ik nog meer in te geloofen

ga jij mij nu aanvallen met me eigen mening????Jij bent vast nog gekker als de paard van Jezus???
Je denk toch niet dat ik elk verhaal van jou even ga doornemen! Maar dan hebben we in ieder geval een gezamelijk standpunt
de.fan
 de.fan - maandag 21 maart 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 19:10 schreef hotjumper het volgende:
Dus spelers die beter worden dit seizoen ligt aan hun eigen talent, spelers die stagneren, ligt aan de trainer? Vreemde redenatie.
Ik zeg alleen , als je een goeie trainer ben dan gaan alle spelers beter spelen en als dat niet het geval is dan zijn de spelers die dan wel beter worden , dit doen door middel van hun eigen kwaliteiten.
de.fan
 de.fan - maandag 21 maart 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 19:20 schreef sevillana het volgende:

[..]

de vraag was volgens mij om voor Feyenoord goede, dus financieel haalbaar, alternatieven te noemen. overigens ben ik van mening dat Mario wel een juiste trainer is voor Feyenoord maar het met een spelersgroep moet doen waarin helaas niet iedereen over de benodigde kwaliteiten beschikt, maar dit geheel terzijde omdat mijn mening over Mario nagenoeg bekend mag zijn.

n.b.: over leesbrillen en goed lezen gesproken!
Ik ben gewoon van mening dat IEDEREEN is te halen.. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen en buiten deze trainers zijn er niet veel meer...........dus blijf ik dan steeds bij dezelfde namen.

n.b.: over leesbrillen en goed lezen gesproken!! Ik kan ook wel in herhaling vervallen net zoals jij.......
de.fan
 de.fan - maandag 21 maart 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 19:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat mensen een Ajax-verleden of een PSV-verleden hebben zal mij persoonlijk een worst wezen. Kan me ook volledig vinden in jouw mening dat het bestuur ook impopulaire maatregelen moet nemen, zolang dat in het belang van Feyenoord is. Al was Mourinho/Hiddink de grootste Ajacied ter wereld. Prima als ze Feyenoord er bovenop helpen. Goed voorbeeld wat je hierbij aanhaalt inderdaad, toen Cruyff Feyenoord de dubbel bezorgde.

Natuurlijk heb ik liever een clubman als trainer en ik vind persoonlijk dat Mario niet heel veel te verwijten valt, natuurlijk heeft hij niet alles goed gedaan, zelfs met deze jonge groep hadden we minstens subtop kunnen spelen. Aan de andere kant, 10 punten meer en je speelt in die subtop, we hebbben in een behoorlijk aantal wedstrijden onnodig punten verloren en alleen tegen Utrecht en Heerenveen echt gemazzeld. We hebben over het hele seizoen genomen te weinig punten behaald, die we op basis van de wedstrijden denk ik wel verdiend had.

Roda staat 10 punten boven ons op de 7de plek. Was er echt kritiek geweest als wij daar hadden gestaan? Dan zouden we naar de 4de plek kijken zoals we nu naar de 8ste plek kijken. Als we net dat beetje minder pech hadden. Ga de wedstrijden maar na:

- die mazzelwedstrijden tegen Utrecht en Heerenveen kan je al wegstrepen tegenover de 2 wedstrijden tegen Twente, waarin we 2x beter waren, maar ook 2x met lege handen staan.
Neem Ado-uit. Neem De Graafschap (zeker thuis, maar ook uit had je zo kunnen winnen). Neem AZ-uit (precies hetzelfde als tegen Roda-uit; je bent beter maar je krijgt op de verkeerde momenten de goals tegen, waardoor de wedstrijd eigenlijk al gespeeld is). En zo zijn er nog meer, nog even een paar uit mijn hoofd: Willem 2 uit en Vitesse-uit (waar je 2x volkomen onnodig in de slotfase de gelijkmaker toestaat). En zo zijn er nog wel een paar.

Niet dat het terecht was geweest als we al deze wedstrijden hadden gewonnen, zeker niet, maar normaal gesproken had je (gezien het spelbeeld in de wedstrijd) meer punten behaald dan je nu hebt en dan ziet een seizoen er heel anders uit.
Voor een groot deel ben ik helemaal met jou eens!! Maar wat vind jij van het veldspel bij Feyenoord?? Zie jij daar enige lijn in?? Dat is voor mij de grootste redenen dat ik het in Mario niet meer zie zitten. Er komt gewoon geen vooruitgang in. Al weet ik ook dat dat zo kan omslaan en daar hoop ik elke keer weer op, maar eens hou het op.............
hotjumper
 hotjumper - maandag 21 maart 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 22:32 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ik ben gewoon van mening dat IEDEREEN is te halen.. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen en buiten deze trainers zijn er niet veel meer...........dus blijf ik dan steeds bij dezelfde namen.

n.b.: over leesbrillen en goed lezen gesproken!! Ik kan ook wel in herhaling vervallen net zoals jij.......
Dan kunnen we ook Messi halen, Kuyt terug en van Persie naast hem. Kalou erbij Gatusso en Matterazzi.
sevillana
 sevillana - maandag 21 maart 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 22:29 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ik zeg alleen , als je een goeie trainer ben dan gaan alle spelers beter spelen en als dat niet het geval is dan zijn de spelers die dan wel beter worden , dit doen door middel van hun eigen kwaliteiten.
lees: "als je een goede trainer BENT" (ABN)
sevillana
 sevillana - maandag 21 maart 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 22:32 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ik ben gewoon van mening dat IEDEREEN is te halen.. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen en buiten deze trainers zijn er niet veel meer...........dus blijf ik dan steeds bij dezelfde namen.

n.b.: over leesbrillen en goed lezen gesproken!! Ik kan ook wel in herhaling vervallen net zoals jij.......
je hebt het sowieso al mis met je stelling dat iedereen te halen is, Feyenoord moet namelijk roeien met de riemen/middelen (financieen) die er voorhanden zijn en kan zich dus geen absurde salarissen veroorloven.
verder noem jij 4 namen van trainers maar er zijn nog wel wat meer namen te noemen van voetbaltrainers die beschikbaar zijn of komen, dit echter nog los van de vraag of bijv. bepaalde salariseisen in te willigen zijn en de vraag of bepaalde trainers bij Feyenoord willen werken, of ze bij Feyenoord passen en, ook niet onbelangrijk, of Feyenoord met bepaalde namen wil samenwerken.

Over begrijpen gesproken . . . . . . . .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 maart 2011 door sevillana --
craven
 craven - maandag 21 maart 2011 - 23:05   quote  deeplink  
als Mario mokotjo ook weer eens een kans geeft, vindt ik alles best hahaha
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 maart 2011 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 22:32 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ik ben gewoon van mening dat IEDEREEN is te halen.. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen en buiten deze trainers zijn er niet veel meer...........dus blijf ik dan steeds bij dezelfde namen.

n.b.: over leesbrillen en goed lezen gesproken!! Ik kan ook wel in herhaling vervallen net zoals jij.......
Iedereen is te halen...Wat een dom gezeik.
3036
 3036 - dinsdag 22 maart 2011 - 01:32   quote  deeplink  
Ik vindt wel dat Mario continu te veel fouten blijft maken maar het is een trainer met heel veel krediet in Rotterdam. Hij is veel te lief voor de spelers.
Ik heb altijd al gezegt dat we Mario als Assistent Manager moeten gebruiken.
Als we dan een trainer hebben die het voortouw sleept waar Mario met zijn idee achteraan kan huppelen.
En als Mario eindelijk is uitgehuppelt kan die als 1e trainer aan de slag.

Want elke fout die Mario maakt heeft de gemiddelde top trainer fout gedaan.
Alleen de toptrainers van de laatste eeuw hebben goed opgelet bij andere trainer door te kijken wat hun fout doen zodat hij dat niet hoef te doen.

Mario eigenwijs? Wilt ervaren om te leren?
de.fan
 de.fan - dinsdag 22 maart 2011 - 05:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 23:00 schreef sevillana het volgende:

[..]

je hebt het sowieso al mis met je stelling dat iedereen te halen is, Feyenoord moet namelijk roeien met de riemen/middelen (financieen) die er voorhanden zijn en kan zich dus geen absurde salarissen veroorloven.
verder noem jij 4 namen van trainers maar er zijn nog wel wat meer namen te noemen van voetbaltrainers die beschikbaar zijn of komen, dit echter nog los van de vraag of bijv. bepaalde salariseisen in te willigen zijn en de vraag of bepaalde trainers bij Feyenoord willen werken, of ze bij Feyenoord passen en, ook niet onbelangrijk, of Feyenoord met bepaalde namen wil samenwerken.

Over begrijpen gesproken . . . . . . . .
Over begrijpen gesproken: Ik heb in ieder geval geen bekrompen geest die alles in een hokje plaats wat 'toevallig' niet bij Feyenoord zou passen! En jij zegt bij voorhand al dat die niet kan komen vanwege financiën en/of absurte salariseisen en of de betreffende trainer wel zou willen. Waar een wil is is een weg........ en dan de opmerking of Feyenoord met bepaalde namen wil samen werken bedoel jij toch: of het legioen dat wil?
En dat is juist het stomste wat Feyenoord kan doen. Men moet een beleid voeren dat goed is voor Feyenoord en NIET voor het legioen.
Blijf jij nou maar lekker tevreden met het harken waar Mario nu mee bezig is en dan maar BIDDEN EN HOPEN dat het OOIT goed kom
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 22 maart 2011 - 07:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 22:36 schreef de.fan het volgende:

[..]

Voor een groot deel ben ik helemaal met jou eens!! Maar wat vind jij van het veldspel bij Feyenoord?? Zie jij daar enige lijn in?? Dat is voor mij de grootste redenen dat ik het in Mario niet meer zie zitten. Er komt gewoon geen vooruitgang in. Al weet ik ook dat dat zo kan omslaan en daar hoop ik elke keer weer op, maar eens hou het op.............
Het veldspel is inderdaad te vaak niet goed geweest. Al hebben we ook onze goede wedstrijden gehad. Op zich ben ik wel enthousiast over wat Been Feyenoord wil laten spelen. Aanvallend met veel energie en vooral het druk zetten (wat vorig jaar goed lukte). Dit jaar is het heel wisselvallig, geen duidelijke lijn. Soms wordt er vroeg drukgezet en dan tegen soortgelijke tegenstanders wordt er meer teruggezakt. Kan natuurlijk een tactische variant zijn, maar het is niet echt consequent en wat soms nog het meest ergelijke is, is het half druk zetten. Dat bijvoorbeeld Luc de kloten uit zijn lijf loopt, maar de rest een paar stappen te laat komt om serieus te tegenstander in de problemen te brengen.

Verdedigend zie ik Feyenoord wel stappen maken, vorig jaar zeer goed en dit jaar, sinds Bahia - terecht! - geslachtofferd is staat het verdedigend gewoon goed. Het probleem zit hem in het positiespel naar voren, veel te wisselvallig, weinig ingeslepen patronen en dus teveel toeval.

Dat is voor een deel aan Mario toe te schrijven, maar ook voor minstens een even groot deel aan de grilligheid van de jeugd. Moet je bijvoorbeeld eens de leeftijden pakken van de 5 meest aanvallende spelers tegen NAC:

18 - 18 - 19
20 - 20

Dan vraag ik: is het normaal dat jonge spelers zo wisselvallig zijn? Het antwoord luidt eigenlijk een volmondig ja.

Ik ben er van overtuigd dat wanneer een paar ervaren spelers erbij staan (zie bv vorig jaar), dat dan het spel veel constanter, herkenbaarder en minder op toeval gebaseerd zal zijn.

Als laatste wil ik ook nog even aangeven dat we een echte spelverdelen ontberen, wat wel vrij essentieel is voor behoorlijk positiespel. Wijnaldum is geen 10, maar meer een type Ronaldinho die van de buitenkant moet komen. Bruins heeft de kwaliteiten, maar ik betwijfel ten zeerste of hij mentaal geschikt is voor Feyenoord. Als je dan hoort dat hij zelf vind dat ie prima staat te ballen... Gelukkig heeft Mario het ook door. Die heeft al gezegd op zoek de zijn naar een 9 èn een 10.
Milo
 Milo - dinsdag 22 maart 2011 - 09:49   quote  deeplink  
voor een speler maakt het geen reet uit wie er voor de groep staat, en waarom ga ik nu 1 keer uitleggen:

1 een trainer moet aardig zijn!
2 een trainer moet leuke oefenstof hebben!
3 een trainer moet veel partijvormen kiezen!
4 een trainer moet geen zeikerd zijn, met allerlei stomme regels!
5 een trainer moet het in je zien zitten!

Al voldoet die trainer niet aan 1 van deze domme regels en ziet de trainer het niet in je zitten, ga je minder presteren en toon je minder inzet.

dus ga maar opzoek naar de juiste trainer!

Ooit zei een trainer tegen me: he, amsterdammert, met dat grote lijf! ga eens voetballen! wilde hij mij stimuleren en dat deed hij.
na de training liep ik naar hem toe, zei ik: als je dit nog 1 keer zegt tegen mij, sla ik je op je bek!
begon hij te lachen, gaf me een schouderklop, is goed zei hij.
Als jij je maar inzet.
de flh
 de flh - dinsdag 22 maart 2011 - 10:03   quote  deeplink  
nice.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 maart 2011 - 10:20   quote  deeplink  
Ik vind dat we dringend een nieuwe columnist nodig heeft.
Deze is op.
de flh
 de flh - dinsdag 22 maart 2011 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 10:20 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind dat we dringend een nieuwe columnist nodig heeft.
Deze is op.
Heb je 't nu over sportdwaas of over milo?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 maart 2011 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 10:21 schreef de flh het volgende:

[..]

Heb je 't nu over sportdwaas of over milo?
Milo is niet op, die is gewoon klein.
Milo
 Milo - dinsdag 22 maart 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 10:26 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Milo is niet op, die is gewoon klein.
en bedankt he! het is ook nooit goed met jullie, stelletje homo's!!!!
de flh
 de flh - dinsdag 22 maart 2011 - 11:31   quote  deeplink  
kusje
el triste
 el triste - dinsdag 22 maart 2011 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 19:05 schreef hotjumper het volgende:
Maar vertel nou eens wat Adriaanse heeft gewonnen als hij niet een pak geld te besteden heeft (redbull) of er al een wereld team staat (porto). Hiddink heb ik geen bezwaar tegen, maar ik denk dat dat financieel niet haalbaar is.
Volgens mij met Willem II de CL gehaald? Ik persoonlijk vind dat een prijs. Ben het er wel mee eens dat hij bij Fey nooit de kans zal krijgen om te slagen dus is hem halen zinloos helaas.
Hiddink heeft al diverse malen aangegeven in Fey een grote uitdaging te zien. Denk alleen dat de situatie en de vooruitzichten (financieel iets te besteden hebben om de selectie te kunnen versterken) beter zullen moeten zijn om het te laten gebeuren.
Mario verdient het respect dat hij er wel ingestapt is en is ontegenzeggelijk een echte feyenoorder, maar ik moet eerlijk bekennen dat ook ik er meer van had verwacht. Spelers worden niet beter ( wijnaldum, fer etc etc ) een uitzondering daargelaten ( de vrij) maar goed iedereen zag dat ie het beste in het centrum kan spelen ipv de verschrikkelijke andré.
jdeman
 jdeman - dinsdag 22 maart 2011 - 12:25   quote  deeplink  
Waarom een nieuwe trainer ? De trainer is mede afhankelijk van zijn materiaal.
Fer speelde al voor zijn blessure onder zijn niveau en heeft het niveau van vorig seizoen nog niet gehaald. Zie bvk v. Leerdam op het middenveld. De Vrij weet terug op de plaats van Bahia [wat is er met hem aan de hand] En Swerts rechts back.
De vrij speelt erg goed naast Vlaar, maar ook voor hem geld 1 goed seizoen maakt nog geen zomer[topper] Zie Fer.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 22 maart 2011 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 07:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Het veldspel is inderdaad te vaak niet goed geweest. Al hebben we ook onze goede wedstrijden gehad. Op zich ben ik wel enthousiast over wat Been Feyenoord wil laten spelen. Aanvallend met veel energie en vooral het druk zetten (wat vorig jaar goed lukte). Dit jaar is het heel wisselvallig, geen duidelijke lijn. Soms wordt er vroeg drukgezet en dan tegen soortgelijke tegenstanders wordt er meer teruggezakt. Kan natuurlijk een tactische variant zijn, maar het is niet echt consequent en wat soms nog het meest ergelijke is, is het half druk zetten. Dat bijvoorbeeld Luc de kloten uit zijn lijf loopt, maar de rest een paar stappen te laat komt om serieus te tegenstander in de problemen te brengen.

Verdedigend zie ik Feyenoord wel stappen maken, vorig jaar zeer goed en dit jaar, sinds Bahia - terecht! - geslachtofferd is staat het verdedigend gewoon goed. Het probleem zit hem in het positiespel naar voren, veel te wisselvallig, weinig ingeslepen patronen en dus teveel toeval.

Dat is voor een deel aan Mario toe te schrijven, maar ook voor minstens een even groot deel aan de grilligheid van de jeugd. Moet je bijvoorbeeld eens de leeftijden pakken van de 5 meest aanvallende spelers tegen NAC:

18 - 18 - 19
20 - 20

Dan vraag ik: is het normaal dat jonge spelers zo wisselvallig zijn? Het antwoord luidt eigenlijk een volmondig ja.

Ik ben er van overtuigd dat wanneer een paar ervaren spelers erbij staan (zie bv vorig jaar), dat dan het spel veel constanter, herkenbaarder en minder op toeval gebaseerd zal zijn.

Als laatste wil ik ook nog even aangeven dat we een echte spelverdelen ontberen, wat wel vrij essentieel is voor behoorlijk positiespel. Wijnaldum is geen 10, maar meer een type Ronaldinho die van de buitenkant moet komen. Bruins heeft de kwaliteiten, maar ik betwijfel ten zeerste of hij mentaal geschikt is voor Feyenoord. Als je dan hoort dat hij zelf vind dat ie prima staat te ballen... Gelukkig heeft Mario het ook door. Die heeft al gezegd op zoek de zijn naar een 9 èn een 10.
Kijk dat is nou eens een goede analyse. Daar kan ik me helemaal in vinden.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 22 maart 2011 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 12:22 schreef el triste het volgende:

[..]

Volgens mij met Willem II de CL gehaald? Ik persoonlijk vind dat een prijs. Ben het er wel mee eens dat hij bij Fey nooit de kans zal krijgen om te slagen dus is hem halen zinloos helaas.
Hiddink heeft al diverse malen aangegeven in Fey een grote uitdaging te zien. Denk alleen dat de situatie en de vooruitzichten (financieel iets te besteden hebben om de selectie te kunnen versterken) beter zullen moeten zijn om het te laten gebeuren.
Mario verdient het respect dat hij er wel ingestapt is en is ontegenzeggelijk een echte feyenoorder, maar ik moet eerlijk bekennen dat ook ik er meer van had verwacht. Spelers worden niet beter ( wijnaldum, fer etc etc ) een uitzondering daargelaten ( de vrij) maar goed iedereen zag dat ie het beste in het centrum kan spelen ipv de verschrikkelijke andré.
Je ziet dat de balans nog erg fragiel is in qhet elftal, 1 schorsing of blessure en het vertrouwen is weg. Als de Vrij weg is in de verdediging ontbeer je gewoon teveel voetballend vermogen, omdat je backs de zwakke schakels zijn. Bahia komt dan te kort, die zou je alleen moeten gebruiken met een goeie back naast zich.
JanM
 JanM - dinsdag 22 maart 2011 - 16:22   quote  deeplink  
Kijk even naar het effect van een paar versterkingen en wisselingen. Behoudens tegen Roda stond Feyenoord ineens weer redelijk en soms goed te ballen. Er komt vast snel duidelijkheid over het vertrek van spelers en vervolgens over nieuwe, waarmee Been volgend jaar gewoon weer bovenin mee gaat draaien!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 22 maart 2011 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 09:49 schreef Milo het volgende:
voor een speler maakt het geen reet uit wie er voor de groep staat, en waarom ga ik nu 1 keer uitleggen:

1 een trainer moet aardig zijn!
2 een trainer moet leuke oefenstof hebben!
3 een trainer moet veel partijvormen kiezen!
4 een trainer moet geen zeikerd zijn, met allerlei stomme regels!
5 een trainer moet het in je zien zitten!

Al voldoet die trainer niet aan 1 van deze domme regels en ziet de trainer het niet in je zitten, ga je minder presteren en toon je minder inzet.

dus ga maar opzoek naar de juiste trainer!

Ooit zei een trainer tegen me: he, amsterdammert, met dat grote lijf! ga eens voetballen! wilde hij mij stimuleren en dat deed hij.
na de training liep ik naar hem toe, zei ik: als je dit nog 1 keer zegt tegen mij, sla ik je op je bek!
begon hij te lachen, gaf me een schouderklop, is goed zei hij.
Als jij je maar inzet.
Leuk stukkie. Maar een trainer heeft wel degelijk invloedt op de spelers en dus het resultaat. De club en met name de technische leiding moeten de voorwaarden creeeren voor prestaties, die de spelers uiteindelijk zelf moeten leveren.

Aan de opsomming zou ik graag een paar dingen veranderen:

1 een trainer moet motiverend zijn (om kunnen gaan met verschillende culturen, karakters)
2 een trainer moet gevarieerd oefenstof hebben (of het dan leuk is hangt mede van zijn motiveringsvermogen af)
3 gaat om de balans, veel positiespel aanbieden, maar niet ten kostte van andere onderdeln
4 trainers hebben eigen filosofie. Louis van Gaal met zn regeltjes is bepaald niet de minste trainer, dus dat is geen voorwaarde
5 heel belangrijk inderdaad, een trainer moet vertrouwen geven.

maar eigenlijk hangen al die dingen samen, dus moet een trainer aan 2 dingen voldoen:
1) een trainer moet motiverend zijn (om kunnen gaan met verschillende culturen, karakters)
2) een trainer moet kennis van zaken hebben (maw tactische inzicht, relevante oefenstof kunnen aanbieden etc)
sevillana
 sevillana - dinsdag 22 maart 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 05:38 schreef de.fan het volgende:

[..]

Over begrijpen gesproken: Ik heb in ieder geval geen bekrompen geest die alles in een hokje plaats wat 'toevallig' niet bij Feyenoord zou passen! En jij zegt bij voorhand al dat die niet kan komen vanwege financiën en/of absurte salariseisen en of de betreffende trainer wel zou willen. Waar een wil is is een weg........ en dan de opmerking of Feyenoord met bepaalde namen wil samen werken bedoel jij toch: of het legioen dat wil?
En dat is juist het stomste wat Feyenoord kan doen. Men moet een beleid voeren dat goed is voor Feyenoord en NIET voor het legioen.
Blijf jij nou maar lekker tevreden met het harken waar Mario nu mee bezig is en dan maar BIDDEN EN HOPEN dat het OOIT goed kom
ben ik nou zo slim? . . of ben jij . . . . . . . . . . . . . . . . ?
sevillana
 sevillana - dinsdag 22 maart 2011 - 20:16   quote  deeplink  
wil nu maar het volgende voorstel doen;

2dw8cid.jpg

Ik ben voor!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 maart 2011 door sevillana --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 22 maart 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 20:16 schreef sevillana het volgende:

[..]

ben ik nou zo slim? . . of ben jij . . . . . . . . . . . . . . . . ?
Sevi ,de fan wil graag zijn mening opdringen aan anderen...
waarschijnlijk was hij enigst kind en tot op het bot verwent..

ik denk dat je hem gewoon een beetje aan de linkerzijde moet
laten liggen?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 22 maart 2011 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 20:16 schreef sevillana het volgende:
wil nu maar het volgende voorstel doen;

[ afbeelding ]

Ik ben voor!
+1
sevillana
 sevillana - dinsdag 22 maart 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 21:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Sevi ,de fan wil graag zijn mening opdringen aan anderen...
waarschijnlijk was hij enigst kind en tot op het bot verwent..

ik denk dat je hem gewoon een beetje aan de linkerzijde moet
laten liggen?
ben ik ook wel met je eens Leon, had me ook voorgenomen om z'n posts te negeren, maar ja . . . . . . . ., ach, je weet wel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 maart 2011 door sevillana --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 22 maart 2011 - 23:40   quote  deeplink  
de.fan links laten liggen?

Digitaal neerbeuken is veel leuker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 maart 2011 door FR-Henk --
de.fan
 de.fan - woensdag 23 maart 2011 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 22:33 schreef sevillana het volgende:

[..]

ben ik ook wel met je eens Leon, had me ook voorgenomen om z'n posts te negeren, maar ja . . . . . . . ., ach, je weet wel
He lullo's ik wil jullie helemaal niks opdringen maar ik heb gewoon een eigen mening !! Net zoals jullie die hebben en aan de andere kant willen jullie de mening van jullie aan mij opdringen dus wie doe wat????????????? En als ik het in bepaalde spelers en trainer niet zie zitten dan blijf ik daar bij en dat jullie daar moeite mee hebben , daar kan ik niks mee..
Ik snap gewoon niet dat jullie in bepaalde spelers / trainer blijven geloven als het resultaat er niet naar is! Ook al ben ik een grote fan van van Gaal, Hiddink en Adriaanse, als zij ook geen vooruitgang boeken na verloop van tijd dan laat ik die ook als een baksteen vallen. Zo simpel is mijn redenering: geen resultaat dan oprotten...........
En je weet van elke speler en trainer gauw genoeg of ze geschikt zijn voor een club als Feyenoord
sevillana
 sevillana - woensdag 23 maart 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 17:46 schreef de.fan het volgende:

[..]

He lullo's ik wil jullie helemaal niks opdringen maar ik heb gewoon een eigen mening !! Net zoals jullie die hebben en aan de andere kant willen jullie de mening van jullie aan mij opdringen dus wie doe wat????????????? En als ik het in bepaalde spelers en trainer niet zie zitten dan blijf ik daar bij en dat jullie daar moeite mee hebben , daar kan ik niks mee..
Ik snap gewoon niet dat jullie in bepaalde spelers / trainer blijven geloven als het resultaat er niet naar is! Ook al ben ik een grote fan van van Gaal, Hiddink en Adriaanse, als zij ook geen vooruitgang boeken na verloop van tijd dan laat ik die ook als een baksteen vallen. Zo simpel is mijn redenering: geen resultaat dan oprotten...........
En je weet van elke speler en trainer gauw genoeg of ze geschikt zijn voor een club als Feyenoord
lullo's? jullie? het probleem is dat jij koste wat het kost jouw mening aan anderen wil opdringen en de mening van anderen niet respecteert, grotere lullo!!! . . heb toch nog wel een vraagje voor je; . . . . . heb jij toevallig terriers in je familie?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 23 maart 2011 - 20:03   quote  deeplink  
SLOT!!!
sevillana
 sevillana - woensdag 23 maart 2011 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 20:03 schreef Jappie_FEY het volgende:
SLOT!!!
EENS!
sevillana
 sevillana - woensdag 23 maart 2011 - 20:08   quote  deeplink  
dubbele post!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 maart 2011 door sevillana --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 maart 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 20:08 schreef sevillana het volgende:
dubbele post!
EENS!
sevillana
 sevillana - woensdag 23 maart 2011 - 20:12   quote  deeplink  
hahahahahahahahahahahahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dringend nieuwe trainer nodig









0.0077989