BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dringend nieuwe trainer nodig

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 23 maart 2011 - 20:25   quote  deeplink  
hahahahahaha
hotjumper
 hotjumper - woensdag 23 maart 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 17:46 schreef de.fan het volgende:

[..]

He lullo's ik wil jullie helemaal niks opdringen maar ik heb gewoon een eigen mening !! Net zoals jullie die hebben en aan de andere kant willen jullie de mening van jullie aan mij opdringen dus wie doe wat????????????? En als ik het in bepaalde spelers en trainer niet zie zitten dan blijf ik daar bij en dat jullie daar moeite mee hebben , daar kan ik niks mee..
Ik snap gewoon niet dat jullie in bepaalde spelers / trainer blijven geloven als het resultaat er niet naar is! Ook al ben ik een grote fan van van Gaal, Hiddink en Adriaanse, als zij ook geen vooruitgang boeken na verloop van tijd dan laat ik die ook als een baksteen vallen. Zo simpel is mijn redenering: geen resultaat dan oprotten...........
En je weet van elke speler en trainer gauw genoeg of ze geschikt zijn voor een club als Feyenoord
Jij weigert categorisch rekening te houden met de beperkingen waaronder Mario zijn werk moet doen. Volgens mij leef je op een roze wolk waar van, een haast, failliet Feyenoord geen sprake is. In geen enkele post van jou heb ik een oplossing gelezen die haalbaar is binnen het kader van het financiële plaatje waar Feyenoord mee werkt.
sevillana
 sevillana - woensdag 23 maart 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 22:00 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Jij weigert categorisch rekening te houden met de beperkingen waaronder Mario zijn werk moet doen. Volgens mij leef je op een roze wolk waar van, een haast, failliet Feyenoord geen sprake is. In geen enkele post van jou heb ik een oplossing gelezen die haalbaar is binnen het kader van het financiële plaatje waar Feyenoord mee werkt.
idd jumper, zie ook mijn post van maandagavond;

je hebt het sowieso al mis met je stelling dat iedereen te halen is, Feyenoord moet namelijk roeien met de riemen/middelen (financieen) die er voorhanden zijn en kan zich dus geen absurde salarissen veroorloven.
verder noem jij 4 namen van trainers maar er zijn nog wel wat meer namen te noemen van voetbaltrainers die beschikbaar zijn of komen, dit echter nog los van de vraag of bijv. bepaalde salariseisen in te willigen zijn en de vraag of bepaalde trainers bij Feyenoord willen werken, of ze bij Feyenoord passen en, ook niet onbelangrijk, of Feyenoord met bepaalde namen wil samenwerken.

Over begrijpen gesproken . . . . . . . .
de.fan
 de.fan - woensdag 23 maart 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 22:00 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Jij weigert categorisch rekening te houden met de beperkingen waaronder Mario zijn werk moet doen. Volgens mij leef je op een roze wolk waar van, een haast, failliet Feyenoord geen sprake is. In geen enkele post van jou heb ik een oplossing gelezen die haalbaar is binnen het kader van het financiële plaatje waar Feyenoord mee werkt.
Welke beperkingen je ook heb, je kan ALTIJD als je een goeie trainer ben spelers beter maken en het elftal beter op elkaar laten inspelen en daar heb je geen rooie cent voor nodig.
Zelfs Excelsior speel beter samen!! Er wordt met de kwaliteiten die de selectie van Feyenoord heeft veel te WEINIG eruit gehaald en dan MOET je als trainer erop af gerekend worden!!!!
de.fan
 de.fan - woensdag 23 maart 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 18:39 schreef sevillana het volgende:

[..]

lullo's? jullie? het probleem is dat jij koste wat het kost jouw mening aan anderen wil opdringen en de mening van anderen niet respecteert, grotere lullo!!! . . heb toch nog wel een vraagje voor je; . . . . . heb jij toevallig terriers in je familie?
Ik respecteer al jullie meningen!! Doe wat jullie willen, maar ga Feyenoord dan vooruit??
Zeg nu eens eerlijk, vind je dat Feyenoord zo goed samen speelt? Vaste patronen? Een duidelijke spelopvatting? Ik niet, misschien verlang ik meer dan de meeste supporters hier.
Al was de vooruitgang maar minimaal dan denk ik er anders over.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 23 maart 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 22:15 schreef de.fan het volgende:

[..]

Welke beperkingen je ook heb, je kan ALTIJD als je een goeie trainer ben spelers beter maken en het elftal beter op elkaar laten inspelen en daar heb je geen rooie cent voor nodig.
Zelfs Excelsior speel beter samen!! Er wordt met de kwaliteiten die de selectie van Feyenoord heeft veel te WEINIG eruit gehaald en dan MOET je als trainer erop af gerekend worden!!!!
Ik vind dat je moet afrekenen met degene die de schade veroorzaken, in de eerste seizoens helft heeft een deel van de selectie zwaar lopen verzaken qua wedstrijd instelling. Zij kwamen er mee weg omdat ze weten dat de selectie zo smal is dat ze virtueel onmisbaar zijn. Laten we verder realistisch zijn, Swerts en Meeuwis zijn niet bepaald godsgeschenk voor de voetbal wereld, maar Mario heeft ze wel zo ingepast dat het op eens een stuk beter draait.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 23 maart 2011 - 23:07   quote  deeplink  
Vind Meeuwis niet eens zo slecht.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 23 maart 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 23:07 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Vind Meeuwis niet eens zo slecht.
Nee, maar het is geen van hanegem hè..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 23 maart 2011 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 22:20 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ik respecteer al jullie meningen!! Doe wat jullie willen, maar ga Feyenoord dan vooruit??
Zeg nu eens eerlijk, vind je dat Feyenoord zo goed samen speelt? Vaste patronen? Een duidelijke spelopvatting? Ik niet, misschien verlang ik meer dan de meeste supporters hier.
Al was de vooruitgang maar minimaal dan denk ik er anders over.
Kan je mening wel respecteren, is tenminste duidelijk. Je alternatieven zijn alleen nog niet zo goed ontwikkeld.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 23 maart 2011 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 23:09 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Nee, maar het is geen van hanegem hè..
Denk dat als Meeuwis s morgens in de spiegel kijkt daar best blij mee is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 maart 2011 door detrapstaandervanvak --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 23 maart 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 23:22 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Denk dat als Meeuwis s morgens in de spiegel kijkt daar best blij mee is.
Ik denk dattie vooral blij is dat als hij smorgens naast zich kijkt Truus er niet ligt.
Quiroz
 Quiroz - woensdag 23 maart 2011 - 23:30   quote  deeplink  
hahahahaha
de.fan
 de.fan - donderdag 24 maart 2011 - 05:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 23:16 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kan je mening wel respecteren, is tenminste duidelijk. Je alternatieven zijn alleen nog niet zo goed ontwikkeld.
Ja maar jij wil alternatieven waar ik het niet in zie zitten!! Ik blijf gewoon bij de namen die ik heb genoemd en niemand anders. Die zijn er gewoon niet
hotjumper
 hotjumper - donderdag 24 maart 2011 - 10:54   quote  deeplink  
Door die gedachtegang is Feyenoord nu virtueel aan het gas.
de flh
 de flh - donderdag 24 maart 2011 - 11:06   quote  deeplink  
GGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPPP topic
sevillana
 sevillana - donderdag 24 maart 2011 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 11:06 schreef de flh het volgende:
GGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPPP topic
eens
de.fan
 de.fan - donderdag 24 maart 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 18:25 schreef sevillana het volgende:

[..]

eens
niet eens
sevillana
 sevillana - donderdag 24 maart 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 21:16 schreef de.fan het volgende:

[..]

niet eens
oh, . . en nu?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 24 maart 2011 - 22:06   quote  deeplink  
Doorgaan kennelijk.

Er zijn nou eenmaal supporters die niet voor minder gaan en Feyenoord weer meer in de schulden gaan drukken.

...En dan balen als die dure trainer GEEN succes haalt. En om een nieuwe GOEDE trainer roepen.
de flh
 de flh - donderdag 24 maart 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 22:06 schreef FR-Henk het volgende:
Doorgaan kennelijk.

Er zijn nou eenmaal supporters die niet voor minder gaan en Feyenoord weer meer in de schulden gaan drukken.

...En dan balen als die dure trainer GEEN succes haalt. En om een nieuwe GOEDE trainer roepen.
HALELUJAH TRAINERT!!! HALELUJAH!!!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 24 maart 2011 - 22:12   quote  deeplink  
PRAISE THE drol.
de.fan
 de.fan - donderdag 24 maart 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 21:59 schreef sevillana het volgende:

[..]

oh, . . en nu?
Zal ik even een domme opmerking plaatsen: Jij weet toch alles..............
sevillana
 sevillana - donderdag 24 maart 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 22:20 schreef de.fan het volgende:

[..]

Zal ik even een domme opmerking plaatsen: Jij weet toch alles..............
nog een? . . . ik heb er intussen wel voldoende gezien . . . . . . . .
Terminator
 Terminator - donderdag 24 maart 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 22:42 schreef sevillana het volgende:

[..]

nog een? . . . ik heb er intussen wel voldoende gezien . . . . . . . .
nog niet genoeg want ik kan er ook genoeg in jouw ogen roepen want de fan heeft gewoon gelijk!en dat vindt ik niet alleen....

HUP DE FAN!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 24 maart 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 23:06 schreef Terminator het volgende:

[..]

nog niet genoeg want ik kan er ook genoeg in jouw ogen roepen want de fan heeft gewoon gelijk!en dat vindt ik niet alleen....

HUP DE FAN!
nee klopt. hij vindt zelf ook dat ie gelijk heeft. dus dat is 2.

ik weet er nog 3! Peter Bosz, Onno Jacobs en Chris Woerts. Die zijn tenslotte ook voor om te dure contracten af sluiten en dan maar hopen dat je 3x achter mekaar Champions League speelt....
MrChriz
 MrChriz - vrijdag 25 maart 2011 - 00:36   quote  deeplink  
Mario is ook niet echt een goede trainer. Dat de teamprestatie niet goed is valt hem nog niet eens heel erg aan te rekenen maar hij maakt de jonge jongens individueel niet beter, iets wat gezien hun leeftijd gewoon moet kunnen...

Maar aan de andere kant: wie binnen het (niet bestaande) budget van Feyenoord zou dat wel kunnen? Het halen van Adriaanse, v Gaal of Hiddink is, los van de vraag of ze bij Feyenoord passen, niet haalbaar en ik zou niet weten wie anders.

Voorlopig zit Mario prima op zijn plek, heeft veel krediet waardoor er relatieve rust blijft en dat is momenteel het meest belangrijk.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 25 maart 2011 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 - 00:36 schreef MrChriz het volgende:
Mario is ook niet echt een goede trainer. Dat de teamprestatie niet goed is valt hem nog niet eens heel erg aan te rekenen maar hij maakt de jonge jongens individueel niet beter, iets wat gezien hun leeftijd gewoon moet kunnen...

Dat is echt gewoon niet waar. Papagaaien gedrag.
voorbeeld:
Leerdam --> beter
de Vrij --> beter

Gini en Fer --> staan stil.
Fer heeft een blessure gehad en Gini hoort niet op 10. Maar Bruins speelde daar als een krant, dus dan maar zo.
MrChriz
 MrChriz - vrijdag 25 maart 2011 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 - 08:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is echt gewoon niet waar. Papagaaien gedrag.
voorbeeld:
Leerdam --> beter
de Vrij --> beter

Gini en Fer --> staan stil.
Fer heeft een blessure gehad en Gini hoort niet op 10. Maar Bruins speelde daar als een krant, dus dan maar zo.
Je kunt me van veel beschuldigen maar papegaaiengedrag? Not guilty.

Er zijn er gewoon weinig die in bepaalde handelingen of technisch gezien echt duidelijke stappen zetten, iets wat juist gezien hun leeftijd nog zou moeten kunnen. De twee die jij noemt presteren voor een belangrijk deel beter omdat ze eindelijk op hun beste positie in het veld zijn gezet, zo is het ook.
ZeikerT
 ZeikerT - vrijdag 25 maart 2011 - 10:29   quote  deeplink  
Sorry mensen maar ik mis toch echt de discusie over welke trainerT die haalbaar is of al aanwezig.
Als er een trainer moet komen om de jeugd beter te maken waarom is het dan geen optie dat degene die ze naar het eerste heeft gebracht voor de ploeg te zetten?
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 25 maart 2011 - 10:37   quote  deeplink  
Welk gezever vind ik hier... Mario heeft het vorig zeizoen heel behoorlijk gedaan met een vierde plaats. Toen was hij DE top trainert. Nu zou het ineens niet meer kunnen? Onzin. Mario gewoon door laten gaan en straks (over ene paar jaar) staat er een door hem gekozen team die in zijn geheel doet wat hij graag wil. Als iedereen gewoon zijn taken goed uitvoert staat er een geweldig team. Dat hoor ik ineens weer iedereen lovende woorden spreken over ons Mario...
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - vrijdag 25 maart 2011 - 12:14   quote  deeplink  
Kan eindelijk het koningskoppel Van Geel -- Adriaanse in ere hersteld worden. Gauw doen, er zijn kapers op de kust. Co heeft denk ik in Quatar genoeg mee gekregen om bij ons voor een redelijk salaris aan de slag te gaan. Misschien kan van Geel hem over de streep trekken. Zouden er eindelijk mensen met verstand van voetbalzaken aan het roer komen. Maar...ik denk dat dit een fata morgana van mij is.
sevillana
 sevillana - vrijdag 25 maart 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 - 12:14 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Kan eindelijk het koningskoppel Van Geel -- Adriaanse in ere hersteld worden. Gauw doen, er zijn kapers op de kust. Co heeft denk ik in Quatar genoeg mee gekregen om bij ons voor een redelijk salaris aan de slag te gaan. Misschien kan van Geel hem over de streep trekken. Zouden er eindelijk mensen met verstand van voetbalzaken aan het roer komen. Maar...ik denk dat dit een fata morgana van mij is.
denk (hoop) 't ook
sevillana
 sevillana - vrijdag 25 maart 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 - 10:37 schreef Pietje1 het volgende:
Welk gezever vind ik hier... Mario heeft het vorig zeizoen heel behoorlijk gedaan met een vierde plaats. Toen was hij DE top trainert. Nu zou het ineens niet meer kunnen? Onzin. Mario gewoon door laten gaan en straks (over ene paar jaar) staat er een door hem gekozen team die in zijn geheel doet wat hij graag wil. Als iedereen gewoon zijn taken goed uitvoert staat er een geweldig team. Dat hoor ik ineens weer iedereen lovende woorden spreken over ons Mario...
eens! en eh . . . . niets veranderlijker dan een mens
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 26 maart 2011 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 - 12:14 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Kan eindelijk het koningskoppel Van Geel -- Adriaanse in ere hersteld worden. Gauw doen, er zijn kapers op de kust. Co heeft denk ik in Quatar genoeg mee gekregen om bij ons voor een redelijk salaris aan de slag te gaan. Misschien kan van Geel hem over de streep trekken. Zouden er eindelijk mensen met verstand van voetbalzaken aan het roer komen. Maar...ik denk dat dit een fata morgana van mij is.
En puma die het nieuwe thuisshirt presenteert met een rode baan in het midden.
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 maart 2011 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 - 15:10 schreef hotjumper het volgende:

[..]

En puma die het nieuwe thuisshirt presenteert met een rode baan in het midden.
ja maar ik vertik t in mn blote barst met mn rug naar t veld heen en weer te gaan springen op kinderliedjes.
Mrs.Teri Young
 Mrs.Teri Young - maandag 06 juni 2011 - 11:08   quote  deeplink  
Geachte heer / mevrouw,
Ben je in ieder Business Line? Bent u in financiële stress of heb je geld nodig om te beginnen met je eigen bedrijf? Heb je nodig om je schuld af te wikkelen of lening af te betalen uw facturen of een leuk bedrijf te starten? Heeft u een lage credit score en je bent vinden het moeilijk om een lening te krijgen van lokale banken en andere financiële instituten? Heeft u behoefte aan een lening of om welke reden dan financieringsbronnen zoals:
a) Persoonlijke Lening, Business Expansion
b) Start-up, Onderwijs>
c) Consolidatie van de schuld,
d) Harde Geld Lenen OF "lening voor welke reden dan ook!." bent u op zoek voor onmiddellijke en betrouwbare lening, neem dan contact met ons op en wij doen ons klanten.We bieden lening aan tegen lage rente van 3%.
Contact Email: terriyoungloanfirm@gmail.com
U bent verplicht om de volgende informatie te verstrekken.

Bedrag dat nodig is ....................
Lening Duur / periode .............
FULL NAMEN :........................
CONTACT ADRES :...................
SEX :...................................
Social Security Number :.................
LEEFTIJD :...................................
LAND :...............................
TELEFOON :..................................
INKOMEN :............................ ORGEL ..

Opmerking: Elke belanghebbende Aanvragers moeten weer terug naar ons per e-mail:
terriyoungloanfirm@gmail.com
Dank en God zegene
Mrs.Teri Jong
CQ010FEY
 CQ010FEY - maandag 06 juni 2011 - 12:18   quote  deeplink  
Iedereen weet tog dat het GOED EN MINDER ken gaan.soms WIN je en soms VERLIES je.Dat is voetbal.Mario is een goeie trainer voor mij... als je kijkt wat hij die jaar ervoor neergezet heeft.Daar hoor ik niemand over..Met een redelijk goeie Bruins wel goed.Jah wat wil je als Van Brockhorst, Tomasson, Makaay, De Guzman, Slory. Die vergelijkingen van toen ken je nu niet eens meer aan de orde stellen dus wordt volwassen met zijn alle en steun Feyenoord waar je maar kunt.Voor de rest hun moeten voetballen, wij kunnen hun hard sneller laten kloppen....Dat is de LEGIOEN, waar veel clubs liever niet tegen over willen staan.(Alvast voor de dom oren ik bedoel dus niet de negativieteit met al die jaren holigans die Feyenoord naam dragen maar niet nadenken dat juist dat geen clubliefde is.)(P.S Feyenoord moet weer het terug naar de basis, met steun van spelers die niet ego zijn ken Feyenoord worden wat het is.)
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 06 juni 2011 - 12:27   quote  deeplink  
Juist..?
Maximus
 Maximus - maandag 06 juni 2011 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 11:08 schreef Mrs.Teri Young het volgende:
Geachte heer / mevrouw,
Ben je in ieder Business Line? Bent u in financiële stress of heb je geld nodig om te beginnen met je eigen bedrijf? Heb je nodig om je schuld af te wikkelen of lening af te betalen uw facturen of een leuk bedrijf te starten? Heeft u een lage credit score en je bent vinden het moeilijk om een lening te krijgen van lokale banken en andere financiële instituten? Heeft u behoefte aan een lening of om welke reden dan financieringsbronnen zoals:
a) Persoonlijke Lening, Business Expansion
b) Start-up, Onderwijs>
c) Consolidatie van de schuld,
d) Harde Geld Lenen OF "lening voor welke reden dan ook!." bent u op zoek voor onmiddellijke en betrouwbare lening, neem dan contact met ons op en wij doen ons klanten.We bieden lening aan tegen lage rente van 3%.
Contact Email: terriyoungloanfirm@gmail.com
U bent verplicht om de volgende informatie te verstrekken.

Bedrag dat nodig is ....................
Lening Duur / periode .............
FULL NAMEN :........................
CONTACT ADRES :...................
SEX :...................................
Social Security Number :.................
LEEFTIJD :...................................
LAND :...............................
TELEFOON :..................................
INKOMEN :............................ ORGEL ..

Opmerking: Elke belanghebbende Aanvragers moeten weer terug naar ons per e-mail:
terriyoungloanfirm@gmail.com
Dank en God zegene
Mrs.Teri Jong
Wha flikker op vieze kutnigeriaan! oplichter! hoer van de bijlmer! whaaaaaa
realistisch
 realistisch - dinsdag 07 juni 2011 - 18:00   quote  deeplink  
john van de brom is een goede trainer en financieel haalbaar
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 07 juni 2011 - 18:12   quote  deeplink  
Laat Been nou nog minimaal tot de winterstop zitten en evalueer dan!
Ontslaan is gewoon geen optie (afkoopsom) en een nieuwe ronde betekent nieuwe kansen. Er zat de laatste tijd over het algemeen een stijgende lijn in.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 07 juni 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 11:08 schreef Mrs.Teri Young het volgende:
Geachte heer / mevrouw,
Ben je in ieder Business Line? Bent u in financiële stress of heb je geld nodig om te beginnen met je eigen bedrijf? Heb je nodig om je schuld af te wikkelen of lening af te betalen uw facturen of een leuk bedrijf te starten? Heeft u een lage credit score en je bent vinden het moeilijk om een lening te krijgen van lokale banken en andere financiële instituten? Heeft u behoefte aan een lening of om welke reden dan financieringsbronnen zoals:
a) Persoonlijke Lening, Business Expansion
b) Start-up, Onderwijs>
c) Consolidatie van de schuld,
d) Harde Geld Lenen OF "lening voor welke reden dan ook!." bent u op zoek voor onmiddellijke en betrouwbare lening, neem dan contact met ons op en wij doen ons klanten.We bieden lening aan tegen lage rente van 3%.
Contact Email: terriyoungloanfirm@gmail.com
U bent verplicht om de volgende informatie te verstrekken.

Bedrag dat nodig is ....................
Lening Duur / periode .............
FULL NAMEN :........................
CONTACT ADRES :...................
SEX :...................................
Social Security Number :.................
LEEFTIJD :...................................
LAND :...............................
TELEFOON :..................................
INKOMEN :............................ ORGEL ..

Opmerking: Elke belanghebbende Aanvragers moeten weer terug naar ons per e-mail:
terriyoungloanfirm@gmail.com
Dank en God zegene
Mrs.Teri Jong
Onno is al met ander baantje bezig?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 07 juni 2011 - 18:25   quote  deeplink  
Mooi!! Oprotten dan maar!
Brian
 Brian - dinsdag 07 juni 2011 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 18:00 schreef realistisch het volgende:
john van de brom is een goede trainer en financieel haalbaar
Ja doe er weer een 020er bij !
Dus NEE niet doen.

Ben het eens Been Laten zitten
en contrackt uit laten dienen.
dan kijken hoe en of we verder gaan.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 07 juni 2011 - 21:14   quote  deeplink  
John van de brom doet het nu goed bij Ado & dat deed Gert-jan verbeek toendertijd ook bij Heerenveen en Mario Been deed het ook goed bij NEC

Dus welke garantie is er dat van de Brom het beter doet bij Feyenoord dan Verbeek of Been?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 juni 2011 - 21:16   quote  deeplink  
laat Been zitten, met Martin komt zijn klasse er misschien wel uit.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 07 juni 2011 - 21:24   quote  deeplink  
Als been blijft behoud de club daar in ieder geval rust.
En Martin is ervaren genoeg om Been alsnog te ontslaan hij dat echt nodig tracht

Ik heb het volste vertrouwen in Martin, en hij heeft vertrouwen in Been dus ik ook
De Pater
 De Pater - dinsdag 07 juni 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 21:14 schreef RedDevil1990 het volgende:
John van de brom doet het nu goed bij Ado & dat deed Gert-jan verbeek toendertijd ook bij Heerenveen en Mario Been deed het ook goed bij NEC

Dus welke garantie is er dat van de Brom het beter doet bij Feyenoord dan Verbeek of Been?
+1
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 07 juni 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 21:16 schreef hotjumper het volgende:
laat Been zitten, met Martin komt zijn klasse er misschien wel uit.
+1
sevillana
 sevillana - dinsdag 07 juni 2011 - 21:44   quote  deeplink  
beginnen we nu weer met zagen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5171
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dringend nieuwe trainer nodig









0.0120968