|
|
remco k
|
|
|
Na het verlies in Den Haag heeft Ajax nog een theoretische kans op de titel, maar trainer Frank de Boer heeft de handdoek al gegooid. "Ik heb er weinig hoop op."
Ajax verloor met 3-2 van ADO Den Haag en ziet zijn kansen op een eventuele titel drastisch slinken. "Het hangt aan een heel zijden draadje", zei De Boer na afloop tegen Eredivisie Live. "We zijn afhankelijk van anderen, maar ik ga er niet meer vanuit. We moeten voor onszelf spelen, maar ik heb er weinig hoop op."
De Boer was vooral ontevreden over het zwakke verdedigen van zijn ploeg. "Van binnen kook ik. Als je zo kinderlijk drie goals weggeeft en niet het besef hebt om ten koste van alles goals te voorkomen, dan is dat zeer teleurstellend. We hebben blijkbaar toch met kinderen te maken. Ik weet niet of ze het besef hebben wat ze hebben laten liggen." |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Roda uit, altijd lastig he... |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Daarom zit ik ook aan de pizza remco... meer krijg ik er niet in:) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Als je je pizza op heb krijg je er toch wel ietsje meer in toch
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Eerlijk gezegd vind ik het geen handige uitspraak van de Boer. Ik sta wel achter de woorden dat ze niet weten dat ze beseffen waar ze mee bezig zijn, maar je eigen spelers betitelen als kinderen is niet slim vind ik. Laten we hopen dat het wel aanslaat en dat het wat doet met de spelers, want ze bezorgen mij een hoop ergernis met dat slap ingrijpen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 21:25 schreef alibabba het volgende:Eerlijk gezegd vind ik het geen handige uitspraak van de Boer. Ik sta wel achter de woorden dat ze niet weten dat ze beseffen waar ze mee bezig zijn, maar je eigen spelers betitelen als kinderen is niet slim vind ik. Laten we hopen dat het wel aanslaat en dat het wat doet met de spelers, want ze bezorgen mij een hoop ergernis met dat slap ingrijpen. Ik vind het juist wel goed, ze mogen best eens hard aangepakt worden van mij, en dit zou daar aan mee kunnen helpen... |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 21:50 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind het juist wel goed, ze mogen best eens hard aangepakt worden van mij, en dit zou daar aan mee kunnen helpen... Ja laat ze maar Traplopen ofzo..;) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 21:50 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind het juist wel goed, ze mogen best eens hard aangepakt worden van mij, en dit zou daar aan mee kunnen helpen... Precies, na Spartak mocht het toch wel duidelijk zijn. Neem aan dat op de training het plaatje klopt maat dat sommige spelers gewoon staan te schutteren op het veld. Niemand is er meer ziek van, FdB zou minimaal 1 week slecht slapen als speler als hij zo zou hebben verloren. De passie en die wil is weg. Salarissen moeten aangepast worden, achteraf uitbetalen bij overwinningen. |
|
|
|
|
BD
|
|
|
Jazeker! Het is toch ook niet meer dan normaal dat hij zn spelers zo betiteld. Het was niet zomaar een competitiewedstrijd,maar je deed nog mee voor de titel. En na zo'n wedstrijd tegen Spartak verwacht je toch dat ze er voor gaan? Maar als je dan ziet hoe de verdediging speelde...echt om te kotsen. Hopenlijk zijn ze nu echt wakker en proberen ze er nog alles aan te doen om kampioen te worden en de beker te pakken |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
sluit dit topic ! dit voeg niets toe!! is gewoon onzin ! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waarom, omdat ik hem heb geopend? |
|
|
|
|
BD
|
|
|
quote: Sinds wanneer is een topic wat gerelateerd is aan Ajax onzin? Wat zou een topic dan toe moeten voegen, volgens jou? Op basis van deze topic zou je bijv. je mening kunnen delen of discussieren waarom Ajax wel nog kampioen zou kunne worden of waarom niet. Of het terecht is van de Boer om zijn spelers zo te betitelen of niet. Ga dan weg |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
dit topic is Na apen wat de boer al heef gezegd!! dus oud nieuws!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 maart 2011 door adriu -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
kinderen of niet frankie haalt ze zelf bij de selectie...dus reeds |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
de boer heeft de handdoek al gegooid?? nou geloof maar dat Ajax nog mee doet met het kampioenschap! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hij doelde volgens mij meer op de manier waarop onze verdediging stond te spelen de afgelopen twee wedstrijden..... Doelpunten worden extreem kinderlijk weggegeven |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: He vriend het gaat er om dat je de mening van Frank de Boer deelt of niet,misschien dat je dat niet begreep,en ik deel volledig de mening van Frank de Boer dat je als kinderen staat te verdedigen en wat ook niet uitgevlakt mag worden is de aanfluiting wat er bij Ajax op doel staat dat is ook perfect voor het zelf vertrouwen van die jonge verdediging ,je bent gewoon de betere ploeg en je geeft van uit het niets 3 doelpunten weg dekkingsfouten van pupillen niveau.Ik weet honderd procent zeker dat wij met deze keeper nog veel doelpunten tegen krijgen bij het eerste doelpunt toen v/d wiel de bal verkeerd op zijn schoen kreeg ging de bal recht omhoog in het strafschopgebied hij toen alle tijd om er uit te komen en die bal te vangen voor dat die rus hem op de lat kon schoppen bij het tweede doelpunt die enorme dekkingsfout kreeg hij ook nog kans om v/d Lijn af te komen om voor de voeten van Immers te duiken maar helaas is dat lichaam vastgeplakt op de lijn,gelukkig kopte ook anita nog een bal van de lijn voor hem en doelpunt 3 gaat door zijn handen dus beste ajaxfans geloof mij met deze pizza op doel kan je moeilijk op de 0 spelen en o ja REMCO nog steeds een fan van de Jong? sorry hoor maar die man gaat echt helemaal niks van uit er zullen flink wat versterkingen moeten komen volgend seizoen anders wordt het weer niks.
WEg volgens mij. Pizza-de Jong-Lindgren-El.Ham.-Anita-Cytanich-Suk-Spanjaard-Bodul. en graag een goede spits met 2 sterke middenvelders en ik denk een sterke linksback omdat Blind nog wat tekort komt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2011 - 13:22 schreef nora het volgende:[..] He vriend het gaat er om dat je de mening van Frank de Boer deelt of niet,misschien dat je dat niet begreep,en ik deel volledig de mening van Frank de Boer dat je als kinderen staat te verdedigen en wat ook niet uitgevlakt mag worden is de aanfluiting wat er bij Ajax op doel staat dat is ook perfect voor het zelf vertrouwen van die jonge verdediging ,je bent gewoon de betere ploeg en je geeft van uit het niets 3 doelpunten weg dekkingsfouten van pupillen niveau.Ik weet honderd procent zeker dat wij met deze keeper nog veel doelpunten tegen krijgen bij het eerste doelpunt toen v/d wiel de bal verkeerd op zijn schoen kreeg ging de bal recht omhoog in het strafschopgebied hij toen alle tijd om er uit te komen en die bal te vangen voor dat die rus hem op de lat kon schoppen bij het tweede doelpunt die enorme dekkingsfout kreeg hij ook nog kans om v/d Lijn af te komen om voor de voeten van Immers te duiken maar helaas is dat lichaam vastgeplakt op de lijn,gelukkig kopte ook anita nog een bal van de lijn voor hem en doelpunt 3 gaat door zijn handen dus beste ajaxfans geloof mij met deze pizza op doel kan je moeilijk op de 0 spelen en o ja REMCO nog steeds een fan van de Jong? sorry hoor maar die man gaat echt helemaal niks van uit er zullen flink wat versterkingen moeten komen volgend seizoen anders wordt het weer niks. WEg volgens mij. Pizza-de Jong-Lindgren-El.Ham.-Anita-Cytanich-Suk-Spanjaard-Bodul. en graag een goede spits met 2 sterke middenvelders en ik denk een sterke linksback omdat Blind nog wat tekort komt. Stond de Jong in de spits????????? Nee he, Cvitanich stond in de spits, ik ben een fan van de Jong in de spits, niet op het middenveld...
Ajax speelde zijn beste wedstrijden dit seizoen, met Anita op het middenveld en de Jong in de spits....
En welke Spanjaard hebben we hier lopen die weg moet????? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nee de Jong stond niet in de spits maar ook op het middenveld kan hij mij niet bekoren,Volgens mij is die spanjaard Oleguer ? ik mis een type als Gabri volgens mij si die Verhoek een versterking voor Ajax een prima voorzet fysiek sterk en scoort ook nog regelmatig,ik denk dat we in de toekomst niet meer alleen kunnen selecteren op techn.jongens die 100xeen bal hoog kunnen houden maar ook spelers die in harde wedstrijden zoals Den Haag-Utrecht en nog een paar van dat soort ploegen ook mentaal en fysiek mee kunnen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2011 - 13:48 schreef nora het volgende:Nee de Jong stond niet in de spits maar ook op het middenveld kan hij mij niet bekoren,Volgens mij is die spanjaard Oleguer ? ik mis een type als Gabri volgens mij si die Verhoek een versterking voor Ajax een prima voorzet fysiek sterk en scoort ook nog regelmatig,ik denk dat we in de toekomst niet meer alleen kunnen selecteren op techn.jongens die 100xeen bal hoog kunnen houden maar ook spelers die in harde wedstrijden zoals Den Haag-Utrecht en nog een paar van dat soort ploegen ook mentaal en fysiek mee kunnen. Zoals ik al zei, ben ik geen fan van de Jong op het middenveld, en dat ben ik ook nooit geweest, de Jong kan een hele goede spits worden voor Ajax, hij laat vanuit de punt iig de ploeg beter spelen. Cvitanich en Hammie kunnen dit blijkbaar niet...
Was Olequer even vergeten, die heeft ook al een mooi poosje niet gespeeld zeg... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Fysiek moet Ajax juist niet mee met een Utrech of een Ado, Ajax moet juist dan hun eigen spel blijven spelen, fysiek spel is niet waar Ajax goed in is, en als je hier in meegaat, verlies je dat dus altijd.... Gister werd de wedstrijd ook niet op fysiek verloren, maar door individuele fouten... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Dat klopt gisteren was ook niet echt een maatstaf dat waren inderdaad blunders achter in terwijl je voorin ook de kansen niet benut,alleen heb je volgens mij een mix nodig dat als de vorm er die dag niet is je ook spelers hebt die ook fysiek de boel kunnen kantelen ,een voorbeeld vond ik Gabri die en fysiek en techn.goed was daar zou ik er wel een paar van bij Ajax willen zien,zo dat we volgend jaar wel is van Utrecht uit kunnen winnen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2011 - 21:50 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind het juist wel goed, ze mogen best eens hard aangepakt worden van mij, en dit zou daar aan mee kunnen helpen... Dat ze hard aangepakt moeten worden ben ik volledig eens Remco, maar dan wel intern en niet publiekelijk vind ik. Nu word het landelijk bekend, terwijl het puur richting spelers intern bedoeld moet zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2011 - 19:11 schreef alibabba het volgende:[..] Dat ze hard aangepakt moeten worden ben ik volledig eens Remco, maar dan wel intern en niet publiekelijk vind ik. Nu word het landelijk bekend, terwijl het puur richting spelers intern bedoeld moet zijn. Ik weet het niet, misschien dat ie dat al een aantal keren geprobeerd heeft (spartak, Utrecht Roda) en dat dit niet aanslaat... Ik kan me voorstellen dat hij dit een keer probeert, en het is ook niet een hele harde sneer natuurlijk... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2011 - 19:14 schreef remco k het volgende:[..] Ik weet het niet, misschien dat ie dat al een aantal keren geprobeerd heeft (spartak, Utrecht Roda) en dat dit niet aanslaat... Ik kan me voorstellen dat hij dit een keer probeert, en het is ook niet een hele harde sneer natuurlijk... Ik heb gisteren nog naar Studio Ajax gekeken en toen werd de Jong erop aangesproken dat de Boer dat had gezegd en je kon aan zijn gezicht zien dat ie daar moeite mee had. Ik weet het niet of het slim is, maar hopelijk dat het de goeie kant opslaat.
Ik vind het toch merkwaardig dat er weer de klad inzit. Als je ziet hoe Ajax speelde in Milaan... Het lijkt wel of de spelers het niet kunnen opbrengen om het optimale te geven voor Ajax. Bij elke nieuwe trainer zie je een stijgende lijn om vervolgens weer in te zakken. Ik denk dat het intense gevoel voor Ajax er niet meer is en dat het niet meer een enorme boost geeft om in het Ajax-shirt te spelen. De club straalt kilheid uit, mede door de beursgang, en dat voelen de spelers denk ik.
Er moet echt carte-blanche aan JOHAN CRUIJFF worden gegeven, anders zie ik de toekomst negatief in. Wanneer JOHAN nu geen carte-blanche krijgt, zal Ajax verder afglijden ben ik bang. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2011 - 19:25 schreef alibabba het volgende:[..] Ik heb gisteren nog naar Studio Ajax gekeken en toen werd de Jong erop aangesproken dat de Boer dat had gezegd en je kon aan zijn gezicht zien dat ie daar moeite mee had. Ik weet het niet of het slim is, maar hopelijk dat het de goeie kant opslaat. Ik vind het toch merkwaardig dat er weer de klad inzit. Als je ziet hoe Ajax speelde in Milaan... Het lijkt wel of de spelers het niet kunnen opbrengen om het optimale te geven voor Ajax. Bij elke nieuwe trainer zie je een stijgende lijn om vervolgens weer in te zakken. Ik denk dat het intense gevoel voor Ajax er niet meer is en dat het niet meer een enorme boost geeft om in het Ajax-shirt te spelen. De club straalt kilheid uit, mede door de beursgang, en dat voelen de spelers denk ik. Er moet echt carte-blanche aan JOHAN CRUIJFF worden gegeven, anders zie ik de toekomst negatief in. Wanneer JOHAN nu geen carte-blanche krijgt, zal Ajax verder afglijden ben ik bang. Ik ben helemaal met je eens... Ik vind alleen niet dat je kan zeggen dat de klad er nu weer inzit.... Er zorden slechts twee wedtrijden verloren, en tegen Ado was Ajax ook gewoon de betere ploeg, er worden alleen 2/3 persoonlijke fouten gemaakt, en daardoor verlies je deze wedstrijd.
Wat Cruijff betreft ben ik het helemaal met je eens, maar dat wist je al... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
zijn toch ook nog kinderen man! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Wat???? Zijn er pedo's hier???? Oppassen, man! ;-)))))) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2011 - 20:50 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben helemaal met je eens... Ik vind alleen niet dat je kan zeggen dat de klad er nu weer inzit.... Er zorden slechts twee wedtrijden verloren, en tegen Ado was Ajax ook gewoon de betere ploeg, er worden alleen 2/3 persoonlijke fouten gemaakt, en daardoor verlies je deze wedstrijd. Wat Cruijff betreft ben ik het helemaal met je eens, maar dat wist je al... Met de klad inzitten bedoel ik eigenlijk de motivatie en de echte wil om te winnen, wat in Milaan wel aanwezig was.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2011 - 21:05 schreef alibabba het volgende:[..] Met de klad inzitten bedoel ik eigenlijk de motivatie en de echte wil om te winnen, wat in Milaan wel aanwezig was.. Ik weet het niet, misschien dat dat ook wel zo lijkt, ik kan me namenlijk niet voorstellen dat iemand geen zin heeft, al lijkt het er inderdaad wel op zoals je zegt...
Maar goed, ik had al in m'n hoofd dat we geen kampioen meer gingen worden, en dat de Boer lekker aan het bouwen is voor komend seizoen... Hopelijk zijn dit wijze lessen die we nu leren... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2011 - 21:05 schreef alibabba het volgende:[..] Met de klad inzitten bedoel ik eigenlijk de motivatie en de echte wil om te winnen, wat in Milaan wel aanwezig was.. Ik ben het helemaal met je eens, alibabba. Overigens ook in de bekerwedstrijd tegen AZ vond ik Ajax heel erg goed spelen, zoals ze tegen Milan deden |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Niks mis met die opmerking. Frapant vind ik wel dat Van Basten na en verliespot bij Heerenveen (dacht ik) zich hardop afvroeg "of deze jongens weleens in de regen haden gevoetbald". Soortgelijke opmerking die slaat op de mentaliteit. De Boer laat zich wat mij betreft prima gelden. |
|
|
|