BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum aub teken NIET bij!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
el-loco
 el-loco - zondag 20 maart 2011 - 19:32   quote  deeplink  
tjonge jonge wat heb ik me hebben vandaag afgevraagd hoelang het duurde voordat Been hem eruit haalde? Pff echt deze jongen voegt weinig positief aan Feyenoord toe. Bij verre de slechtste speler van het veld! Wat moet je met deze jongen die van zichzelf denkt dat hij Feyenoord is ontgroeid?
FR-Han
 FR-Han - zondag 20 maart 2011 - 19:36   quote  deeplink  
ik zal ook effe een gelijkwaardige topic openen ok?
FR-Han
 FR-Han - zondag 20 maart 2011 - 19:39   quote  deeplink  
on-topic: slim zijn man. hij moet juist wel bij tekenen. dan verdienen we er straks nog aan. of vind je dat hij gratis of weinig weg moet?
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 maart 2011 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 19:39 schreef obiku010 het volgende:
on-topic: slim zijn man. hij moet juist wel bij tekenen. dan verdienen we er straks nog aan. of vind je dat hij gratis of weinig weg moet?
hij mag nu weg, dan verdienen we nog aan m.
el-loco
 el-loco - zondag 20 maart 2011 - 19:52   quote  deeplink  
Juist slylzz, deze gast voegt duidelijk niets toe aan Feyenoord hij denkt dat hij heel belangrijk is met zijn maties. Maar vandaag zakt hij zo door het ijs. Wederom zodra meeuwis eruit gaat verliest Feyenoord de slag om het middenveld. AUB Wijnaldum als je niet wil ga maar dan!
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 maart 2011 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 19:52 schreef el-loco het volgende:
Juist slylzz, deze gast voegt duidelijk niets toe aan Feyenoord hij denkt dat hij heel belangrijk is met zijn maties. Maar vandaag zakt hij zo door het ijs. Wederom zodra meeuwis eruit gaat verliest Feyenoord de slag om het middenveld. AUB Wijnaldum als je niet wil ga maar dan!
Zelfde geldt voor Fer. Lijkt het ook net niet te hebben. Of gewoon nog niet volwassen genoeg kan ook. maar zo zwak in de passing. Dat is niet normaal. Dat mag niet meer op deze leeftijd.
DY
 DY - zondag 20 maart 2011 - 19:55   quote  deeplink  
het leuke is dat ze denken dat de clubs in de rij staan, en dat ze dan meteen in de basis spelen. maar ja als je neit eens goed kan spelen in dit feyenoord.
ik vind dat de club zich meer meot gana richten op de vrij en leerdam en mulder!!!
MMM
 MMM - zondag 20 maart 2011 - 20:10   quote  deeplink  
De vervangers van Fer en Wijnaldum zijn zo haalbaar. Koolwijk en Hadouir.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 20 maart 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 20:10 schreef MMM het volgende:
De vervangers van Fer en Wijnaldum zijn zo haalbaar. Koolwijk en Hadouir.
Niet eens zo héél gek.. En beide zien Feyenoord als een topclub, en daarmee dus ook als een stap omhoog.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 20 maart 2011 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 20:10 schreef MMM het volgende:
De vervangers van Fer en Wijnaldum zijn zo haalbaar. Koolwijk en Hadouir.
gaat er niet op achteruit met deze 2 denk ik zo
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 maart 2011 - 20:25   quote  deeplink  
Onbegrijpelijk wel weer dat Wijnaldum en Fer niet verder ontwikkelen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 20 maart 2011 - 20:26   quote  deeplink  
jep
DY
 DY - zondag 20 maart 2011 - 20:28   quote  deeplink  
het kan niet alleen maar aan de trainer liggen, uiteindelijk meot je het helemaal zelf doen.
hotjumper
 hotjumper - zondag 20 maart 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 20:25 schreef FR-Henk het volgende:
Onbegrijpelijk wel weer dat Wijnaldum en Fer niet verder ontwikkelen.
Of dat het verwachtingspatroon wat hen betreft niet wordt bijgesteld, ze zijn gewoon nog niet de dragende krachten die wij in ze willen zien.
Terminator
 Terminator - zondag 20 maart 2011 - 20:32   quote  deeplink  
Tuurlijk wel!Gini moet gewoon zo doorgaan en het geloof en vooral de DURF om acties te maken in zich houden en ook de mentaliteit en de brutaliteit behouden want dat hij kan voetballen daar is iedereen het nu wel over eens denk ik.....
Vakkie Q
 Vakkie Q - zondag 20 maart 2011 - 20:33   quote  deeplink  
Nou bij deze twee kan onze vriend Vlaar ook mee vertrekken.
Hij tekent niet bij maar was vandaag zo slecht dat waarschijnlijk niemand hem wil hebben.
Verdedigend zwak en de passing was helemaal niets.
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 maart 2011 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 20:32 schreef Terminator het volgende:
Tuurlijk wel!Gini moet gewoon zo doorgaan en het geloof en vooral de DURF om acties te maken in zich houden en ook de mentaliteit en de brutaliteit behouden want dat hij kan voetballen daar is iedereen het nu wel over eens denk ik.....
maar niet op 10.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 maart 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 20:30 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Of dat het verwachtingspatroon wat hen betreft niet wordt bijgesteld, ze zijn gewoon nog niet de dragende krachten die wij in ze willen zien.
Zou kunnen, hebben duidelijk ervaring/leiding rondom nodig, in het veld. Denk daarom dat verkoop beter is, want die ervaring kopen we niet makkelijk in.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 maart 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 20:30 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Of dat het verwachtingspatroon wat hen betreft niet wordt bijgesteld, ze zijn gewoon nog niet de dragende krachten die wij in ze willen zien.
inderdaad. Ze zijn ondanks behoorlijke eredivisie ervaring nog steeds jong en kunnen gewoon nog niet het team dragen. Dat komt met de jaren. Wijnaldum en Fer zijn in potentie topspelers voor Feyenoord. Zet je ze in een goed draaiend team, dan blinken ze uit. Fer kan je bijvoorbeeld makkelijk op het middenveld bij FC Twente zetten. Maar bij Feyenoord moeten ze zelf de car trekken. Kunnen ze nog niet.

Ze nu per se willen verkopen is kapitaalvernietiging en dan gaan we precies verder waar we de afgelopen jaren gebleven zijn. Goede talenten te goedkoop de deur uitdoen. Kijk naar RvP en afgelopen zomer nog De Guzman. Mocht er een goed bod komen, natuurlijk serieus nemen. Daarvoor hebben we met Van Geel we de juiste man. Die een hele goede reputatie heeft (terecht) op dit gebied. Hij weet wat spelers waard zijn en wanneer je ze moet verkopen.
plannetje
 plannetje - maandag 21 maart 2011 - 08:03   quote  deeplink  
hij moet is gaan trainen op 1 keer raken!!! dat hun zo slecht spelen is Been ze schuld!!! alles wat wijnaldum krijgt duurt 5 a 6 seconden!!! geldt ook voor Fer en Cabral! voetbal is de bal rond spelen en niet pingelen
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 maart 2011 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 08:03 schreef plannetje het volgende:
hij moet is gaan trainen op 1 keer raken!!! dat hun zo slecht spelen is Been ze schuld!!! alles wat wijnaldum krijgt duurt 5 a 6 seconden!!! geldt ook voor Fer en Cabral! voetbal is de bal rond spelen en niet pingelen
nee hij moet t gaan doen! Hoezo op trainen? Je ziet t m niet eens proberen!
plannetje
 plannetje - maandag 21 maart 2011 - 08:55   quote  deeplink  
dat ze het in de wedstrijd neit doen komt omdat op de training ook gepingeld word en er is niemand die daar wat van zegt.... dus komt dit terug op zondag. Been moet die gasten aan gaan pakken en ze 1 hooguit 2 keer laten raken... als ze dat niet kunnen dan zijn ze simpelweg niet goed genoeg.
don43
 don43 - maandag 21 maart 2011 - 09:30   quote  deeplink  
hangt dat oordeel aan een wedstrijd en of seizoenshelft of hele seizoen zeg het maar stelletje leeghoofden
don43
 don43 - maandag 21 maart 2011 - 09:32   quote  deeplink  
weg met been die kan ze niet meer motiveren daar zit de fout
plannetje
 plannetje - maandag 21 maart 2011 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 09:30 schreef don43 het volgende:
hangt dat oordeel aan een wedstrijd en of seizoenshelft of hele seizoen zeg het maar stelletje leeghoofden
dat oordeel hangt aan hun spel.... dat zie je toch ook?
des hvt boy
 des hvt boy - maandag 21 maart 2011 - 09:55   quote  deeplink  
je moet gewoon tekenen bij feyenoord man
biak
 biak - maandag 21 maart 2011 - 10:11   quote  deeplink  
Deze gasten zijn niet te motiverern.
Ze hebben overal scheid aan.
Dat heb geen moer met Been te maken,ook geen andere trainer kan dat.
hotjumper
 hotjumper - maandag 21 maart 2011 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 08:03 schreef plannetje het volgende:
hij moet is gaan trainen op 1 keer raken!!! dat hun zo slecht spelen is Been ze schuld!!! alles wat wijnaldum krijgt duurt 5 a 6 seconden!!! geldt ook voor Fer en Cabral! voetbal is de bal rond spelen en niet pingelen
Dat hadden ze in de jeugdopleiding al moeten doen, beetje laat als ze dat pas moeten leren al ze bij de selectie zitten. Ik heb al eerder gezegd dat de jeugdopleiding goeie spelers aflevert maar dat het ze niet echt lukt goede team spelers op te leiden....
$-Smurf-$
 $-Smurf-$ - maandag 21 maart 2011 - 11:35   quote  deeplink  
kk sjoniie
plannetje
 plannetje - maandag 21 maart 2011 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 11:07 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat hadden ze in de jeugdopleiding al moeten doen, beetje laat als ze dat pas moeten leren al ze bij de selectie zitten. Ik heb al eerder gezegd dat de jeugdopleiding goeie spelers aflevert maar dat het ze niet echt lukt goede team spelers op te leiden....
ik begrijp niet dt ze dat niet zien dat als je in teamverband speelt een veel betere voetballer bent.... laten we ze dat is wijs gaan maken!!
de flh
 de flh - maandag 21 maart 2011 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 11:07 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat hadden ze in de jeugdopleiding al moeten doen, beetje laat als ze dat pas moeten leren al ze bij de selectie zitten. Ik heb al eerder gezegd dat de jeugdopleiding goeie spelers aflevert maar dat het ze niet echt lukt goede team spelers op te leiden....
true
dennie
 dennie - maandag 21 maart 2011 - 15:28   quote  deeplink  
Onze enige geluk is dat Wijnaldum z'n naam mee heeft waardoor we miss nog wat geld voor hem kunnen vangen, talent heeft ie ook echt wel, alleen jammer dat ie de voetbalinteligentie van een verstandelijk gehandicapte heeft.. heeft geen enkel idee waar hij mee bezig is.
el triste
 el triste - maandag 21 maart 2011 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 11:07 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat hadden ze in de jeugdopleiding al moeten doen, beetje laat als ze dat pas moeten leren al ze bij de selectie zitten. Ik heb al eerder gezegd dat de jeugdopleiding goeie spelers aflevert maar dat het ze niet echt lukt goede team spelers op te leiden....
misschien iemand aan het roer zetten die een team kan smeden? daar ligt juist de invloed van een trainer, tenminste das mijn gedachte......
dennie
 dennie - maandag 21 maart 2011 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 15:44 schreef el triste het volgende:

[..]

misschien iemand aan het roer zetten die een team kan smeden? daar ligt juist de invloed van een trainer, tenminste das mijn gedachte......
Kijk, in principe is de uitpsraak een trainer is zo goed als z'n elftal waar, maar je hebt van die uitzonderingen; een Hiddink of Mourinho die spelers boven zichzelf laten uit stijgen, of taktische meesters als van Gaal en Adriaanse. Je kan wel lekker makkelijk praten iemand vinden die een team kan smeden maar er is in de tussentijd nog geen 1 (haalbare) naam genoemd.. of misschien real madrid maar ff bellen, mourinho is daar ongelukkig toch?
de kromme2
 de kromme2 - maandag 21 maart 2011 - 16:05   quote  deeplink  
jongens, het ging gewoon klote.
De as liep niet doordat De Vrij er niet was. Bahia was als in zijn slechtste dagen -erg onzeker - en daardoor ging de hele as slechter spelen (Vlaar met name, maar ook Meeuwis, Wijnaldum en Castaignos). Fer viel ook zwaar tegen. Het was vooral de tweede helft niks en Roda mocht overigens ook bepaald niet klagen (net zoals wij niet mochten klagen tegen Heerenveen).
Tegen AZ De Vrij er weer in, Leerdam RB en Fer er gewoon weer in.
el triste
 el triste - maandag 21 maart 2011 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 15:56 schreef dennie het volgende:

[..]

Kijk, in principe is de uitpsraak een trainer is zo goed als z'n elftal waar, maar je hebt van die uitzonderingen; een Hiddink of Mourinho die spelers boven zichzelf laten uit stijgen, of taktische meesters als van Gaal en Adriaanse. Je kan wel lekker makkelijk praten iemand vinden die een team kan smeden maar er is in de tussentijd nog geen 1 (haalbare) naam genoemd.. of misschien real madrid maar ff bellen, mourinho is daar ongelukkig toch?
En wie heeft jou geinformeerd over wat haalbaar is??? Beetje kort door de bocht met je "mourinho heeft het niet naar zijn zin in madrid" Vraag me af of Adriaanse niet haalbaar zou zijn..... Het enige wat ik zeg is dat de invloed van de trainer ligt bij het smeden van een team. Verbeek heeft de kans niet gekregen bijvoorbeeld.
Lijkt wel omdat Mario een echte feyenoorder is er absoluut geen kritiek mag zijn op zijn functioneren. Het minste wat je mag verwachten is dat het gras wordt opgevreten... Gisteren weer geen wissels in de rust, maar ja wie ben ik... het ging toch goed de 1e helft....?
dennie
 dennie - maandag 21 maart 2011 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 16:14 schreef el triste het volgende:

[..]

En wie heeft jou geinformeerd over wat haalbaar is??? Beetje kort door de bocht met je "mourinho heeft het niet naar zijn zin in madrid" Vraag me af of Adriaanse niet haalbaar zou zijn..... Het enige wat ik zeg is dat de invloed van de trainer ligt bij het smeden van een team. Verbeek heeft de kans niet gekregen bijvoorbeeld.
Lijkt wel omdat Mario een echte feyenoorder is er absoluut geen kritiek mag zijn op zijn functioneren. Het minste wat je mag verwachten is dat het gras wordt opgevreten... Gisteren weer geen wissels in de rust, maar ja wie ben ik... het ging toch goed de 1e helft....?
Nee maar wat ik bedoel te zeggen is je kan wel roepen dat ze een trainer nodig hebben die het team beter maakt, maar dat weet iedereen wel toch. Ik zou niet weten wie dat zou moeten zijn. Adriaanse is jammer genoeg niet haalbaar, die verdient bakken met geld in Qatar en het is algemeen bekend dat hij niet ergens voor een veel kleiner bedrag gaat werken. En ik probeer duidelijk te maken dat zulke trainers waar jij het over hebt uitzonderlijk zijn die vind je echt niet zomaar. Noem voor de grap is een paar namen dan die mogelijk haalbaar kunnen zijn?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 21 maart 2011 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 20:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

maar niet op 10.
+1
Een echte buitenspeler vind ik het ook al niet.
Hij kan wel voetballen maar ik zie niet waar we hem het beste neer kunnen zetten!
dennie
 dennie - maandag 21 maart 2011 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 16:20 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

+1
Een echte buitenspeler vind ik het ook al niet.
Hij kan wel voetballen maar ik zie niet waar we hem het beste neer kunnen zetten!
Als buitenspeler hoeft ie alleen maar z'n mannetje te passeren en voor te geven.
Dat moet ie wel kunnen toch? voor elke andere rol is ie te dom
R()b
 R()b - maandag 21 maart 2011 - 16:26   quote  deeplink  
Domme gelul in de media altijd over contracten.
De euh euh's vliegen over tafel , mysterieus vlaagje Scooby-Doo erover.
Je tekent bij , of je rot op.
Zo moeilijk is het toch allemaal niet.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 21 maart 2011 - 16:26   quote  deeplink  
De ellende met wijnaldum is; als hij zijn mannetje voorbij is komt de voorzet niet want dan wil hij het volgende mannetje voorbij!
Hij hoeft maar op 1 ding te trainen en dat is om zich heen kijken en daardoor een teamspeler worden!
dennie
 dennie - maandag 21 maart 2011 - 16:27   quote  deeplink  
ja maar die inzicht heb je of niet he
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 21 maart 2011 - 16:31   quote  deeplink  
Niet eens!
alles valt te trainen!
Bij hem niet? Dan is het "daaaaaag Wijnaldum"
dennie
 dennie - maandag 21 maart 2011 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 16:31 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Niet eens!
alles valt te trainen!
Bij hem niet? Dan is het "daaaaaag Wijnaldum"
Ben het met je eens dat alles te trainen is maar
gaat er ook om hoeveel aanleg je hebt, denk niet dat je zoals bij Wijnaldum van eigelijk totaal geen inzicht nog een goede teamspeler kan worden?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 21 maart 2011 - 16:34   quote  deeplink  
Daaaaaaag Wijnaldum!!!
dennie
 dennie - maandag 21 maart 2011 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 16:34 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Daaaaaaag Wijnaldum!!!
hehehe
dennie
 dennie - maandag 21 maart 2011 - 16:36   quote  deeplink  
maar misschien dat je em wel kan leren om maar één mannetje voorbij te spelen als buitenspeler?;)
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 21 maart 2011 - 16:36   quote  deeplink  
Wijnaldum heeft absoluut niet de intentie bij te tekenen, die loopt deze zomer gewoon voor een miljoentje of 3/4 de deur uit, laten we er iig maar niet al te rouwig om zijn
dennie
 dennie - maandag 21 maart 2011 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 16:36 schreef Jhon de Beuk het volgende:
Wijnaldum heeft absoluut niet de intentie bij te tekenen, die loopt deze zomer gewoon voor een miljoentje of 3/4 de deur uit, laten we er iig maar niet al te rouwig om zijn
ik niet in ieder geval.. totaal geen toegevoegde waarde.
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 maart 2011 - 20:12   quote  deeplink  
mentaliteit is niet te trainen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum aub teken NIET bij!









0.0054328