BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum aub teken NIET bij!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - maandag 21 maart 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 20:12 schreef Stylzz het volgende:
mentaliteit is niet te trainen.
Vrije trappen en corners wel. Al neemt Wijnaldum die 9 van de 10 keer niet, maar wilde het toch even kwijt.

Wat heb ik me daar weer aan zitten ergeren gisteren...
hotjumper
 hotjumper - maandag 21 maart 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 21:39 schreef MMM het volgende:

[..]

Vrije trappen en corners wel. Al neemt Wijnaldum die 9 van de 10 keer niet, maar wilde het toch even kwijt.

Wat heb ik me daar weer aan zitten ergeren gisteren...
Je zou toch denken als ze van de beste jeugdopleiding ter wereld komen dit soort basis vaardigheden er in gesleten zit.
craven
 craven - maandag 21 maart 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 23:05 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Je zou toch denken als ze van de beste jeugdopleiding ter wereld komen dit soort basis vaardigheden er in gesleten zit.
ik denk dat je in de jeugdklasse vaak een paar spelers hebt die erboven uitsteken en een vrije rol krijgen/zichzelf toedichten, dat werkt alleen niet in feyenoord 1 , alles is anders: je krijgt minder tijd om na te denken, alles gaat sneller en volwassener. Dan moet je slim gaan spelen, snellere balcirculatie, tiki taki voetbal spelen. Bovendien speelt Gini op het middenveld en daar moet je geen trucjes doen, dat mag je op de vleugels doen...
hotjumper
 hotjumper - maandag 21 maart 2011 - 23:21   quote  deeplink  
Ik weet het niet, als je die stukjes leest over de jeugdopleiding, waar iedere speler een individueel programma krijgt vraag ik me af waarom b.v.een wijnaldum van JDT moet leren wanneer hij met de binnenkant van de voet moet schieten.
dennie
 dennie - maandag 21 maart 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 23:21 schreef hotjumper het volgende:
Ik weet het niet, als je die stukjes leest over de jeugdopleiding, waar iedere speler een individueel programma krijgt vraag ik me af waarom b.v.een wijnaldum van JDT moet leren wanneer hij met de binnenkant van de voet moet schieten.
vraag me af wat ze Wijnaldum dan wel hebben geleerd, als je de bal krijgt als een gek over het veld rennen zonder om je heen te kijken?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 22 maart 2011 - 16:03   quote  deeplink  
hehehehehehehe!
JanM
 JanM - dinsdag 22 maart 2011 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 23:29 schreef dennie het volgende:

[..]

vraag me af wat ze Wijnaldum dan wel hebben geleerd, als je de bal krijgt als een gek over het veld rennen zonder om je heen te kijken?
Luiers verschonen?
DY
 DY - donderdag 24 maart 2011 - 22:20   quote  deeplink  
je kan het ze wel leren maar of ze het toepassen is hun eigen verantwoordelijkheid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 maart 2011 door DY --
Bernardo
 Bernardo - zaterdag 26 maart 2011 - 10:41   quote  deeplink  
Van mij mag hij bijtekenen, eerst is men gek met hem omdat het een talent is.
Heeft nu een moeilijkere periode en hij is meteen de gebeten hond.
Voor het zelfde geld is hij volgend seizoen de beste 10 van Nederland.
Heel Feyenoord heeft het moeilijk maar nu worden er spelers genoemd alsof ze niets voor stellen. Laat ze het seizoen afmaken en volgend seizoen met een nieuwe frisse start er tegen aan. Tekenen de spelers niet bij (wijnaldum, Fer, Vlaar, de Vrij)
dan is het zo. Fer speelt nu heel weinig en is niet veel van te merken want Leerdam doet het uitstekend. Bruno hebben we ook nog als jonkie voor achterin. Dus wat hebben ze dan nog nodig een spits, 10 en verdediger. Daar komen ze heus wel aan, Feyenoord blijft een grote naam en spelers zullen altijd naar deze club willen komen alleen al om eens in hun leven voor Feyenoord te hebben gespeeld in de kuip
craven
 craven - zaterdag 26 maart 2011 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 23:21 schreef hotjumper het volgende:
Ik weet het niet, als je die stukjes leest over de jeugdopleiding, waar iedere speler een individueel programma krijgt vraag ik me af waarom b.v.een wijnaldum van JDT moet leren wanneer hij met de binnenkant van de voet moet schieten.
dat is heel erg...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum aub teken NIET bij!









0.0056300