BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van geel en zijn juichen2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Han
 FR-Han - zondag 20 maart 2011 - 19:37   quote  deeplink  
heeft van geel eigelijk zitten juichen? want dat moest van roda. als hij heeft gejuicht hoefd ie van mij niet meer te komen. wat vinden jullie?
de flh
 de flh - zondag 20 maart 2011 - 19:38   quote  deeplink  
ophangen.
de flh
 de flh - zondag 20 maart 2011 - 19:38   quote  deeplink  
nee sorry ik bedoelde : Stenigen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 maart 2011 - 19:47   quote  deeplink  
ja heeft ie gedaan, in opdracht van en samen met zn vrouw.

lelijk ding trouwens.
Terminator
 Terminator - zondag 20 maart 2011 - 19:50   quote  deeplink  
hahaha martin van geel deed maar alsof met dat juichen hahaha ja wat denken jullie zelf nou?tuurlijk ziet hij feyenoord liever winnen en hij heeft gelijk want volgend jaar zit hij er!en ik denk dat van geel een goede voor feyenoord is maar dat moet de toekomst uitwijzen natuurlijk!
de.fan
 de.fan - zondag 20 maart 2011 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 19:50 schreef Terminator het volgende:
hahaha martin van geel deed maar alsof met dat juichen hahaha ja wat denken jullie zelf nou?tuurlijk ziet hij feyenoord liever winnen en hij heeft gelijk want volgend jaar zit hij er!en ik denk dat van geel een goede voor feyenoord is maar dat moet de toekomst uitwijzen natuurlijk!
daar ben ik het ook mee eens, altijd weer afwachten
Els
 Els - zondag 20 maart 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 19:37 schreef obiku010 het volgende:
heeft van geel eigelijk zitten juichen? want dat moest van roda. als hij heeft gejuicht hoefd ie van mij niet meer te komen. wat vinden jullie?
Ja, hij heeft zitten juichen, want idd, dat moest van Roda. Z'n vrouw was iets enthousiaster. Feyenoord heeft een contract met hem getekend, en vanaf juli werkt hij voor ons. Ik hoop dus dat hij heel erg succesvol is. Niet meer aannemen is een gepasseerd station. Z'n vrouw is trouwens niet de allercharmantste, maar goed, dat is hij zelf ook niet. Vermoed af en toe dat er een geheime boodschap op z'n gezicht staat....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2011 door Els --
MMM
 MMM - zondag 20 maart 2011 - 20:06   quote  deeplink  
Wat een eng wijf heeft ie trouwens..
Terminator
 Terminator - zondag 20 maart 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 20:06 schreef MMM het volgende:
Wat een eng wijf heeft ie trouwens..
misschien kan ze goed.....euuuuh juichen voor feyenoord volgend jaar!!P:
Els
 Els - zondag 20 maart 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 20:06 schreef MMM het volgende:
Wat een eng wijf heeft ie trouwens..
Ik vind het wel passen. Hij is zelf ook niet echt God's gift to women.
MMM
 MMM - zondag 20 maart 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 20:10 schreef Els het volgende:

[..]

Ik vind het wel passen. Hij is zelf ook niet echt God's gift to women.
Hahaha, dat dan weer wel!
FR-Han
 FR-Han - zondag 20 maart 2011 - 20:16   quote  deeplink  
hij heeft een grasmaaiert als scheerapperaat. hebbie die kraters gezien? tering man. er staan nog net geen vlagetjes van astronauten in. verdert hoop ik wel dat ie het goed gaat doen bij ons. wie niet. lijkt me een gluipert. als dat in ons voordeel werkt ben ik voor. vind zijn chick wel ok....
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 maart 2011 - 20:18   quote  deeplink  
We kunnen niet allemaal the looks van Theo Lucius hebben.
Terminator
 Terminator - zondag 20 maart 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 20:18 schreef FR-Henk het volgende:
We kunnen niet allemaal the looks van Theo Lucius hebben.
ja of marianne timmer
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 maart 2011 - 20:23   quote  deeplink  
Deze topic en dat gezeur over juichen is speeltuinpraat. Volgende!
Quiroz
 Quiroz - zondag 20 maart 2011 - 20:26   quote  deeplink  
Wat een jankerds zijn jullie, denken jullie nou echt dat ie Feyenoorder is? Van mij mag ie ook Jood zijn als ie onze club maar beter maakt!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 20 maart 2011 - 20:26   quote  deeplink  
ging iedergeval niet van harte
Terminator
 Terminator - zondag 20 maart 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 20:26 schreef Quiroz het volgende:
Wat een jankerds zijn jullie, denken jullie nou echt dat ie Feyenoorder is? Van mij mag ie ook Jood zijn als ie onze club maar beter maakt!
Precies!
Vakkie Q
 Vakkie Q - zondag 20 maart 2011 - 20:45   quote  deeplink  
Gelul en gezeik allemaal want wie is de club die nu zijn salaris betaald?
na dit seizoen kan hij (hopelijk)een paar spelers uit de JL halen die heel goed zijn.
Anderen kan Feyenoord niet betalen.
Simpel toch.
Crisismanager
 Crisismanager - zondag 20 maart 2011 - 20:49   quote  deeplink  
Wat een papegaaien zijn jullie ook heh.. Van Geel heeft NIET staan juichen bij Feyenoord NAC toen de Vrij de 2-1 maakte of na het laatste fluitsignaal. De beelden die ze lieten zien, was een glimlachende en applaudiserende van Geel. En dat deed iedereen in het stadion! Misschien moest van Geel wel lachen omdat er iemand een grappie maakte...

Nee maar jij, obiku010, zal nooit iets natrekken en alles maar aannemen. En zelfs voordat hij bij Feyenoord begonnen is, mag die al oppleuren. Jij komt er wel jochie...
Terminator
 Terminator - zondag 20 maart 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 20:45 schreef Vakkie Q het volgende:
Gelul en gezeik allemaal want wie is de club die nu zijn salaris betaald?
na dit seizoen kan hij (hopelijk)een paar spelers uit de JL halen die heel goed zijn.
Anderen kan Feyenoord niet betalen.
Simpel toch.
aha kampioen worden volgend jaar met spelers uit de jl?das een goede!!goed afgesproken!want ook volgend jaar moet feyenoord voor de titel gaan net als elk jaar!of we nou wel of geen geld hebben (volgens jouw)!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2011 door Terminator --
FR-Han
 FR-Han - zondag 20 maart 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 20:49 schreef Crisismanager het volgende:
Wat een papegaaien zijn jullie ook heh.. Van Geel heeft NIET staan juichen bij Feyenoord NAC toen de Vrij de 2-1 maakte of na het laatste fluitsignaal. De beelden die ze lieten zien, was een glimlachende en applaudiserende van Geel. En dat deed iedereen in het stadion! Misschien moest van Geel wel lachen omdat er iemand een grappie maakte...

Nee maar jij, obiku010, zal nooit iets natrekken en alles maar aannemen. En zelfs voordat hij bij Feyenoord begonnen is, mag die al oppleuren. Jij komt er wel jochie...
hahahaha. niet gegeten gozert? hahaha. als je eens wat vaker het forum leest, of volgt. dan zou je in een v geel topic zien dat ik pro ben
craven
 craven - zondag 20 maart 2011 - 20:53   quote  deeplink  
laa gaan
Crisismanager
 Crisismanager - zondag 20 maart 2011 - 20:57   quote  deeplink  
Waarom mag die dan meteen oppleuren als die voor Roda zou juichen?

Is het voor een sportman dan niet mooi om te zien dat een door hem samengestelde ploeg het grote Feyenoord verslaat?
FR-Han
 FR-Han - zondag 20 maart 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 20:57 schreef Crisismanager het volgende:
Waarom mag die dan meteen oppleuren als die voor Roda zou juichen?

Is het voor een sportman dan niet mooi om te zien dat een door hem samengestelde ploeg het grote Feyenoord verslaat?
omdat ik het al kinderachtig van roda vond. dacht ik, ik draai het om. en het was eigelijk een dikke knipoog naar het zielige gedrag van roda eerder. erger je niet. ik ben het maar. hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 maart 2011 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 20:59 schreef obiku010 het volgende:

[..]

omdat ik het al kinderachtig van roda vond. dacht ik, ik draai het om. en het was eigelijk een dikke knipoog naar het zielige gedrag van roda eerder. erger je niet. ik ben het maar. hahaha
Ze hebben gelijk Obiku,ik zag Beenhakker al klappen voor bv Twente als tie nog bij ons zou zitten en naar twente zou gaan...de doodstraf had Beenhakkert dan gehad ..
Ik hoop dat hij het goed gaat doen maar ik heb niks met deze man..Hij heeft het Peter Bosz gehalte
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 maart 2011 - 21:25   quote  deeplink  
Sosososo, van Geel heeft de schijn alweer tegen?????
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 maart 2011 - 21:37   quote  deeplink  
het lijkt Lybie wel.gewoon juichen in de kuip voor je aanstaande werkgever en in kerkrade voor roda.Geen probleem denk ik ja toch niet dan
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 maart 2011 - 21:42   quote  deeplink  
Hoop dat van Geel volgende week juicht bij ehhh....Fortuna Sittard, week erop bij Cambuur...Daarna bij ADO....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 maart 2011 - 21:46   quote  deeplink  
Ik hoop dat van Geel het vooral goed gaat doen maar zoals ik al in het aller begin
en altijd al heeft gevonden dat is dat ik hem een eng glad en vooral een geniepige kerel vind... altijd al gezegt en dat ga ik nu niet terug nemen nu hij onze TDer is geworden..
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 maart 2011 - 21:48   quote  deeplink  
ik vond en vindt Leo geniepiger
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 maart 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 21:48 schreef piet de paler het volgende:
ik vond en vindt Leo geniepiger
Leo? Is dat niet uhhh....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 maart 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 21:48 schreef piet de paler het volgende:
ik vond en vindt Leo geniepiger
Je hebt je nooit verdiept in van Geel blijkbaar,geeft niet maar valt wel op..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 maart 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 21:48 schreef piet de paler het volgende:
ik vond en vindt Leo geniepiger
Toen hij bij 020 zat die van Geel was tie fris bezig he???
Els
 Els - zondag 20 maart 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 21:46 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik hoop dat van Geel het vooral goed gaat doen maar zoals ik al in het aller begin
en altijd al heeft gevonden dat is dat ik hem een eng glad en vooral een geniepige kerel vind... altijd al gezegt en dat ga ik nu niet terug nemen nu hij onze TDer is geworden..
Verstandshuwlijk, niks mis mee, kan prima werken. Ik sta er net zo tegenover als jij, ik vind het bij de eerste aanblik geen prettige kerel, maar als hij Feyenoord er bovenop kan helpen, is hij welkom. Maar FR-prietpraat wordt een beetje nerveus als er kritiek is op leidinggevenden, we moeten misschien even een paar dagen zeggen dat we echt niet op de ondergang van van Geel uit zijn.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 maart 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 21:51 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je hebt je nooit verdiept in van Geel blijkbaar,geeft niet maar valt wel op..
hoezo dan? vind je alleen zijn uitstraling geniepig of juist zijn acties? of beiden.
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 maart 2011 - 21:55   quote  deeplink  
Als hij geniepig is in de zaken wereld ,zou ik zeggen welkom in de echte wereld van het keiharde voetbalwereldje Leon.Maar denk jij nog negatief als hij feyenoord weer op de kaart kan zetten.Ik wil resultaten en geen clichés van leo.
of mag ik dit niet stellen (respect voor jou mening)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 maart 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 21:54 schreef Els het volgende:

[..]

Verstandshuwlijk, niks mis mee, kan prima werken. Ik sta er net zo tegenover als jij, ik vind het bij de eerste aanblik geen prettige kerel, maar als hij Feyenoord er bovenop kan helpen, is hij welkom. Maar FR-prietpraat wordt een beetje nerveus als er kritiek is op leidinggevenden, we moeten misschien even een paar dagen zeggen dat we echt niet op de ondergang van van Geel uit zijn.
hahahahahaha oke,van Geel zet m op man...HUP Martin HUP Martin...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 maart 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 21:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hoezo dan? vind je alleen zijn uitstraling geniepig of juist zijn acties? of beiden.
Ach komop vriend,je ga mij toch niet vertellen dat je zijn geschiedenis niet kan???
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 maart 2011 - 21:59   quote  deeplink  
Sommige mensen worden nerveus omdat anderen het niet me ze eens zijn/zullen worden. Gaan ze steun zoeken en onderhuids worden. Niet doen, niet nodig.

Gewoon eerlijk blijven en rechtstreeks.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 maart 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 21:59 schreef FR-Henk het volgende:
Sommige mensen worden nerveus omdat anderen het niet me ze eens zijn/zullen worden. Gaan ze steun zoeken en onderhuids worden. Niet doen, niet nodig.

Gewoon eerlijk blijven en rechtstreeks.
Sommige mensen gaan een roodwitte lul likken alleen om de kleuren,ik doe daar niet aan mee...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2011 door Leon FR1908 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 maart 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 21:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ach komop vriend,je ga mij toch niet vertellen dat je zijn geschiedenis niet kan???
dat ie al zijn oude spelers meeneemt bedoel je? of dat ie bij Ajax gespeeld heeft?

zijn oude spelers menemen valt wel mee namelijk.

Toen ie bij AZ ging werken heeft ie na 2 jaar 4 spelers gehaald. Na 2 jaar.

En bij Ajax heeft hij alleen Perez meegenomen en bij Roda daarna alleen Delorge. Hij zit nu 16 jaar in het vak en dan is in die tijd 6 spelers van je oude club niet heel veel. Elke trainer, bestuurder, neemt wel eens spelers mee die hij goed kent, daar is het risico dat ie mislukt natuurlijk kleiner, aangezien je veel hebt samengewerkt met die gasten.

Mario heeft toch oa Dani en De Beuk gehaald waar hij mee gewerkt heeft? Hoor je toch ook niemand over? Elke trainer heeft wel zo'n lijstje.
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 maart 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

dat ie al zijn oude spelers meeneemt bedoel je? of dat ie bij Ajax gespeeld heeft?

zijn oude spelers menemen valt wel mee namelijk.

Toen ie bij AZ ging werken heeft ie na 2 jaar 4 spelers gehaald. Na 2 jaar.

En bij Ajax heeft hij alleen Perez meegenomen en bij Roda daarna alleen Delorge. Hij zit nu 16 jaar in het vak en dan is in die tijd 6 spelers van je oude club niet heel veel. Elke trainer, bestuurder, neemt wel eens spelers mee die hij goed kent, daar is het risico dat ie mislukt natuurlijk kleiner, aangezien je veel hebt samengewerkt met die gasten.

Mario heeft toch oa Dani en De Beuk gehaald waar hij mee gewerkt heeft? Hoor je toch ook niemand over? Elke trainer heeft wel zo'n lijstje.
mee eens
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 maart 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Sommige mensen gaan een roodwitte lul likken alleen om de kleuren,ik doe daar niet aan mee...
Tuurlijk niet, maar ook hier: ik oordeel pas over hem als ie werkelijk presteert.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 maart 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

dat ie al zijn oude spelers meeneemt bedoel je? of dat ie bij Ajax gespeeld heeft?

zijn oude spelers menemen valt wel mee namelijk.

Toen ie bij AZ ging werken heeft ie na 2 jaar 4 spelers gehaald. Na 2 jaar.

En bij Ajax heeft hij alleen Perez meegenomen en bij Roda daarna alleen Delorge. Hij zit nu 16 jaar in het vak en dan is in die tijd 6 spelers van je oude club niet heel veel. Elke trainer, bestuurder, neemt wel eens spelers mee die hij goed kent, daar is het risico dat ie mislukt natuurlijk kleiner, aangezien je veel hebt samengewerkt met die gasten.

Mario heeft toch oa Dani en De Beuk gehaald waar hij mee gewerkt heeft? Hoor je toch ook niemand over? Elke trainer heeft wel zo'n lijstje.
Mario heeft voor Fernandez 4 miljoen betaald...
Wat betaalde van Geel voor Landzaat?en voor die centrale verdediger van Oranje
en je heb het over 2 spelers van willem 2 naar az maar volgens mij waren dat er meer...

Verders lezen jullie niet wat ik zeg,ik moet de persoon niet maar hoop dat hij het GOED GAAT DOEN!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 maart 2011 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:11 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, maar ook hier: ik oordeel pas over hem als ie werkelijk presteert.
Je snapt het niet,IK HOOP DAT HIJ GAAT PRESTEREN MAAR IK MOET DE PERSOON NIET!!!!!

Ik werd misselijk van dat 020 klapje van hem vorige week ,vieze nagemaakte bah...
De wereld is verrot als je blij bent met zo`n vent...
Jullie staan nog te klappen als fucking Khaddafi investeerder word van de club.brrrrrrrr
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 maart 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Mario heeft voor Fernandez 4 miljoen betaald...
Wat betaalde van Geel voor Landzaat?en voor die centrale verdediger van Oranje
en je heb het over 2 spelers van willem 2 naar az maar volgens mij waren dat er meer...

Verders lezen jullie niet wat ik zeg,ik moet de persoon niet maar hoop dat hij het GOED GAAT DOEN!!!
ik begrijp je wel. maar daar ging de discussie ook niet over. Verder zei ik dat Van Geel 4 spelers bij Willem II gehaald heeft ipv 2.

Dus dat zijn Landzaat, Jaliens, Mathijsen en (El Hamdaoui of Sektioui). Nogmaals, na 2 jaar. Dus niet dat ie geprofiteerd heeft van een clausule of aflopend contract. In 2 jaar had in wezen elke club de kans die spelers te kopen, dat hij dat dan doet omdat hij ze goed genoeg vind (wat ook bleek), kan je hem toch niet heel erg aanrekenen? moet je dan van spelers af zien om die reden?

Dani is btw niet voor 4mil gekomen man. minder dan een miljoen, dacht 8ton ongeveer.

EDIT die 4de speler kan ipv El Hamdaoui/Sektoui ook Dembele zijn geweest, maar ik heb geen zin om het precies uit te zoeken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2011 door T-FeYeN00rD --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 maart 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

ik begrijp je wel. maar daar ging de discussie ook niet over. Verder zei ik dat Van Geel 4 spelers bij Willem II gehaald heeft ipv 2.

Dus dat zijn Landzaat, Jaliens, Mathijsen en (El Hamdaoui of Sektioui). Nogmaals, na 2 jaar. Dus niet dat ie geprofiteerd heeft van een clausule of aflopend contract. In 2 jaar had in wezen elke club de kans die spelers te kopen, dat hij dat dan doet omdat hij ze goed genoeg vind (wat ook bleek), kan je hem toch niet heel erg aanrekenen? moet je dan van spelers af zien om die reden?

Dani is btw niet voor 4mil gekomen man. minder dan een miljoen, dacht 8ton ongeveer.
Hij wist precies dat ze een aflopend contract hadden,en de spelers wilden niet bijtekenen ivm beloofde transfers?
Maar goed daar gaat idd mijn discusie niet over.IK MOET HEM GEWOON NIET!!!!!!!!brrrrrrr hele enge gladde man bah bah bah
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 maart 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je snapt het niet,IK HOOP DAT HIJ GAAT PRESTEREN MAAR IK MOET DE PERSOON NIET!!!!!

Ik werd misselijk van dat 020 klapje van hem vorige week ,vieze nagemaakte bah...
De wereld is verrot als je blij bent met zo`n vent...
Jullie staan nog te klappen als fucking Khaddafi investeerder word van de club.brrrrrrrr
Khadaffi? Die maakt ut niet lang meer.

Verders: waren we het allang al eens. De persoon van Geel interesseert me alleen verder geen moer.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 maart 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:24 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hij wist precies dat ze een aflopend contract hadden,en de spelers wilden niet bijtekenen ivm beloofde transfers?
Maar goed daar gaat idd mijn discusie niet over.IK MOET HEM GEWOON NIET!!!!!!!!brrrrrrr hele enge gladde man bah bah bah
ok, maakt niet uit. ieder zijn mening. Hij heeft in ieder geval altijd spelers op de juiste momenten weten te verkopen. Kunnen we goed gebruiken. Onder hem zat De Guzman nu in Manchester en was Feyenoord minstens 10miljoen rijker.

Hij wist dat ze een aflopend contract hadden, maar je maakt mij niet wijs dat ze bij zijn overgang naar AZ al hadden bedacht dat hij die spelers 2 jaar later ging ophalen....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van geel en zijn juichen2









0.0076761