BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hadouir hoopt op topclub: 'Feyenoord beschouw ik ook als zodanig'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - zondag 20 maart 2011 - 20:29
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Hadouir hoopt op topclub: 'Feyenoord beschouw ik ook als zodanig' (FeyenoordTime)

Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 20 maart 2011 - 22:29   quote  deeplink  
feit blijft dat deze jongen meer laat zien als wijnaldum en fer bij elkaar. Is gratis, dus waarom niet?
Roy15
 Roy15 - zondag 20 maart 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:27 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

oke, nu neem ik je helemaal niet meer serieus. Deze 2 bij elkaar hebben net 10 wedstijdjes op het hoogste niveau gespeeld. Hebben allebei nog niks laten zien, behalve dan dat ze misschien leuk kunnen voetballen.
Ja, maar met de slechte mentaliteit van Hadouir heeft hij niet meer in te brengen dan een mokotjo en v. Haaren met een grote vechtlust. Of kan hij ervaring bieden?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 maart 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:18 schreef Roy15 het volgende:

[..]

Wat dacht je van Mokotjo en v. Haaren?
zijn andere type spelers en allebei nog veel te licht voor Feyenoord 1. Ook meer spelers die het spel voor zich moeten hebben, terwijl Hadouir (en Bruins) dicht tegen de spits aan spelen en de vrije ruimtes opzoeken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 maart 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Bij Blom?dan hadden we met 10 man gespeeld idd hahaha
mwa, Blom maakte 2 beslissende fouten, maar floot verder een uitstekende wedstrijd. Niet te kinderachtig en ging ook niet onnodig met kaarten zwaaien. Had hij die vrije trap en die penal niet gegeven dan had hij een wereldpartij gefloten.
Roy15
 Roy15 - zondag 20 maart 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:28 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

je kan ook pit in een wedstrijd brengen door acties, inzet en strijd moeten de waterdragers voornamelijk leveren. Laat hem maar de actie maken.
oke, dan hebben wij een andere mening over de definitie van het woord "pit".
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 maart 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:29 schreef Jappie_FEY het volgende:
feit blijft dat deze jongen meer laat zien als wijnaldum en fer bij elkaar. Is gratis, dus waarom niet?
dag ,is een lopende kamer olifant,is dodelijk in ons team
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 maart 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mwa, Blom maakte 2 beslissende fouten, maar floot verder een uitstekende wedstrijd. Niet te kinderachtig en ging ook niet onnodig met kaarten zwaaien. Had hij die vrije trap en die penal niet gegeven dan had hij een wereldpartij gefloten.
hahahahaha je bent een goed ventje pik ;)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 20 maart 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:29 schreef Roy15 het volgende:

[..]

Ja, maar met de slechte mentaliteit van Hadouir heeft hij niet meer in te brengen dan een mokotjo en v. Haaren met een grote vechtlust. Of kan hij ervaring bieden?
misschien behalve dan dat hij een aardig balletje in het doel kan leggen en mensen vrij voor de keeper kan zetten wat verwacht wordt van aanvallende middevelders.

Dus waarom je mokotjo noemt is mij helemaal een raadsel, en v. haaren moet zich nog totaal ontwikkelen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 20 maart 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

dag ,is een lopende kamer olifant,is dodelijk in ons team
wat is wijnaldum dan wel niet?

Trouwens ga is koffie drinken, kun je weer helder nadenken;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 maart 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:34 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

misschien behalve dan dat hij een aardig balletje in het doel kan leggen en mensen vrij voor de keeper kan zetten wat verwacht wordt van aanvallende middevelders.

Dus waarom je mokotjo noemt is mij helemaal een raadsel, en v. haaren moet zich nog totaal ontwikkelen.
Mokotjo///HELD!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 20 maart 2011 - 22:37   quote  deeplink  
dat wel, maar alles behalve een aanvallende middevelder!!
Roy15
 Roy15 - zondag 20 maart 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:34 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

Dus waarom je mokotjo noemt is mij helemaal een raadsel, en v. haaren moet zich nog totaal ontwikkelen.
"Pit, goede trap, oog voor de ruimte, goede pass echt een speler die we missen."
Aldus T-FeYeN00rD.
v.Haaren en Mokotjo voldoen iig aan deze vereisten
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 20 maart 2011 - 22:41   quote  deeplink  
ja, dus? vlaar heeft dat ook. de vrij ook. Ga je toch niet met elkaar vergelijken? Castaignos heeft dat allemaal niet. Prutser eerste klas zeker?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 maart 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:37 schreef Roy15 het volgende:

[..]

"Pit, goede trap, oog voor de ruimte, goede pass echt een speler die we missen."
Aldus T-FeYeN00rD.
v.Haaren en Mokotjo voldoen iig aan deze vereisten
ze hebben beiden een goede trap en een prima pass in huis en Mokotjo heeft ook nog oog voor de ruimte, maar pit hebben ze beiden niet echt. Niet meer dan de huidige basis. Bovendien Hadouir zie niet alleen de ruimte, maar kan er ook inlopen, terwijl Mokotjo en Van Haaren het spel toch wat meer voor zich moeten hebben.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 maart 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:41 schreef Jappie_FEY het volgende:
ja, dus? vlaar heeft dat ook. de vrij ook. Ga je toch niet met elkaar vergelijken? Castaignos heeft dat allemaal niet. Prutser eerste klas zeker?
eens
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 maart 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahahaha je bent een goed ventje pik ;)
;)
Roy15
 Roy15 - zondag 20 maart 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:41 schreef Jappie_FEY het volgende:
ja, dus? vlaar heeft dat ook. de vrij ook. Ga je toch niet met elkaar vergelijken? Castaignos heeft dat allemaal niet. Prutser eerste klas zeker?
dus.. beantwoorde ik zijn vraag..
ik bedoelde ook niet te zeggen dat we beter mokotjo of v. Haaren op 10 moeten zetten.
Ik wilde aangeven door deze namen te noemen dat de eisen die hij stelde onvolledig zijn. Misschien had ik idd beter de namen Vlaar en De vrij kunnen gebruiken...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2011 door Roy15 --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 20 maart 2011 - 22:50   quote  deeplink  
voortaan beter lezen als je ergens op reageert, scheelt weer een heleboel geneuzel:

quote:
Noem een speler die daar in de buurt komt van Feyenoord (qua type dan)? Bruins komt nog het meest bij hem in de buurt en dat zegt eigenlijk al voldoende.
Roy15
 Roy15 - zondag 20 maart 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:50 schreef Jappie_FEY het volgende:
voortaan beter lezen als je ergens op reageert, scheelt weer een heleboel geneuzel:

[..]

Jappie, vind jij niet dat elke Feyenoorder meer dan gemiddelde inzet moet tonen?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 20 maart 2011 - 22:57   quote  deeplink  
gast.................lees voor de grap alles is terug, slaap er is een nachtje over en beantwoord dan mijn vraag nog is:

quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 21:35 schreef Roy15 het volgende:
nou, dat is dan alweer de eerste miskoop van volgend seizoen..
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 21:41 schreef Jappie_FEY het volgende:
want?
Roy15
 Roy15 - zondag 20 maart 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:57 schreef Jappie_FEY het volgende:
gast.................lees voor de grap alles is terug, slaap er is een nachtje over en beantwoord dan mijn vraag nog is:

[..]

[..]

Afgezien van het misverstand van het mokotjo/v Haaren geval, is mijn antwoord helder.. en daar sta ik bij nader inzien nog steeds achter.
Quiroz
 Quiroz - zondag 20 maart 2011 - 23:07   quote  deeplink  
Niet komen? We zouden ongelooflijk blij moeten zijn met zon jongen, dan maar een vervelend type, ik hoef geen 11 wijven te zien
Roy15
 Roy15 - zondag 20 maart 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 23:07 schreef Quiroz het volgende:
Niet komen? We zouden ongelooflijk blij moeten zijn met zon jongen, dan maar een vervelend type, ik hoef geen 11 wijven te zien
Hadouir is vervelend en een wijf.
MMM
 MMM - zondag 20 maart 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:18 schreef Roy15 het volgende:

[..]

Wat dacht je van Mokotjo en v. Haaren?
Alsjeblieft die van Haaren niet.. Mokotjo eens!
craven
 craven - zondag 20 maart 2011 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:27 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

oke, nu neem ik je helemaal niet meer serieus. Deze 2 bij elkaar hebben net 10 wedstijdjes op het hoogste niveau gespeeld. Hebben allebei nog niks laten zien, behalve dan dat ze misschien leuk kunnen voetballen.
je kijkt niet goed vriend, iedereen met een beetje verstand kan zien dat Mokotjo veel talent heeft
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 maart 2011 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 23:36 schreef craven het volgende:

[..]

je kijkt niet goed vriend, iedereen met een beetje verstand kan zien dat Mokotjo veel talent heeft
veel talent hebben is niet hetzelfde als constant kunnen presteren in Feyenoord 1. Kijk maar naar Fer en Wijnaldum. Hadouir is iemand die er meteen kan staan, omdat hij al wat langer meeloopt.
craven
 craven - zondag 20 maart 2011 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 23:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

veel talent hebben is niet hetzelfde als constant kunnen presteren in Feyenoord 1. Kijk maar naar Fer en Wijnaldum. Hadouir is iemand die er meteen kan staan, omdat hij al wat langer meeloopt.
Dit seizoen kan je mokotjo al laten spelen, zeker i.p.v. Fer. Hadouir is 29 jaar en speelt nog steeds bij Roda, dat moet genoeg zeggen....
MMM
 MMM - maandag 21 maart 2011 - 00:01   quote  deeplink  
Koolwijk Mokotjo
Hadouir

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 maart 2011 door MMM --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 21 maart 2011 - 03:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 23:53 schreef craven het volgende:

[..]

Dit seizoen kan je mokotjo al laten spelen, zeker i.p.v. Fer. Hadouir is 29 jaar en speelt nog steeds bij Roda, dat moet genoeg zeggen....
Hij is 28. Bovendien is Janssen ook pas op zn 27ste geloof ik naar Twente gegaan. Leeftijd zegt mij niet heel veel, Hadouir heeft aantoonbaar kwaliteiten die we nu ontberen. En als ie gratis is, is hij tenminste het overwegen waard. Maar die taak laat ik graag aan Been en Van Geel (die heb tenslotte goed zal kennen) over.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 maart 2011 - 05:26   quote  deeplink  
eens.
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 maart 2011 - 07:32   quote  deeplink  
mag komen, hoeft niet.
Zag zijn interview gisteren op TV, vond t wel een geinig ventje.
Els
 Els - maandag 21 maart 2011 - 07:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 07:32 schreef Stylzz het volgende:
mag komen, hoeft niet.
Zag zijn interview gisteren op TV, vond t wel een geinig ventje.
Zeker, maar uit dat interview concludeer ik dat hij ws naar het buitenland gaat.
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 maart 2011 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 07:34 schreef Els het volgende:

[..]

Zeker, maar uit dat interview concludeer ik dat hij ws naar het buitenland gaat.
hm, ja, maar zet ie ook de deur open naar Rotterdam.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 21 maart 2011 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 23:36 schreef craven het volgende:

[..]

je kijkt niet goed vriend, iedereen met een beetje verstand kan zien dat Mokotjo veel talent heeft
dat heeft ie zeker, maar niet te vergelijken met hadouir
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 21 maart 2011 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 23:04 schreef Roy15 het volgende:

[..]

Afgezien van het misverstand van het mokotjo/v Haaren geval, is mijn antwoord helder.. en daar sta ik bij nader inzien nog steeds achter.
oke kan, maar totaal niet mee eens dan
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 21 maart 2011 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 03:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Hij is 28. Bovendien is Janssen ook pas op zn 27ste geloof ik naar Twente gegaan. Leeftijd zegt mij niet heel veel, Hadouir heeft aantoonbaar kwaliteiten die we nu ontberen. En als ie gratis is, is hij tenminste het overwegen waard. Maar die taak laat ik graag aan Been en Van Geel (die heb tenslotte goed zal kennen) over.
goed punt. En leeftijd is misschien nog meer een reden om hem wel te halen. Mooie leeftijd waarvan wij geen een speler hebben.
ZeikerT
 ZeikerT - maandag 21 maart 2011 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 maart 2011 - 22:04 schreef Els het volgende:

[..]

Fysiek geweld is altijd verwerpelijk, maar ik begrijp Jappie ook wel als hij die van ons te lief vindt.
Leuke reactie dit,

Dan maar Bellamy die doet het tenminste met een golfclub :P
gfvp1
 gfvp1 - maandag 21 maart 2011 - 09:27   quote  deeplink  
Hij mag komen, maar ik zie liever Toornstra en Immers komen alsmede twee goede vleugelverdedigers
Milo
 Milo - maandag 21 maart 2011 - 15:04   quote  deeplink  
immers come on, nooit! net zoals hadiour, nooit! clasie en koolwijk ja!
dennie
 dennie - maandag 21 maart 2011 - 15:25   quote  deeplink  
tjaa heb er toch wel respect voor dat Hadouir verder kijkt dan alleen de recente prestaties, en ook naar de achterban en de historie kijkt, hij verdient wel wat meer respect moet ik zeggen als mensen zeggen dat hij lijkt op spelers als Leonardo en Hamdaoui, terwijl die eigelijk met deze uitspraak al bevestigd dat hij niet zo is, of is het omdat het een marokkaan is met veel kwaliteiten, waardoor mensen er gelijk maar vanuit gaan dat ie een groot ego heeft ofzo? Kortzichtig weer hoor.. deze jongen zou Feyenoord heel goed kunnen gebruiken met z'n creativiteit en zeg eerlijk die vrije trap zat er ook niet verkeerd in.
dennie
 dennie - maandag 21 maart 2011 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 09:11 schreef ZeikerT het volgende:

[..]

Leuke reactie dit,

Dan maar Bellamy die doet het tenminste met een golfclub :P
ik weet in ieder geval wel zeker dat met Bellamy en Hadouir volgend seizoen Feyenoord al een heel ander gezicht heeft.
craven
 craven - maandag 21 maart 2011 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 15:04 schreef Milo het volgende:
immers come on, nooit! net zoals hadiour, nooit! clasie en koolwijk ja!
Jij snapt het...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hadouir hoopt op topclub: 'Feyenoord beschouw ik ook als zodanig'









0.0075879