|
|
Ruud
|
|
|
Wat denken jullie? Ik denk persoonlijk dat hij is gaan kijken voor Kevin de Bruyne en/of Jelle Vossen. Beide twee grote Belgische talenten die al een hele tijd in de belangstelling staan van verschillende grote clubs (o.a. juventus & bayern munchen)
haalbaar/realistisch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Denk wel dat dit soort spelers realistisch zijn, natuurlijk zal niet ieder talent naar Ajax willen, maar een aantal belgen zoals Vermaelen nu Vertongen en straks Alderweireld hebben aangetoond dat Ajax nog steeds een goede opleiding heeft. Ook Eriksen koos voor Ajax terwijl destijds ook PSg achter hem aanzat en Arsenal hem toen ook al wou hebben (op proef)....
De naam Ajax is in de wereld nog steeds veruit de grootste van de Benelux, en onze jeugdopleiding loopt ook nog steeds voorop...
Ik hoop trouwens dat de Bruyne komt, die is namelijk echt heel goed... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2011 - 16:30 schreef remco k het volgende:Denk wel dat dit soort spelers realistisch zijn, natuurlijk zal niet ieder talent naar Ajax willen, maar een aantal belgen zoals Vermaelen nu Vertongen en straks Alderweireld hebben aangetoond dat Ajax nog steeds een goede opleiding heeft. Ook Eriksen koos voor Ajax terwijl destijds ook PSg achter hem aanzat en Arsenal hem toen ook al wou hebben (op proef).... De naam Ajax is in de wereld nog steeds veruit de grootste van de Benelux, en onze jeugdopleiding loopt ook nog steeds voorop... Ik hoop trouwens dat de Bruyne komt, die is namelijk echt heel goed... Eens! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
klopt sowieso!! heb ook veel gehoord over de bruyne en vossen en hoop ook dat ze komen!! |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
Ik heb gehoord van een Genk fan dat Courtois een prima vervanger voor Stekelenburg zou zijn. Jong talent, lang en is bezig aan een heel sterk seizoen. Wie weet? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Thibaut Courtois (11 mei 1992) is een Belgische voetballer. Hij speelt als doelman. Het seizoen 2008/09 begon hij bij de beloftenkern van eersteklasser KRC Genk, als zesde doelman bij de club. In januari vertrokken de eerste en tweede doelman, Logan Bailly en Sinan Bolat bij Genk. Nieuwe eerste doelman werd Davino Verhulst, met Sem Franssen als tweede doelman. Toen Verhulst een wedstrijd was geschorst, Franssen geblesseerd was en de volgende in rij, de 16-jarige Koen Casteels herstellende was van een blessure, maakte Courtois op 17 april zijn debuut in de Eerste Klasse, op 16-jarige leeftijd, hoewel hij nog nooit bij het A-elftal op de bank had gezeten.[1] Op 29 juli 2010 maakte hij z'n Europese debuut: wegens de blessure van Davino Verhulst en de transferproblemen rond László Köteles werd Courtois opgesteld in de 3e voorronde van de Europa League tegen Inter Turku. Genk won met 1-5 in Finland. Thibaut Courtois is de zoon van Thierry Courtois, een voormalig professioneel volleybalspeler, die begin jaren 90 van de 20ste eeuw o.a. in de Belgische eredivisie uitkwam voor Genk-Opglabbeek VC. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Heeft al 29 wedstrijden voor Genk dit seizoen gespeeld en is pas 18 jaar.. |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
|
|
|
Ruud
|
|
|
Denk dat het misschien wel verstandig is om voorzichtig aan te doen met jonge belgische keepers als deze jongen en bijvoorbeeld Steppe. Die werd toen ook helemaal bewierookt in zijn eigen land maar heeft bij H'veen niet echt een sterke indruk achtergelaten. Van mij mogen ze de Bruyne wel halen wordt een goed spelertje |
|
|
|