BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geen Ron denk ik meer voor ons

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - dinsdag 22 maart 2011 - 16:53   quote  deeplink  
http://www.vi.nl/Nieuws-item/197436/Feyenoord-trekt-aanbieding-in-voor-aanvoerder-Vlaar.htm

Denk dat hij hier geen zin meer in heeft jammer
JanM
 JanM - dinsdag 22 maart 2011 - 17:03   quote  deeplink  
Dan samen met Bahia (en Fer en Wijnaldum als ze niet bijtekenen) in een grote etalage zetten! Alleen voor De Vrij moet Feyenoord heel veel moeite doen!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 22 maart 2011 - 17:06   quote  deeplink  
Nou, dan zijn we bij af, want dan tekenen de anderen ook niet bij.... Godverdomme, het zal toch niet waar zijn dat we weer bij af zijn!
finsend
 finsend - dinsdag 22 maart 2011 - 17:07   quote  deeplink  
Best kut dit
Royaal
 Royaal - dinsdag 22 maart 2011 - 17:08   quote  deeplink  
waarom is dit kut? het kan toch ook een beter voorstel zijn
Terminator
 Terminator - dinsdag 22 maart 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 16:53 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-item/197436/Feyenoord-trekt-aanbieding-in-voor-aanvoerder-Vlaar.htm

Denk dat hij hier geen zin meer in heeft jammer
ehhhh hey hallo jawel hoor ik ben er nog steeds hoor ik ga zeker nooit weg!!haha uhum gnagnagna
JanM
 JanM - dinsdag 22 maart 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 17:06 schreef Arie.Klooster het volgende:
Nou, dan zijn we bij af, want dan tekenen de anderen ook niet bij.... Godverdomme, het zal toch niet waar zijn dat we weer bij af zijn!
Maar het zat er toch dik in dat Vlaar niet zou bijtekenen, mede gezien zijn leeftijd? Mij verbaast het iig niet(s). Wijnaldum mag van mij net als Bahia worden verkocht en Fer en De Vrij ehbben uitgesproken nog niet uitgeleerd te zijn bij Feyenoord, dus die zie ik nog steeds gewoon bijtekenen!
MMM
 MMM - dinsdag 22 maart 2011 - 17:24   quote  deeplink  
Rot maar lekker op, doei doei doei!! Totaal geen respect voor de club die hem een contractverlenging gaf toen die zwaar geblesseerd was.

Graag spelen voor Feyenoord en anders niet.
Royaal
 Royaal - dinsdag 22 maart 2011 - 17:24   quote  deeplink  
het wordt gewoon dik in een negatief jas gestoken, misschien doen ze hem een beter voorstel pff
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - dinsdag 22 maart 2011 - 18:35   quote  deeplink  
op facebook staat dat hij nergens van af weet leugen of de waarheid
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 22 maart 2011 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 17:24 schreef MMM het volgende:
Rot maar lekker op, doei doei doei!! Totaal geen respect voor de club die hem een contractverlenging gaf toen die zwaar geblesseerd was.

Graag spelen voor Feyenoord en anders niet.
enige juiste antwoord!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 22 maart 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 18:35 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:
op facebook staat dat hij nergens van af weet leugen of de waarheid
iemand met hersens zet zijn facebook niet op iedere debiel kan kijken.
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 22 maart 2011 - 18:39   quote  deeplink  
Dé leider van Feyenoord, heb er schijt aan wat andere mensen over hem denken, ik snap hem wel... Als hij nog een keer naar het buitenland wil maken moet het nu gebeuren, want nu is hij transfervrij. In een tijd dat het Nederlands Elftal samen met Spanje het beste team ter wereld is en er alleen in de achterhoede kansen liggen moet je dit gewoon doen. Zet je supportersbril is af!!

Vlaar bedankt voor alles!
Terminator
 Terminator - dinsdag 22 maart 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 18:39 schreef Quiroz het volgende:
Dé leider van Feyenoord, heb er schijt aan wat andere mensen over hem denken, ik snap hem wel... Als hij nog een keer naar het buitenland wil maken moet het nu gebeuren, want nu is hij transfervrij. In een tijd dat het Nederlands Elftal samen met Spanje het beste team ter wereld is en er alleen in de achterhoede kansen liggen moet je dit gewoon doen. Zet je supportersbril is af!!

Vlaar bedankt voor alles!
moehashahahahahahaha nerderlands knjb elftal dat 1 van de betere is HAHAHAHAHAHAHAHA nu moet ik nog harder lachen!!!zoveel stront als dat baggerelftal heeft gehad heeft niemand gehad!Brazilie duitsland Spanje dat zijn pas toplanden!nerderland hoort in het rijtje bij uruquay en paraquay thuis hahaha rare eend!
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 22 maart 2011 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 18:46 schreef Terminator het volgende:

[..]

moehashahahahahahaha nerderlands knjb elftal dat 1 van de betere is HAHAHAHAHAHAHAHA nu moet ik nog harder lachen!!!zoveel stront als dat baggerelftal heeft gehad heeft niemand gehad!Brazilie duitsland Spanje dat zijn pas toplanden!nerderland hoort in het rijtje bij uruquay en paraquay thuis hahaha rare eend!
Jij bent pas een rare eend... Dat het een kuttoernooi is geworden wil nog niet zeggen dat het Nederlands Elftal minder kwaliteit heeft.
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 22 maart 2011 - 18:49   quote  deeplink  
En ondanks het slechte spel en het uit vorm wezen toch nog de finale bereiken, doe het maar na.
Terminator
 Terminator - dinsdag 22 maart 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 18:49 schreef Quiroz het volgende:
En ondanks het slechte spel en het uit vorm wezen toch nog de finale bereiken, doe het maar na.
zijn ze ooit in vorm geweest dan???
het is gewoon een vieze ordinaire schopploeg maar dat heeftt de rest van de wereld nu ook door!lijkt een beetje op ajaks!haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 maart 2011 door Terminator --
MMM
 MMM - dinsdag 22 maart 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 18:39 schreef Quiroz het volgende:
Dé leider van Feyenoord, heb er schijt aan wat andere mensen over hem denken, ik snap hem wel... Als hij nog een keer naar het buitenland wil maken moet het nu gebeuren, want nu is hij transfervrij. In een tijd dat het Nederlands Elftal samen met Spanje het beste team ter wereld is en er alleen in de achterhoede kansen liggen moet je dit gewoon doen. Zet je supportersbril is af!!

Vlaar bedankt voor alles!
Bedankt voor alles? 1 goed seizoen en verder?
craven
 craven - dinsdag 22 maart 2011 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 18:39 schreef Quiroz het volgende:
Dé leider van Feyenoord, heb er schijt aan wat andere mensen over hem denken, ik snap hem wel... Als hij nog een keer naar het buitenland wil maken moet het nu gebeuren, want nu is hij transfervrij. In een tijd dat het Nederlands Elftal samen met Spanje het beste team ter wereld is en er alleen in de achterhoede kansen liggen moet je dit gewoon doen. Zet je supportersbril is af!!

Vlaar bedankt voor alles!
mafketelt
Terminator
 Terminator - dinsdag 22 maart 2011 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 18:51 schreef MMM het volgende:

[..]

Bedankt voor alles? 1 goed seizoen en verder?
precies bij ajaks lopen ze voor vet geld de deur uit terwijl ze niks zijn! en bij feyenoord lopen ze voor niks de deur uit!magoed heb er wel vertrouwen in dat hij bijtekent!want een sportieve verbetering zal het voor hem toch ook niet worden na dit seizoen!miss alleen kwa geld......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 maart 2011 door Terminator --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 22 maart 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 18:46 schreef Terminator het volgende:

[..]

moehashahahahahahaha nerderlands knjb elftal dat 1 van de betere is HAHAHAHAHAHAHAHA nu moet ik nog harder lachen!!!zoveel stront als dat baggerelftal heeft gehad heeft niemand gehad!Brazilie duitsland Spanje dat zijn pas toplanden!nerderland hoort in het rijtje bij uruquay en paraquay thuis hahaha rare eend!
Halve tamme. Nederland hoort bij de beste landen ter wereld of je het leuk vind of niet.

De top bestaat op dit moment uit Spanje, Nederland, Duitsland en Brazilie. Met daar vlak onder Italie, Frankrijk, Argentinie, Engeland en Portugal. En een eindje daarachter komen pas die landen als Uruguay etc.

ONTOPIC; ik begrijp opzich Vlaar wel dat hij wil vertrekken, hij is 26 jaar en de tijd begint te dringen. Desalniettemin mag hij - zeker nadat Feyenoord hem zo nadrukkelijk gesteund heeft toen hij het nodig had - meer loyaliteit tonen. Bijvoorbeeld een verlening met gelimiteerde transfersom. Een nog nader vast te stellen bedrag tussen de 5 en 10 miljoen. Vlaar wordt de kans gegund als een grote club zich aandient en Feyenoord krijgt dan een leuk bedrag voor hem.
Terminator
 Terminator - dinsdag 22 maart 2011 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 18:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Halve tamme. Nederland hoort bij de beste landen ter wereld of je het leuk vind of niet.

De top bestaat op dit moment uit Spanje, Nederland, Duitsland en Brazilie. Met daar vlak onder Italie, Frankrijk, Argentinie, Engeland en Portugal. En een eindje daarachter komen pas die landen als Uruguay etc.

ONTOPIC; ik begrijp opzich Vlaar wel dat hij wil vertrekken, hij is 26 jaar en de tijd begint te dringen. Desalniettemin mag hij - zeker nadat Feyenoord hem zo nadrukkelijk gesteund heeft toen hij het nodig had - meer loyaliteit tonen. Bijvoorbeeld een verlening met gelimiteerde transfersom. Een nog nader vast te stellen bedrag tussen de 5 en 10 miljoen. Vlaar wordt de kans gegund als een grote club zich aandient en Feyenoord krijgt dan een leuk bedrag voor hem.
hey hele lamme!

Nerderland hoort nergens bij!ja bij een hoop stront!haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 maart 2011 door Terminator --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 22 maart 2011 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 18:57 schreef Terminator het volgende:

[..]

hey hele lamme!

Nerderland hoort nergens bij!ja bij een hoop stront!haha
leuk
Terminator
 Terminator - dinsdag 22 maart 2011 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 18:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

leuk
lol
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 22 maart 2011 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 18:51 schreef MMM het volgende:

[..]

Bedankt voor alles? 1 goed seizoen en verder?
We hebben wel 16x de 0 gehouden vorig jaar, en dat met Bahia naast zich, zou het snappen als ie weg zou gaan.
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 22 maart 2011 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 18:53 schreef craven het volgende:

[..]

mafketelt
Ja, jij zou natuurlijk blijven als je transfervrij weg kon op je 26ste terwijl je tegen het Nederlands Elftal aan zit..
Terminator
 Terminator - dinsdag 22 maart 2011 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 18:59 schreef Quiroz het volgende:

[..]

We hebben wel 16x de 0 gehouden vorig jaar, en dat met Bahia naast zich, zou het snappen als ie weg zou gaan.
tjah en toch zou je zeggen dat het centrum met de vrij voetballend beter is maar ze krijgen wel meer tegengoals!zo een slechte is die bahia niet alleen kwa opbouwen is de vrij beter maja het is waar je voor kiest...
en laten we nou wel wezen tegen roda had je met rust 2-0 voor kunnen staan en je staat gewoon 2-0 achter tjah ik denk dat feyenoord alleen maar beter wordt volgend jaar!dat we deze wedstrijden juist wel weer gaan winnen!met een aantal versterkingen natuurlijk die er heus gaan komen!Ik blijf postief omdat ik vind dat als feyenoord gewoon zijn eigen spelt speelt alleen minder is als twente en psv!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 maart 2011 door Terminator --
craven
 craven - dinsdag 22 maart 2011 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:00 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Ja, jij zou natuurlijk blijven als je transfervrij weg kon op je 26ste terwijl je tegen het Nederlands Elftal aan zit..
bij feyenoord zou ik altijd blijven(persoonlijk), maar ik vindt dat Ron Vlaar zijn kwaliteiten schromelijk worden overdreven. Ron zal nooit een vaste waarde worden in het nederlandse elftal, ik heb wel meer mafketels geselecteerd zien worden, dus zegt me helemaal niks. Vindt jij dat Vlaar op basis van dit seizoen nou echt zo goed heeft gespeeld???
Royaal
 Royaal - dinsdag 22 maart 2011 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 18:57 schreef Terminator het volgende:

[..]

hey hele lamme!

Nerderland hoort nergens bij!ja bij een hoop stront!haha
ook de fifa lijst er op nageslagen?
Els
 Els - dinsdag 22 maart 2011 - 19:06   quote  deeplink  
Als er in het artikel staat dat Feyenoord de aanbieding van tafel haalt, omdat het niet zeker weet of het over een paar maanden nog wel dezelfde aanbieding kan doen, dan is dat een slecht signaal. En als je dan ook nog leest, dat het gesprek met de Vrij moeizaam verloopt, dan denk ik dat het met de financiële armslag toch wel een beetje tegenvalt.....
de flh
 de flh - dinsdag 22 maart 2011 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 18:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Halve tamme. Nederland hoort bij de beste landen ter wereld of je het leuk vind of niet.

De top bestaat op dit moment uit Spanje, Nederland, Duitsland en Brazilie. Met daar vlak onder Italie, Frankrijk, Argentinie, Engeland en Portugal. En een eindje daarachter komen pas die landen als Uruguay etc.

ONTOPIC; ik begrijp opzich Vlaar wel dat hij wil vertrekken, hij is 26 jaar en de tijd begint te dringen. Desalniettemin mag hij - zeker nadat Feyenoord hem zo nadrukkelijk gesteund heeft toen hij het nodig had - meer loyaliteit tonen. Bijvoorbeeld een verlening met gelimiteerde transfersom. Een nog nader vast te stellen bedrag tussen de 5 en 10 miljoen. Vlaar wordt de kans gegund als een grote club zich aandient en Feyenoord krijgt dan een leuk bedrag voor hem.
Gelimiteerde transfersom idd.

Snap niet waarom die oplossing niet doorkomt.. simpele clausule in 't contract, Iedereen blij en vooral Wij!
Terminator
 Terminator - dinsdag 22 maart 2011 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:03 schreef Royaal het volgende:

[..]

ook de fifa lijst er op nageslagen?
ja de vriendschappelijke wedstrijden die de rest van de wereld niks interesseert horen er ook bij hea!!hahahaha zo kan ik het ook!ranglijst zegt me niks met zo een wijze van puntentelling!hierin gaat het wel op hoeveel kampioenschappen heeft een land gewonnen!denk daarbij effe aan duitsland en nu ook spanje en argentinie en engeland italie frankrijk noem maar op brazilie! en nog een paar landen die hebben alleen al wat gewonnen!kijk in nederland zelf (competitie) gaat het niet om het behaalde aantal titels omdat elk weldenken mens in nederland wel weet dat de knjb knjb is om het zo maar te zeggen....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 22 maart 2011 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:03 schreef craven het volgende:

[..]

bij feyenoord zou ik altijd blijven(persoonlijk), maar ik vindt dat Ron Vlaar zijn kwaliteiten schromelijk worden overdreven. Ron zal nooit een vaste waarde worden in het nederlandse elftal, ik heb wel meer mafketels geselecteerd zien worden, dus zegt me helemaal niks. Vindt jij dat Vlaar op basis van dit seizoen nou echt zo goed heeft gespeeld???
Als iedereen het gemiddelde niveau van Vlaar had gehaald dit seizoen was er niets aan de hand geweest. Vlaar presteert behoorlijk in wat af en toe een veredeld jeugdelftal is. Vind je het heel gek dat Vlaar iets minder is dan vorig jaar? Als je ziet dat de gemiddelde leeftijd van de 5 meest aanvallende spelers gemiddeld rond de 20 ligt? Ja, met een dergelijke aanval komt natuurlijk ook de verdediging onder meer druk te staan en dan maak je automatisch meer fouten. Zet je Puyol neer bij Feyenoord, dan haalt ie ook niet het niveau als van bij Barcelona.
craven
 craven - dinsdag 22 maart 2011 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:06 schreef Els het volgende:
Als er in het artikel staat dat Feyenoord de aanbieding van tafel haalt, omdat het niet zeker weet of het over een paar maanden nog wel dezelfde aanbieding kan doen, dan is dat een slecht signaal. En als je dan ook nog leest, dat het gesprek met de Vrij moeizaam verloopt, dan denk ik dat het met de financiële armslag toch wel een beetje tegenvalt.....
als dat zo is dan zijt het zo, als we financieel maar gezond worden..
de flh
 de flh - dinsdag 22 maart 2011 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:03 schreef craven het volgende:

[..]

bij feyenoord zou ik altijd blijven(persoonlijk), maar ik vindt dat Ron Vlaar zijn kwaliteiten schromelijk worden overdreven. Ron zal nooit een vaste waarde worden in het nederlandse elftal, ik heb wel meer mafketels geselecteerd zien worden, dus zegt me helemaal niks. Vindt jij dat Vlaar op basis van dit seizoen nou echt zo goed heeft gespeeld???
t/m 't EK van 2012 zit hij zowiezo tegen de selectie aan. Zie voorlopig ook niemand in de eredivsie die beter is dan hij.
craven
 craven - dinsdag 22 maart 2011 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Als iedereen het gemiddelde niveau van Vlaar had gehaald dit seizoen was er niets aan de hand geweest. Vlaar presteert behoorlijk in wat af en toe een veredeld jeugdelftal is. Vind je het heel gek dat Vlaar iets minder is dan vorig jaar? Als je ziet dat de gemiddelde leeftijd van de 5 meest aanvallende spelers gemiddeld rond de 20 ligt? Ja, met een dergelijke aanval komt natuurlijk ook de verdediging onder meer druk te staan en dan maak je automatisch meer fouten. Zet je Puyol neer bij Feyenoord, dan haalt ie ook niet het niveau als van bij Barcelona.
Makkelijk scoren, als je zo'n personality bent, dan moet je het laten zien. Met de vrij naast hem heeft ie niks te klagen. Bovendien heeft feyenoord altijd vertrouwen in hem gehouden , zijn contract verlengd tijdens zijn blessure. Ja ik weet het: sentimenten bestaan hierin niet...
Terminator
 Terminator - dinsdag 22 maart 2011 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Als iedereen het gemiddelde niveau van Vlaar had gehaald dit seizoen was er niets aan de hand geweest. Vlaar presteert behoorlijk in wat af en toe een veredeld jeugdelftal is. Vind je het heel gek dat Vlaar iets minder is dan vorig jaar? Als je ziet dat de gemiddelde leeftijd van de 5 meest aanvallende spelers gemiddeld rond de 20 ligt? Ja, met een dergelijke aanval komt natuurlijk ook de verdediging onder meer druk te staan en dan maak je automatisch meer fouten. Zet je Puyol neer bij Feyenoord, dan haalt ie ook niet het niveau als van bij Barcelona.
nee niet zoals hij zou moeten kunnen nee!
craven
 craven - dinsdag 22 maart 2011 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:11 schreef de flh het volgende:

[..]

t/m 't EK van 2012 zit hij zowiezo tegen de selectie aan. Zie voorlopig ook niemand in de eredivsie die beter is dan hij.
Niet raar , zijn allemaal buitenlanders, maar vindt de vrij in potentie beter. ik zeg nergens dat het een slechte speler is, maar op langere termijn heeft hij zich nog niet kunnen bewijzen
de flh
 de flh - dinsdag 22 maart 2011 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:06 schreef Els het volgende:
Als er in het artikel staat dat Feyenoord de aanbieding van tafel haalt, omdat het niet zeker weet of het over een paar maanden nog wel dezelfde aanbieding kan doen, dan is dat een slecht signaal. En als je dan ook nog leest, dat het gesprek met de Vrij moeizaam verloopt, dan denk ik dat het met de financiële armslag toch wel een beetje tegenvalt.....
Kan niet anders dan dat ze geen geld/beleid hebben voor contractsverlenging voor alle 4... contract kan misschien niet over een paar maanden aangeboden worden omdat ze het dan al misschien in een andere speler hebben geinvesteerd..

volgens mij willen ze ze niet allemaal houden, maar ook niet allemaal kwijt.. en dan is het lastig een goede strategie uit te stippelen.. nu gaat er al oplossing een kat-en-muis-spel gespeeld worden met contractsverlengingen... ...... ....... .......
Terminator
 Terminator - dinsdag 22 maart 2011 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:15 schreef craven het volgende:

[..]

Niet raar , zijn allemaal buitenlanders, maar vindt de vrij in potentie beter. ik zeg nergens dat het een slechte speler is, maar op langere termijn heeft hij zich nog niet kunnen bewijzen
ik ben blij met een simon ryo en larsen fernandez!ik vond babovic ook geen slechte en zo zijn er wel meer buitenlanders die het elftal beter kunnen maken!
craven
 craven - dinsdag 22 maart 2011 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:15 schreef de flh het volgende:

[..]

Kan niet anders dan dat ze geen geld/beleid hebben voor contractsverlenging voor alle 4... contract kan misschien niet over een paar maanden aangeboden worden omdat ze het dan al misschien in een andere speler hebben geinvesteerd..

volgens mij willen ze ze niet allemaal houden, maar ook niet allemaal kwijt.. en dan is het lastig een goede strategie uit te stippelen.. nu gaat er al oplossing een kat-en-muis-spel gespeeld worden met contractsverlengingen... ...... ....... .......
Feyenoord heeft altijd de intentie gehad om de contracten te verlengen, ze kunnen niet meer bieden dan ze in huis hebben. Als de spelers niet willen bijtekenen, dan is het klaar, jammer maar feyenoord is groter dan die 4 .
craven
 craven - dinsdag 22 maart 2011 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:18 schreef Terminator het volgende:

[..]

ik ben blij met een simon ryo en larsen fernandez!ik vond babovic ook geen slechte en zo zijn er wel meer buitenlanders die het elftal beter kunnen maken!
goed lezen, hij zegt dat er weinig betere verdedigers zijn voor oranje dan Vlaar
Terminator
 Terminator - dinsdag 22 maart 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:19 schreef craven het volgende:

[..]

goed lezen, hij zegt dat er weinig betere verdedigers zijn voor oranje dan Vlaar
whehehe ja sry ik denk alleen in FEYENOORD taal.......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 maart 2011 door Terminator --
craven
 craven - dinsdag 22 maart 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:20 schreef Terminator het volgende:

[..]

whehehe ja sry ik denk alleen in FEYENOORD taal.......
dat is ook de juiste taal
de flh
 de flh - dinsdag 22 maart 2011 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:18 schreef craven het volgende:

[..]

Feyenoord heeft altijd de intentie gehad om de contracten te verlengen, ze kunnen niet meer bieden dan ze in huis hebben. Als de spelers niet willen bijtekenen, dan is het klaar, jammer maar feyenoord is groter dan die 4 .
Dan trek je die aanbieding niet in. Onderhandelingsstrategisch een rare moove.. denk dan eerder aan wat Els zegt...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 22 maart 2011 - 19:23   quote  deeplink  
Contractverbeteringen aanbieden zullen drukken op het begrote salarishuis. Dan kan dat ten koste van enkele (betere) spelers gaan.
Dat moet dan maar Vlaar zijn. Mogelijk hou je daar anderen (o.a. de Vrij) mee binnenboord.
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 22 maart 2011 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:03 schreef craven het volgende:

[..]

bij feyenoord zou ik altijd blijven(persoonlijk), maar ik vindt dat Ron Vlaar zijn kwaliteiten schromelijk worden overdreven. Ron zal nooit een vaste waarde worden in het nederlandse elftal, ik heb wel meer mafketels geselecteerd zien worden, dus zegt me helemaal niks. Vindt jij dat Vlaar op basis van dit seizoen nou echt zo goed heeft gespeeld???
Ja, als Feyenoorder zou jij bij Feyenoord blijven ja, maar dat is Ron niet... Ik denk persoonlijk dat hij wel een vaste waare kan worden, maar in ieder geval denk ik dat ook Ron een bepaalde ambitie heeft, stel dat jij de Mister Heerenveen word (opzich een mooie club) maar je bent geen fan van die club en je kan ook transfervrij naar het buitenland, wat zowel sportief als financieel beter voor je is. Zeg het maar.
Terminator
 Terminator - dinsdag 22 maart 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:21 schreef craven het volgende:

[..]

dat is ook de juiste taal
haha ja daarin zullen wij met zijn allen altijd mee op 1 lijn zitten.......
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 22 maart 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:18 schreef craven het volgende:

[..]

Feyenoord heeft altijd de intentie gehad om de contracten te verlengen, ze kunnen niet meer bieden dan ze in huis hebben. Als de spelers niet willen bijtekenen, dan is het klaar, jammer maar feyenoord is groter dan die 4 .
Helemaal mee eens. Misschien is het wel tactiek, nu intrekken straks iets hoger bieden. Misschien voelt ie zich dan gevleid
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 22 maart 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:13 schreef craven het volgende:

[..]

Makkelijk scoren, als je zo'n personality bent, dan moet je het laten zien. Met de vrij naast hem heeft ie niks te klagen. Bovendien heeft feyenoord altijd vertrouwen in hem gehouden , zijn contract verlengd tijdens zijn blessure. Ja ik weet het: sentimenten bestaan hierin niet...
Ja, maar De Vrij staat ook pas net naast hem. Sindsdien is Vlaar ook weer beter gaan spelen en vind ik op het niveau van vorig jaar. Moet je kijken wat er begin dit seizoen verdedigend stond. Een verdedigend zwakke back (De Cler), een Bahia die geen schim meer was van vorig jaar en totaal niet kan opbouwen, een middenvelder als back (Leerdam) of een CV als back (De Vrij) en bovendien of een onzekere keeper (Mulder) of een hele gewone keeper op zn retour (Van Dijk). Dat is nogal een verschil met nu.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geen Ron denk ik meer voor ons









0.0065529