BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geen Ron denk ik meer voor ons

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Terminator
 Terminator - dinsdag 22 maart 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:23 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Ja, als Feyenoorder zou jij bij Feyenoord blijven ja, maar dat is Ron niet... Ik denk persoonlijk dat hij wel een vaste waare kan worden, maar in ieder geval denk ik dat ook Ron een bepaalde ambitie heeft, stel dat jij de Mister Heerenveen word (opzich een mooie club) maar je bent geen fan van die club en je kan ook transfervrij naar het buitenland, wat zowel sportief als financieel beter voor je is. Zeg het maar.
ja maar daarom zijn feyenoorders feyenoorders en de rest de rest!dus fuck the rest!haha
ik gun het psv en twente wel daarentegen want die verdienen het gewoon!Buiten dat ik alle wedstrijden van feyenoord kijk zit ik ook weleens naar twente en psv te kijken en dan denk ik jullie doen het toch op eigen kracht dus heb ik daar respect voor.......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 maart 2011 door Terminator --
craven
 craven - dinsdag 22 maart 2011 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:23 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Ja, als Feyenoorder zou jij bij Feyenoord blijven ja, maar dat is Ron niet... Ik denk persoonlijk dat hij wel een vaste waare kan worden, maar in ieder geval denk ik dat ook Ron een bepaalde ambitie heeft, stel dat jij de Mister Heerenveen word (opzich een mooie club) maar je bent geen fan van die club en je kan ook transfervrij naar het buitenland, wat zowel sportief als financieel beter voor je is. Zeg het maar.
Ron is geen mister feyenoord, als hij naar het buitenland wil is dat toch prima, al denk ik dat niet dat hij in de top van europa terecht kan. Ron is een prima verdediger maar laten we niet aub overdrijven, hij heeft ook zijn terkortkomingen...
craven
 craven - dinsdag 22 maart 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ja, maar De Vrij staat ook pas net naast hem. Sindsdien is Vlaar ook weer beter gaan spelen en vind ik op het niveau van vorig jaar. Moet je kijken wat er begin dit seizoen verdedigend stond. Een verdedigend zwakke back (De Cler), een Bahia die geen schim meer was van vorig jaar en totaal niet kan opbouwen, een middenvelder als back (Leerdam) of een CV als back (De Vrij) en bovendien of een onzekere keeper (Mulder) of een hele gewone keeper op zn retour (Van Dijk). Dat is nogal een verschil met nu.
Prima ,dus wat perspectief betreft zijn we er dus op vooruit gegaan???
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 maart 2011 - 19:30   quote  deeplink  
Ze gaan allemaal weg, voor t geld.

Mazzeltjes!
craven
 craven - dinsdag 22 maart 2011 - 19:31   quote  deeplink  
C.R.E.A.M.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 22 maart 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:23 schreef de flh het volgende:

[..]

Dan trek je die aanbieding niet in. Onderhandelingsstrategisch een rare moove.. denk dan eerder aan wat Els zegt...
Dit soort berichten bevat vaak halve waarheden en moet je niet al te letterlijk nemen.

Waarschijnlijk hebben Vlaar aangegeven na het seizoen verder te willen praten en nu nog geen beslissing te willen nemen. Hierop heeft Feyenoord gezegd dat ze ook verder moeten kijken en een team moeten neerzetten voor volgend seizoen. Wellicht dat Feyenoord dan andere spelers heeft gecontracteerd waardoor er automatisch minder geld vrij is in de salarissfeer.

Feyenoord heeft Vlaar als belangrijke speler en aanvoerder waarschijnlijk een voor de huidgie situatie topsalaris geboden. Maar als je dadelijk eventueel een paar contracten opgewaardeerd/verlengd hebt en een 9 en/of een 10 erbij hebt, dan zal hij wellicht iets moeten inleveren tov de vorige aanbieding. Niet heel raar. Wel raar dat dit soort dingen in de media komen.
Terminator
 Terminator - dinsdag 22 maart 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:30 schreef Stylzz het volgende:
Ze gaan allemaal weg, voor t geld.

Mazzeltjes!
hahaha tjah dus iedereen die weggaat bij ons kan ook lekker aan het gas!maar effe wat anders weet je wat best ontspannend kan werken!dat is gewoon net als bij ado den haag een stel chearleaders neerzetten!best leuk toch of niet?P:
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 22 maart 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:30 schreef craven het volgende:

[..]

Prima ,dus wat perspectief betreft zijn we er dus op vooruit gegaan???
Ja. Lijkt me duidelijk.
craven
 craven - dinsdag 22 maart 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ja. Lijkt me duidelijk.
Mooi dus dan moet Ron dat ook weten....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 22 maart 2011 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:36 schreef craven het volgende:

[..]

Mooi dus dan moet Ron dat ook weten....
Bel jij m even?

EDIT dyslectisch gelezen. je bedoelde waarschijnlijk dat hij dat al weet? (of zou moeten weten)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 maart 2011 door T-FeYeN00rD --
Terminator
 Terminator - dinsdag 22 maart 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Bel jij m even?
ik bel hem wel effe salaris wordt vrijdag gestort dus hehehe uhum
craven
 craven - dinsdag 22 maart 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Bel jij m even?

EDIT dyslectisch gelezen. je bedoelde waarschijnlijk dat hij dat al weet? (of zou moeten weten)
juist....
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 22 maart 2011 - 19:56   quote  deeplink  
ondankbare hond!
sevillana
 sevillana - dinsdag 22 maart 2011 - 20:06   quote  deeplink  
dus wellicht vanf de komende zomer Kah naast Stefan?
de flh
 de flh - dinsdag 22 maart 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:31 schreef craven het volgende:
C.R.E.A.M.
klassieker
de flh
 de flh - dinsdag 22 maart 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dit soort berichten bevat vaak halve waarheden en moet je niet al te letterlijk nemen.

Waarschijnlijk hebben Vlaar aangegeven na het seizoen verder te willen praten en nu nog geen beslissing te willen nemen. Hierop heeft Feyenoord gezegd dat ze ook verder moeten kijken en een team moeten neerzetten voor volgend seizoen. Wellicht dat Feyenoord dan andere spelers heeft gecontracteerd waardoor er automatisch minder geld vrij is in de salarissfeer.

Feyenoord heeft Vlaar als belangrijke speler en aanvoerder waarschijnlijk een voor de huidgie situatie topsalaris geboden. Maar als je dadelijk eventueel een paar contracten opgewaardeerd/verlengd hebt en een 9 en/of een 10 erbij hebt, dan zal hij wellicht iets moeten inleveren tov de vorige aanbieding. Niet heel raar. Wel raar dat dit soort dingen in de media komen.
ben het helemaal met je eens, alleen vind 't juist wel raar en niet vremd dat dit soort dingen in de media komen.
het is zó opvallend.. dan lekt het vanzelf.

verder denk ik idd dat het zo wel gegaan is
sevillana
 sevillana - dinsdag 22 maart 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 20:21 schreef de flh het volgende:

[..]

klassieker
in my white room, . . with black curtains?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 22 maart 2011 - 20:51   quote  deeplink  
Ja ik heb al eerder gememoreerd dat onze mister Feyenoord niets maar ook niets met deze club heeft.Hij stond al op gelijke hoogte met Deguzman en ik heb weer gelijk (jammer ik had het graag anders gezien)gekregen.even een jaartje blessure een beetje roepen feyenoord is mijn club en dan weggaan.Maar laten we geen aandacht meer schenken aan deze jongen en misschien komt er vanuit hem nog iets.Succes Ron o ja in het buitenland toch (op de bank bij een Duitse ploeg)
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 22 maart 2011 - 21:03   quote  deeplink  
O ja wat denk je van deze optie.Ron Vlaar wil weg maar tekent contract met gelimiteerde afkoopsom van 1 a 2 miljoen.Ja dat is een mooie geste voor de club in financiële nood maar zelfs dat doet hij niet.)quote ik heb veel aan feyenoord te danken uuuuuuhhhhhh
Dus wij sukkels juichen en klappen weer als hij het veld opkomt.
en nogmaals ik heb steeds meer het gevoel dat feyenoord liefde van een kant komt
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 maart 2011 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:31 schreef craven het volgende:
C.R.E.A.M.
dolla dolla bills y'all?
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - dinsdag 22 maart 2011 - 21:27   quote  deeplink  
hij is niet tranfer vrij heeft nog een contract voor 1 jaar na dit seisioen
dus niet bij tekenen dan deze zomer weg
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - dinsdag 22 maart 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 19:10 schreef Terminator het volgende:

[..]

ja de vriendschappelijke wedstrijden die de rest van de wereld niks interesseert horen er ook bij hea!!hahahaha zo kan ik het ook!ranglijst zegt me niks met zo een wijze van puntentelling!hierin gaat het wel op hoeveel kampioenschappen heeft een land gewonnen!denk daarbij effe aan duitsland en nu ook spanje en argentinie en engeland italie frankrijk noem maar op brazilie! en nog een paar landen die hebben alleen al wat gewonnen!kijk in nederland zelf (competitie) gaat het niet om het behaalde aantal titels omdat elk weldenken mens in nederland wel weet dat de knjb knjb is om het zo maar te zeggen....
he terminator ga je moeder vervelen thuis als je toch niks zinnigs kan schrijven
kun je daar je eigen fam. gaan afkraken LUL
craven
 craven - dinsdag 22 maart 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 21:14 schreef Stylzz het volgende:

[..]

dolla dolla bills y'all?
can i get a wuuuuuuuuu
Brian
 Brian - dinsdag 22 maart 2011 - 23:29   quote  deeplink  
Daaag Leonardo 5
ted
 ted - woensdag 23 maart 2011 - 00:10   quote  deeplink  
Alles prima als tie weg wil (jammer) mischien iets regelen met extra premies voor behaalde doelen .Moet hij inleveren omdat er versterkingen worden aangetrokken ! beter resultaat is ook meer geld ,dus stel hem dat voor .Sportief&financiel gaat tie er dan op vooruit.Ik gun hem ook het beste maar wanneer mijn club er de dupe van word ,tja dan mag tie oppleuren "Droplul"
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - woensdag 23 maart 2011 - 07:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 23:29 schreef Brian het volgende:
Daaag Leonardo 5
De Guzman 2
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - woensdag 23 maart 2011 - 07:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 17:24 schreef MMM het volgende:
Rot maar lekker op, doei doei doei!! Totaal geen respect voor de club die hem een contractverlenging gaf toen die zwaar geblesseerd was.

Graag spelen voor Feyenoord en anders niet.
+1
Dirk1
 Dirk1 - woensdag 23 maart 2011 - 07:35   quote  deeplink  
laat vlaar maar gaan kunnen we nog geld voor vangen opvolger ERIC BOTTEGIN VAN ZWOLLE kost niets en is net zo goed en misschien zelfs beter niet langer wachten halen die jongen anders is het volgend jaar hadden we maar!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 maart 2011 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 22:40 schreef craven het volgende:

[..]

can i get a wuuuuuuuuu
hehe check out my gravel pit ;)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 23 maart 2011 - 11:09   quote  deeplink  
Spandoek:

Hij heeft geen pijn meer in de knie,
dus bijtekenen doet hij nie!!!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 23 maart 2011 - 11:11   quote  deeplink  
Misschien vinden ze het wel prima om nog wat voor hem te vangen en hebben ze vertrouwen in Martins Indi? Die jongen zie ik ook wel ver komen. Misschien durven ze het wel met hem aan en hopen ze óf aan Vlaar óf aan Bahia nog wat te verdienen? Misschien wel aan beiden. Als het dan maar bijdraagt aan het gezond worden van de club, maar sportief gezien weet ik niet of we Vlaar wel moeten laten gaan...
de flh
 de flh - woensdag 23 maart 2011 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 22:40 schreef craven het volgende:

[..]

can i get a wuuuuuuuuu
is on tha brain
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 23 maart 2011 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 11:11 schreef Arie.Klooster het volgende:
Misschien vinden ze het wel prima om nog wat voor hem te vangen en hebben ze vertrouwen in Martins Indi? Die jongen zie ik ook wel ver komen. Misschien durven ze het wel met hem aan en hopen ze óf aan Vlaar óf aan Bahia nog wat te verdienen? Misschien wel aan beiden. Als het dan maar bijdraagt aan het gezond worden van de club, maar sportief gezien weet ik niet of we Vlaar wel moeten laten gaan...
De BRUNO-beleving. Als dat nou bij het hele team is te zien, komen we nog ergens...
feyenoord for life
 feyenoord for life - woensdag 23 maart 2011 - 14:11   quote  deeplink  
lekker oprotten profiteur
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 23 maart 2011 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 12:20 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

De BRUNO-beleving. Als dat nou bij het hele team is te zien, komen we nog ergens...
Is toch ook een speler die tenminste een man kan uitschakelen
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 maart 2011 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 12:20 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

De BRUNO-beleving. Als dat nou bij het hele team is te zien, komen we nog ergens...
de beleving ja, maar BMI is nog niet zo ver als de Vrij..
Quiroz
 Quiroz - woensdag 23 maart 2011 - 18:31   quote  deeplink  
Ik vind die Bruno beleving ook wel meevallen hoor, eigenlijk vind ik niet dat spelers horen te huilen, enkel en alleen omdat er verloren is...
MMM
 MMM - woensdag 23 maart 2011 - 18:55   quote  deeplink  
Van mij mag Mario 'm ook op de bank gooien.. Lekker Bruno erin en die ondankbare klootzak op de bank totdat hij wilt bijtekenen. Als hij dat niet wilt, heeft Bruno weer wat meer Eredivisie ervaring. Mooi meegenomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 maart 2011 door MMM --
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - woensdag 23 maart 2011 - 19:45   quote  deeplink  
Als ik nu die Bruno-verheerlijking lees moet ik ineens terugdenken aan de beginperiode van Vlaar in de Kuip. Wat waren we lyrisch. Laat Bruno het eerst maar eens bewijzen; eerst zien en dan geloven.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 maart 2011 - 19:50   quote  deeplink  
Vlaar was ook goed bij Feyenoord meteen. Die blessures hebben Feyenoord veel meer gekost dan je denkt.
MMM
 MMM - woensdag 23 maart 2011 - 20:03   quote  deeplink  
Vlaar was helemaal niet goed toen hij er pas was.. Toen was het nog een slappe verdediger, een drama.. Toen hij geblesseerd raakte moest hij krachttraining gaan doen en dat heeft 'm veel en veel beter gemaakt.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 maart 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 20:03 schreef MMM het volgende:
Vlaar was helemaal niet goed toen hij er pas was.. Toen was het nog een slappe verdediger, een drama.. Toen hij geblesseerd raakte moest hij krachttraining gaan doen en dat heeft 'm veel en veel beter gemaakt.
dat is niet waar, ik herinner me prima eerste wedstrijden.
Hij was toen nog erg jong he.
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - donderdag 24 maart 2011 - 16:47   quote  deeplink  
?
de.fan
 de.fan - donderdag 24 maart 2011 - 17:16   quote  deeplink  
Dat is wel bijna zeker dat ie vertrek! Hij zie gewoon dat er NIET wordt geïnvesteerd
om het elftal beter te maken. Ik ben bang dat Ron Vlaar heeft geconstateerd dat Feyenoord wil gaan met Mario Been. En als je dan onder van Gaal en Adriaanse heb getraind ben je wel beter gewend lijkt mij........... Ik weet voor bijna 100% zeker dat Ron Vlaar onmiddelijk bij tekent als bijvoorbeeld Adriaanse de nieuwe trainer in de kuip zou worden en dan zullen de andere gauw volgen. Maar ik denk dat we dat nooit zullen weten.
sevillana
 sevillana - donderdag 24 maart 2011 - 18:24   quote  deeplink  
dat wel natuurlijk . . . . . . . . ?????????????????????????????????
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - donderdag 24 maart 2011 - 19:30   quote  deeplink  
-1
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 24 maart 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 17:16 schreef de.fan het volgende:
Dat is wel bijna zeker dat ie vertrek! Hij zie gewoon dat er NIET wordt geïnvesteerd
om het elftal beter te maken. Ik ben bang dat Ron Vlaar heeft geconstateerd dat Feyenoord wil gaan met Mario Been. En als je dan onder van Gaal en Adriaanse heb getraind ben je wel beter gewend lijkt mij........... Ik weet voor bijna 100% zeker dat Ron Vlaar onmiddelijk bij tekent als bijvoorbeeld Adriaanse de nieuwe trainer in de kuip zou worden en dan zullen de andere gauw volgen. Maar ik denk dat we dat nooit zullen weten.
Als Adriaanse komt, kan Feyenoord het volgende verwachten:
Vlaar, Wijnaldum, Fer, de Vrij, Biseswar, de Cler...weg.

En niet om Adriaanse...Maar omdat er geen contractverbetering mogelijk is: geen geld meer door dure trainert!
sevillana
 sevillana - donderdag 24 maart 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 22:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Als Adriaanse komt, kan Feyenoord het volgende verwachten:
Vlaar, Wijnaldum, Fer, de Vrij, Biseswar, de Cler...weg.

En niet om Adriaanse...Maar omdat er geen contractverbetering mogelijk is: geen geld meer door dure trainert!
dat is zeer wel mogelijk ja
MrChriz
 MrChriz - dinsdag 29 maart 2011 - 00:16   quote  deeplink  
Die snor bij VI zei het vanavond precies zoals het is: Vlaar gedraagt zich niet zo netjes. 2 jaar lang een dik salaris opstrijken en met je poot in de lappenmand en nu je contract niet verlengen maar gratis de deur uitlopen a la de Guzman. Ik snap dat hij niet het eeuwige (voetbal) leven heeft maar als wederdienst zou 2 jaar bijtekenen met een mooie ontsnappingsclausule van miljoentje of 6, 7, 8 hem wel sieren.

Overigens, hoorde ik nu ook goed dat die Botteghin van Zwolle een aflopend contract heeft? Dat zou toch een goede moeten zijn? Misschien liggen daar kansen, centrum met Botteghin en de Vrij..
R()b
 R()b - dinsdag 29 maart 2011 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 11:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Spandoek:

Hij heeft geen pijn meer in de knie,
dus bijtekenen doet hij nie!!!!
Hahahaha :D

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geen Ron denk ik meer voor ons









0.0076649