BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geen Ron denk ik meer voor ons

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 30 maart 2011 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 maart 2011 - 00:16 schreef MrChriz het volgende:
Die snor bij VI zei het vanavond precies zoals het is: Vlaar gedraagt zich niet zo netjes. 2 jaar lang een dik salaris opstrijken en met je poot in de lappenmand en nu je contract niet verlengen maar gratis de deur uitlopen a la de Guzman. Ik snap dat hij niet het eeuwige (voetbal) leven heeft maar als wederdienst zou 2 jaar bijtekenen met een mooie ontsnappingsclausule van miljoentje of 6, 7, 8 hem wel sieren.

Overigens, hoorde ik nu ook goed dat die Botteghin van Zwolle een aflopend contract heeft? Dat zou toch een goede moeten zijn? Misschien liggen daar kansen, centrum met Botteghin en de Vrij..
Jij vindt degradatievoetbal dus leuk? Ja, dan moet je Bottehgin halen... Volgens mij kunnen wij echt wel beter. Trouwens we hebben Martins Indi ook nog hé! Of bewaren we die voor de linkerkant?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 30 maart 2011 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 18:55 schreef MMM het volgende:
Van mij mag Mario 'm ook op de bank gooien.. Lekker Bruno erin en die ondankbare klootzak op de bank totdat hij wilt bijtekenen. Als hij dat niet wilt, heeft Bruno weer wat meer Eredivisie ervaring. Mooi meegenomen.
+1
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 30 maart 2011 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 17:16 schreef de.fan het volgende:
Dat is wel bijna zeker dat ie vertrek! Hij zie gewoon dat er NIET wordt geïnvesteerd
om het elftal beter te maken. Ik ben bang dat Ron Vlaar heeft geconstateerd dat Feyenoord wil gaan met Mario Been. En als je dan onder van Gaal en Adriaanse heb getraind ben je wel beter gewend lijkt mij........... Ik weet voor bijna 100% zeker dat Ron Vlaar onmiddelijk bij tekent als bijvoorbeeld Adriaanse de nieuwe trainer in de kuip zou worden en dan zullen de andere gauw volgen. Maar ik denk dat we dat nooit zullen weten.
Onzin, Vlaar wil hogerop. Nog een jaar voortkabbelen bij Feyenoord, betekent voor hem toch stilstand? Als je die mening bent toebedeeld, snap ik hem wel, maar ik weet nog niet of dat wel stilstand is. Juist omdat hij één van de grote mannen is, zal hij zich, samen met de jonkies, kunnen doorontwikkelen en dan zouden Mario cs. zomaar gelijk kunnen krijgen dat er leuke dingen staan te gebeuren!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 30 maart 2011 - 20:57   quote  deeplink  
Bij twijfel rot ie maar lekker op, kijken of rot weiss Essen z'n contract ook verlengt alstie alles afscheurt.
ted
 ted - woensdag 30 maart 2011 - 21:20   quote  deeplink  
Mocht tie inderdaad een rat blijken te zijn !ga ik voor een behandeling ala lurling
,romario .
hotjumper
 hotjumper - woensdag 30 maart 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 - 21:20 schreef ted het volgende:
Mocht tie inderdaad een rat blijken te zijn !ga ik voor een behandeling ala lurling
,romario .
Wat is de kans dat we ooit tegen een Duitse middenmoter spelen?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 30 maart 2011 - 21:48   quote  deeplink  
0?
MMM
 MMM - donderdag 31 maart 2011 - 18:38   quote  deeplink  
Is ie al weg?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 31 maart 2011 - 20:37   quote  deeplink  
nee
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 01 april 2011 - 11:38   quote  deeplink  
nou dan! Wie weet hebben ze afgesproken de aanbieding in te trekken omdat ze toch nog opnieuw in gesprek gaan? Altijd maar weer die negatieve insteek... Hoewel ik 'm knijp, wan tik hoop toch dat hij blijft (en De Vrij helemaal!!)
sevillana
 sevillana - vrijdag 01 april 2011 - 21:37   quote  deeplink  
hopen mag natuurlijk altijd, . . . maar ik denk dat ie volgend seizoen niet meer voor Feyenoord speelt (even los van wel of niet iets verschuldigd zijn dus).

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6005
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geen Ron denk ik meer voor ons









0.0068759