BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Als we nu als redelijke supporters eens een gesprek aan konden gaan ?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 22 maart 2011 - 21:31   quote  deeplink  
Het idee is heel simpel,als er nu eens gepraat mag worden,met wat spelers die twijfelen over bijtekenen,of weg willen gaan .met de gewone supporter die in weer en wind en tegenslagen toch fan blijft.
Ik zou graag eens tegen Vlaar zeggen hoe ga je de steun die je gekregen hebt toen je geblesseerd was terugbetalen aan je supporters (bijtekenen met gelimiteerde afkoopsom)
Aan meneer Fer zou ik vragen .Ben jij wel zo goed om voor dit team te mogen spelen.
tegen de Vrij zou ik zeggen blijf jongen jij wordt de nieuwe mister Feyenoord.
Ik weet het lijkt allemaal dom gelul (misschien is het dat ook)Maar de jongens worden nu afgeschilderd als helden,en ze weten niet wat het is om voor deze supporters te mogen spelen.en ze laten zich omlullen door hun zaakwaarnemers.
Dus meneer Been ik zou graag eens op de training met een groepje echte supporters op een normale en beschaafde manier willen praten met deze jongens.En ik denk meerdere mensen van deze site
De Spot
 De Spot - dinsdag 22 maart 2011 - 21:37   quote  deeplink  
Gaat nergens over dit stukkie,...en als men wil gaan k.... maar lekker op niemand is groter dan feyenoord.
Je denkt toch niet dat ik ga smeken om spelers te laten voetballen voor Feyenoord..schei toch uit man!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 22 maart 2011 - 21:37   quote  deeplink  
pffffff met dat gedrag heb ik liever dat ze weggaan,het zou van zelfsprekend moeten zijn en anders donderen ze maar lekker op...
sevillana
 sevillana - dinsdag 22 maart 2011 - 21:42   quote  deeplink  
denk ook dat 't die spelers niet bijster veel interesseert wat wij als supporters vinden en denken want ieder mens denkt uiteindelijk toch aan z'n eigen zak.
hoewel ik moet zeggen dat de gedachte achter de post van piet op zich wel de juiste is . . . . . . . . .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 maart 2011 door sevillana --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 22 maart 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 21:37 schreef De Spot het volgende:
Gaat nergens over dit stukkie,...en als men wil gaan k.... maar lekker op niemand is groter dan feyenoord.
Je denkt toch niet dat ik ga smeken om spelers te laten voetballen voor Feyenoord..schei toch uit man!!
smeken doe ik niet maar wil hun wel eens wijzen op hun graai gedrag
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 22 maart 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 21:42 schreef sevillana het volgende:

hoewel ik moet zeggen dat de gedachte achter de post van piet op zich wel de juiste is . . . . . . . . .
dat zeker...
ted
 ted - dinsdag 22 maart 2011 - 22:10   quote  deeplink  
Vind ik ook ! Ron Vlaar schaam je dood !
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 22 maart 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 21:37 schreef Leon FR1908 het volgende:
pffffff met dat gedrag heb ik liever dat ze weggaan,het zou van zelfsprekend moeten zijn en anders donderen ze maar lekker op...
precies, en niet anders!
Els
 Els - dinsdag 22 maart 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 21:37 schreef De Spot het volgende:
Gaat nergens over dit stukkie,...en als men wil gaan k.... maar lekker op niemand is groter dan feyenoord.
Je denkt toch niet dat ik ga smeken om spelers te laten voetballen voor Feyenoord..schei toch uit man!!
Ik lees nergens iets over smeken.
Els
 Els - dinsdag 22 maart 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 21:31 schreef piet de paler het volgende:
Het idee is heel simpel,als er nu eens gepraat mag worden,met wat spelers die twijfelen over bijtekenen,of weg willen gaan .met de gewone supporter die in weer en wind en tegenslagen toch fan blijft.
Ik zou graag eens tegen Vlaar zeggen hoe ga je de steun die je gekregen hebt toen je geblesseerd was terugbetalen aan je supporters (bijtekenen met gelimiteerde afkoopsom)
Aan meneer Fer zou ik vragen .Ben jij wel zo goed om voor dit team te mogen spelen.
tegen de Vrij zou ik zeggen blijf jongen jij wordt de nieuwe mister Feyenoord.
Ik weet het lijkt allemaal dom gelul (misschien is het dat ook)Maar de jongens worden nu afgeschilderd als helden,en ze weten niet wat het is om voor deze supporters te mogen spelen.en ze laten zich omlullen door hun zaakwaarnemers.
Dus meneer Been ik zou graag eens op de training met een groepje echte supporters op een normale en beschaafde manier willen praten met deze jongens.En ik denk meerdere mensen van deze site
Ik denk dat je een iets te rooskleurige kijk op de wereld hebt, maar ik vind het wel een charmante gedachte. Er zijn alleen heel weinig supporters, die dit gesprek aan zouden kunnen gaan. Velen zullen na twee zinnen al vervallen in 'en anders k... je maar op'. En de kans dat ze dan nog naar ons willen luisteren, is miniem. Juist de toevoeging die je maakt, normaal en beschaafd, dat kan wel eens heel moeilijk blijken te zijn.
sevillana
 sevillana - dinsdag 22 maart 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 22:26 schreef Els het volgende:

[..]

Ik lees nergens iets over smeken.
ik ook niet, . . . in 1e instantie dan . . . . . .
craven
 craven - dinsdag 22 maart 2011 - 22:46   quote  deeplink  
Feyenoord zit in ons hart, bij hun niet....
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 22 maart 2011 - 22:47   quote  deeplink  
precies
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 22 maart 2011 - 22:50   quote  deeplink  
Volgens mij heeft Feyenoord niet eens het geld om ze allemaal een contract aan te bieden.
craven
 craven - dinsdag 22 maart 2011 - 22:51   quote  deeplink  
ligt eraan wat ze willen hebben...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 22 maart 2011 - 23:29   quote  deeplink  
en ligt eraan of ze goed in de buitenlandse markt liggen. Vraag het me bij Fer en Wijnaldum af.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 22 maart 2011 - 23:33   quote  deeplink  
Feyenoord had toch de aanbieding in getrokken? Wat mij betreft terecht, graag of niet. Maar het jongensboek scenario, dat een groep spelers uit de eigen jeugd, ons naar de top brengt spreekt onze spelers blijkbaar niet aan!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 22 maart 2011 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 23:33 schreef hotjumper het volgende:
Feyenoord had toch de aanbieding in getrokken? Wat mij betreft terecht, graag of niet. Maar het jongensboek scenario, dat een groep spelers uit de eigen jeugd, ons naar de top brengt spreekt onze spelers blijkbaar niet aan!
Spreekt ze wel aan maar "van de wind kunnen ze niet leven...".

De wind is in dit geval tussen de 4 en 7 ton, of meer....
Hooghartige gassies, denken werkelijk dat een buitenlandse subtopper hen omarmt...
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 24 maart 2011 - 17:25   quote  deeplink  
aardig idee, maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren.
Die tering-zaakwaarnemers verzieken de boel gewoon. Die zakkenvullers.
De spelers zitten allemaal te onderhandelen obv instructies van hun pooiers.
Ik val van de ene verbazing in de andere als ik de Vrij zijn interviews lees. Die gozert zit gewoon als een volleerde zakenman de onderhandelen via de pers.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 24 maart 2011 - 17:42   quote  deeplink  
We kunnen het eens proberen,om een gesprek te krijgen......
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - vrijdag 25 maart 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 21:31 schreef piet de paler het volgende:
Het idee is heel simpel,als er nu eens gepraat mag worden,met wat spelers die twijfelen over bijtekenen,of weg willen gaan .met de gewone supporter die in weer en wind en tegenslagen toch fan blijft.
Het maakt zowel de trainer, spelers als de club, helemaal geen moer uit hoe wij als supporters er over denken.
Het enige wat voor hen belangrijk is dat men zoveel mogelijk geld, in een zo kort mogelijke tijd in hun zakken kunnen steken.
kansenbenutter
 kansenbenutter - zaterdag 26 maart 2011 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 21:31 schreef piet de paler het volgende:
Het idee is heel simpel,als er nu eens gepraat mag worden,met wat spelers die twijfelen over bijtekenen,of weg willen gaan .met de gewone supporter die in weer en wind en tegenslagen toch fan blijft.
Ik zou graag eens tegen Vlaar zeggen hoe ga je de steun die je gekregen hebt toen je geblesseerd was terugbetalen aan je supporters (bijtekenen met gelimiteerde afkoopsom)
Aan meneer Fer zou ik vragen .Ben jij wel zo goed om voor dit team te mogen spelen.
tegen de Vrij zou ik zeggen blijf jongen jij wordt de nieuwe mister Feyenoord.
Ik weet het lijkt allemaal dom gelul (misschien is het dat ook)Maar de jongens worden nu afgeschilderd als helden,en ze weten niet wat het is om voor deze supporters te mogen spelen.en ze laten zich omlullen door hun zaakwaarnemers.
Dus meneer Been ik zou graag eens op de training met een groepje echte supporters op een normale en beschaafde manier willen praten met deze jongens.En ik denk meerdere mensen van deze site
Dat is vast al door de echte fan gedaan en kan je niet van een internetsupoporter vragen.
en dat die jongens hun hoofd op hol slaat is niet zo raar.
weet je hoe lekker het is als je inkomen 10x wordt verdubbeld;)
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 26 maart 2011 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 - 13:28 schreef kansenbenutter het volgende:

[..]

Dat is vast al door de echte fan gedaan en kan je niet van een internetsupoporter vragen.
en dat die jongens hun hoofd op hol slaat is niet zo raar.
weet je hoe lekker het is als je inkomen 10x wordt verdubbeld;)
even voor de beeldvorming kansenbenutter,ik ben geen internet supporter !!!!!!En er zijn nog mensen met een klein besef van wat ze doen.Vlaar heeft een morele plicht om na te denken over zijn bijtekenen (blessure) de jonge helden zouden als dankbaarheid iets voor de club moeten doen al tekenen ze maar een jaar bij.En natuurlijk 10x meer verdienen is goed.maar dat ontslaat je niet van een morele plicht
kale co
 kale co - zaterdag 26 maart 2011 - 18:01   quote  deeplink  
praten dan zeggen dat we tuig zijn en ze knikken 2 ja en denken krijg de pest maar mentaliteit is gewoon veranderd helaas ben ik er ook achter
hotjumper
 hotjumper - zondag 27 maart 2011 - 00:18   quote  deeplink  
Laten we volgende week de vrouwen sturen om met ze te praten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 maart 2011 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 - 22:50 schreef Quiroz het volgende:
Volgens mij heeft Feyenoord niet eens het geld om ze allemaal een contract aan te bieden.
Is helemaal niet zo gek hoor wat jij hier zegt !!!
Er staat mij iets bij dat bij een verlenging een bedrag is vastgelegt
die nu helemaal niet meer haalbaar is voor Feyenoord...
Die contracten zijn uit een tijd dat er nog met geld gesmeten werd..
In de clausule van het huidige contract zal echt al een bedrag geopperd
zijn bij een eventuele verlenging...
Er zijn voorbeelden in de competitie dat hele goeie voetballers
minder aangeboden hadden gekregen dan hun huidige salaris..
Het blijft Feyenoord he!!!Dat soort nieuws komt meestal 2 jaar later
naar buiten als club en speler al lang uit elkaar zijn!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 maart 2011 door Leon FR1908 --
piet de paler
 piet de paler - zondag 27 maart 2011 - 13:59   quote  deeplink  
natuurlijk komt er geld bv salaris van Tomasson.salaris Bisseswar,Bahia dus je kan hun salaris verhogen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 maart 2011 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2011 - 13:59 schreef piet de paler het volgende:
natuurlijk komt er geld bv salaris van Tomasson.salaris Bisseswar,Bahia dus je kan hun salaris verhogen
Was alles maar zo simpel!!Die inkrimpen salarissen waar jij het over heb zijn brood nodig
om gezond te worden.De bespaaringen kan je dan waarschijnlijk weer niet aan een ander geven???
Kijk de salarissen van Feyenoord liggen hoger dan de rest op 020 en 040 na dan..
Maar dan lopen er dus bij Twente Groningen Heerenveen en AZ en Roda dus (betere) spelers rond die minder verdienen....Die clubs zijn dan realistisch gezien beter bezig..
Dat is waar Feyenoord ook heen wil,ze zitten in een lastig parket denk ik?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 27 maart 2011 - 21:10   quote  deeplink  
Mogelijk weet de club al heel goed wie ze willen behouden, wie niet. En al hebben doorgerekend hoever een verbeterde aanbieding kan gaan.
Ik gok erop dat Fer en de Vrij zeker blijven, en naar Vlaar een uiterste salarisinspanning zal worden gepleegd. Wijnaldum exit.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 maart 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2011 - 21:10 schreef FR-Henk het volgende:
Mogelijk weet de club al heel goed wie ze willen behouden, wie niet. En al hebben doorgerekend hoever een verbeterde aanbieding kan gaan.
Ik gok erop dat Fer en de Vrij zeker blijven, en naar Vlaar een uiterste salarisinspanning zal worden gepleegd. Wijnaldum exit.
als wijnaldum exit moet dan mogen ze Fer zeker in de exit gooien...
Wijnaldum doet niks goeds met de bal kwa passing maar verders heeft hij
alles,goeie bal aannamen en juiste balcontrole ,goeie loop met de bal
een vechter en een echt balafpakker.Dat niemand hem ooit heeft VERPLICHT
om de bal eens af tegeven daar kan hij niks aan doen.
Fer heeft een slechte bal aannamen ,en als hij de bal heeft speelt
hij die bal 9 van de 10 keer tever voor zich uit.Laat veel te vaak de
vrije man van de tegenpartij voorbij schuiven..Nee ik heb op dit
moment de minst hoge pet op van fer!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Als we nu als redelijke supporters eens een gesprek aan konden gaan ?









0.0051641