BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij: "Ik denk dat Barcelona haalbaar voor mij is"

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
finsend
 finsend - woensdag 23 maart 2011 - 10:14   quote  deeplink  
"In principe sta ik open voor een nieuw contract, maar dan moeten de voorwaarden wel goed zijn. Ik zou graag uitgroeien tot aanvoerder van Feyenoord. Voor een andere Nederlandse club zie ik mezelf op dit moment niet spelen. En voor het buitenland vind ik het nog te vroeg, al wil ik daar in de toekomst wel graag heen", vertelt de negentienjarige speler aan NUsport.

De Vrij denkt echter ook aan de toekomst en weet al in welke competities hij graag wil gaan spelen. "Als ik in de Eredivisie ben uitgeleerd, kan ik volgens mij het beste eerst naar Duitsland of Spanje gaan. Daar wordt van achteruit namelijk beter opgebouwd dan in Engeland. Mijn ultieme droom is: bij FC Barcelona terechtkomen. Ik denk dat zon club voor mij haalbaar is. Je weet natuurlijk nooit hoe het loopt, maar als ik zo blijf doorgaan Waarom niet", aldus de jongeling.

Zeg het maar
kale co
 kale co - woensdag 23 maart 2011 - 10:16   quote  deeplink  
gun het die jongen wel
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 23 maart 2011 - 10:17   quote  deeplink  
Moet niet naast z'n schoenen gaan lopen nu die goede wedstrijden speelt in het centrum. Rustig aan Stefan!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 23 maart 2011 - 10:18   quote  deeplink  
krijgt die het nu ook al in zijn bol?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 23 maart 2011 - 10:24   quote  deeplink  
Hangt van ZIJN voorwaarden af.
craven
 craven - woensdag 23 maart 2011 - 10:29   quote  deeplink  
Dacht dat ie niet dronk...
Martijn
 Martijn - woensdag 23 maart 2011 - 10:35   quote  deeplink  
Echt weer zo'n tekst die tegen je gebruikt kan worden.
Maar het zal wel allemaal een beetje uit zijn verband is gerukt, 80% van zijn tekst zal wel door de journalist in de mond zijn gelegd, waar De Vrij op toehapt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 23 maart 2011 - 11:03   quote  deeplink  
Pas op Stefan! ga niet naast je schoenen lopen!
raket
 raket - woensdag 23 maart 2011 - 11:32   quote  deeplink  
Allemaal prima.Maar Stefan teken dan voor 4 jaar bij,zonder iets in je contract te laten tekenen dat je voor een bepaald bedrag weg kan.Dan kan je misschien nog 2 a 3 jaar ons blij maken en dan over 3 jaar voor 15 miljoen naar Barcelona gaan.Dan kan je sávonds toch ook lekker slapen??
el triste
 el triste - woensdag 23 maart 2011 - 11:37   quote  deeplink  
denk dat ie wel eens gelijk kan krijgen. Maar dan hopelijk wel via de juiste weg.....
Djee
 Djee - woensdag 23 maart 2011 - 11:48   quote  deeplink  
Helaas.........de verdediging staat (stond al) op losse schroeven.......erg jammer.
Al die gvd'se onzekerheid, sloopt de supporter!
de flh
 de flh - woensdag 23 maart 2011 - 11:51   quote  deeplink  
hij heeft het over 'ooit' en 'als ie zich zo blijft ontwikkelen'.

Dat klopt dus ook.

..de vraag is alleen of hij zich zo blijft ontwikkelen.. hij zou niet het eerste talent zijn met een tijdelijk groeispurt..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 23 maart 2011 - 12:22   quote  deeplink  
Kut-interviewtjes ook altijd.
plannetje
 plannetje - woensdag 23 maart 2011 - 13:49   quote  deeplink  
absoluut barcelona waardig die Stefan!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 maart 2011 door plannetje --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 23 maart 2011 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 10:35 schreef Martijn het volgende:
Echt weer zo'n tekst die tegen je gebruikt kan worden.
Maar het zal wel allemaal een beetje uit zijn verband is gerukt, 80% van zijn tekst zal wel door de journalist in de mond zijn gelegd, waar De Vrij op toehapt.
Eens.

Je kan zo uittekenen hoe dat gegaan is.

Wordt hem gevraagd wat ie een mooie club vind. En dan zegt ie Barcelona. Waarop de verslaggever vraag: Denk je dat je daarvoor het niveau kan halen? Zegt Stefan: 'als ik mn best blijf doen en stappen blijf maken, waarom niet?'.

Iets in die richting. Stefan is een nuchtere, realistische gozert, die roept niet van de daken dat hij dadelijk zomaar even naar Barcelona zal gaan.
Crisismanager
 Crisismanager - woensdag 23 maart 2011 - 14:38   quote  deeplink  
Die jongen verbaasd me al dik een jaar elke week. Dus inderdaad, als die zo blijft door gaan, waarom niet?
Quiroz
 Quiroz - woensdag 23 maart 2011 - 14:48   quote  deeplink  
Zorg eerst maar eens dat je drie jaar achter elkaar in de basis staat.... Echt stoppen met drinken
dennie
 dennie - woensdag 23 maart 2011 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 11:51 schreef de flh het volgende:
hij heeft het over 'ooit' en 'als ie zich zo blijft ontwikkelen'.

Dat klopt dus ook.

..de vraag is alleen of hij zich zo blijft ontwikkelen.. hij zou niet het eerste talent zijn met een tijdelijk groeispurt..
MAarja deze man is anders dan andere talenten, zijn rust en overzicht zijn uniek. 'Ik bewaar altijd de rust' las ik in 1 van zijn intervieuws, iets waar veel voetballers een voorbeeld aan kunnen nemen, het is niet zo moelijk als het lijkt Gini... maargoed de Vrij is een toppertje hopelijk tekent ie bij!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 maart 2011 - 14:58   quote  deeplink  
tsja t is maar een paar uur vliegen he.
Anti-020
 Anti-020 - woensdag 23 maart 2011 - 15:25   quote  deeplink  
Fc Barcelona B?
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - woensdag 23 maart 2011 - 15:39   quote  deeplink  
Lekker blijven dromen, Stefan. En ja, per vliegtuig is Barcelona heel goed en snel haalbaar. En je komt vanuit een club met 40 miljoen schuld in een club met 300 miljoen schuld. Moet ook een hele ervaring zijn.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 23 maart 2011 - 15:56   quote  deeplink  
ik kan voor 260 miljoen wel een champions league waardig elftal kopen denk ik. tijd dat ze bij de fifa wat doen aan schulden. denk dat we er dan gelijk een stuk beter voor staan.
Crisismanager
 Crisismanager - woensdag 23 maart 2011 - 16:04   quote  deeplink  
Ja want bij Feyenoord loopt het financieel op rolletjes? Er moet indd wat gebeuren, maar Feyenoord ondervind daar niet direct voordeel van!
Els
 Els - woensdag 23 maart 2011 - 18:07   quote  deeplink  
Iedereen mag zo zijn dromen hebben. Laat hem de lat maar lekker hoog leggen, kan Feyenoord alleen maar profijt van hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 maart 2011 door Els --
sevillana
 sevillana - woensdag 23 maart 2011 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 18:07 schreef Els het volgende:
Iedereen mag zo zijn dromen hebben. Laat hem de lat maar lekker hoog leggen, kan Feyenoord alleen maar profijt van hebben.
precies, overigens heeft hij 't over "als ik in de eredivisie ben uitgeleerd", dat wil dus niet zeggen dat hij zo snel mogelijk wil vertrekken . . . . .
Terminator
 Terminator - woensdag 23 maart 2011 - 18:45   quote  deeplink  
Tenminste iemand met zelfvertrouwen alleen moet hij het dan nog maar waarmaken eerst bij feyenoord en daar heb ik alle vertrouwen in!
Jooppie
 Jooppie - woensdag 23 maart 2011 - 18:48   quote  deeplink  
Die journalisten willen gewoon aandacht voor hun interview dus daarom doen ze dit. de Vrij is inderdaad een normale jongen.
Terminator
 Terminator - woensdag 23 maart 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 18:48 schreef Jooppie het volgende:
Die journalisten willen gewoon aandacht voor hun interview dus daarom doen ze dit. de Vrij is inderdaad een normale jongen.
ja je weet natuurlijk nooit of dat de waarheid is dat die dat gezegd heeft maar ja omdat hij dat juist zegt vind ik het gewoon wel passen want hij werkt hard staat zijn mannetje heeft opbouwende kwaliteiten heeft geen attitude juist daarom als hij het gezegd zou hebben zou je het meer accepteren dan bijvoorbeeld een van persie ofsow!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij: "Ik denk dat Barcelona haalbaar voor mij is"









0.0069642