|
|
finsend
|
|
|
"In principe sta ik open voor een nieuw contract, maar dan moeten de voorwaarden wel goed zijn. Ik zou graag uitgroeien tot aanvoerder van Feyenoord. Voor een andere Nederlandse club zie ik mezelf op dit moment niet spelen. En voor het buitenland vind ik het nog te vroeg, al wil ik daar in de toekomst wel graag heen", vertelt de negentienjarige speler aan NUsport.
De Vrij denkt echter ook aan de toekomst en weet al in welke competities hij graag wil gaan spelen. "Als ik in de Eredivisie ben uitgeleerd, kan ik volgens mij het beste eerst naar Duitsland of Spanje gaan. Daar wordt van achteruit namelijk beter opgebouwd dan in Engeland. Mijn ultieme droom is: bij FC Barcelona terechtkomen. Ik denk dat zon club voor mij haalbaar is. Je weet natuurlijk nooit hoe het loopt, maar als ik zo blijf doorgaan Waarom niet", aldus de jongeling.
Zeg het maar |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Moet niet naast z'n schoenen gaan lopen nu die goede wedstrijden speelt in het centrum. Rustig aan Stefan! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
krijgt die het nu ook al in zijn bol? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hangt van ZIJN voorwaarden af. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Dacht dat ie niet dronk... |
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
Echt weer zo'n tekst die tegen je gebruikt kan worden. Maar het zal wel allemaal een beetje uit zijn verband is gerukt, 80% van zijn tekst zal wel door de journalist in de mond zijn gelegd, waar De Vrij op toehapt. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Pas op Stefan! ga niet naast je schoenen lopen! |
|
|
|
|
raket
|
|
|
Allemaal prima.Maar Stefan teken dan voor 4 jaar bij,zonder iets in je contract te laten tekenen dat je voor een bepaald bedrag weg kan.Dan kan je misschien nog 2 a 3 jaar ons blij maken en dan over 3 jaar voor 15 miljoen naar Barcelona gaan.Dan kan je sávonds toch ook lekker slapen?? |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
denk dat ie wel eens gelijk kan krijgen. Maar dan hopelijk wel via de juiste weg..... |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Helaas.........de verdediging staat (stond al) op losse schroeven.......erg jammer. Al die gvd'se onzekerheid, sloopt de supporter! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
hij heeft het over 'ooit' en 'als ie zich zo blijft ontwikkelen'.
Dat klopt dus ook.
..de vraag is alleen of hij zich zo blijft ontwikkelen.. hij zou niet het eerste talent zijn met een tijdelijk groeispurt.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kut-interviewtjes ook altijd. |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
absoluut barcelona waardig die Stefan!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 maart 2011 door plannetje -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 23 maart 2011 - 10:35 schreef Martijn het volgende:Echt weer zo'n tekst die tegen je gebruikt kan worden. Maar het zal wel allemaal een beetje uit zijn verband is gerukt, 80% van zijn tekst zal wel door de journalist in de mond zijn gelegd, waar De Vrij op toehapt. Eens.
Je kan zo uittekenen hoe dat gegaan is.
Wordt hem gevraagd wat ie een mooie club vind. En dan zegt ie Barcelona. Waarop de verslaggever vraag: Denk je dat je daarvoor het niveau kan halen? Zegt Stefan: 'als ik mn best blijf doen en stappen blijf maken, waarom niet?'.
Iets in die richting. Stefan is een nuchtere, realistische gozert, die roept niet van de daken dat hij dadelijk zomaar even naar Barcelona zal gaan. |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Die jongen verbaasd me al dik een jaar elke week. Dus inderdaad, als die zo blijft door gaan, waarom niet? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Zorg eerst maar eens dat je drie jaar achter elkaar in de basis staat.... Echt stoppen met drinken |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote:Op woensdag 23 maart 2011 - 11:51 schreef de flh het volgende:hij heeft het over 'ooit' en 'als ie zich zo blijft ontwikkelen'. Dat klopt dus ook. ..de vraag is alleen of hij zich zo blijft ontwikkelen.. hij zou niet het eerste talent zijn met een tijdelijk groeispurt.. MAarja deze man is anders dan andere talenten, zijn rust en overzicht zijn uniek. 'Ik bewaar altijd de rust' las ik in 1 van zijn intervieuws, iets waar veel voetballers een voorbeeld aan kunnen nemen, het is niet zo moelijk als het lijkt Gini... maargoed de Vrij is een toppertje hopelijk tekent ie bij!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
tsja t is maar een paar uur vliegen he. |
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Lekker blijven dromen, Stefan. En ja, per vliegtuig is Barcelona heel goed en snel haalbaar. En je komt vanuit een club met 40 miljoen schuld in een club met 300 miljoen schuld. Moet ook een hele ervaring zijn. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik kan voor 260 miljoen wel een champions league waardig elftal kopen denk ik. tijd dat ze bij de fifa wat doen aan schulden. denk dat we er dan gelijk een stuk beter voor staan. |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Ja want bij Feyenoord loopt het financieel op rolletjes? Er moet indd wat gebeuren, maar Feyenoord ondervind daar niet direct voordeel van! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Iedereen mag zo zijn dromen hebben. Laat hem de lat maar lekker hoog leggen, kan Feyenoord alleen maar profijt van hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 maart 2011 door Els -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 23 maart 2011 - 18:07 schreef Els het volgende:Iedereen mag zo zijn dromen hebben. Laat hem de lat maar lekker hoog leggen, kan Feyenoord alleen maar profijt van hebben. precies, overigens heeft hij 't over "als ik in de eredivisie ben uitgeleerd", dat wil dus niet zeggen dat hij zo snel mogelijk wil vertrekken . . . . . |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
Tenminste iemand met zelfvertrouwen alleen moet hij het dan nog maar waarmaken eerst bij feyenoord en daar heb ik alle vertrouwen in! |
|
|
|
|
Jooppie
|
|
|
Die journalisten willen gewoon aandacht voor hun interview dus daarom doen ze dit. de Vrij is inderdaad een normale jongen. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op woensdag 23 maart 2011 - 18:48 schreef Jooppie het volgende:Die journalisten willen gewoon aandacht voor hun interview dus daarom doen ze dit. de Vrij is inderdaad een normale jongen. ja je weet natuurlijk nooit of dat de waarheid is dat die dat gezegd heeft maar ja omdat hij dat juist zegt vind ik het gewoon wel passen want hij werkt hard staat zijn mannetje heeft opbouwende kwaliteiten heeft geen attitude juist daarom als hij het gezegd zou hebben zou je het meer accepteren dan bijvoorbeeld een van persie ofsow! |
|
|
|