BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Co Adriaanse

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Pim
 Pim - woensdag 23 maart 2011 - 17:14   quote  deeplink  
Is Co Adriaanse de beste oplossing voor feyenoord?
Heeft in het verleden toch heel goed samengewerkt met van geel!
Terminator
 Terminator - woensdag 23 maart 2011 - 17:19   quote  deeplink  
Ja Een prima trainert!
MMM
 MMM - woensdag 23 maart 2011 - 17:20   quote  deeplink  
Nee
FR-Han
 FR-Han - woensdag 23 maart 2011 - 17:23   quote  deeplink  
prima trainert voor een club met verwaande spelers en een dik budget
De Spot
 De Spot - woensdag 23 maart 2011 - 17:24   quote  deeplink  
Co werkt nergens onder de miljoen euro..laten we dat dan ook niet meer geven aan trainers...past ook niet bij ons
pat
 pat - woensdag 23 maart 2011 - 17:28   quote  deeplink  
co en van geel perfecte combinatie samen met willem 2 haalden ze cham . league met bescheiden materiaal
de.fan
 de.fan - woensdag 23 maart 2011 - 17:37   quote  deeplink  
Van mij mag ie komen! Kan ie gelijk bewijzen dat hij wel de spelers beter laat spelen en dat het elftal als geheel VEEL beter ga spelen........ maar helaas hebben we van die azijnzeikers die een trainer met een 020 verleden niet willen. En ook speel mee dat Adriaanse een aantal jaren helaas NEE tegen Feyenoord zei. Ik hoop dat ie hierop terug wil komen en Feyenoord wil helpen de weg naar boven te vinden...... En dat ben ik toch echt benieuwd of Co Adriaanse net zoveel krediet krijgt als die slapjanus van een Mario Been.........
FR-Han
 FR-Han - woensdag 23 maart 2011 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 17:37 schreef de.fan het volgende:
Van mij mag ie komen! Kan ie gelijk bewijzen dat hij wel de spelers beter laat spelen en dat het elftal als geheel VEEL beter ga spelen........ maar helaas hebben we van die azijnzeikers die een trainer met een 020 verleden niet willen. En ook speel mee dat Adriaanse een aantal jaren helaas NEE tegen Feyenoord zei. Ik hoop dat ie hierop terug wil komen en Feyenoord wil helpen de weg naar boven te vinden...... En dat ben ik toch echt benieuwd of Co Adriaanse net zoveel krediet krijgt als die slapjanus van een Mario Been.........
same old story, same old story, its the same old story again....
frray
 frray - woensdag 23 maart 2011 - 17:44   quote  deeplink  
Dit zou nou de beste optie zijn voor Feyenoord op dit moment! Heeft bewezen dat hij team kan smeden en jongere spelers beter kan maken. Misschien ook wel stimulans voor de spelers om bij te tekenen. Alleen twee zaken. Hij werkt niet voor weinig en Feyenoord heeft neit veel(Al verdient Been eigenlijk te veel), en Been zal niet uit zichzelf gaan.
Terminator
 Terminator - woensdag 23 maart 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 17:37 schreef de.fan het volgende:
Van mij mag ie komen! Kan ie gelijk bewijzen dat hij wel de spelers beter laat spelen en dat het elftal als geheel VEEL beter ga spelen........ maar helaas hebben we van die azijnzeikers die een trainer met een 020 verleden niet willen. En ook speel mee dat Adriaanse een aantal jaren helaas NEE tegen Feyenoord zei. Ik hoop dat ie hierop terug wil komen en Feyenoord wil helpen de weg naar boven te vinden...... En dat ben ik toch echt benieuwd of Co Adriaanse net zoveel krediet krijgt als die slapjanus van een Mario Been.........
hahaha HELEMAAL MEE EENS!
flipje tiel
 flipje tiel - woensdag 23 maart 2011 - 18:00   quote  deeplink  
hoezo veel die been verdient tovh ook een miljoen!!!!! laat adriaanse maar komen krijgen we actratief voetbal en punten en niet meer zo,n geploeter
Els
 Els - woensdag 23 maart 2011 - 18:04   quote  deeplink  
Hééé, gelukkig, er dreigt weer iemand z'n baan kwijt te raken. En al het overbodige personeel van welke club dan ook is natuurlijk een prima versterking voor Feyenoord. Ik herinner me nog een topic over de naam van het nieuwe stadion. Ik wil een mooie suggestie toevoegen: Dumpplaats. Vuilstort lijkt me net iets te grof (of onfatsoenlijk)
Terminator
 Terminator - woensdag 23 maart 2011 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 18:04 schreef Els het volgende:
Hééé, gelukkig, er dreigt weer iemand z'n baan kwijt te raken. En al het overbodige personeel van welke club dan ook is natuurlijk een prima versterking voor Feyenoord. Ik herinner me nog een topic over de naam van het nieuwe stadion. Ik wil een mooie suggestie toevoegen: Dumpplaats. Vuilstort lijkt me net iets te grof (of onfatsoenlijk)
lijkt me een prima naam als daar de prestaties mee omhoog gaan!haha
Quiroz
 Quiroz - woensdag 23 maart 2011 - 18:16   quote  deeplink  
Goede trainer, maar geef Mario het voordeel van de twijfel.
de flh
 de flh - woensdag 23 maart 2011 - 18:22   quote  deeplink  
Wat is er met dit forum gebeurt?

Wordt het overgenomen door ajakcieden ofzo
Els
 Els - woensdag 23 maart 2011 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 18:22 schreef de flh het volgende:
Wat is er met dit forum gebeurt?

Wordt het overgenomen door ajakcieden ofzo
Lijkt het wel op. Verbaas me elke dag steeds weer een beetje meer.
Jelle
 Jelle - woensdag 23 maart 2011 - 18:28   quote  deeplink  
Co Adriaanse is niets anders dan een geldwolf. Dat hij goeie kwaliteiten heeft als trainer kan ik niet ontkennen maar hij past niet bij feyenoord. Ik vind trouwens dat we gewoon met mario door moeten gaan maar als dat niet gebeurd zie ik liever John van den Brom of Willem van Hanegem het overnemen
Quiroz
 Quiroz - woensdag 23 maart 2011 - 18:29   quote  deeplink  
Gert-Jan Verbeek past ook bij Feyenoord. Mario Been ook. Wat interesseert mij dat nou
Terminator
 Terminator - woensdag 23 maart 2011 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 18:22 schreef de flh het volgende:
Wat is er met dit forum gebeurt?

Wordt het overgenomen door ajakcieden ofzo
Nou,

Ik kan je vertellen dat ik een echte Feyenoorder ben maar als ik het idee heb dat een bepaald soort trainer het wel voor elkaar krijgt of althans er veel meer uithaalt dan toevallig deze trainer heb ik liever een andere trainert!dat heb toch niks met ajakcieden te maken??en waar die trainer is geweest is toch niet belangrijk??Ik ben Amsterdammer woon in Amsterdam heb zelfs helaas in de jeugd van ajaks gespeelt maar ben altijd een feyenoorder geweest!Dus ik zou ook geen trainer mogen worden zeker?Maar stel dat ik het nou beter maak!Want het gaat uiteindelijk om de prestaties en niet om waar iemand vandaan komt wat tie is noem maar op toch?Wat dat betreft moeten sommige feyenoorders eens af van die vooroordelen.....(niet dat ik die niet heb natuurlijk magoed...)
de flh
 de flh - woensdag 23 maart 2011 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 18:24 schreef Els het volgende:

[..]

Lijkt het wel op. Verbaas me elke dag steeds weer een beetje meer.
ja echt heh? eerst van Gaal, nu weer Adriaanse.. who's next? 'de Verlosser'???

hier alvast een paar namen voor de toekomst:
Koeman
Van Basten
Rijkaard
V 't Schip
Vanenburg
Menzo
vd Brom
Wouters
Terminator
 Terminator - woensdag 23 maart 2011 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 18:36 schreef de flh het volgende:

[..]

ja echt heh? eerst van Gaal, nu weer Adriaanse.. who's next? 'de Verlosser'???

hier alvast een paar namen voor de toekomst:
Koeman
Van Basten
Rijkaard
V 't Schip
Vanenburg
Menzo
vd Brom
Wouters
Koeman,Van Basten en Van Den Brom zie ik ook wel zitten!menzo wouters te weinig ervaring als hoofdcoach.Vanenburg is een mietje hahaha dat gaat zeker niet werken nee van het schip pffff halve dooie rijkaard hahaha de hakkelaar nee doe maar niet.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 23 maart 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 17:37 schreef de.fan het volgende:
Van mij mag ie komen! Kan ie gelijk bewijzen dat hij wel de spelers beter laat spelen en dat het elftal als geheel VEEL beter ga spelen........ maar helaas hebben we van die azijnzeikers die een trainer met een 020 verleden niet willen. En ook speel mee dat Adriaanse een aantal jaren helaas NEE tegen Feyenoord zei. Ik hoop dat ie hierop terug wil komen en Feyenoord wil helpen de weg naar boven te vinden...... En dat ben ik toch echt benieuwd of Co Adriaanse net zoveel krediet krijgt als die slapjanus van een Mario Been.........
Jij weet natuurlijk als geen ander wat een slapjanus is....
Terminator
 Terminator - woensdag 23 maart 2011 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 18:39 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Jij weet natuurlijk als geen ander wat een slapjanus is....
ja en die zit in me broek en die krijg ik van jouw.......P:
aad 64
 aad 64 - woensdag 23 maart 2011 - 18:44   quote  deeplink  
OPzouten hoor geen CO
FR-Han
 FR-Han - woensdag 23 maart 2011 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 18:36 schreef de flh het volgende:

[..]

ja echt heh? eerst van Gaal, nu weer Adriaanse.. who's next? 'de Verlosser'???

hier alvast een paar namen voor de toekomst:

V 't Schip

mooie naam, en goede gast! ;-)
sevillana
 sevillana - woensdag 23 maart 2011 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 17:20 schreef MMM het volgende:
Nee
eens!
sevillana
 sevillana - woensdag 23 maart 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 18:22 schreef de flh het volgende:
Wat is er met dit forum gebeurt?

Wordt het overgenomen door ajakcieden ofzo
die zgn. 5e colonne misschien? of zouden het de.fan's zijn?
Els
 Els - woensdag 23 maart 2011 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 18:30 schreef Terminator het volgende:

[..]

Nou,

Ik kan je vertellen dat ik een echte Feyenoorder ben maar als ik het idee heb dat een bepaald soort trainer het wel voor elkaar krijgt of althans er veel meer uithaalt dan toevallig deze trainer heb ik liever een andere trainert!dat heb toch niks met ajakcieden te maken??en waar die trainer is geweest is toch niet belangrijk??Ik ben Amsterdammer woon in Amsterdam heb zelfs helaas in de jeugd van ajaks gespeelt maar ben altijd een feyenoorder geweest!Dus ik zou ook geen trainer mogen worden zeker?Maar stel dat ik het nou beter maak!Want het gaat uiteindelijk om de prestaties en niet om waar iemand vandaan komt wat tie is noem maar op toch?Wat dat betreft moeten sommige feyenoorders eens af van die vooroordelen.....(niet dat ik die niet heb natuurlijk magoed...)
Niet elke ajacied is een 'no go'. Arnold Scholten werd in zijn tijd echt enorm gewaardeerd. Het gaat dus niet alleen om een besmet verleden, maar ook om het bijbehorende karakter. Daarnaast is niet elke trainer die succes heeft gehad een toptrainer. Om maar eens een makkelijk voorbeeld te nemen, als jij of ik trainer waren geweest van een team waarin Romario speelde, dan waren we ook 2e van Nederland geworden, hoef je geen Robson voor te zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 maart 2011 door Els --
Terminator
 Terminator - woensdag 23 maart 2011 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 18:52 schreef Els het volgende:

[..]

Niet elke ajacied is een 'no go'. Arnold Scholten werd in zijn tijd echt enorm gewaardeerd. Het gaat dus niet alleen om een besmet verleden, maar ook om het bijbehorende karakter. Daarnaast is niet elke trainer die succes heeft gehad een toptrainer. Om maar eens een makkelijk voorbeeld te nemen, als jij of ik trainer waren geweest van een team waarin Romario speelde, dan waren we ook 2e van Nederland geworden, hoef je ggen Robson voor te zijn.
haha tjah kijk mij gaat het niet eens persoonlijk om van gaal ofsow maar ik denk gewoon dat juist zo een type trainer er meer uithaalt bij deze club!daar ben ik heilig van overtuigd en types (tjah (de fan) noemde been een slapjanus!ja dat ken ik me wel voorstellen nu ja)Ik vind been gewoon te soft en je spelers al afkraken voordat het seizoen begint!ja wat wil je nou?dan ben je al 50 procent minder!ja ik weiger het te accepteren dat wat er dit seizoen gebeurt is kwa ranglijst met wat voor selectie dan ook je het kan verkopen en het nog accepteert ook!dat kan en mag nooit bij deze club!alhoewel feyenoord toch een aantal wedstrijden heeft verloren door het alweer niet benutten van kansen en ja hoor daar gaan we weer dat klopt maar de scheidsrechters hebben ook weer negatieve invloed gehad!draai zeg maar de graafschap uit maar eens terug waarin fer gewoon op de grond wordt gekegeld en zelfs mevrouw kluivert zei dat dit een pure overtreding was maar hij floot er alweer niet voor en dat soort acties van scheidsrechterlijke dwalingen zijn er ook al meer geweest!en els ik zou met romario eerst geworden zijn maar dat terzijde hahaha P:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 maart 2011 door Terminator --
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - woensdag 23 maart 2011 - 19:37   quote  deeplink  
Wanneer je als beginnend en nou niet zo succesvol trainer de uitgestoken hand van clubicoon van Hanegem weigert ben je inderdaad een slapjanus en een angsthaas´. Met hem speel je volgend jaar maart weer om de 11e of 12e plaats en misschien, als er spelers weglopen, nog wel lager
gladdeharry
 gladdeharry - woensdag 23 maart 2011 - 19:43   quote  deeplink  
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Terminator
 Terminator - woensdag 23 maart 2011 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 19:37 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Wanneer je als beginnend en nou niet zo succesvol trainer de uitgestoken hand van clubicoon van Hanegem weigert ben je inderdaad een slapjanus en een angsthaas´. Met hem speel je volgend jaar maart weer om de 11e of 12e plaats en misschien, als er spelers weglopen, nog wel lager
Precies als je de hand van van hanegem weigert dan ben je echt een slapjanus jah dat komt er ook nog bij jah!Voor de rest ben ik het niet met je eens haha
el triste
 el triste - woensdag 23 maart 2011 - 19:48   quote  deeplink  
Laat Co. maar komen !!!! O nee dat mag niet van sommige mensen hier. Wij mogen onze mening hebben en die heb ik ook: Mario prima vent echte feyenoorder, maar geen verbetering in het spel en in de selectie! jammer maar helaas. Alsjeblieft fey gooi t over een andere boeg en laat ons supporters weer trots zijn. Neem aan dat jullie er niet bij zijn dan op de coolsingel;)
el triste
 el triste - woensdag 23 maart 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 19:37 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Wanneer je als beginnend en nou niet zo succesvol trainer de uitgestoken hand van clubicoon van Hanegem weigert ben je inderdaad een slapjanus en een angsthaas´. Met hem speel je volgend jaar maart weer om de 11e of 12e plaats en misschien, als er spelers weglopen, nog wel lager
Eens !!! ben ik dan de enige die vind dat wij als club gewoon ieder jaar bij de beste 3 moeten presteren???
Els
 Els - woensdag 23 maart 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 19:48 schreef el triste het volgende:
Laat Co. maar komen !!!! O nee dat mag niet van sommige mensen hier. Wij mogen onze mening hebben en die heb ik ook: Mario prima vent echte feyenoorder, maar geen verbetering in het spel en in de selectie! jammer maar helaas. Alsjeblieft fey gooi t over een andere boeg en laat ons supporters weer trots zijn. Neem aan dat jullie er niet bij zijn dan op de coolsingel;)
Nee, dan ben ik er niet bij, ik heb zo m'n principes.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 maart 2011 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 19:55 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, dan ben ik er niet bij, ik heb zo m'n principes.
v. Geel was wel de bloody limit.
el triste
 el triste - woensdag 23 maart 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 19:55 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, dan ben ik er niet bij, ik heb zo m'n principes.
Prima toch... Ik ga ook al een tijdje mee maar ik sta vooraan ;)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 23 maart 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 17:20 schreef MMM het volgende:
Nee
+1 en slotje!!
Terminator
 Terminator - woensdag 23 maart 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 19:49 schreef el triste het volgende:

[..]

Eens !!! ben ik dan de enige die vind dat wij als club gewoon ieder jaar bij de beste 3 moeten presteren???
nee hoor ik vind dat je gelijk hebt denk er net zo over!
Milo
 Milo - woensdag 23 maart 2011 - 21:39   quote  deeplink  
slot!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 23 maart 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 17:37 schreef de.fan het volgende:
Van mij mag ie komen! Kan ie gelijk bewijzen dat hij wel de spelers beter laat spelen en dat het elftal als geheel VEEL beter ga spelen........ maar helaas hebben we van die azijnzeikers die een trainer met een 020 verleden niet willen. En ook speel mee dat Adriaanse een aantal jaren helaas NEE tegen Feyenoord zei. Ik hoop dat ie hierop terug wil komen en Feyenoord wil helpen de weg naar boven te vinden...... En dat ben ik toch echt benieuwd of Co Adriaanse net zoveel krediet krijgt als die slapjanus van een Mario Been.........
Gelukkig is er voor jou 2 april ladies night in de Kuip.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 23 maart 2011 - 21:53   quote  deeplink  
Als Co nog komt voor Pasen weet ik al wat er op het programma staat...
Met de selectie het Kralingsebos in om eieren te zoeken....

Nee laat maar,alhoewel Been wel wat mag gaan verbeteren in zijn opstellingen
en dat is iets wat je bij alle trainers zou hebben...Wisselen is ook niet zijn beste
kant btw
de.fan
 de.fan - woensdag 23 maart 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 18:36 schreef de flh het volgende:

[..]

ja echt heh? eerst van Gaal, nu weer Adriaanse.. who's next? 'de Verlosser'???

hier alvast een paar namen voor de toekomst:
Koeman
Van Basten
Rijkaard
V 't Schip
Vanenburg
Menzo
vd Brom
Wouters
in dit rijtje zou alleen Rijkaard mij bekoren verder helemaal niemand die je hier noemt
de.fan
 de.fan - woensdag 23 maart 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 18:39 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Jij weet natuurlijk als geen ander wat een slapjanus is....
Ja Mario Been!!!!!!
ovi
 ovi - woensdag 23 maart 2011 - 22:03   quote  deeplink  
Hoe kom je erop uber jood Adriaanse trainer van ons Feyenoord hahaha
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 23 maart 2011 - 22:03   quote  deeplink  
*Gaaaaaaap*!!!
Quiroz
 Quiroz - woensdag 23 maart 2011 - 22:06   quote  deeplink  
En toch vind ik dat Mario er wel heel weinig uit haalt..
de.fan
 de.fan - woensdag 23 maart 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 18:52 schreef Els het volgende:

[..]

Niet elke ajacied is een 'no go'. Arnold Scholten werd in zijn tijd echt enorm gewaardeerd. Het gaat dus niet alleen om een besmet verleden, maar ook om het bijbehorende karakter. Daarnaast is niet elke trainer die succes heeft gehad een toptrainer. Om maar eens een makkelijk voorbeeld te nemen, als jij of ik trainer waren geweest van een team waarin Romario speelde, dan waren we ook 2e van Nederland geworden, hoef je ggen Robson voor te zijn.
Nee Els, nu gaat de vlieger niet op!! Ik heb meerdere malen kenbaar gemaakt dat ik een probleem met Mario heb om de volgende redenen: Hij maakt geen ene speler zichtbaar beter en wat belangrijker is ,en het elftal raakt ook niet ingespeeld en dat kan je Mario Been zeker aan rekenen. Ik was in het verleden ook blij met het aanstellen van Mario Been maar als er geen vooruitgang wordt geboekt dan is het opzouten!! En daar heb ik moeite mee ja...... Ik vind gewoon dat een trainer binnen 1,5 jaar wel enige vooruitgang zichtbaar mag zijn.
Er daar heeft geld een ene moer mee te maken!!
sevillana
 sevillana - woensdag 23 maart 2011 - 22:11   quote  deeplink  
't is allemaal de schuld van de iPods e.d.
sevillana
 sevillana - woensdag 23 maart 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 21:39 schreef Milo het volgende:
slot!
daar wordt 't nu wel eens tijd voor ja!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6006
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Co Adriaanse









0.0069749