|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 23 maart 2011 - 22:49 schreef Quiroz het volgende:[..] Natuurlijk is het een feit dat het door Ajax komt dat er in stadions anti Jodenliederen gezongen moeten worden, of hebben jullie Joodse vlaggen in het stadion omdat jullie de kleurencombinatie zo leuk vinden? Ik zing op straat ook wel is Hamas Hamas Joden aan het gas en dat komt echt niet omdat er in 1921 een paar joden bij jullie speelden, maar omdat jullie dat als geuzennaam hebben. Hierin heb je helemaal gelijk en waar dat joodse vandaan kmt weet geen ene Ajacied,feit is dat er der is net zoals bij jullie ,waar komt het woord kakkerlakken vandaan?jullie noemen jezelf noit kakkerlakken maar wij onszelf wel joden.Ik moet hier wel een nuance aangeven dat de jonkies bij Ajax er meer mee aan de haal gaan dan de oudere supporters zoals ik |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 23 maart 2011 - 22:56 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Hierin heb je helemaal gelijk en waar dat joodse vandaan kmt weet geen ene Ajacied,feit is dat er der is net zoals bij jullie ,waar komt het woord kakkerlakken vandaan?jullie noemen jezelf noit kakkerlakken maar wij onszelf wel joden.Ik moet hier wel een nuance aangeven dat de jonkies bij Ajax er meer mee aan de haal gaan dan de oudere supporters zoals ik Kakkerlakken is inderdaad door jullie verzonnen omdat jullie ons ook wouden 'beledigen', het woord Joden was toen al lang en breed bekend, maar voor ons zal dat nimmer een geuzennaam zijn. En ik kan het weten want ik ben ook een oude rot! Ik heb nog meegemaakt dat we in 89 het veld opliepen tegen Fortuna, heerlijke tijd! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op woensdag 23 maart 2011 - 22:55 schreef Quiroz het volgende:Nee sinds ik me rechterhand in de lucht hield toen ik iemand nawees en er toevallig een jood langskwam wil het maar nie lukken om vrienden met ze te worden Vragen ze je hoe hoog het onkruid stond, jij geeft het met je hand aan, weer niet goed. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 23 maart 2011 - 22:58 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] Vragen ze je hoe hoog het onkruid stond, jij geeft het met je hand aan, weer niet goed. Inderdaad. Ik wil toch wat cultuur opsnuiven dus ik bij mn Paul Frank agenda, Anne op de plek van Paul geschreven. Heb ik toch een dagboek! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik ken cabaretiers die kwetsender zijn dan een vol voetbal stadion. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 23 maart 2011 - 22:55 schreef Quiroz het volgende:Nee sinds ik me rechterhand in de lucht hield toen ik iemand nawees en er toevallig een jood langskwam wil het maar nie lukken om vrienden met ze te worden hehehe |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: laat Jules D. maar komen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach, joden, boeren, hagenezen, lampies of whatever. Ze kunnen wat mij betreft spreekwoordelijk allemaal aan t gas.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 maart 2011 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2011 - 09:39 schreef Stylzz het volgende:Ach, joden, boeren, hagenezen, lampies of whatever. Ze kunnen wat mij betreft spreekwoordelijk allemaal aan t gas. +1 |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Goed geschreven Leon. Ondertussen staan ze in Amsterdam nog steeds verbaasd met hun klauwen omhoog zich af te vragen waarom ze zo gehaat worden.
Slinkse gasten zijn het... Uri Coronel en die andere luchtkastelen bouwer van die entertainment group komen wel heel erg laat hiermee. Beetje imago oppoetsen lijkt het wel. Ajacieden noemen zich al jaren de joden, daarmee roep je dus reacties over jezelf af. Als ze het echt niet hadden gewild moesten ze het in de kiem smoren, te laat en je kans is voorbij, had je cluppie maar slimmer moeten wezen.
Een paar jaar geleden vroeg Jack van G. in studio voetbal al eens aan Michael van Praag waarom het zo heeft moeten komen. Jack van G. noemde het zelfs vreselijk dat Ajax de jodenclub was. Die van Praag uitte nog zijn trots en zette zelfs zo'n Joden keppeltje op!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
voor mij is (en blijft) 't toch gewoon 020 of snavels . . . . . . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ach jongens laat de neuzen gaan wij hadden toch zier Tebbenhof die heeft nog nooit gezegd dat we geen jdn mochten roepen en hij was er een. |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Ben benieuwd welke straf er op die t shirts met het rotterdams bombardement komen, Laat me raden FOEI kwajongens streek |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2011 - 20:19 schreef aad 64 het volgende:Ben benieuwd welke straf er op die t shirts met het rotterdams bombardement komen, Laat me raden FOEI kwajongens streek ik denk helemaal niets, . . . (in Amsterdam) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2011 - 09:39 schreef Stylzz het volgende:Ach, joden, boeren, hagenezen, lampies of whatever. Ze kunnen wat mij betreft spreekwoordelijk allemaal aan t gas. hehehehe +2 |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: Hoezo was ze lesbisch? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Zat gisteren tijdens werk radio 1 te luisteren, was Frits Barend Cohen, zat daar ook te orreren, was schuld van ADO en Feyenoord volgens die ouwe pislul |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Misschien moeten wij een andere naam verzinnen voor ze |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
020 de huilbabys.of de palestijnen vrienden. fc neuzenvreugd |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 - 09:38 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Zat gisteren tijdens werk radio 1 te luisteren, was Frits Barend Cohen, zat daar ook te orreren, was schuld van ADO en Feyenoord volgens die ouwe pislul verbazingwekkend (?) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Barend is toch een jdn naam.Deze man is allang uitgerangeerd. En is heel klein als hem de waarheid wordt gezegd (hells angels in zijn uitzending) Hij is een van de oorzaken waardoor ik mee ga roepen .En nogmaals ik praat de holocaust niet goed.maar roep ook moffen tegen duitsers.Als men hier geen aandacht meer aan geeft gaat het weg.Maar dan moet je ook Israelische vlaggen verbieden die door 020 mannen worden meegebracht |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 - 16:11 schreef piet de paler het volgende:Barend is toch een jdn naam.Deze man is allang uitgerangeerd. En is heel klein als hem de waarheid wordt gezegd (hells angels in zijn uitzending) Hij is een van de oorzaken waardoor ik mee ga roepen .En nogmaals ik praat de holocaust niet goed.maar roep ook moffen tegen duitsers.Als men hier geen aandacht meer aan geeft gaat het weg.Maar dan moet je ook Israelische vlaggen verbieden die door 020 mannen worden meegebracht 't gaat dus helemaal nergens over, joden-vlaggen langs het voetbalveld . . . . . . . . . . . . . . ??? |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
AFC Snavel city oppleuren met die homofiele bastaards,Vermeegen,Spaan,Barend,Van Gelder,Coronel voeren aan de piranha's en ze als toetje vertonghen en de zeeuw geven. zo dat wou ik kwijt. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 - 19:19 schreef de kromme 73 het volgende:AFC Snavel city oppleuren met die homofiele bastaards,Vermeegen,Spaan,Barend,Van Gelder,Coronel voeren aan de piranha's en ze als toetje vertonghen en de zeeuw geven. zo dat wou ik kwijt. hehehehe lol
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 maart 2011 door Terminator -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 - 19:19 schreef de kromme 73 het volgende:AFC Snavel city oppleuren met die homofiele bastaards,Vermeegen,Spaan,Barend,Van Gelder,Coronel voeren aan de piranha's en ze als toetje vertonghen en de zeeuw geven. zo dat wou ik kwijt. Nou je bent het kwijt ik hoop dat je oplucht.Je bent een voorbeeld voor onze (jouw ?)kinderen.Papa ? ja kind ?wat doet die meneer in onze achtertuin met wat het lijkt op mijn supersoocker?weet niet liefje hoe ziet hij eruit?weet niet pap hij heeft een rare muts op,zie alleen maar ronde gaten in zijn muts,help papa ik ben bang voor bijen ze zoemen om mijn oren.Papa,mama ligt er zo gek bij,ze zegt niks meer tegen me
Moraal van dit verhaal GEZONDE rivaliteit is niet erg,zelfs normaal maar deze kant gaan we wel op HELAAS
Ps die bivakmuts was GEEN Feijenoorder maar ....... vul het zelf maar in |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Is HOLTORREN niet een aardige naam voor die 020-eikels? Die beesten zijn heel wat smeriger dan kakkerlakken |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 - 20:01 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:Is HOLTORREN niet een aardige naam voor die 020-eikels? Die beesten zijn heel wat smeriger dan kakkerlakken i'll rest my case |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 - 20:01 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:Is HOLTORREN niet een aardige naam voor die 020-eikels? Die beesten zijn heel wat smeriger dan kakkerlakken Ik scheld niet ik doe Feijenoord niks te kort ik schets een wereld van de toekomst om dat WIJ (jij en ik) steeds onverdraagzamer worden meer niet. Dit heeft niets maar dan ook niets met Ajax of Feijenoord te maken |
|
|
|
|
Dace73
|
|
|
quote:Op woensdag 23 maart 2011 - 22:47 schreef R()b het volgende:Coronel vergeet ff de bommen op Rotterdam T-Shirts. Vuile kut homo! Kijk naar je eigen clubje. ja dat was pas ziek. Ze moeten ook weer niet de vermoorde onschuld spelen Begrijp me goed dat hamassen en constant K woorden roepen dat is ook hersenloos gedrag waar ik me elke week weer kapot voor schaam en nog steeds de reden dat ik mijn dochter van 7 niet mee naar de kuip neem.
Ludieke acties van de ado fans zoals die pizza verhoeven das wel leuk |
|
|
|
|
Dace73
|
|
|
quote:Op woensdag 23 maart 2011 - 22:58 schreef Quiroz het volgende:[..] Kakkerlakken is inderdaad door jullie verzonnen omdat jullie ons ook wouden 'beledigen', het woord Joden was toen al lang en breed bekend, maar voor ons zal dat nimmer een geuzennaam zijn. En ik kan het weten want ik ben ook een oude rot! Ik heb nog meegemaakt dat we in 89 het veld opliepen tegen Fortuna, heerlijke tijd! Ja gast was er ook bij, Wat smaakte die eufacup van 2002 het kampioenschap van 93 en 99 heerlijk na al die kutjaren daar ging je voor om die intense momenten. Kom al vanaf 82 bij de club maar het blijft je 2e thuis ! |
|
|
|
|
Dace73
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 - 20:09 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Ik scheld niet ik doe Feijenoord niks te kort ik schets een wereld van de toekomst om dat WIJ (jij en ik) steeds onverdraagzamer worden meer niet. Dit heeft niets maar dan ook niets met Ajax of Feijenoord te maken Gezonde rivaliteit blijft leuk, maar af en toe gaat het idd te ver, ik heb leren relativeren en waar hebben we het in godsnaam over... voetbal ! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 - 21:44 schreef Dace73 het volgende:[..] Gezonde rivaliteit blijft leuk, maar af en toe gaat het idd te ver, ik heb leren relativeren en waar hebben we het in godsnaam over... voetbal ! Waar heb je het relativeren geleerd dan en inderdaad waar hebben we in godsnaam over,als wij aangevallen worden door pak hem beet de klintons,ga ik echt niet vragen voor welke club ben jij,nee we schieten hem of haar gewoon naar de klote |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
nemam-til ben een nette kerel met feyenoord hart,die een schijthekel heeft aan die schijtclub(holtorren!!!haha leuk woord)uit 020 die zichzelf altijd boven anderen plaatsen,ZE ROEPEN HET OVER ZICHZELF AF met hun Israelische vlaggen!!!!!????? En zichzelf GODENZONEN te noemen,Er is maar 1 godenzoon en dat is JEZUS.De komende 20 jaar geen prijs daar!!!!!en die Holtorren...kruip maar in de reet van Vertonghen!!!. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 - 21:59 schreef de kromme 73 het volgende:nemam-til ben een nette kerel met feyenoord hart,die een schijthekel heeft aan die schijtclub(holtorren!!!haha leuk woord)uit 020 die zichzelf altijd boven anderen plaatsen,ZE ROEPEN HET OVER ZICHZELF AF met hun Israelische vlaggen!!!!!????? En zichzelf GODENZONEN te noemen,Er is maar 1 godenzoon en dat is JEZUS.De komende 20 jaar geen prijs daar!!!!!en die Holtorren...kruip maar in de reet van Vertonghen!!!. ik ben ook een nette kerel en ga met dit niet in je mee,ik heb respect voor Feijenoord en alles erom heen en ik zal me nooit maar dan ook nooit verlagen naar het niveau waar jij zit of jezelf pretig voeld Sorry vriend ik weet dat jij de niet de representieve Feijenoorder bent en de meeste zich schamen voor in iedergeval voor jou gedrag(hoop ik)
Nogmaals ik heb niet gescholden en heb niemand aangevallen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
En nog wat anders als in je nickname je geboorte datum is op genomen ben je 37 of 38 dan vind ik het helemaal triest want dan ga je het echt nooit meer leren |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
73 was mn cel nummer in de bajes. |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
ooh ja het is niet persoonlijk hoor,heb ook neuzen in mn vriendenkring. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: yeh right en de leeftijd van mijn kleindochter |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
sodeju dan ben jij oud,heb jij die club uit 020 opgericht???? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
nee ben god en jesus is mijn kind |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee maar wel aan meegeholpen vandaar Godenzonen hahaahahah:) |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Jezus was een jood! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 - 18:59 schreef sevillana het volgende:[..] 't gaat dus helemaal nergens over, joden-vlaggen langs het voetbalveld . . . . . . . . . . . . . . ??? ik heb de 020 mannen wel eens zien lopen met een israelische vlag,bovendien zie ik in 020 stad vele vlaagetjes en T-shirts waar deze vlag in verwerkt is.om maar te zwijgen van een collega van mij welke deze vlag in zijn truck heeft hangen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
"En hunnie doen dit, dan doen wij dat, en zij hebben geen recht en dus wij wel..."
Tot zover een versalag uit Speelparadijs Klaagliedje
Doe mij maar een cappucino en een frikandel. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2011 - 14:14 schreef piet de paler het volgende:[..] ik heb de 020 mannen wel eens zien lopen met een israelische vlag,bovendien zie ik in 020 stad vele vlaagetjes en T-shirts waar deze vlag in verwerkt is.om maar te zwijgen van een collega van mij welke deze vlag in zijn truck heeft hangen wel eens? ik vraag me wel eens af of die club uit 020 ook nog gewone club vlaggen hebben!
los van dit alles heb ik het niet zo op het jodenvolk,. . ik bedoel in principe respecteer ik van iedereen z'n of haar geloofsovertuiging zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen zoals bijv. jehova getuigen dat op een willekeurige zondagochtend wel eens bij mij probeerden in het verleden. Maar als ik dan eens kijk naar wat er allemaal gaande is in de wereld waar het jodenvolk in betrokken is, kijk eens naar wat er met het palestijnse volk is gebeurd. de staat israel (lees: joden) heeft in 1948 een lap grond in het midden-oosten gekregen om op te leven. Okay, ik heb respect voor het feit dat men in staat is geweest om daar het nodige aan grond te veranderen in vruchtbaar gebied maar het feit dat ze daar zo arrogant zijn geweest en gaandeweg steeds meer grond hebben ingelijfd ten koste van het palestijnse volk, daar kan ik persoonlijk dus totaal geen respect voor op brengen. Om nog maar te zwijgen over het amerikaanse bankwezen (lees opnieuw: joden) wat zo'n beetje de hele wereld in de financieële problemen heeft gebracht.
rest mij nog wel te zeggen dat het voetbalclubje uit 020 het voorbeeld van de joden wat arrogantie betreft bekwaan heeft opgepakt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 maart 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2011 - 21:07 schreef sevillana het volgende:[..] wel eens? ik vraag me wel eens af of die club uit 020 ook nog gewone club vlaggen hebben! los van dit alles heb ik het niet zo op het jodenvolk,. . ik bedoel in principe respecteer ik van iedereen z'n of haar geloofsovertuiging zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen zoals bijv. jehova getuigen dat op een willekeurige zondagochtend wel eens bij mij probeerden in het verleden. Maar als ik dan eens kijk naar wat er allemaal gaande is in de wereld waar het jodenvolk in betrokken is, kijk eens naar wat er met het palestijnse volk is gebeurd. de staat israel (lees: joden) heeft in 1948 een lap grond in het midden-oosten gekregen om op te leven. Okay, ik heb respect voor het feit dat men in staat is geweest om daar het nodige aan grond te veranderen in vruchtbaar gebied maar het feit dat ze daar zo arrogant zijn geweest en gaandeweg steeds meer grond hebben ingelijfd ten koste van het palestijnse volk, daar kan ik persoonlijk dus totaal geen respect voor op brengen. Om nog maar te zwijgen over het amerikaanse bankwezen wat zo'n beetje de hele wereld in de financieële problemen heeft gebracht. rest mij nog wel te zeggen dat het voetbalclubje uit 020 het voorbeeld van de joden wat arrogantie betreft bekwaan heeft opgepakt. petje af!!!
Ik heb de laatste jaren veel voor ze gewerkt maar 1 ding is zeker..Geef mij maar een Palestijn!!! De meeste Palestijnen in Nederland wonen btw in mijn stadje Vlaardingen..Niks mis mee!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2011 - 21:07 schreef sevillana het volgende:[..] wel eens? ik vraag me wel eens af of die club uit 020 ook nog gewone club vlaggen hebben! los van dit alles heb ik het niet zo op het jodenvolk,. . ik bedoel in principe respecteer ik van iedereen z'n of haar geloofsovertuiging zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen zoals bijv. jehova getuigen dat op een willekeurige zondagochtend wel eens bij mij probeerden in het verleden. Maar als ik dan eens kijk naar wat er allemaal gaande is in de wereld waar het jodenvolk in betrokken is, kijk eens naar wat er met het palestijnse volk is gebeurd. de staat israel (lees: joden) heeft in 1948 een lap grond in het midden-oosten gekregen om op te leven. Okay, ik heb respect voor het feit dat men in staat is geweest om daar het nodige aan grond te veranderen in vruchtbaar gebied maar het feit dat ze daar zo arrogant zijn geweest en gaandeweg steeds meer grond hebben ingelijfd ten koste van het palestijnse volk, daar kan ik persoonlijk dus totaal geen respect voor op brengen. Om nog maar te zwijgen over het amerikaanse bankwezen (lees opnieuw: joden) wat zo'n beetje de hele wereld in de financieële problemen heeft gebracht. rest mij nog wel te zeggen dat het voetbalclubje uit 020 het voorbeeld van de joden wat arrogantie betreft bekwaan heeft opgepakt. Heb zelfde zienswijze en terecht stel je dat dit geheel los staat van de titel in deze topic. Ik geloof bovendien niet zo in DE joden, DE moslims, De Nederlander. |
|
|
|