BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hypocriet: Uri Coronel wil af van geuzennaam Joden

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Els
 Els - maandag 28 maart 2011 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 maart 2011 - 21:07 schreef sevillana het volgende:

[..]

wel eens? ik vraag me wel eens af of die club uit 020 ook nog gewone club vlaggen hebben!

los van dit alles heb ik het niet zo op het jodenvolk,. . ik bedoel in principe respecteer ik van iedereen z'n of haar geloofsovertuiging zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen zoals bijv. jehova getuigen dat op een willekeurige zondagochtend wel eens bij mij probeerden in het verleden. Maar als ik dan eens kijk naar wat er allemaal gaande is in de wereld waar het jodenvolk in betrokken is, kijk eens naar wat er met het palestijnse volk is gebeurd. de staat israel (lees: joden) heeft in 1948 een lap grond in het midden-oosten gekregen om op te leven. Okay, ik heb respect voor het feit dat men in staat is geweest om daar het nodige aan grond te veranderen in vruchtbaar gebied maar het feit dat ze daar zo arrogant zijn geweest en gaandeweg steeds meer grond hebben ingelijfd ten koste van het palestijnse volk, daar kan ik persoonlijk dus totaal geen respect voor op brengen. Om nog maar te zwijgen over het amerikaanse bankwezen (lees opnieuw: joden) wat zo'n beetje de hele wereld in de financieële problemen heeft gebracht.

rest mij nog wel te zeggen dat het voetbalclubje uit 020 het voorbeeld van de joden wat arrogantie betreft bekwaan heeft opgepakt.
Het Palestijnse vraagstuk vindt zijn oorsprong in de 1e werledoorlog. De Engelsen hadden alle hulp nodig die ze konden krijgen, en dus beloofden ze hetzelfde lapje grond aan zowel de Joden als de Palestijnen. Direct na afloop bleek de belofte weinig waard, maar wel problematisch. Na de 2e werldoorlog zat het Westen met een schuldgevoel... Door de eeuwen heen hebben de Joden en de Arabieren in redelijke vrede met elkaar geleefd, maar na de bemoeienis van de Engelsen is het volledig uit de hand gelopen.
Conform een decreet van een paus uit de 7e (?) eeuw mochten Christenen elkaar geen rente vragen, waarmee het bankwezen alleen voor niet-Christenen aantrekkelijk was. De Joden zijn daarin gestapt en hebben daarmee een behoorlijk kapitaal, maar ook een ongelofelijke afgunst tegen hen opgebouwd.
Ik ben in Israel geweest, prachtig land, maar veel tragiek en ellende.
Ik vind het moeilijk om te oordelen, en kan van beide partijen wel begrijpen, hoe ze tot hun standpunten en daden gekomen zijn.
Kunnen we het hier op dit forum niet gewoon beperken tot Feyenoord? Met af en toe een uitstapje naar Ajax of PSV of mooie vrouwen? Which reminds me: er moet nodig weer eens gepost worden in dat mooie kerels topic....
Quiroz
 Quiroz - maandag 28 maart 2011 - 00:28   quote  deeplink  
Tis allemaal de schuld van Rick vd Boog
Els
 Els - maandag 28 maart 2011 - 00:45   quote  deeplink  
Of Marco Borsato. Eén van de twee. Haal ze altijd door elkaar.
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 maart 2011 - 09:34   quote  deeplink  
T gaat daar toch een klap ellende worden, mooi mooi.
feyenoord for life
 feyenoord for life - maandag 28 maart 2011 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 20:49 schreef Terminator het volgende:

[..]

ach je weet toch hoe ze zijn!Huichelaars eerste klas!
Ze doen weer eens alsof ze slachtoffer zijn hahaha
ik heb de knjb ook nog niet gehoord over dat nieuwe bekershirt van die stinkneuzen maar dat is natuurlijk weer niet zo erg
sevillana
 sevillana - maandag 28 maart 2011 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 maart 2011 - 00:16 schreef Els het volgende:

[..]

Het Palestijnse vraagstuk vindt zijn oorsprong in de 1e werledoorlog. De Engelsen hadden alle hulp nodig die ze konden krijgen, en dus beloofden ze hetzelfde lapje grond aan zowel de Joden als de Palestijnen. Direct na afloop bleek de belofte weinig waard, maar wel problematisch. Na de 2e werldoorlog zat het Westen met een schuldgevoel... Door de eeuwen heen hebben de Joden en de Arabieren in redelijke vrede met elkaar geleefd, maar na de bemoeienis van de Engelsen is het volledig uit de hand gelopen.
Conform een decreet van een paus uit de 7e (?) eeuw mochten Christenen elkaar geen rente vragen, waarmee het bankwezen alleen voor niet-Christenen aantrekkelijk was. De Joden zijn daarin gestapt en hebben daarmee een behoorlijk kapitaal, maar ook een ongelofelijke afgunst tegen hen opgebouwd.
Ik ben in Israel geweest, prachtig land, maar veel tragiek en ellende.
Ik vind het moeilijk om te oordelen, en kan van beide partijen wel begrijpen, hoe ze tot hun standpunten en daden gekomen zijn.
Kunnen we het hier op dit forum niet gewoon beperken tot Feyenoord? Met af en toe een uitstapje naar Ajax of PSV of mooie vrouwen? Which reminds me: er moet nodig weer eens gepost worden in dat mooie kerels topic....
eens wat beperken tot ons Feyenoord betreft, . . en vwb het posten in dat topic; ga gerust je gang, Els!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 28 maart 2011 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 22:47 schreef R()b het volgende:
Coronel vergeet ff de bommen op Rotterdam T-Shirts.
Vuile kut homo!
Kijk naar je eigen clubje.
Precies!!! Wij mogen niet naar de oorlog verwijzen maar dat zijn schatjes dat wel doen word niet over gesproken!

Nogmaals:

Ze moeten zich in 020 hunnie ogen uit de kop schamen dat ze de (geuzen)naam "joden" gebruiken.
Dit omdat 020 de eerste club was die zich in 40-45 van de joden ontdeed!

Ik heb persoonlijk niets tegen het Joodse geloof. (al verraden ze hun eigen moeder voor een tientje!)
Nog beter! Mijn overgrootopa heeft joden verborgen in de oorlog en daar ben ik trots op!
Ik ben er wel een die roept dat ze in 020 aan het gas mogen!
Inclusief de KNJB!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 maart 2011 door Feyenoord till i die --
JanM
 JanM - dinsdag 29 maart 2011 - 13:24   quote  deeplink  
Simpele oplossing: gewoon heel die club opdoeken! Of zou Cruijff al een enorme bom geplaatst hebben?
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 29 maart 2011 - 17:08   quote  deeplink  
haha, wat een paniek om een een of andere vage jood die zelfs zijn vrouw nog aan de Nazi's zou aanbieden om zichzelf te redden. Denk dat niet veel Ajax supporters het met hem eens zijn. Die Coronel moet lekker zijn bek dicht houden en verder is het toch alleen maar leuk. Wij de Joden, jullie de kakkerlakken en dan hebben we nog lampjes ergens hangen... Tja waar maakt die Coronel zich druk om. Ga lekker met pensioen en zodemieter een eind op. bemoei je met dingen waar je wel verstand ven hebt... verzekeringen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 maart 2011 door Ajax we love you --
sevillana
 sevillana - dinsdag 29 maart 2011 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 maart 2011 - 17:08 schreef Ajax we love you het volgende:
haha, wat een paniek om een een of andere vage jood die zelfs zijn vrouw nog aan de Nazi's zou aanbieden om zichzelf te redden. Denk dat niet veel Ajax supporters het met hem eens zijn. Die Coronel moet lekker zijn bek dicht houden en verder is het toch alleen maar leuk. Wij de Joden, jullie de kakkerlakken en dan hebben we nog lampjes ergens hangen... Tja waar maakt die Coronel zich druk om. Ga lekker met pensioen en zodemieter een eind op. bemoei je met dingen waar je wel verstand ven hebt... verzekeringen.
wat JanM schrijft . . . . . .
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 29 maart 2011 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 maart 2011 - 18:20 schreef sevillana het volgende:

[..]

wat JanM schrijft . . . . . .
Tjonge jonge, nou dan hou jij niet van voetbal. Veel succes hoor om tegen de rest van die kut clubs te voetballen.. Lampjes, Herenveen, twente , vvv en noem maar op, nee daar wordt je vrolijk van als supporter. Hou jij niet van klassiekers????
Lekker AJAX - FEYENOORD of FEYENOORD - AJAX en dan heerlijke over en weer schreeuwen op elkaar, dat zijn pas echte wedstrijden. Dat soort sfeer kennen ze niet in die provincies. Ik persoonlijk zou het zonde vinden als Feyenoord weg zou zijn. Of ben jij liever van ons af en heb je geen leuke aartsrivaal meer???
aad 64
 aad 64 - dinsdag 29 maart 2011 - 20:28   quote  deeplink  
Leuke Aartsrivaal?
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 29 maart 2011 - 20:45   quote  deeplink  
Je snapt het toch wel... Ben het wel met Ajax We Love You eens

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 maart 2011 door Quiroz --
sevillana
 sevillana - dinsdag 29 maart 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 maart 2011 - 20:03 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Tjonge jonge, nou dan hou jij niet van voetbal. Veel succes hoor om tegen de rest van die kut clubs te voetballen.. Lampjes, Herenveen, twente , vvv en noem maar op, nee daar wordt je vrolijk van als supporter. Hou jij niet van klassiekers????
Lekker AJAX - FEYENOORD of FEYENOORD - AJAX en dan heerlijke over en weer schreeuwen op elkaar, dat zijn pas echte wedstrijden. Dat soort sfeer kennen ze niet in die provincies. Ik persoonlijk zou het zonde vinden als Feyenoord weg zou zijn. Of ben jij liever van ons af en heb je geen leuke aartsrivaal meer???
nou awly, . . ik kijk graag naar voetbal maar ik heb 't niet zo op die club uit 020 om diverse redenen die bij meerdere Feyenoord supporters nagenoeg bekend mogen zijn.
en klassiekers? welke klassiekers doel jij dan op? die van zoveel jaren geleden waarschijnlijk, maar die tijden komen niet meer terug hoor.
de tijd en de voetbalsupporters van tegenwoordig zijn niet meer te vergelijken met die van toen.
besef jij eigenlijk wel hoe die club uit 020 er tegenwoordig voor staat in vergelijk met die clubs uit de provincies?
de tijd dat die clubs gemakkelijk opzij werden gezet is dus voorbij, net als de tijd dat clubs uit ons land nog geduchte concurrenten waren op het hoogste toneel in europa.
ik zou dus nog willen zeggen, . . . . . . wakker worden !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 maart 2011 door sevillana --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hypocriet: Uri Coronel wil af van geuzennaam Joden

0.0067851