BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer maakt rentree bij Jong Ajax

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
biba1970
 biba1970 - donderdag 24 maart 2011 - 16:49   quote  deeplink  
opstellen zo snel mogelijkl wat denken jullie ervan
joduh
 joduh - donderdag 24 maart 2011 - 17:14   quote  deeplink  
ik denk niks.....ben ik te dom voor man....
Pietje
 Pietje - donderdag 24 maart 2011 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 16:49 schreef biba1970 het volgende:
opstellen zo snel mogelijkl wat denken jullie ervan
Ik las dat Jeroen vooralsnog onze eerste man tussen de doelpalen blijft. Kenneth zal eerst meer minuten moeten maken. Lijkt me duidelijk.
remco k
 remco k - donderdag 24 maart 2011 - 23:26   quote  deeplink  
Wat Pietje zegt
Ride
 Ride - vrijdag 25 maart 2011 - 08:15   quote  deeplink  
Wat remco zegt
EUMD
 EUMD - vrijdag 25 maart 2011 - 10:07   quote  deeplink  
Verhoeven doet het gewoon naar behoren. Het is een degelijke keeper, zo simpel is het. Is het een puntenpakker? Nee. Mag je dat verwachten van een 3e keeper? Nee. Natuurlijk niet. Als een keeper een echte puntenpakker is, dan is hij geen 3e keeper. Ook niet bij een (Nederlandse) topclub. Dus we kunnen gaan zeuren over beleid of wat deze man in hemelsnaam bij Ajax doet, maar denkt iemand nou echt dat er betere alternatieven zijn!?
Een 3e keeper is een doelman die zich uitstekend en zonder mokken in zijn reserverol schikt, en zonder ritme een wedstrijd op een degelijk niveau kan spelen. Dit doet Verhoeven in mijn ogen. Of hebben jullie nou echt de illusie dat de 3e keepers van Real Madrid, PSV, Bayern Munchen of Arsenal van hetzelfde niveau zijn als hun eerste keeper?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 maart 2011 door EUMD --
biba1970
 biba1970 - vrijdag 25 maart 2011 - 10:14   quote  deeplink  
is geen speld tussen te krijgen eumd
remco k
 remco k - vrijdag 25 maart 2011 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 - 10:07 schreef EUMD het volgende:
Verhoeven doet het gewoon naar behoren. Het is een degelijke keeper, zo simpel is het. Is het een puntenpakker? Nee. Mag je dat verwachten van een 3e keeper? Nee. Natuurlijk niet. Als een keeper een echte puntenpakker is, dan is hij geen 3e keeper. Ook niet bij een (Nederlandse) topclub. Dus we kunnen gaan zeuren over beleid of wat deze man in hemelsnaam bij Ajax doet, maar denkt iemand nou echt dat er betere alternatieven zijn!?
Een 3e keeper is een doelman die zich uitstekend en zonder mokken in zijn reserverol schikt, en zonder ritme een wedstrijd op een degelijk niveau kan spelen. Dit doet Verhoeven in mijn ogen. Of hebben jullie nou echt de illusie dat de 3e keepers van Real Madrid, PSV, Bayern Munchen of Arsenal van hetzelfde niveau zijn als hun eerste keeper?
Ik snap wat je zegt, maar ben het alles behalve eens met de wat je roept.

Ajax heeft een bepaalde uitstraling naar buiten, en daar past een Verhoeven simpelweg niet bij. Als Ajax dan een derde keeper moet opstellen, dan liever de keeper van de A1 of Jong Ajax. Liever een talent in de goal dan dit, en ja, ook dan gaan we geen punten pakken door de keeper, maar zo hoort het wel te zijn bij Ajax.
EUMD
 EUMD - vrijdag 25 maart 2011 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 - 11:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap wat je zegt, maar ben het alles behalve eens met de wat je roept.

Ajax heeft een bepaalde uitstraling naar buiten, en daar past een Verhoeven simpelweg niet bij. Als Ajax dan een derde keeper moet opstellen, dan liever de keeper van de A1 of Jong Ajax. Liever een talent in de goal dan dit, en ja, ook dan gaan we geen punten pakken door de keeper, maar zo hoort het wel te zijn bij Ajax.
Dat zou eigenlijk Sergio Padt moeten zijn, maar die is verhuurd. En eigenlijk hebben we al "eigen jeugd" als keepers, namelijk Vermeer en Stekelenburg. We hebben het geluk dat ze lang bij de club zijn gebleven, en de volgende jeugd niet per se door hoefde te stromen.
De situatie aan het begin van het seizoen was: De "oorspronkelijke" 3e keeper Sergio Padt heeft potentie maar moet spelen om beter te worden, dus die wordt verhuurd aan GA Eagles.
Aangezien de eerste 2 keepersposities bezet zijn (ook uit jeugdopleiding), is het misschien te vroeg om de 3e keeper ook uit eigen jeugd te halen. Vandaar de keuze voor Verhoeven, die zonder mokken 3e keeper kan zijn, en toch een binding met de club heeft.
Ik neem aan dat het idee was dat na dit seizoen Sergio Padt weer terug zou komen en de plek van Verhoeven zou innemen. Op zich lijkt me dit een logische strategie... Alleen hebben we nu de pech dat de 1e en 2e keepers geblesseerd zijn. Bad luck, maar nu moet Verhoeven dus maar gewoon keepen ipv. van noodgedwongen de 5e keeper (er vanuit gaande dat Padt dus bij de eerste 4 keepers zou zitten) onder de lat te zetten die er nog niet klaar voor is. Dat kan namelijk ook averechts werken en zijn ontwikkeling een terugslag geven als je als hele jonge keeper een paar flinke blunders maakt.
remco k
 remco k - vrijdag 25 maart 2011 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 - 11:37 schreef EUMD het volgende:

[..]

Dat zou eigenlijk Sergio Padt moeten zijn, maar die is verhuurd. En eigenlijk hebben we al "eigen jeugd" als keepers, namelijk Vermeer en Stekelenburg. We hebben het geluk dat ze lang bij de club zijn gebleven, en de volgende jeugd niet per se door hoefde te stromen.
De situatie aan het begin van het seizoen was: De "oorspronkelijke" 3e keeper Sergio Padt heeft potentie maar moet spelen om beter te worden, dus die wordt verhuurd aan GA Eagles.
Aangezien de eerste 2 keepersposities bezet zijn (ook uit jeugdopleiding), is het misschien te vroeg om de 3e keeper ook uit eigen jeugd te halen. Vandaar de keuze voor Verhoeven, die zonder mokken 3e keeper kan zijn, en toch een binding met de club heeft.
Ik neem aan dat het idee was dat na dit seizoen Sergio Padt weer terug zou komen en de plek van Verhoeven zou innemen. Op zich lijkt me dit een logische strategie... Alleen hebben we nu de pech dat de 1e en 2e keepers geblesseerd zijn. Bad luck, maar nu moet Verhoeven dus maar gewoon keepen ipv. van noodgedwongen de 5e keeper (er vanuit gaande dat Padt dus bij de eerste 4 keepers zou zitten) onder de lat te zetten die er nog niet klaar voor is. Dat kan namelijk ook averechts werken en zijn ontwikkeling een terugslag geven als je als hele jonge keeper een paar flinke blunders maakt.
Alles wat je roept heeft helemaal niks met de situatie te maken zoals hij nu is, bahalve je laatste zin..
Echter heeft het ook te maken met uitstraling van de club..
Ajax had gewoon een jongen van de A1 op de goal moeten zetten, heb hem regelmatig zien spelen, en het lijkt me een goede keeper....
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 25 maart 2011 - 16:35   quote  deeplink  
Warner Hahn, dacht ik?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer maakt rentree bij Jong Ajax

0.0058422