BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: El Hamdaoui: Teveel gebeurd

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
joduh
 joduh - donderdag 24 maart 2011 - 21:47   quote  deeplink  
typisch weer zo,n opmerking van zo,n gast........teveel gebeurt!!!of hij bedoelt geld,of heeft te zwaar getilt!!!!!!!!als hij maar niet hoeft te werken ........
sebas79
 sebas79 - donderdag 24 maart 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 21:28 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Goede voetballer??? WHahahahahaha sorry daarvan pis ik in mijn broek. Het enige wat El Hamdoei de afgelopen tijd deed als hij meespeelde was in de weg lopen. Die gozer heeft sterallures die zelfs Messi nog voorbijschieten. Het is een modale voetballer en voegt werkelijk niets toe aan het elftal.

En wij zijn nog steeds geen schapen, dus blaten doen we ook niet!!!
Mounir 13 goals 3 assist , de Jong 8 goals 1 assist pffff voegt dus wel degelijk wat toe . Ik snap wel dat hij niet meer voor Ajax kan uitkomen na alles wat er gebeurt is , maar wel een goeie spits..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 24 maart 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 21:49 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Mounir 13 goals 3 assist , de Jong 8 goals 1 assist pffff voegt dus wel degelijk wat toe . Ik snap wel dat hij niet meer voor Ajax kan uitkomen na alles wat er gebeurt is , maar wel een goeie spits..
Ach komt weer iemand met cijfers. Het enige wat El Hamdoei de laatste tijd heeft gedaan tijdens wedstrijden die hij meespeelde is in de weg lopen. Hij voegde werkelijk helemaal niets toe.
sebas79
 sebas79 - donderdag 24 maart 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 21:54 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ach komt weer iemand met cijfers. Het enige wat El Hamdoei de laatste tijd heeft gedaan tijdens wedstrijden die hij meespeelde is in de weg lopen. Hij voegde werkelijk helemaal niets toe.
Nee , wat jij zegt is lekker overtuigend !!! Nee , de Jong was echt veeel beter in de spits hahaha. De cijfers liegen niet
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 24 maart 2011 - 22:07   quote  deeplink  
Pfff, was n.a.v. deze: http://forum.headliner.nl/topic-20819/p2/#477078
joduh
 joduh - donderdag 24 maart 2011 - 22:07   quote  deeplink  
pfff,ga ik echt niet allemaal lezen,heb vrij vanavond man........briet mila??????wtf is dat nou weer man,praat ff normaal ofzow.......wordt moe van jou man.... ga schik maken ofzo..........
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 24 maart 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 22:06 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Nee , wat jij zegt is lekker overtuigend !!! Nee , de Jong was echt veeel beter in de spits hahaha. De cijfers liegen niet
Hoe snel men ook vergeet wie Ajax naar de CL schoot...
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 24 maart 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:

[..]

De beste wedstrijden zijn gespeeld met Siem de Jong..
En jaja, ik praat nu Remco na, maar het is wel zo!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 maart 2011 door Hasjkoph --
joduh
 joduh - donderdag 24 maart 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 22:08 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

jaja dat wisten we al man.......remco2
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 24 maart 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 22:08 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Kan zijn, maar dat droevige verlies tegen Spartak mét idd goed voetbal, doet toch nog pijn hoor.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 24 maart 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik heb nergens geroepen dat De Jong in de spits veel beter is. Ik heb alleen gezegd dat ik El Hamdoei niet meer in het mooiste shirt van Nederland wil zien.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 24 maart 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 22:10 schreef joduh het volgende:

[..]

heb jij wel schik in je leven man?????ben je leraar soms?
Maaaaan, ik amuseer me rot. Vooral wanneer iemand die zich joduh noemt, het voor doet komen alsof alleen Marokkanen besneden zijn. Té leuk voor woorden, maaaaan!
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 24 maart 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 22:10 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Kan zijn, maar dat droevige verlies tegen Spartak mét idd goed voetbal, doet toch nog pijn hoor.
Ja, maar met 4-0 winnen van AZ doe je ook niet zomaar.. En dat was met De Jong in de spits
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 24 maart 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 22:11 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik heb alleen gezegd dat ik El Hamdoei niet meer in het mooiste shirt van Nederland wil zien.
Nounou, mooiste shirt... dát is sinds de introductie van Adidas als kledingsponsor nu ook weer niet echt het geval. Wel dan?
joduh
 joduh - donderdag 24 maart 2011 - 22:14   quote  deeplink  
blij dat je om me kunt lachen........maar volgens mij doe je net alsof!!!;-) van binnen baal je hahahahahahah
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 24 maart 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 22:12 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Maaaaan, ik amuseer me rot. Vooral wanneer iemand die zich joduh noemt, het voor doet komen alsof alleen Marokkanen besneden zijn. Té leuk voor woorden, maaaaan!
Volgens mij moet jij echt even beter leren lezen, want nergens in dit topic roept Joduh dat alleen Marokkanen besneden zijn. Dus ik denk dat wij meer om jouw domme reacties lachen dan jij om de onze.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 24 maart 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 22:09 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Ik schreef ook al dat nadenken je niet zou liggen.
Vertel is wat over jezelf,je leef situatie,leeftijd ,afkomst mischien dat we dan je beter kunnen begrijpen.Ik kan je vertellen dat Joduh heel goed kan nadenken en uitstekend zijn keuze in het leven kan bepalen,alleen geeft hij zich op het forum nooit bloot wat een vorm van zelfbescherming is.
Tenslotte bestaat er een uitweg via pb
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 24 maart 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 22:13 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Nounou, mooiste shirt... dát is sinds de introductie van Adidas als kledingsponsor nu ook weer niet echt het geval. Wel dan?
Als jij het rood-witte shirt van je eigen club niet het mooiste shirt vind, dan ben je in mijn ogen geen Ajacied.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 24 maart 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 22:13 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ja, maar met 4-0 winnen van AZ doe je ook niet zomaar.. En dat was met De Jong in de spits
Grappig dat je die wedstrijd aanhaalt, want dat vond ik een partij tam geschuif. Weinig goed voetbal ook... Misschien je geheugen even opfrissen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 maart 2011 door Ikke_tikkie --
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 24 maart 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 22:16 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Grappig dat je die wedstrijd aanhaalt, want dat vond ik een partij tam geschuif. Weinig goed voetbal ook... Misschien je geheugen even opfrissen?
[ filmpje ]
Ow, ik had gehoord dat die wedstrijd wel goed was gespeeld, ik heb de wedstrijd niet gezien. Had het veels te druk. Maar als dit geen goed voetbal is ok, dan heb je gelijk bij deze..
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 24 maart 2011 - 22:23   quote  deeplink  
't Was zeker niet de beste wedstrijd van het seizoen imho.

Hét grootste voordeel van Siem-niet-op-tien heet Erikssen. Diens rol is erg bepalend voor een goeddraaiend Ajax momenteel.
sebas79
 sebas79 - donderdag 24 maart 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 22:11 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik heb nergens geroepen dat De Jong in de spits veel beter is. Ik heb alleen gezegd dat ik El Hamdoei niet meer in het mooiste shirt van Nederland wil zien.
Ja , zijn wel meer spelers die ik nooit meer in het Ajax shirt wil zien .
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 24 maart 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 22:38 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Ja , zijn wel meer spelers die ik nooit meer in het Ajax shirt wil zien .
Nou noem ze eens. Lucht je hart. Waarschijnlijk zitten er vast een aantal spelers tussen waar ik achter sta. En niet aankomen met Verhoeven he, want die is goedkoop en makkelijk gevonden ;-)
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 24 maart 2011 - 22:48   quote  deeplink  
Leuk, namedropping. Ik zeg deze prutser: http://www.ajax.nl/Ajax-1/Selectie/2010-2011/Spelers/Spelerstatistieken.htm?dbid=10145&typeofpage=55719
Ride
 Ride - vrijdag 25 maart 2011 - 08:16   quote  deeplink  
El Ham, ga schapen hoeden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 maart 2011 door Ride --
Pietje
 Pietje - vrijdag 25 maart 2011 - 12:11   quote  deeplink  
Ik denk dat hij met vallen en opstaan het seizoen bij Ajax afmaakt en vervolgens vertrekt. Eigenlijk zei hij dat zelf al in zijn interview.
Ik zal er geen traan om laten. Maar ja... we hebben, na het vertrek van Suárez, Mido, Emanuelson, Bodul en dus straks El Hamdaoui wel aanvallers nodig. Jeroen Slop, hoor je mij? Trek alvast je portemonee open. Graag wel op tijd deze keer, waardoor je door de tijdgeest niet verrast wordt!!!
nora
 nora - vrijdag 25 maart 2011 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 20:07 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Ook van dié verhalen is inmiddels bekend dat het voor 99% uit stierenpoep bestond. Kom op, concreter graag.
Oke Tikkie en waar is het bewijs dat die verhalen voor 99 % niet kloppen die man is gewoon een storende faktor die weg wil en steeds wat nieuws gaat bedenken om de boel te saboteren let jij maar op en ook bij de supporters zal hij het niet meer kunnen goed maken dus voor alle partijen verkopen die man.!!!!
sebas79
 sebas79 - vrijdag 25 maart 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 22:40 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Nou noem ze eens. Lucht je hart. Waarschijnlijk zitten er vast een aantal spelers tussen waar ik achter sta. En niet aankomen met Verhoeven he, want die is goedkoop en makkelijk gevonden ;-)
anita, lindgren, de jong , oleguer, ooijer, vermeer, blind(als linksback) ,cvitanich, de zeeuw en ENOH natuurlijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 maart 2011 door sebas79 --
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 25 maart 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 - 13:48 schreef nora het volgende:

[..]

Oke Tikkie en waar is het bewijs dat die verhalen voor 99 % niet kloppen
Ik weet niet of je het nieuws een beetje hebt gevolgd, maar het merendeel van al dat gewauwel is inmiddels ontzenuwd.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 25 maart 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 - 22:26 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het nieuws een beetje hebt gevolgd, maar het merendeel van al dat gewauwel is inmiddels ontzenuwd.
Ik denk dat je een beetje je muil moet drukken,waar rook is vuur en jij wil beweren dat wat hamdoei betreft niks aan de hand is,je maakt jezelf met elke post minder geloofwaardig.
Flikker toch op man hamdoei is exit Ajax
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - vrijdag 25 maart 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 - 19:20 schreef nemam-tiL het volgende:
AMSTERDAM - Mounir El Hamdaoui was trefzeker voor Jong Ajax in de oefenwedstrijd tegen Almere City (4-0). De spits had maandag een verhelderend gesprek gehad met coach Frank de Boer. Toch ziet de Marokkaan nog hobbels op de weg.

Ajax-spits Mounir El Hamdaoui."Het was een goed gesprek. Wij hebben allebei ons zegje gedan. Alles is uitgesproken. Maar Ik weet niet of ik met een schone lei kan beginnen. Er is te veel gebeurd", zegt El Hamdaoui tegen Ajax TV.

Wat wil hij nou,blijft hij dwarsliggen
Ik speel nog liever zonder spits dan met hem... Hij is het shirt volstrekt onwaardig! Op de momenten dat het team hem 'nodig' had was hij er niet (in de voorronde CL en in de laatste Europa League wedstrijd), omdat hij alleen maar in het belang van Mounir denkt i.p.v. het belang van Ajax. Niemand is groter dan Ajax, Rik van den Boog niet, Cruijff niet, maar zeker Mounir niet! Oprotten met die gast! Wat mij betreft zelfs transfervrij, dat verlies moeten we dan ook maar pakken...
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - vrijdag 25 maart 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 - 22:26 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Het kan toch geen toeval zijn dat hij bij vrijwel iedere club waar hij heeft gespeeld problemen met de coach heeft gehad? Zal dat dan in al die gevallen aan de coaches hebben gelegen? Van Gaal had natuurlijk ook nog niet zoveel ervaring in zijn AZ tijd. Die wist toen niet hoe hij met verwende poppetjes als Mounir om moet gaan... Of niet?
Het is ook niet verbazingwekkend dat hij niet is geslaagd bij een Europese subtopper als Tottenham Hotspurs. Zoveel voorbeelden zijn er niet van Marokkaanse voetballers die geslaagd zijn in het internationale voetbal (en nee, ik stem geen PVV, ik heb alleen een vriendin die dagelijks met dergelijke cultuurissues te maken heeft). Hun trots staat ze uiteindelijk te vaak in de weg.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 25 maart 2011 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 - 22:37 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Ik denk dat je een beetje je muil moet drukken,waar rook is vuur en jij wil beweren dat wat hamdoei betreft niks aan de hand is,je maakt jezelf met elke post minder geloofwaardig.
Flikker toch op man hamdoei is exit Ajax
Kenmerk van door je argumenten heen zijn, gaan schelden. Zwaktebod.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 25 maart 2011 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 - 22:56 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Zoveel voorbeelden zijn er niet van Marokkaanse voetballers die geslaagd zijn in het internationale voetbal (en nee, ik stem geen PVV, ik heb alleen een vriendin die dagelijks met dergelijke cultuurissues te maken heeft). Hun trots staat ze uiteindelijk te vaak in de weg.
Klopt. Als een bus.

En gefeliciteerd, je bent de eerste hier die met een beetje deugdelijke argumenten aan komt. Neemt niet weg dat er behoorlijk wat Wild West-verhalen zijn verschenen in de pers, die later niet correct bleken. Maar correct of niet, het beeld is dan al gevormd.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 25 maart 2011 - 23:53   quote  deeplink  
Hun trots staat ze uiteindelijk te vaak in de weg
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 25 maart 2011 - 23:55   quote  deeplink  
dat zegt toch alles,ben ik nu slim of jij zo dom
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 25 maart 2011 - 23:58   quote  deeplink  
oprotten met die kut marokaan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 maart 2011 door Nenam_tiL --
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 26 maart 2011 - 00:03   quote  deeplink  
Da's je probleem hè?
joduh
 joduh - zaterdag 26 maart 2011 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 - 23:55 schreef nemam-tiL het volgende:
dat zegt toch alles,ben ik nu slim of jij zo dom
jij bent zo slim nemam.....en hij is dom......
remco k
 remco k - zaterdag 26 maart 2011 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 - 10:30 schreef joduh het volgende:

[..]

jij bent zo slim nemam.....en hij is dom......
EENS
joduh
 joduh - zaterdag 26 maart 2011 - 10:44   quote  deeplink  
hahahah
joduh
 joduh - zaterdag 26 maart 2011 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 - 23:58 schreef nemam-tiL het volgende:
EENS!!!!
remco k
 remco k - zaterdag 26 maart 2011 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 - 10:47 schreef joduh het volgende:

[..]

EENS!!!!
EENS...
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 26 maart 2011 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 - 23:58 schreef nemam-tiL het volgende:
Wat een laffe edit. Er stond dat alle Marokkanen moesten oprotten. Dát is ook exact het probleem wat je hebt met Mounir, hij is allochtoon.

En ik maar denken dat PVV-aanhangers eerlijk durfden uit te komen voor hun vreemdelingenhaat...

En aan die twee andere papegaaien (Judas en Remco Klootviool) besteed ik verder geen aandacht. Té dom om iets te snappen...
joduh
 joduh - zaterdag 26 maart 2011 - 13:37   quote  deeplink  
judas?wie is dat?
joduh
 joduh - zaterdag 26 maart 2011 - 13:39   quote  deeplink  
en allochtoon schrijf je met een g hoor pikkie-likkie!!!!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 26 maart 2011 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 - 13:12 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Wat een laffe edit. Er stond dat alle Marokkanen moesten oprotten. Dát is ook exact het probleem wat je hebt met Mounir, hij is allochtoon.

En ik maar denken dat PVV-aanhangers eerlijk durfden uit te komen voor hun vreemdelingenhaat...

En aan die twee andere papegaaien (Judas en Remco Klootviool) besteed ik verder geen aandacht. Té dom om iets te snappen...
klopt inderdaad en ik heb hem aangepast omdat ik generaliseer en dat was niet mijn bedoeling.
Echter wil ik hieraan toevoegen dat elke buitenlander die weigert om zich aan te passen aan onze normen en waarde en die niet willen/kunnen accepteren gelijk op kunnen pleuren.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 26 maart 2011 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 - 13:37 schreef joduh het volgende:
judas?wie is dat?
Judas Priest is volgens mij een (hard)rockband
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 26 maart 2011 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 - 13:37 schreef joduh het volgende:
judas?wie is dat?
Rick van den Boog ??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 maart 2011 door Nenam_tiL --
remco k
 remco k - zaterdag 26 maart 2011 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 - 13:12 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Het feit dat je bijnamen moet bedenken om j post kracht bij te zetten, zegt wel genoeg over de laatste zin die je hier post... Een spiegel misschien een optie??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: El Hamdaoui: Teveel gebeurd

0.0121798