|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
Die man heeft geen verstand van voetbal als ie al verstand heeft. hij heeft gewoon geen flauwbenul wat er met die mounir aan de hand is. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 - 18:27 schreef Ajax-pwnt het volgende:Die man heeft geen verstand van voetbal als ie al verstand heeft. hij heeft gewoon geen flauwbenul wat er met die mounir aan de hand is. welke man ? |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ok duidelijk ik dacht dat je mij bedoelde |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 - 13:12 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Wat een laffe edit. Er stond dat alle Marokkanen moesten oprotten. Dát is ook exact het probleem wat je hebt met Mounir, hij is allochtoon. En ik maar denken dat PVV-aanhangers eerlijk durfden uit te komen voor hun vreemdelingenhaat... En aan die twee andere papegaaien (Judas en Remco Klootviool) besteed ik verder geen aandacht. Té dom om iets te snappen... Het feit is wel dat ik veel minder vaak mensen hoor zeggen dat alle Chinezen moeten oprotten, of dat alle Turken moeten oprotten. Helaas is in de praktijk gebleken dat sommige bevolkingsgroepen zich beter kunnen en willen conformeren aan algemeen geldende waarden en normen. Heeft er waarschijnlijk ook een beetje mee te maken dat de onderlaag van de Marokkaanse bevolking (de fabrieksarbeiders) naar Nederland is gehaald en dat het dus veelal ongeschoolde mensen betreft met minder toekokmstperspectieven. Ook in andere samenlevingen zie je dat deze ongeschoolde laag veel problemen oplevert. Bij Marokkanen maakt deze groep echter een veel groter deel van het totaal uit, waardoor Marokkanen relatief gezien veel vaker negatief in het nieuws verschijnen. Chinese immigranten zijn vaak ondernemers uit een betere laag van de samenleving en die zijn dus ook beter in staat (en vaak ook gemotiveerder) om zich aan te passen.
Het is dus wel te verklaren waarom Marokkanen relatief gezien vaker problemen opleveren, maar het blijft wel een feit. En dat mag toch ook gewoon gezegd worden? Je moet er alleen wel genuanceerd naar kunnen kijken. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 - 18:27 schreef Ajax-pwnt het volgende:Die man heeft geen verstand van voetbal als ie al verstand heeft. hij heeft gewoon geen flauwbenul wat er met die mounir aan de hand is. Je hoeft ook niet veel verstand te hebben van voetbal om te kunnen beoordelen wat er met Mounir aan de hand is. Voetballend is er namelijk helemaal niets aan de hand en zou hij in mijn ogen zelfs de absolute top kunnen halen (kijk naar zijn prestaties in de eerste wedstrijden onder Jol). Het probleem van Mounir zit meer in zijn hoofd en in zijn omgeving. Voetbal kun je leren, maar over de manier waarop je wordt opgevoed heb je als kind niet veel te zeggen. Het gaat er om wat je daar op latere leeftijd mee doeet. Bij Affelay bijvoorbeeld lijkt dat inmiddels te komen. Die was bij PSV ook een vervelend ventje dat verwend gedrag vertoonde, maar bij Barcelona lijkt hij zich goed te ontwikkelen. Eén van de weinige voorbeelden dat het wel goed kan gaan! Laten we ons daar aan vasthouden. ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
3 pagina's besteed aan een voetballer die ons shirt en club niet waard is. Optyfen met die gozer en totaal geen aandacht meer aan besteden!! Wij zijn geen uitzendbureau, maar een voetbalclub. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 maart 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2011 - 13:30 schreef amsterdammer113 het volgende:3 pagina's besteed aan een voetballer die ons shirt en club niet waard is. Optyfen met die gozer en totaal geen aandacht meer aan besteden!! Wij zijn geen uitzendbureau, maar een voetbalclub. Zo zou je het ook kunnen bekijken ja... :-D |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2011 - 20:21 schreef Ikke_tikkie het volgende:You rang? Nog maar een keer dan... wie komt er nu eens met concrete verhalen over El Hammie, waarvan bewezen is dat ze waar zijn? Dito voor de onderhandelingen, want daar zijn wij niet bij geweest en ik heb iig nooit gelezen wat daar nu het probleem was. haha, dat is niet nodig, dat soort mensen kijken altijd alsof ze niets gejat hebben, maar in werkelijkheid heeft hij elke Euro die hij verdient heeft aan Ajax inclusief zijn Auto gejat van de club. Hij is gewoon een kut rotterdammer die geld van ons steelt. Wist jij dat sinds hij er is alle spelers hun portemonnee in de kluis leggen???? Iedereen is bang dat hij ook de bankpasjes steelt. Het is een dief!! een sukkel!! een Rotterdammer en het wordt zegt het al ROT!!!!! hij is gewoon ROT!!!! en KUT!! Vertel mij eens de top 10 dingen die hij goed heeft gedaan voor Ajax, dan vertel ik je de top 10 van ellende |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2011 - 20:32 schreef alibabba het volgende:Ajax-spits Mounir El Hamdaoui."Het was een goed gesprek. Wij hebben allebei ons zegje gedan. Alles is uitgesproken. Maar Ik weet niet of ik met een schone lei kan beginnen. Er is te veel gebeurd", zegt El Hamdaoui tegen Ajax TV. Hij weet niet of ie met een schone lei kan beginnen???????? Als ik Frank de Boer was, zou ik 'm nu DEFINITIEF verwijderen!!!!!! Alles is uitgesproken, maar er is te veel gebeurd...... OPZOUTEN IDIOOT!!!!!!!!!!!!!! Whahahaha, afmaken zie gozer, stuur je 40 rovers op hem af!!! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2011 - 21:24 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Niet echt, maar ben wél een liefhebber van goede spelers en vooral goed voetbal. En ik weiger mee te liften op het geblaat dat hier hoogtij viert. Hij kan extreem goed zaalvoetallen, hij kan ook redelijk goed veldvoetballen, maar hij heeft geen discipline. HIj moet gewoon zorgen dat hij niet de belangrijkste persoon is. Hij staat niet boven de trainer en niet boven Ajax en niet boven de supporters. HIj is maar een veldspeler en die moet gewoon zijn taak uitvoeren ne verder zijn bek houden, maar dat kunnen die morrokanen niet op een of andere manier!!!!!!!!! Ze willen altijd hun gelijk en als ze dat niet krijgen zeggen ze dat het cultuur verschillen zijn. Wij nederlanders kunnen daar niet mee omgaan!! Die gozer moet gewoon oprotten, hoe goed hij ook is. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
optiefen met die profiteur..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 2 moeilijke woorden in 1 post....Joduh gedraag je een beetje zeg......:_) |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
Precies hammie, dus nou opgehoepeld ! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: ....en naar alle waarschijnlijkheid maakt hij zondag tegen Heracles dus "gewoon" weer zijn opwachting in AJAX 1. Ben benieuwd hoe daar in het stadion mee omgegaan wordt. Ik zal hem zeker niet uitfluiten, maar ben bang dat een deel van het publiek dat wel gaat doen. Voor mij had hij nooit hoeven komen, maar hij speelt nu eenmaal wel voor ONS ALLER AJAX en ik hoop, of dat hij slecht speelt en snel wordt gewisseld, of heel goed speelt en tot het eind van het seizoen alsnog een aantal doelpunten voor ons maakt.
AJAX boven alles en niemand is groter dan AJAX. AJAX FOREVER!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 - 22:59 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] ....en naar alle waarschijnlijkheid maakt hij zondag tegen Heracles dus "gewoon" weer zijn opwachting in AJAX 1. Ben benieuwd hoe daar in het stadion mee omgegaan wordt. Ik zal hem zeker niet uitfluiten, maar ben bang dat een deel van het publiek dat wel gaat doen. Voor mij had hij nooit hoeven komen, maar hij speelt nu eenmaal wel voor ONS ALLER AJAX en ik hoop, of dat hij slecht speelt en snel wordt gewisseld, of heel goed speelt en tot het eind van het seizoen alsnog een aantal doelpunten voor ons maakt. AJAX boven alles en niemand is groter dan AJAX. AJAX FOREVER!!! EENS |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|