|
|
biba1970
|
|
|
Toby Alderweireld moet de EK-kwalificatiewedstrijden tegen Oostenrijk en Azerbeidzjan aan zich voorbij laten gaan. De Belg kampt met een spierscheuring in de linkerdij, meldt Sporza.
Alderweireld hield de spierscheuring over aan de donderdagtraining van België. De Rode Duivels spelen vrijdagavond in het EK-kwalificatietoernooi tegen Oostenrijk, een week later wacht de confrontatie met Azerbeidzjan. Het had er alle schijn van dat bondscoach Georges Leekens hem in de basis zou positioneren. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
dit kan toch niet waar zijn |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
|
|
|
bird
|
|
|
ach ja kan er ook wel bij |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ga je mond spoelen haskoppie! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: NEE! FACKING HELL! (TWICE) |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2011 - 20:22 schreef biba1970 het volgende:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Albert Heijn? |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote: Nee Dirk bas en Digros |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nee, want dan had hij dit gezegd: DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Ole ! Een ongeluk komt in 3en dus Steek, Alderweireld....who's next ? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Die godverdomme kut-interlands ook altijd. Verplaats die wedstrijden lekker tot na het seizoen. Godverdomme. Nu Heracles bestrijden zonder ons Belgisch Blok. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dan zijn we echt de lul! :P (Niet dat we dat nu al niet zijn :P) |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
Boilesen mischien proberen. Of henkie toivomaki waar die dan ook speelt? |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Is het een dwarse of een verlengde spierscheur... verschil qua herstel |
|
|
|
|
EUMD
|
|
|
Dan gaat naar alle waarschijnlijkheid Andre Ooijer zijn minuten maken... Ik weet niet of ik daar erg blij mee ben, maar het is niet anders. Andre Ooijer is een prima gozer om in je groep te hebben. Om hem als ploegmaat naast je in het veld te hebben staan, dat weet ik dan weer niet. De jaartjes gaan toch wel echt flink tellen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 maart 2011 door EUMD -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Onze spanjaard komt weer terug oleeeeee, hebben we wel een ervaren verdediging met Ooijer en Olleeeeegueeer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat is dus 1 wedstrijd zonder ons voltallige centrum. En dat tegen heracles, dat 18 goals maakt in de laatste 4 wedstrijden.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 - 11:49 schreef EUMD het volgende:Dan gaat naar alle waarschijnlijkheid Andre Ooijer zijn minuten maken... Ik weet niet of ik daar erg blij mee ben, maar het is niet anders. Andre Ooijer is een prima gozer om in je groep te hebben. Om hem als ploegmaat naast je in het veld te hebben staan, dat weet ik dan weer niet. De jaartjes gaan toch wel echt flink tellen... Op zich heb je wel gelijk, maar onderschat de waarde van Ooijer niet. Ik heb hem met grote bewondering in Oranje tegen Brazilië zien spelen. Hij was in mijn ogen één van de uitblinkers. |
|
|
|