BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bestuur , Bergkamp en de rest?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Pjettr
 Pjettr - vrijdag 25 maart 2011 - 02:33   quote  deeplink  
Sorry hoor maar ik moet toch ff mn hart luchten.. Als een HELD als Bergkamp al aangeeft geschokeerd te zijn, wie moeten we dan nog in vertrouwen gaan nemen over het bestuur en de toekomst?

Ik zal het net verwoorden terwijl ik er geen zin in heb maar ; hoeveel echte ajacieden heb je nog nodig om die $#%@$!@#$ vd boog en uri nep jood nog buiten te werken? ze zijn niets dan grof vuil die onze mooie club bezegelen als een stuk vuil waar ze zelf financieƫl beter van worden. 0,0 Clubgevoel!! ik zeg met alle respect die ik heb voor ze ,
ROT OP!
sil
 sil - vrijdag 25 maart 2011 - 07:24   quote  deeplink  
Ach je word toch helemaal flauw als je die slappe drol van een vd boog voor de camera's ziet staan. 'We willen geen revolutie bij Ajax'.....donder toch op....dat willen we juist wel. Ik ben helemaal klaar met deze druif die alleen maar bezig is met z'n old boys netwerk...opzouten...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 maart 2011 door sil --
Rogier
 Rogier - vrijdag 25 maart 2011 - 07:42   quote  deeplink  
Ja....wordt er moe van. Dit wordt nog jaren doormodderen zo. Nog jaren middelmaat. Lijkt me tijd voor supportersacties bij de eerst volgende thuiswedstrijd. Weg met dit bestuurd, we willen Ajax voetballend aan de top, niet financieel. Dat komt vanzelf als het voetbal ook weer goed is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bestuur , Bergkamp en de rest?

0.0042920