BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ,,Ajax is 111 jaar, maar ik ben pás 93!’’

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ride
 Ride - vrijdag 25 maart 2011 - 14:09   quote  deeplink  
Ajax erelid Wim Schoevaart is donderdag 93 jaar geworden. De archivaris en cultuurbewaarder van Ajax kreeg in de Amsterdam ArenA een mooie taart overhandigd.

180144_schoevaart_600x338.jpg

Wim Schoevaart was in oktober 2010 tachtig jaar lid van Ajax. De jubilaris maakte alles mee bij de club. ,,Ajax is 111 jaar, maar ik ben pás 93!, aldus een grappende Schoevaart. De cultuurbewaarder van Ajax werd onder meer gefeliciteerd door de Ajax-directieleden en leden van de Raad van Commissarissen.

Schoevaart is sinds 1930 lid van Ajax. In september 2010 was hij precies tachtig jaar lid van Ajax. De archivaris is daarmee het enige, nog in leven zijnde, lid dat zo lang verbonden is aan de Amsterdamse club. Schoevaart houdt zich bij Ajax onder meer bezig met het archief, het beantwoorden van vragen en de ontvangst van scheidsrechters bij wedstrijden van Ajax 1 en Jong Ajax
alibabba
 alibabba - vrijdag 25 maart 2011 - 15:34   quote  deeplink  
WIM SCHOEVAART///////////////HELD
remco k
 remco k - vrijdag 25 maart 2011 - 15:39   quote  deeplink  
En nog steeds actief voor de club, echt fantastisch, hoe het er momenteel voorstaat zal hem ongetwijfeld aan het hart gaan...
Ride
 Ride - vrijdag 25 maart 2011 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 - 15:39 schreef remco k het volgende:
En nog steeds actief voor de club, echt fantastisch, hoe het er momenteel voorstaat zal hem ongetwijfeld aan het hart gaan...
Zal wel meevallen, hij heeft de magere jaren 50 en 60 meegemaakt
alibabba
 alibabba - vrijdag 25 maart 2011 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 - 15:46 schreef Ride het volgende:

[..]

Magere jaren???? Hij woog toen tegen de 100 kilo:):)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 25 maart 2011 - 16:05   quote  deeplink  
WIM SCHOEVAART, een levens echte CLUBMAN!!! dat kan je van het huidige bestuur niet zeggen, ik denk dat Wim meer van AJAX weet, dan het hele bestuur bij elkaar!!!
remco k
 remco k - vrijdag 25 maart 2011 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 - 15:46 schreef Ride het volgende:

[..]

Dat je eerder magere jaren hebt meegemaakt, wil niet zeggen dat deze jaren hem niet aan het hart gaan, ik denk dat dit wel degelijk gebeurt namelijk..
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 25 maart 2011 - 17:35   quote  deeplink  
Wat zal die man een hekel hebben aan het nieuwe logo.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ,,Ajax is 111 jaar, maar ik ben pás 93!’’

0.0073118