|
|
Ajax we love you
|
|
|
Sorry, dit keer open ik een nieuwe, want dit klinkt toch zo mooi. Ik zei toch supporters hebben de macht!!
De Ajax-supporters eisen een gesprek met algemeen directeur Rik van den Boog en Johan Cruijff. Dit is door het grootste deel van de supportersorganisaties vrijdag bekend gemaakt in een verklaring. "Jullie maken er met elkaar allemaal één grote bende van en roepen om het hardst dat jullie handelen in het belang van de club", aldus de fans. De supporters willen dan ook rond de tafel met de betrokken partijen. "Wij eisen dat Johan Cruijff en Rik van den Boog, ieder met een secondant, in het bijzijn van de Ajax Supporters Delegatie met elkaar om de tafel gaan zitten, net zo lang tot er een werkbaar plan ligt waar alle partijen zich in kunnen vinden en Ajax de toekomst mee in kan." |
|
|
|
|
AFCA Montana
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Kijk, de supporter als 3de onafhnakelijke man. En nu willen wij de waarheid weten. Wat was het plan en waarom wil v/d boog dat niet, zeker als het voorstel was wat ik had geschetst, zal het nog 1x vertellen:
Bestuur geeft aan wat de totale salariskosten mag zijn van de selectie. Invulling hiervan wordt gedaan door Technische zaken. - Bestuur moet aangeven hoeveel de technische mensen te besteden hebben voor nieuwe aankopen. (Slop geeft aan x miljoen voor aankopen beschikbaar) - Training, jeugdopleiding en technische organisatie moet bepaald worden door de technische mensen met een totaal jaarbudget afgegeven door de directie.
Ofwel Directie bepaald hoeveel geld er beschikbaar is en verder houden ze zich op de achtergrond met het technisch beleid, dat is wat Cruijff wil volgens mij en dat is zoals het ook zou moeten in mijn ogen!!
Alleen als er meer geld beschikbaar moet komen of er meer geld voor salarissen moet komen dan gebudgeteerd, dan mag het bestuur zich daarmee bemoeien en eventueel Veto uitspreken.
Waarom wil de directie dit niet??? Omdat als de Boer ineens besluit om een speler te kopen voor 10m (binnen gegeven budget) en daardoor het operationele resultaat wordt beinvloed de bonus voor hun ogen verdwijnt. Slop en boog willen het aan en verkoop beleid daardoor niet uit handen geven!! Directie moet beslissen, ja het was slop die achter de verkopen zat van al die toppers in de winterstop en zorgde ervoor dat er geen geld kwam voor versterkingen!!!!!! Mister Bonus man
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 maart 2011 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Dat gesprek met supporters komt er niet. Het is duidelijk....of we gaan Johans weg in of Johan doet het helemaal niet. Geen middenweg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 maart 2011 door Rogier -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 - 18:04 schreef Rogier het volgende:Dat gesprek met supporters komt er niet. Het is duidelijk....of we gaan Johans weg in of Johan doet het helemaal niet. Geen middenweg. En terecht.... Cruijff heeft Ajax nu ook vaak zat de kans gegeven... |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
|
|
|
ronald
|
|
|
ik denk dat ze johan de laan uit piepelen
we zijn overgeleverd aan meneer van de boog ajax gaat naar de klote het wordt ze te heet onder de voeten bij het bestuur
en wij supporters slikken het allemaal ,want daar luisteren ze al helemaal niet naar |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
ronald,
de supporters slikken het niet, er word zoals je zelf al aangeeft, niet geluisterd! Ik en zeker meerdere supporters zijn het er allemaal over eens dat het anders moet! En dit is onze uitgelezen kans om er wat aan te doen! NU moeten we achter Cruijff gaan staan en zorgen dat er een keer echt IETS gedaan wordt!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 - 18:56 schreef ronald het volgende:ik denk dat ze johan de laan uit piepelen we zijn overgeleverd aan meneer van de boog ajax gaat naar de klote het wordt ze te heet onder de voeten bij het bestuur en wij supporters slikken het allemaal ,want daar luisteren ze al helemaal niet naar Cruijff heeft de overhand nu in de ledenraad, en deze ledenraad kan Coronel en cornuiten de wacht aanzetten, deze mensen worden dan vervangen, en de nieuwe mensen zullen dan de rest van het bestuur de wacht aanzetten...
Er is dus nog helemaal niks voorbij.. Het begint nu pas.. |
|
|
|
|
ronald
|
|
|
hoe gaan en kunnen we dat doen ? |
|
|
|
|
AFCA Montana
|
|
|
v.d. Boog: 'Afscheid van Cruijff zou kunnen" pikken wij dit ? NEE Laten we met zijn alleen in opstand komen door bv pas in de 14e minuut te gaan zitten in het stadion en massaal Johan Cruijff wie kent hem niet Johan Cruijff is een echte ajacied te scanderen en grote spandoeken te maken met daarop de teksten Uri, Rick & Jeroen jullie doen dit voor de poen Maar laat het aub Johan doen |
|
|
|
|
ronald
|
|
|
ik ben echt benieuwd of die ledenraad straks echt achter johan gaat staan ,en niet maar een paar ,want dat hoor je ook vaak he ,op het moment dat het erop aan komt geven ze opeens niet thuis ik hoop zo met je mee remco ,er moet nu echt wat gebeuren ,straks loopt johan weer de deur uit ,omdat van de boog dat wil ajax is mijn alles ,het wordt nu naar de klote geholpen ik ben erg benieuwd hoe de eerste wedstrijd in de arena gaat verlopen ,hoop dat dat niet te laat is |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 - 19:11 schreef AFCA Montana het volgende:v.d. Boog: 'Afscheid van Cruijff zou kunnen" pikken wij dit ? NEE Laten we met zijn alleen in opstand komen door bv pas in de 14e minuut te gaan zitten in het stadion en massaal Johan Cruijff wie kent hem niet Johan Cruijff is een echte ajacied te scanderen en grote spandoeken te maken met daarop de teksten Uri, Rick & Jeroen jullie doen dit voor de poen Maar laat het aub Johan doen Later komen in het stadion moet niet gaan gebeuren, de ploeg mag er namelijk zo min mogelijk onder lijden.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 - 18:56 schreef ronald het volgende:ik denk dat ze johan de laan uit piepelen we zijn overgeleverd aan meneer van de boog ajax gaat naar de klote het wordt ze te heet onder de voeten bij het bestuur en wij supporters slikken het allemaal ,want daar luisteren ze al helemaal niet naar Ik voel met je mee Ronald!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 - 19:05 schreef ajax21 het volgende:ronald, de supporters slikken het niet, er word zoals je zelf al aangeeft, niet geluisterd! Ik en zeker meerdere supporters zijn het er allemaal over eens dat het anders moet! En dit is onze uitgelezen kans om er wat aan te doen! NU moeten we achter Cruijff gaan staan en zorgen dat er een keer echt IETS gedaan wordt!! Inderdaad man!! |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
Het is een moeilijke situatie... Normaal gesproken vind ik dat iedereen hier maar al te snel zich tegen het bestuur keert, maar dit keer begrijp ik het ´t meest en voelt het bij mij ook zo. Ik denk wel dat het iets gecompliceerder ligt dan de meeste mensen hierboven reageren, maar het is nu toch echt tijd geworden om stevige maatregelen te nemen.
Het enige waar ik wel mee zit is Danny Blind. Ik kan me voorstellen dat V.d. Boog hem niet zomaar wil ontslaan. Ikzelf zie dat ook niet zo zitten, ik denk dat Danny een goede assistent is (Frank heeft ook zelf nooit gezegd dat hij Danny kwijt wil in zijn staf). Wat vinden jullie? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 - 20:42 schreef MBB het volgende:Het is een moeilijke situatie... Normaal gesproken vind ik dat iedereen hier maar al te snel zich tegen het bestuur keert, maar dit keer begrijp ik het ´t meest en voelt het bij mij ook zo. Ik denk wel dat het iets gecompliceerder ligt dan de meeste mensen hierboven reageren, maar het is nu toch echt tijd geworden om stevige maatregelen te nemen. Het enige waar ik wel mee zit is Danny Blind. Ik kan me voorstellen dat V.d. Boog hem niet zomaar wil ontslaan. Ikzelf zie dat ook niet zo zitten, ik denk dat Danny een goede assistent is (Frank heeft ook zelf nooit gezegd dat hij Danny kwijt wil in zijn staf). Wat vinden jullie? Ik kwam dit net tegen;
Rik van den Boog stelde dat bij het doorvoeren van de eerste adviezen van Cruijff hij werknemers per direct op straat zou moeten zetten. Volgens Bergkamp is dit helemaal niet aan de orde en liegt Van den Boog. "Die mensen zouden niet gelijk op straat komen te staan. We wilden wél direct de knop omzetten om op 1 juli klaar te zijn. Maar uiteraard zouden de contracten worden gerespecteerd." |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 - 13:19 schreef alibabba het volgende:[..] Ik kwam dit net tegen; Rik van den Boog stelde dat bij het doorvoeren van de eerste adviezen van Cruijff hij werknemers per direct op straat zou moeten zetten. Volgens Bergkamp is dit helemaal niet aan de orde en liegt Van den Boog. "Die mensen zouden niet gelijk op straat komen te staan. We wilden wél direct de knop omzetten om op 1 juli klaar te zijn. Maar uiteraard zouden de contracten worden gerespecteerd." Ik vernam vandaag ergens hetzefde, een goede en zeker te vertrouwen vriend van mij, zei dat v/d Boog dit inderdaad compleet uit zijn nek lult, Bergkamp gaf dit vandaag ook al aan, en eerlijk gezegd vertrouw ik Bergkamp voor de volle 200%. Er wordt dus intern nu gesuggereerd, dat v/d Boog dit als laatste strohalm ziet.. |
|
|
|