|
|
|
Wim
|
|
|
Altijd is er wel iets aan de hand een ruzie, een binnenbrandje, perikelen met de trainer, onenigheid met een voetballer die niet in de pas loopt, problemen binnen het bestuur, een geruchtmakende rechtzaak met het hoofd scouting, een falende voorzitter of directeur. Het is gewoonweg een grote klucht, een soap, gelijk "goede tijden slechte tijden", een zeer genante vertoning aan het worden, een doodzieke club met een zeer amateuristische uitstraling naar de buitenwereld toe. Als dat zo doorgaat wil er straks niemand meer bij Ajax komen voetballen laat staan trainer worden. Over de de echte Ajax fans heb ik het dan nog niet gehad, het water zal hen zo zoetjesaan wel tot aan de lippen gestegen zijn van louter ongenoegen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 maart 2011 door Wim -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat valt reuze mee hoor. Bij Ajax zijn er echt geen andere problemen dan bij andere clubs. Bij Ajax wordt alleen alles uitvergroot. Heel Nederland zoomt meteen in.
En ja, nu is het erg onrustig, maar dat heeft een reden. En ik denk niet dat dat voetballers er van gaat weerhouden om bij Ajax te komen voetballen. Niet als andere clubs waar vergelijbare dingen gebeuren een voorbeeld mogen zijn. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 - 00:02 schreef Eide het volgende:Dat valt reuze mee hoor. Bij Ajax zijn er echt geen andere problemen dan bij andere clubs. Bij Ajax wordt alleen alles uitvergroot. Heel Nederland zoomt meteen in. En ja, nu is het erg onrustig, maar dat heeft een reden. En ik denk niet dat dat voetballers er van gaat weerhouden om bij Ajax te komen voetballen. Niet als andere clubs waar vergelijbare dingen gebeuren een voorbeeld mogen zijn. Ik begrijp Wim wel Eide!! AJAX is nu een amateuristische club en zoals JOHAN het zegt; een drama!!! HET MOET VERANDEREN EN SNEL!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 maart 2011 door alibabba -- |
|
|
|
|
|